Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vietätte uuttavuotta?

Vierailija
27.12.2025 |

Lähdettekö mökille, ryyppäämään, pysytte kotona yksin, perheen kanssa yms. ?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi turhinta juhlaa uusi vuosi ja juhannus. En ole juhlinut uutta vuotta moneen vuoteen. Olen "jouluihminen".

Vierailija
2/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä varmaan baarissa, illalla puolison ja koiran kanssa kotona, varmaan jotain kaveriseuraakin saadaan. Ei mitään ihmeellisiä kalaaseja, jotain "sormisyötävää" ja tietysti juotavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu häh?? Pidä huoli omista asioistasta vasikka..Ei kanna tulla kadulla vastaan...vasikka.

Vierailija
4/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon yhden alkoholittoman ( en juo alkoholia) ja syön hyvin sekä käyn saunassa.

Vierailija
5/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu häh?? Pidä huoli omista asioistasta vasikka..Ei kanna tulla kadulla vastaan...vasikka.

Just näin. Ketä nää pellet oikeen luulee olevansa saatana anna olla vika kerta ku työnnät ap nokkas mun asioihin 

Vierailija
6/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LSD

Vierailija
7/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään hyvää erikoista ruokaa ja ammutaan lasten kanssa raketteja. Lapset on kehittänyt vuosien varrella myös yhden oman perinteen: jokainen ostaa oman konvehtirasian. Puhuvat siitä aina pitkin vuotta ja suunnittelevat sitä. Ihania ovat!

Vierailija
8/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorossa töissä ja päivät menee nukkuessa. 

Vierailija
9/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syödään hyvää erikoista ruokaa ja ammutaan lasten kanssa raketteja. Lapset on kehittänyt vuosien varrella myös yhden oman perinteen: jokainen ostaa oman konvehtirasian. Puhuvat siitä aina pitkin vuotta ja suunnittelevat sitä. Ihania ovat!

Onpas hauska perinne! Ihanaa 😍😍😍😍

Vierailija
10/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tapahtuu. Ehkä nukun. 

Vierailija
11/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Ekaa kertaa varmaan ikinä kutsuja on tullut useammasta paikasta. Ja niin monta uv-aattoa olen viettänyt elämässäni yksin että tää tuntuu ihmeelliseltä. N33

Vierailija
12/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tähän mennessä kokeiltu eri keittiöitä: venäläistä, kiinalaista, japanilaista, välimeri, meksiko, amerikka

Vierailija
13/13 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt mökillä käymässä. Hirvee tuuli, yks puu kaatunut pihalle. Uusi vuosi olen kotona vaimon kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi