Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

158/65, uskotteko että näytän hyvältä?

Vierailija
17.12.2014 |

Olen ehkä ylipainoinen mutta mulla on hyviin paikkoihin se läski jakautunut; rintoihin ja takamukseen. Litteä vatsa on ja kauniit kasvot. Pitkät paksut vaaleat kiharat hiukset, luonnostaan :) hassua kehua itseään.. kehukaa tekin itseänne tähän ketjuun?!

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:12"]

Olen ehkä ylipainoinen mutta mulla on hyviin paikkoihin se läski jakautunut; rintoihin ja takamukseen. Litteä vatsa on ja kauniit kasvot. Pitkät paksut vaaleat kiharat hiukset, luonnostaan :) hassua kehua itseään.. kehukaa tekin itseänne tähän ketjuun?!

[/quote]

Tuksu?

Vierailija
62/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 07:59"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 07:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 07:44"]

ei jumalauta miten mua ottaa päähän ihmiset jotka kyttää vaan vaakaa ja painoindeksiä!! vittu kun ei ymärretä että ihmisillä on erilaiset vartalot!! itse olen 158cm pitkä ja sillon kun painoin 65kg niin käytin kokoa S. Olin oikeasti todella hoikka ja pieni. Yks tuttu joka on saman mittanen ku minä, lihoi joku aika sitten 65 kiloiseksi ja näytti suoraansanottuna turvonnelle pullataikinalle. Nykyään hän on 10kg hoikempi ja näyttää normaalipainoiselle/hoikalle. Itse jos oisin 55kg, niin näyttäisin ihan oikeasti aliravitulta. Mulle ala-asteella jo kouluterkkari sanoi että mulla on sen mallinen luusto että mun luut painaa paljon, vaikka en mikään amatsoni olekaan.

[/quote]

Toi "painavat luut" on kyllä ihan yhtä kuultu juttu, kuin se ylipainoisten "muodokkuus". :D

[/quote]oonko mä vittu länkyttänyt mistään muodokkuudesta? arvasin saatana että täällä ei voi kyllä mistään keskustella. Olin ala-asteella 5lk 50kg, ja terkkari sanoi mulle että hän ei olisi uskonut että painan niin paljon. Olin luokan pienimpiä ja minua kiusattiin pienen kokoni takia. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? mulla on isän puolelta jokaisella naispuolisella ihmisellä samanmallinen kroppa. Otanpa esimerkkinä serkkuni, kyllä muuten meikäläisellä leuka loksahti auki kun kuulin hänen painonsa, 162/59 ja käyttää kokoa 34. Että otapa se pää pois sieltä perseestä ja hyväksy se että jos sä oot 50 kiloinen läski, niin se ei tarkoita että kaikki on ;)

[/quote]

Oho, osuipas arkaan paikkaan. Tuota sinun kommunikaatiotasi tosin voi sanoa keskusteluksi. Voisit siivota suusi, niin moni varmasti ottaisi sinut vähän vakavammin. Mutta ymmärrän, että se ei amistutkinnolla aina ole niin helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan nätti kroppa jos paino on jakautunut kivasti rintoihin ja alakroppaan ja etenkin jollei ole täysin sohvaperuna (löysä löllykkä). Maha voi olla suht litteän näköinen vaikka ympärysmitta olisikin isompi. Joillakin paino/rasva jakautuu niin, että on paremman näköinen melkein ylipainoisena kuin normipainoisena (lähempänä alarajaa).

Vierailija
64/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukiainenkin pukeutuu s-koon vaatteisiin. Kumma ettei me muut nähdä sitä kuinka hyvännäköinen hän on, vaan luullaan hänen pukeutuvan oikeasti ällään ja äxällään. Kauneus ja laihuus on katsojan silmissä.
Hienoahan se on, että näytät mielestäsi hyvältä lihavana.

