Keittiökaapisto, mikä väri? Tummanvihreä, tummanpunainen vai tummansininen?
Mikä väri näistä ja miksi? Vihreä taitaa olla nyt trendikäs, en tiedä onko se hyvä vai huono asia. Sininen olisi klassinen, punainen mun lempiväri. Tasot tulee olemaan puuta, vetimet varmaan messinkiset. Ajatuksia, mielipiteitä, ideoita?
Kommentit (45)
Nuo kaikki on hyviä vaihtoehtoja. Itselläni on tummahko sinivihreä ja tykkään. Valkoinen on mulle ehdoton nounou.
Kamalia värejä kaikki. Olen joskus asunut sellaisessa paikassa, jossa keittiön kaapit olivat tummanvihreät.
Ei muuta ajatuksia,kun jokainen laittaa mitä haluaa keittiöönsä. Toisilla taas ei ole yläkaappeja,mitä taas minä en ymmärrä.
Riippuu keittiön koosta ja kuinka valoisa se on. 20 neliön yksiöön en laittaisi tummia kaappeja.
Toisaalta jos ikkunat on lattiasta kattoon joka puolella taloa, en laittaisi kiiltävän valkoista, siellä nimittäin pitää olla aurinkolasit päässä keväästä syksyyn, yhdellä tutulla oli tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta ajatuksia,kun jokainen laittaa mitä haluaa keittiöönsä. Toisilla taas ei ole yläkaappeja,mitä taas minä en ymmärrä.
No meille ei ainakaan toistaiseksi tule yläkaappeja😄 ap
Meri ja hiekka, maa ja taivas. Sininen ruskean puun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu keittiön koosta ja kuinka valoisa se on. 20 neliön yksiöön en laittaisi tummia kaappeja.
Toisaalta jos ikkunat on lattiasta kattoon joka puolella taloa, en laittaisi kiiltävän valkoista, siellä nimittäin pitää olla aurinkolasit päässä keväästä syksyyn, yhdellä tutulla oli tällainen.
Mitähän se olisi.. ehkä joku 15 neliötä. Ihan valoisa on. Matala huonekorkeus tosin (siksi ei niitä yläkaappejakaan). Ap
Kaikki näyttävät viiden vuoden kuluttua vanhanaikaista, koska ovat nyt (vielä) muotia.
Vierailija kirjoitti:
Kamalia värejä kaikki. Olen joskus asunut sellaisessa paikassa, jossa keittiön kaapit olivat tummanvihreät.
Sopii perinteisen tyyliseen ok-taloon maaseudulla oikein hyvin. Pinkki taas menee Helsingin sijoitusyksiössä, mutta ei ok-talossa.
Oma valinta olisi tummanvihreä, koska olen rakastanut omaa vihreää keittiötäni jo vuosia. Vihreä on myös lempivärini, joten en usko kyllästyväni siihen ihan heti.
Äidilläni oli viininpunainen keittiö, koska se oli hänen lempiväri. Ei kyllästynyt siihen ikinä.
Menisin siis sillä omalla lempivärillä. Tuskin kyllästyt silloin. Tummansininen on tietysti klassinen vaihtoehto, jos et luota omaan makuun.
Laittaisin vihreät. Sininen on vähän kylmä ja uskon, että siihen kyllästyisin nopeasti. Mulla oli joskus sininen kausi, sininen sohva, matto ym, ja se alkoi parissa vuodessa tympimään. Punainen on tosi aggressiivinen ja vaikka se on joulun aikaan kiva, niin kevään ja kesän kelmeässä auringonvalossa se voi tuntua raskaalta ja tunkkaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos ikkunat on lattiasta kattoon joka puolella taloa, en laittaisi kiiltävän valkoista, siellä nimittäin pitää olla aurinkolasit päässä keväästä syksyyn, yhdellä tutulla oli tällainen.Mitähän se olisi.. ehkä joku 15 neliötä. Ihan valoisa on. Matala huonekorkeus tosin (siksi ei niitä yläkaappejakaan). Ap
Pitää olla aika matala huonekorkeus jos ei yläkaappeja. Toki jos ei ole astioitakaan niin mitäpä sitä rahojaan kaappeihin laittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki näyttävät viiden vuoden kuluttua vanhanaikaista, koska ovat nyt (vielä) muotia.
Onko tosiaan noi kaikki värit nyt muotia keittiöissä? Ap
Ei sisustus värejä noin valita, pitää ottaa huomioon muu sisustus, vaikka se joskus vaihtuu, niin harvemmin kuitenkin kaapistojen ovet, tai riippuu tietysti ihmisistä.
Maalaus ja sisustus on makuasia, joten vain sinä voit sen valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jos ikkunat on lattiasta kattoon joka puolella taloa, en laittaisi kiiltävän valkoista, siellä nimittäin pitää olla aurinkolasit päässä keväästä syksyyn, yhdellä tutulla oli tällainen.Mitähän se olisi.. ehkä joku 15 neliötä. Ihan valoisa on. Matala huonekorkeus tosin (siksi ei niitä yläkaappejakaan). Ap
Pitää olla aika matala huonekorkeus jos ei yläkaappeja. Toki jos ei ole astioitakaan niin mitäpä sitä rahojaan kaappeihin laittamaan.
No se on suht matala. Toki meillä astioita on mutta ne mahtuu hyvin alalaatikostoihin. Meitä on kaksi aikuista, ei suurperhe. Että ihan turhaan nyt kuittailet siellä :D Ap
Kuinka monella on oikeasti punainen tai violetti keittiökaapisto?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella on oikeasti punainen tai violetti keittiökaapisto?
Kotona oli oranssikaapisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on suht matala. Toki meillä astioita on mutta ne mahtuu hyvin alalaatikostoihin. Meitä on kaksi aikuista, ei suurperhe. Että ihan turhaan nyt kuittailet siellä :D Ap
Minä asun yksin, keittiö on iso (talo 285 neliötä), on myös yläkaapit ja kaikki kaapit täynnä astioita ja ruonlaittovälineitä. Turhat olen hävittänyt. Ruokaa tulee laitettua itse päivittäin, kun tänne ei woltti tuo mitään ja lähin oikea ruokakauppa 35km päässä.
Vihreä koska on lempivärini ja sopii hyvin puun väreihin . Muilla väreillä saa jouluisen , pääsiäisen ja muiden juhlien mukaan esim. pyyhkeet jne.