Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

121/2463 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyvältä lista näyttää, lisäsin vaan itseni sinne kun olin tipahtanut sieltä varmaan sen oman listamokailun takia :D

Täällä on tämmönen piinailujen aika taas. Tuntuu että aika matelee ja yrittää jotenkin vaan pitää mielen positiivisena, mutta ei kyllä kovin... Onneks olo ole tällä hetkellä. No, enköhän mä pikkuhiljaa ala taas kuvittelemaan oireita ;) Hyvää vuodenalkua kaikille! Ja plussatuulia!

122/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips hei, minäkin siirryn tänne tuolta yritys päällä 2014 puolelta. Voisin esitellä itseni uudelleen aivan ensin. Olen siis 21 vuotias, esikoisesta haaveileva. Yritystä on jo takana 9 kiertoa. Yk 7 kävin gynellä, ja sain diagnoosin lievä pco, kiertoni ovat olleet kuitenkin suht säännöllisiä (30-35), mutta syksyllä yhdet menkat jäivät kokonaan välistä. 

Pientä vippaskonsteja olen käyttänyt, eli syönyt muutaman kuukauden foolihappoa ja vitamiini lisää :) Täällä on tosi paljon tuttua porukkaa ja muutama uusikin, mukavaa :) 

Legolatar: Kommentoin nyt uuteen ketjuun, mutta siis joo vuoto ei ole vieläkään alakanut eli pidetään toivoa vielä muutama päivä yllä, toivon että tämäkin kierto veny hurjan pitkäksi :/ Ovista en kerinnyt oikein tikuttaa kun aloin tikuttamaan sain vain hyvin haalean viivan tai en mitään, joten täysin varma en ole milloin ovis on ollut.. 

ANNMA: Täällä kohtalotoverisi pco diagnoosista ! Saanko kysyä millaisia kiertosi ovat, ja oletko käynyt ultrauttamassa munasarjasi..? Minulle gyne sanoi silloin että "tuotan" paljon pieniä follikkeleja, mutta en yhtään sellaista niin suurta joka voisi hedelmöittyä.. Olin jonkin verran maani myynyt diagnoosin jälkeen, mutta onneksi se ei nyt ihan lapsettomuustuomio ollut !!

ON: Nyt siis menossa kp 33/30-35?? yk 9, en vielä haluaisi listalle mukaan, vaan sitten vasta kun vuoto alkaa, toivottavasti lähipäivinä.. Negan olen testannut 31.12.. Uutta kiertoa varten tilasin clearblue ovistestejä !! 

HOPEHOPE kp 33/30-35 yk 9, esikoinen toiveissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Kiva, kun Legolatar ja muutkin löysivät tälle puolelle! Pahoittelut negoista. Uusi vuosi ja uudet kujeet meille kaikille! :)

Toivetta täynnä: mulla Royalit sai mulla kropan toimimaan ihan kummasti mutta kierto ei pidentynyt. Mä söin niitä oviksen saakka ja olot oli niin kummat, että jätin ne kahden kierron jälkeen pois. 

Ainoaalle munkin puolesta vielä onnea! 

Tervetuloa FinestNoorav ja Annma! Onnea matkaan! 

Niin se vaan tosiaan tämänkin mummon kroppa sai oviksen aikaiseksi :) Olen kyllä vähän yllättynyt, koska ultratulokset sanoi vähän muuta mutta ehkä ne johtimet vaan päätti toimia aikaisemmin kuin ennustettiin. Hyvä tietty niin! Tänään siis dpo 0, dpo 4 aloitan uudet keltsut ja dpo 14 sitten testi. Vähän jo tekisi mieli listoille mutta jätetään se nyt toistaiseksi :) 

Vierailija
124/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut putkeen kirjoittamisesta. Kännyllä vähän tämmöstä. 

125/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa ja ihanaa uutta vuotta kaikille! (:

Miten uusi vuosi on Teillä alkanut ja tuliko tehtyä lupauksia? Itse liityin Ylen 100 päivää ilman viinaa -tempaukseen ja koitan olla myös liikaa stressaamatta tästä vauva-asiasta. Tuo alkoholin juominen ei minulle siis ole mikään ongelma, muutenkin tulee maisteltua vain max. 2 kertaa kuukaudessa, mutta kiva aloittaa vuosi jollakin "haasteella". :D

Aaton nega-testin kunniaksi tuli juhlittua ehkä vähän liiankin railakkaasti uutta vuotta (kylläpä tukee taas railakkaasti tuota mun edellistä tekstiä, hah), ja pää oli sen mukaisesti kipeänä eilen. Jos joku toukka mun matkassa olisikin ollut, niin varmasti olisi tuon alkoholimäärän jälkeen jo pikkuenkelinä. En tähän kuitenkaan usko. 

