Miltä tyylini kuullostaa?:)
Elikkäs tämän päivän vaatteet: dr. Deminin tumman siniset perus farkut, valkoinen kaullus paita jossa on semmoisia hopeita tosi ohueita "raitoja"...... ja mustat kiila korko nilkkurit ja michael kors laukku (beessi)
Takki on semmoinen beessi puoleen polveen yltävä kevyt toppa takki semmoisella vyöllä:) ja pipo on musta jossa on tupsu ja semmoinen kimalle kuvio:)
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 04:18"]Kuullostaa ihanalle !
[/quote]
Kiitos:)
Kuullostatko myös sipuleita? Sellaisiksi hieman kuultaviksi. Sitä on kuullostaminen.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 05:10"]Kuullostatko myös sipuleita? Sellaisiksi hieman kuultaviksi. Sitä on kuullostaminen.
[/quote]
Se on kuullottamista..
Ei se varmaan ruma ole, muttei nyt erityisen mielenkiintoinenkaan. Yhdyssanavirheesi sen sijaan näyttävät aivan järkyttäviltä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 05:25"]Ei se varmaan ruma ole, muttei nyt erityisen mielenkiintoinenkaan. Yhdyssanavirheesi sen sijaan näyttävät aivan järkyttäviltä.
[/quote]
Trolli oli. Ette tajunneet.
Trollaus tyyllisi kuullostaa senmoisen ihmisen löpinältä ketä on lähdössä Thaimaaseen loma matkalle.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 07:30"]Trollaus tyyllisi kuullostaa senmoisen ihmisen löpinältä ketä on lähdössä Thaimaaseen loma matkalle.
[/quote]
Taimaaseenhan minä olinkin lähdössä:) tai en oikeasti, koska huijjasin. Mutta olen ollut sielä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 05:16"]Tylsältä kuullostaa.
[/quote]
Ei minun mielestäni. Tuohan om kivan kuuloinen tyyli! ;)
Tosi kivan kuuloinen,ja ne jotka täällä tulee urputtaan on varmaan itse ostanut vaatteensa halpahallista! :)
Mutta tyylejä voi tietysti korostaa koruilla!
Vähän kuulostaa bling bling tyyliltä, et varmaankaan panosta laatuun.
Mitäs tykkäätte mun päivän lookista?
maalitahraiset mustat työhousut, turvakengät, miehen vanha huppari, korruptiopipo ja neonkeltainen työtakki.
Toi kaullus paita paljasti, muuten jees, täällä näkyy tuollaista kirjoitusta koko ajan.
Meinasin kirjoittaa oikein mutta piti aina pysähtyä miettimään, miten mikäkin sana kirjoitetaan mahdollisimman väärin.
Kuullostaa ihanalle !