Vierailija
65/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 08:00"]165/50 90-58-90, rinnat luomu E, vatsa timmi ja reidet lihaksikkaat, omat hiukset ylttävät pitkälle alaselkään ja olen vielä alle 20-v :)
[/quote] Tee toki on itsesikehumis-ketju, tämä oli ap:n vartaloa käsittelevä avaus, mutta toki tuollaiset huonolla itsetunnolla varustetut tulevat tähän väliin tunkemaan ja odottavat kieli pitkällä jonkinlaista kommentis. Ketään ei nyt vaan satu kiinnostamaan, kokoisiasi on 12 tusinassa eri ikäluokissa, eikä se kerro sinusta yhtikäs mitään. Viestisi kielii, että olet epävarma ja vastenmielinen kusipää.

Vierailija
66/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ennen 172cm ja 55kg mut se paino tohon pituuteen nähden ei sopinuyt mun vartalolle=D pitkät luisevat jalat ja kun pikku tytön kroppa. nyt 172cm ja 65kg ja näyttää paljon paremmalta miehenkin mielestä!=) enkä ole mitään treenannut ainoastaan normaalia arkiliikuntaa=) eli vähän niinkuin tarkotuksella halusin enemmän painoa=D

Vierailija
67/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 08:12"]

olin ennen 172cm ja 55kg mut se paino tohon pituuteen nähden ei sopinuyt mun vartalolle=D pitkät luisevat jalat ja kun pikku tytön kroppa. nyt 172cm ja 65kg ja näyttää paljon paremmalta miehenkin mielestä!=) enkä ole mitään treenannut ainoastaan normaalia arkiliikuntaa=) eli vähän niinkuin tarkotuksella halusin enemmän painoa=D

[/quote]

Tiedätkös, 172 senttiä ja 65 kiloa on vähän eri asia, kuin 158 senttiä ja 65 kiloa.

Vierailija
68/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 08:12"]olin ennen 172cm ja 55kg mut se paino tohon pituuteen nähden ei sopinuyt mun vartalolle=D pitkät luisevat jalat ja kun pikku tytön kroppa. nyt 172cm ja 65kg ja näyttää paljon paremmalta miehenkin mielestä!=) enkä ole mitään treenannut ainoastaan normaalia arkiliikuntaa=) eli vähän niinkuin tarkotuksella halusin enemmän painoa=D
[/quote]

Tykkäisitkö olostasi vielä silloin, jos painaisit 75 kiloa? Mies olis edelleen ylpeä susta, kun vetäisit minihameen ja tiukan paidan päällesi?

Vierailija
69/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itseasiassatykkäisin varmaankin vaikka painasin sen 75kg=) mun paino sais pituuteen nähden nimittäin ollaainakin se 70kg=) raskausaikana lähtöpaino oli 56kg ja nousi 84=D ja siltikään se ei näkynyt läskinä mun kropassa kaikki sano että mmulla näky vaan se vatsa=D

Vierailija
70/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näytän hyvältä 158/58 :) vaikka läski ei kerrykään yhtä kivasti kuin sinulla vaan lähinnä keskivartaloon olen oppinut pitämään itsestäni juuri tällaisena ja kyllä ihmisten ilmoilla vientiäkin riittäisi kun nassu on ihan hyvä myöskin :) olin vielä puoli vuotta sitten tuon 158/63-65 ja reilu vuosi sitten 158/70, raskauskiloja toisesta lapsesta tässä sulatellut pikkuhiljaa lähinnä ruokavaliolla. Missään vaiheessa en ole ollut niin lihava ettenkö olisi seksikkäästä ja nätistä tyttösestä mennyt. Eikä raskauksista jääneet jäljetkään saa minua tuntemaan itseäni rumaksi! Varmaan hyvää oloa riittäisi enemmänkin jos lisäisin vielä muutakin kuin hyötyliikuntaa rutiineihin, mutta se taitaa jäädä jonkin ajan päähän kun nyt on ajankäytössä muut jutut korkeammalla prioriteeteissa. Minä olen kaunis juuri näin! :)

Vierailija
71/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 08:00"]165/50 90-58-90, rinnat luomu E, vatsa timmi ja reidet lihaksikkaat, omat hiukset ylttävät pitkälle alaselkään ja olen vielä alle 20-v :)
[/quote] Tee toki on itsesikehumis-ketju, tämä oli ap:n vartaloa käsittelevä avaus, mutta toki tuollaiset huonolla itsetunnolla varustetut tulevat tähän väliin tunkemaan ja odottavat kieli pitkällä jonkinlaista kommentis. Ketään ei nyt vaan satu kiinnostamaan, kokoisiasi on 12 tusinassa eri ikäluokissa, eikä se kerro sinusta yhtikäs mitään. Viestisi kielii, että olet epävarma ja vastenmielinen kusipää.
[/quote]

