158/65, uskotteko että näytän hyvältä?
Olen ehkä ylipainoinen mutta mulla on hyviin paikkoihin se läski jakautunut; rintoihin ja takamukseen. Litteä vatsa on ja kauniit kasvot. Pitkät paksut vaaleat kiharat hiukset, luonnostaan :) hassua kehua itseään.. kehukaa tekin itseänne tähän ketjuun?!
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:34"]Läski on jakautunut hyviin paikkoihin? Takamukseen? Eli olet läskiperse. Mullakin on todella hyvä perse se on treenattu ja lihaksikas mutta samalla pehmeä ja pyöreä kuin persikka. 160/52
[/quote] niinkin asian voi ilmaista. Mä taas aattelen et se on muodokas ja riittää että näyttää hyvältä bikineissä :)
[/quote] tää on niin kuultu ku lihava sanoo itsestään muodokas.
Miksi sua kiinnostaa muiden uskomukset? Jos oikeasti näyttäisit hyvältä niin ei sun tarttis täällä uskotella.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:38"]Mitkä ovat mittasi ry-vy-ly.
[/quote] mä en itseasiassa tiedä nykyisiä mittojani.. ap
Uskon toki! Itsekin näytän hyvältä: mitat 105-85-110. Pömppömahakin on ja hyllyvä pylly. Kasvoistani olen ihan tolkuttoman kaunis, anteeksi vaan :D
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:40"]Miksi sua kiinnostaa muiden uskomukset? Jos oikeasti näyttäisit hyvältä niin ei sun tarttis täällä uskotella.
[/quote] näytän aivan oikeasti hyvältä vaikka kysyinkin :) ap
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:38"]Anne?
[/quote] en ole :)
Ainahan lihavat selittävät, että näyttävät hyvältä eivätkä tykkää kukkakepeistä. Ovat niin sokeita omille läskeille, että kuvittelevat olevansa timmejä.
Joku vielä voi selittää, että on joskus OLLUT laiha ja olo oli todella epämukava. Pakko oli saada hieman lihaa luiden ympärille. =D
Tottakai! Ei hyvännäköisyys riipu kiloista vaan asenteesta ja käytöksestä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:46"]Ainahan lihavat selittävät, että näyttävät hyvältä eivätkä tykkää kukkakepeistä. Ovat niin sokeita omille läskeille, että kuvittelevat olevansa timmejä.
Joku vielä voi selittää, että on joskus OLLUT laiha ja olo oli todella epämukava. Pakko oli saada hieman lihaa luiden ympärille. =D
[/quote]
Höpö höpö.
Tietenkin uskon. Painoindeksisi on tasan 26, eli nipinnapin lievän ylipainoin puolella. Lievästi ylipainoinen voi näyttää oikein hyvältä, vaikka bmi:ssä 30 joka on sekin lievä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:46"]
Ainahan lihavat selittävät, että näyttävät hyvältä eivätkä tykkää kukkakepeistä. Ovat niin sokeita omille läskeille, että kuvittelevat olevansa timmejä. Joku vielä voi selittää, että on joskus OLLUT laiha ja olo oli todella epämukava. Pakko oli saada hieman lihaa luiden ympärille. =D
[/quote]
No mulla ainakin oli oikeasti olo epämukava normaalipainon alarajoilla. Aina oli kylmä ja tuli helposti nälkä tai alkoi heikottaa, vaikka söin kyllä ihan hyvin. Persekin puutui istuessa, kun kankut oli niin luiset. Mutta ei tämä olo ole sen parempi 20 kiloa painavampana. 10 kiloa pitäis pudottaa, niin sitten olis hyvä.
No en todellakaan usko olet samanpituinen kanssani mutta sinulla on 15 kg enemmän painoa. En haluaisi noin paljoa lisäkiloja mihinkään ruumiinosaani...
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:56"]No en todellakaan usko olet samanpituinen kanssani mutta sinulla on 15 kg enemmän painoa. En haluaisi noin paljoa lisäkiloja mihinkään ruumiinosaani...
[/quote]
Juu juu.
Olen saman pituinen ja kahdesti elämässäni olen painanut tuon, mitä sinä. Toisella kertaa olin viimeisilläni raskaana ja toisella kertaa pullero pallero. Oli joo isot tissit ja muodokas perse, mutta let's face it, mä olin ihan vaan läski.
Nykyään 50 kg ja paljon paremman näköinen olen, mutta en alkaisi lesottamaan. Litteä maha on niillä jotka treenaa. Muilla on makkara.
Anne?