Fakta on se, että edelleen odotellaan menkkojen alkamista. Nyt kp 31, eikä mitään menkkaoireita :( Kauhulla olen lukenut niitä tarinoita, joissa ekat kuukautiset tulevat vuoden kuluttua pillereiden lopettamisesta. Ja mitä enemmän stressaan, sitä varmemmin menkat jäävät kokonaan tulematta. Masentaa! Muutama vuosi sitten lopetin e-pillerit ja menkat tulivat kuukauden sisällä, missä ne siis nyt viipyvät?! Mua ei todellakaan ole tehty odottamaan. Nyt joku sais täällä kyllä takoa mun päähän järkeä.... 

T. Maailman kärsimättömin Elmonsteri

126/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja NooraV: Täällä todellakin on katseltu kaikkia vauvajuttuja valmiiksi. Etenkin tuolla alennnusmyynneissä on ollut vaikea pitää näppejä erossa vauvanvaatteista <3 Tilasin myös Vauva-lehden ja nyt olen liiankin innokkaasti lukenut vanhoja lehtiä digi-versioina.. :D Mies jo pelkää, että tämä kuumeilu alkaa menemään sairauden puolelle, kun en kuulema enää mistään muusta enää puhukaan kuin vauvoista. Nähdään siis hullujenhuoneella ;)

127/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissain ! Nyt on jännä paikka! Kp 12 tuli vuotoa kahdesti pyyhkiessä mutta miksi?? Nyt kp 15 menossa. Mistä johtuu se verenvuoto kesken kaiken?

128/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä kaikille, jotka on mua onnitellut. 

Ja kuten Lefemme epäilikin niin sormus osuu aina johonkin arkiaskareita tehdessä ja saa kyllä hymyn huulille. 

Kiva kun loputkin tuolta 2014 ketjusta on siirtyneet tänne vaikka mukavampaahan se olisi ollut jos plussia olisi tullut viime vuoden puolella lisää eikä kaikkien olisi tänne tarvinnutkaan siirtyä. 

Jännää nähdä kenelle tulee ensimmäinen plussa tänä vuonna ja koska se sitten tapahtuu. 

ON: Menkat on nyt alkanut ja yk 3 lähtee käyntiin. En elättele tällä hetkellä suuria toiveita raskautumisesta, sillä totesin että kiertoni on mitä todennäköisimmin liian lyhyt, että raskautuminen olisi mahdollista. Yritän nyt pienellä elämäntaparemontilla saada jotain muutosta aikaan tuohon kiertoon ja edetään "tulee jos on tullakseen" periaatteella. Ei siis stressiä yrityksestä, mutta täällä pysyn kirjoittelemassa ja seuraamassa joka tapauksessa. 

Mulle voi siis listaan päivitää iän 26 v.  ja kp1/23 yk 3

129/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa taas kaikki! Alkuvuoden tsempit kaikille, vaikka raskaus olisikin ollut kiva saada alkuun 2014 niin toisaalta nyt voi vähän huokaista, kun on kokonainen vuosi aikaa saada raskaus aluille vuonna 2015 :D Niin, ja vielä multakin onnittelut Ainoaalle! Vaikka tämä yritysfoorumi onkin, niin on mukavaa kuulla muitakin kuulumisia teidän elämistä :)

Täälläkin on nyt kotiuduttu lomilta ja sen verran kiirettä pitänyt, että hyvin on pysynyt zen päällä. Eilen oli omien tuntemusten mukaan ovis ja se on kyllä todellakin hyödynnetty! Ehkä liiankin hyvin, saa nähdä jaksaako tässä enää puuhailla loppukierrosta ollenkaan noin niinkuin "varmuuden vuoksi". Jos ei tässä kierossa tärppää niin ajattelin kuitenkin ottaa ovistestit tueksi, niin tiedän kuvittelenko ihan omiani kun noita ovisoireita ilmaantuu.