Ap kehoitti kehumaan itseään, laitoin viestin, juttu jatkuu. Ei sen vakavampaa :D Kohta on joulu, koita sinäkin vähän löysätä sitä nutturaa :)

- 61

Vierailija
72/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 08:00"]165/50 90-58-90, rinnat luomu E, vatsa timmi ja reidet lihaksikkaat, omat hiukset ylttävät pitkälle alaselkään ja olen vielä alle 20-v :)
[/quote]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:12"]hassua kehua itseään.. kehukaa tekin itseänne tähän ketjuun?!
[/quote]

" Tee toki on itsesikehumis-ketju, tämä oli ap:n vartaloa käsittelevä avaus, mutta toki tuollaiset huonolla itsetunnolla varustetut tulevat tähän väliin tunkemaan ja odottavat kieli pitkällä jonkinlaista kommentis. " ... Koita päättää :D

Vierailija
73/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ lainaukset vähän meni, puhelimella kirjoitan, mutta silti :D Ap kehoitti kehumaan, mutta sinä vikiset, kun joku tekee niin. Tee vaikka oma ketju mielipahallesi :)

Vierailija
74/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi itseäni läskiksi, eikä varmasti kukaan vastaantulijakaan. Koska en näytä läskiltä! Ap

Vierailija
75/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin lyhyt nainen ei voi olla kaunis minkään painoisena. Persjalkainen niinsanotusti.

Vierailija
76/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan näiden kahden välissä mitään normaalia joka voisi olla kaunista?

Jännä, mutta nämäkin ovat omalla tavallaan kauniita ihmisiä, toinen vain liian laiha ja toinen liian lihava ollakseen terveissä mitoissa. Peace!

http://beachhutting.files.wordpress.com/2009/12/lohan-skinny.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-NctZfMmP9aE/UEYXqsVFRBI/AAAAAAAACBs/oCjtHIcKQzE/s400/FUNNY-PICTURES-fat-ugly-girl-non-nude-pictures.jpg

Vierailija
77/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 10:48"]Noin lyhyt nainen ei voi olla kaunis minkään painoisena. Persjalkainen niinsanotusti.
[/quote] minä tässä olen just elävä esimerkki kauniista lyhyestä :)

Vierailija
78/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 164/64 ja olen valtava läski. Inhoan peilikuvaani. Olin vielä vuosi sitten 58kg, mutta olen syönyt itseni tällaiseksi hevoseksi. Yäk. Enkä enää laihdu.

Hassua, että 58-kiloisenakin ajattelin olevani vähän liian tukeva. Nyt se olisi ihana paino!

Vierailija
79/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu näitä ketjuja. Et oo edes ylipainoinen vaan täydellinen

Vierailija
80/86 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon! Itsekin olen "ylipainoinen", mutta kukaan ei ikinä usko painoani, jos kerron. Olen 24-vuotias, 177 cm pitkä ja painan 82 kg. Mittani ovat 108-74-110, eli olen selkeä tiimalasi. Olen terve kuin pukki. Ärsyttää aina tämä ylipainokeskustelu, sillä pitäisi puhua ennemminkin vyötärönympäryksestä. Reisiin pakkautunut rasva on vain terveellistä ja ehkäisee tauteja ja kuolleisuutta!

Lisäksi minulla on vihreät silmät, vaalea kevyesti pisamainen iho ja luonnostaan mustanruskeat hiukset ja kulmakarvat sekä ripset.

Voin vannoa, että kun nämä reidet tytisevät paikalle, minut huomataan. Vaikka miesten huomiolla en mitään teekään, on nykyään ihan hauska, että jotkut naiset ovat avoimen vihamielisiä minua kohtaan. Se on vähän sääli! Onneksi minulla on jo tarpeeksi ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän