Olen eroamassa mutten voi puhua kenellekään
Tämä meidän välinen juttu ei enää parisuhteeksi muutu, joten ero on vain ajan kysymys, mutta lapsen sairastumisen ja taloustilanteen vuoksi se aika ei ole nyt. Pärjätään ihan ok saman katon alla, nyt on suhtaudun tähän kumppanuusvanhemmuutena enkä odotakaan aikuisten välisellä suhteelta muuta kuin työtoveruutta.
En oikein voi puhua tästä kenellekään. Se ei saa kantautua lasten korviin, enkä halua sääliä. Mut ihan tää ihan hirveän yksinäinen paikka, surra yli 20v parisuhdetta voimatta oikeasti surra sitä kun se on vasta ajatus. Ei oikein viitsi kavereillekaan laittaa dramaattista viestiä "me erotaan - ehkä kahden vuoden päästä".
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli trolliseni
Miksi aloitus olisi trolli? Näitähän on maailman pullollaan, yhdessä lompakon tai lasten kanssa vaikka suhde on kuollut.
Voimia. Voisitko puhua vaikka jollekin ulkopuoliselle auttajalle?
Tietääkö miehesi vai teetkö eroa omassa päässäsi? Elämä voi yllättää ja tilanne voi olla ihan toinen 2 vuoden päästä. Tai sitten ei. Minulla on aaltoillut sama ajatukset, mutta vielä en ole lähtenyt. Miehen olisi kyllä kannattanut, kun olen nykysin ylipainoinen ja rupsahtanut. Mies pysynyt ennallaan. Outoa on kyllä mies ollut erosta välillä enemmän huolissaan, kuin minä. Joskus mietin, että olisi ollut kivuton ero, jos olisi löytänyt jonkun nuoremman ja kauniimman. Ehkä lapsen takia hänkin jäi. Mene ja tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli trolliseni
Miksi aloitus olisi trolli? Näitähän on maailman pullollaan, yhdessä lompakon tai lasten kanssa vaikka suhde on kuollut.
Mutta, eihän vahvan ja itsenäisen Suominaisen pitänyt olla lompakko loinen?
Erotrollista palstalla tulee elokuun lähestyessä havaintoja.
Vierailija kirjoitti:
Erotrollista palstalla tulee elokuun lähestyessä havaintoja.
Vuosi sitten elokuun loppupuolella loppui yllättäen se trollailu kuin seinään. Mitä lie tapahtunut sille?
Ethän ole eroamassa. Ihan höpö otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Ethän ole eroamassa. Ihan höpö otsikko.
Kunhan provoilee.
Älä ole luovuttaja. Puhu miehellesi, älä meille.
Liittyykö eroon jomman kumman lihominen?
AP, vaihda lennosta niinkuin se entinen urheilutähti Sandell.
Ehkä sinulla käy parempi tuuri tai sitten ei.
Paskamainen temppu. Haudot eroa mutta et voi puhua siitä edes ihmiselle josta aiot erota? Ihanteellisessa skenaariossa hänkin olisi kanssasi samoilla linjoilla.
Mene juttelemaan ammattilaiselle eli jollekin terapeutille, ne ovat juuri siksi olemassa.
Ensin annetaan ymmärtää että yksi lapsi on sairastunut mutta lasten takia ei viitsi...
Jälleen kerran lokki ei voi erota taloudellisen tilanteen takia. Hyvin vedätte.
Ero on ero vasta kun on ero. Ihan sama kuis asuminen ym. Itse kun erosin oikeasti niin ex asui saman katon alla vielä 3 viikkoa. Eri huoneessa nukuttiin. Eikä kumpikaan paljoa kotona ollut. Onneksi ei ollut lapsia mikä tekee kaiken helpommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Paskamainen temppu. Haudot eroa mutta et voi puhua siitä edes ihmiselle josta aiot erota? Ihanteellisessa skenaariossa hänkin olisi kanssasi samoilla linjoilla.
Klassinen tapaus. Joskin provo.
Jos tuon provoilijan tarina olisi ottanut tuulta niin pala kerrallaan sieltä olisi tullut sepitystä millä puoliso maalataan välinpitämättömäksi ja ohikäveleväksi.
Seuraava vaihe tarinnoinnissa olisi kuinka kohtaa uuden joka saa aikaan kuplivia tunteita. Ja niin edelleen.
Nähty tällä palstalla aikanaan tuollainen tarinankerrontakuvio niiin monta kertaa,
Miksi eroatte? Miten miehesi suhtautuu asiaan?
Älä huoli trolliseni