158/65, uskotteko että näytän hyvältä?
Olen ehkä ylipainoinen mutta mulla on hyviin paikkoihin se läski jakautunut; rintoihin ja takamukseen. Litteä vatsa on ja kauniit kasvot. Pitkät paksut vaaleat kiharat hiukset, luonnostaan :) hassua kehua itseään.. kehukaa tekin itseänne tähän ketjuun?!
Kommentit (86)
Pitäiskö tämä nyt sitten vaikka vaatekoon mukaan mitata, jos on sen 158 cm/56 kg, niin jos mahtuu koon 38 vaatteisiin, siis mahtuu, ei ahtaudu.. niin on kai se nyt ihan normaalia sitten. Itse miellän läskeiksi nämä jotka käyttää isompia kokoja. Pidemmillä ehkä vähän eri juttu, kun kroppakin on kookkaampi sen pituuden mukana.
Hmm, kylläpä mut lytättiin.. jos vaan pidän itteäni läskinä ja rumana nii kaikki on tyytyväisiä? :) sitä en aio tehdä.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 02:02"]Pitäiskö tämä nyt sitten vaikka vaatekoon mukaan mitata, jos on sen 158 cm/56 kg, niin jos mahtuu koon 38 vaatteisiin, siis mahtuu, ei ahtaudu.. niin on kai se nyt ihan normaalia sitten. Itse miellän läskeiksi nämä jotka käyttää isompia kokoja. Pidemmillä ehkä vähän eri juttu, kun kroppakin on kookkaampi sen pituuden mukana.
[/quote] käytän 38 housuja ja 36/38 yläosa. Tai sitten S/M paidat ja housut M ap
ei jumalauta miten mua ottaa päähän ihmiset jotka kyttää vaan vaakaa ja painoindeksiä!! vittu kun ei ymärretä että ihmisillä on erilaiset vartalot!! itse olen 158cm pitkä ja sillon kun painoin 65kg niin käytin kokoa S. Olin oikeasti todella hoikka ja pieni. Yks tuttu joka on saman mittanen ku minä, lihoi joku aika sitten 65 kiloiseksi ja näytti suoraansanottuna turvonnelle pullataikinalle. Nykyään hän on 10kg hoikempi ja näyttää normaalipainoiselle/hoikalle. Itse jos oisin 55kg, niin näyttäisin ihan oikeasti aliravitulta. Mulle ala-asteella jo kouluterkkari sanoi että mulla on sen mallinen luusto että mun luut painaa paljon, vaikka en mikään amatsoni olekaan.
Luut ei paina niin paljon, että vaikuttavat merkittävästi painoon.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 07:44"]
ei jumalauta miten mua ottaa päähän ihmiset jotka kyttää vaan vaakaa ja painoindeksiä!! vittu kun ei ymärretä että ihmisillä on erilaiset vartalot!! itse olen 158cm pitkä ja sillon kun painoin 65kg niin käytin kokoa S. Olin oikeasti todella hoikka ja pieni. Yks tuttu joka on saman mittanen ku minä, lihoi joku aika sitten 65 kiloiseksi ja näytti suoraansanottuna turvonnelle pullataikinalle. Nykyään hän on 10kg hoikempi ja näyttää normaalipainoiselle/hoikalle. Itse jos oisin 55kg, niin näyttäisin ihan oikeasti aliravitulta. Mulle ala-asteella jo kouluterkkari sanoi että mulla on sen mallinen luusto että mun luut painaa paljon, vaikka en mikään amatsoni olekaan.
[/quote]
Toi "painavat luut" on kyllä ihan yhtä kuultu juttu, kuin se ylipainoisten "muodokkuus". :D
158 kg on 65 -senttiselle naiselle naisellinen ja hyvä paino. Ja kurvit vielä oikeissa kohdissa. Uuh, mikä näky varmasti oletkaan.
Muutaman sentin pidempi mutta en kokenut itseäni hyvännäköiseksi (kropalta) tuon painoisena (163/65) vaikka olen ikäisekseni suht kiinteässä kunnossa. Ei ole mullakaan vatsaa mutta ei myöskään leveää lantiota eikä isoja rintoja. Olin vain suora pötkylä. Nyt muutaman kilon kevyempi ja viihdyn paremmin nahoissani.
Mullakin oli painavat luut terkkarin mielestä niin kauan, kun painoin vähän liikaa. Sitten kun paino alkoi nelosella, niin mulla olikin yhtäkkiä kevyet luut. Ne eivät vain halua musertaa naisten itsetuntoa valittamalla siitä painosta. Paitsi sitten kun on raskaana. :)
Mulla oli tuollainen painoindeksi silloin, kun olin viimeisilläni raskaana. Ja siinä oli paljon muutakin ylimääräistä, kuin se raskausmaha.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 07:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 07:44"]
[/quote]
Toi "painavat luut" on kyllä ihan yhtä kuultu juttu, kuin se ylipainoisten "muodokkuus". :D
[/quote]oonko mä vittu länkyttänyt mistään muodokkuudesta? arvasin saatana että täällä ei voi kyllä mistään keskustella. Olin ala-asteella 5lk 50kg, ja terkkari sanoi mulle että hän ei olisi uskonut että painan niin paljon. Olin luokan pienimpiä ja minua kiusattiin pienen kokoni takia. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? mulla on isän puolelta jokaisella naispuolisella ihmisellä samanmallinen kroppa. Otanpa esimerkkinä serkkuni, kyllä muuten meikäläisellä leuka loksahti auki kun kuulin hänen painonsa, 162/59 ja käyttää kokoa 34. Että otapa se pää pois sieltä perseestä ja hyväksy se että jos sä oot 50 kiloinen läski, niin se ei tarkoita että kaikki on ;)
165/50 90-58-90, rinnat luomu E, vatsa timmi ja reidet lihaksikkaat, omat hiukset ylttävät pitkälle alaselkään ja olen vielä alle 20-v :)
Ei sulla kyllä sinänsä mitään ylipainoa ole
Yläpaine hipoo korkealla. Kannattaa tosissaan nyt katsoa mitä syö tai kohta sulla on verenpainetauti.