Sellaista kuitenkin kysyisin teiltä kaikilta, joilla ovis aiheuttaa jonkinlaista selkeämpää oireilua... Kun mulla viimekuussa oikealla puolella munasarja kipuili selkeästi enemmän kuin tässä kuussa vasen puoli. Mietin vain että onkohan ihan normaalia vai voiko olla, että tuo vasen ei toimi kunnolla? Parin viikon päästä nähdään sitten tuliko mitään tuotosta matkaan :D

Kikke89 (25v), kp17/27-31, yk2

130/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Haluaisin liittyä mukaan keskustelemaan ja ihmettelemään. Meillä vissiin yk8 mieheni kanssa menossa... tuntuu ettei tästä mitään tule. Pillereiden jälkeen kroppa ei oo vaan toiminut kunnolla. Söin 4kk satsin teroluteja, kierrot lyheni jopa 22-23pvään. Nyt ensimmäinen kierto ilman lääkkeitä ja kp33 menossa. Väsymystä, alavatsan ja nivusten vihlontaa, ruokahaluttomuutta ja ajoittaista pahoinvointia. Pari negaa testattu, tänä aamuna ja eilen illalla testit näytti tältä:
http://aijaa.com/MbukQl .
Kuvittelen itse näkeväni jotain ja jopa värin kanssa, mutta en uskalla ajatella liikoja. Mieskin näki haaleat viivat. Mitä mieltä olette? :/

131/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mindyh, oisko mahdollista että sulla oli ovulaatio viikko sitten? Jotkut tulee raskaaksi kuukautisten aikana tai heti kk-n jälkeen. Kuulostaa siltä, että sulla olisi kiinnittymisvuoto.

132/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phyllis20, mä ainakin näen ekassa ja tokassa tosi haaleaa viivaa mutta kannattaa odottaa pari päivää ja tee uusi testi :)

133/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi kolmas on vähän epäselvä, siitä ei oikein kunnon kuvaa saanut :/ Toivon niiiin kovasti että tärppi ois käyny. Tosissaan viime huhtikuussa annettiin lupa tulla kun on tullakseen ja tässä sitä vielä ollaan. Ei ole mulla lähtenyt toimimaan oma hormoonitoiminta kunnolla olleskaa pillereiden jälkeen. Maanantaina ajattelin testata uudestaan. :)

134/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hip hei, täällä taas! :) On ollut melkoista hulabaloota tämä joulun ja uuden vuoden aika, ettei ole ollut oikein sopivaa hetkeä saada ajatuksia sellaiseen kuosiin, että niitä olisi pystynyt täällä selkeästi esittämään. Nyt lupaan kuitenkin taasen aktivoitua!

Mindyh, mulla tuli mieleen sellainen, että ovulaation aikoihin voi tulla pientä vuotoa myös. Tai sitten kuten Finest kommentoi, voihan olla kyse kiinnittymisestäkin? :)

Kikke89, mulla on aina ollut niin, että ovulaatio tuntuu selkeämmin oikealla puolella. Kerran muistan käyneen niinkin, että ultran mukaan ovis oli tapahtumassa/tapahtunut vasemmalta mutta silti kivut olivat enemmän oikealla. Itse kyllä pelkäsin tuota kipuilua, kun menin munatorvien aukiolotutkimukseen syksyllä: olin jotenkin varma, että oikea puoli olisi tukossa tai että siellä jokin kysta lymyilee, mutta kaikki oli tutkimusten mukaan ok! En sitten tiedä, miksi oikealla kipuilee useammin/enemmän. 

Ainoaalle vähän myöhästyneet onnet kihlautumisen johdosta! <3 Itse olen melko tuore rouva ja kyllähän noi sormukset ilahduttaa aina. Toki myös ihana aviomieheni

135/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips, liitympä minäkin nyt tänne. Sen verran että eilen aivan järkyttävät menkka jomot muttei mitään näy, vähän kummastuttaa ja se aaton testikin oli puhdas nega. No ei muutaku odotellaan. Tuun myöhemmin paremmin kertomaan kun tänne on uusiakin tuttavuuksia taas liitynyt :)

Mikka 20v toinen toiveissa kp 32/?

136/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, loput viestistä näköjään katosi jonnekin!

137/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, loput viestistä näköjään katosi jonnekin!

138/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouuuuu, tämä ei nyt jostain syystä lataa tänne koko viestiäni, antaa olla! 

Vierailija
139/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mindy, kuulostaa ovisvuodolta, kun päivätkin täsmää aika hyvin siihen. Kiinnittyminen olisi vasta paljon isommilla kp:lla. 

Orchidlta piti kysyä jo paljon aiemmin millä kp:lla sulla sitä vuotoa on tullut? Onko mieli jo parempi?

Tervetuloa Phyllis

Kikke, mulla oireilee ovista vain oikea puoli. Joskus harvoin tuntuu jotain vasemmalla (niinkuin nyt pakottaa molempia). En usko, että sillä on välttis mitään tekemistä toimiiko molemmat puolet. 

Ceciljan omia kuulumisia olis ollut kiva kuulla :D 

Vierailija
140/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helkkari näitä kännyviestejä!