Lue keskustelun säännöt.
YRITYS PÄÄLLÄ 2015
17.12.2014 |
Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D
Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!
Kommentit (2463)
Tämä ketju on jo 99-sivuinen, joten perustin Yritys päällä 2015 (II)-ryhmän. Siirrytään siis kaikki sinne :) Tässä linkki niin löydätte varmasti perille: http://www.vauva.fi/keskustelu/4436634/ketju/yritys_paalla_2015_ii/sivu/1#comment30783811
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siirretty kommentti uudempaan ketjuun.
Täällä ei ole edelleenkään menkat alkanut. Toissapäivänä ja eilen oli rinnat turvokissa ja nännit kipeät, nyt tänään helpottanut. Tosin eilisestä asti lämmöt selvästi koholla normaalilämmöstä. Mulla normaalilämpö 36,8 ja eilisestä asti ollut 37,2-37,3. Ja tosiaan kipeä en ole tai edes olo, että olisin kipeäksi tulossa. R-testi näyttänyt negaa. Uusi testi perjantaina, jos ei menkkoja näy. Taaskin on sellainen olo ettei tiedä yhtään mitä tässä kropassa tapahtuu...
piki piki79 paljon onnea plussasta !
Hilkka K pk 30/25-32, yk 3