Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

161/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips ja antoisaa uutta vuotta kaikille :) ja tervetuloa porukkaan liittyneille ja Ainoaalle onnea kihlauksesta ;) Täälläkin päivää katsellaan.. :D Joko teillä on hääpäivä päätetty?

Omat tuntemukseni kyllä vaihtelevat niin päivittäin, ettei yhtään tiedä millä fiiliksillä huomenna taas mennään. Tuo oma rivini tuossa listauksessa on kyllä niin masentava, olen roikkunut tuolla "odottaa selkeyttä kiertoon" rivillä jo ihan liian pitkään :( Kuka osaisi selittää tätä omaa tilannettani vähän? Olen nyt siis tikuttanut mahdollista ovulaatiota jo puolitoista viikkoa. Ennen raskautta ja keskenmenoa, kiertoni oli siis pari kertaa 44päivää. Joten ajattelin nyt tikuttaa koko helskutin kuukauden jotta löytäisin kiertoni vaiheita.. Viime viikolla tuli kolmena päivänä haalea viiva jonka jälkeen viiva oli 7 päivää nega. Tänään taas viiva oli muuttunut haaleaksi ja pientä vuotoakin alkoi tulemaan. (ehkäpä nyt alkoi ne kauan odotetut menkat?.. taas..hyvin limaista vuotoa ja vatsa ollut pikkuisen kipeä,ehkä.. ) Ennen noita ekoja haaleita, vuoti myös parina päivänä pikkaisen paperiin. Voiko nämä menkat jotka yrittää tulla, aiheuttaa tuon haalean viivan? Eilen kaavinnasta tuli 5viikkoa, joten eikö ne voisi jo alkaa. 

Inhottavaa tämmöinen odottelu ja kun en ymmärrä yhtään mitä tässä taas tapahtuu. Nyt toivoisin oikein runsaita ja kipeitä menkkoja jotta tietäisin että ne on tulleet ;) Pääsisin kunnolla mukaan tähänkin yritykseen :)  Toivottavasti tästä vuodesta tulee niin paljon parempi kuin edellisestä! Onnea ja tsemppiä muillekin :)

Nita85-odottaa ja ihmettelee

Vierailija
162/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinhän se olikin Orchid, nyt muistan :) Tuo proge on tosiaan hyvä ja kertoo ovulaatiosta. Mutta lyhyt on kyllä sun kierto ja ainakin mun gyne sanoi, että alle kp 10 ovis on turhan aikainen. Mä en nyt kyllä osaa sanoa tohon kummalliseen vuotoon mitään. 

Ja sama juttu Nitalle. Ihmeellinen on sunkin kierto kaavinnan jälkeen. Mulle sanottiin, että voi kestää 6kin viikkoakin, että ekat menkat tulee. Tuo odottelu ja epätieto on kyllä pahinta! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/2463 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmu 75, mä olen myös huolissani tuosta lyhyestä kierrosta, joka lyhenee jatkuvasti.. Gyne ei sitten taas ollut lainkaan huolissaan eikä juurikaan kommentoinut asiaa. Siihen vain sanoi, että luteaalivaihe on kuitenkin tarpeeksi pitkä, vaikka kierto muuten onkin lyhyt. Ja kuulemma voi johtua kilpirauhaslääkkeestäkin tuo kierron lyheneminen. Outoa silti.. Noh, jään odottelemaan mitä tulevina viikkoina tapahtuu. :) Kiitos kaikille tuesta, ootte niin ihania ja on kivaa kun on joku paikka mihin voin päristä nämä kaikki oudot tuntemukset <3

164/2463 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kesken aktiivisen keskustelun todeta, että onpa oikeasti todella mukavaa, että koko jengi on taas saman katon alla. <3

165/2463 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt yhtään tiiä mitä ajatella.. Sain ekan haamun 31.1. Sitten 2.1. vain hieman vahvistunut haamu ja nyt tänä aamuna samanlainen. Menkkojakaan ei tosin kuulu, mutta nuo aina vain haaleat plussat mietityttää.. Miksei nyt vain voinu selkeästi onnistua ja sillä selvä. Nyt ei tiedä, voiko iloita vai ei. Huoh. Mitä teen?

Sminkki

166/2463 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 31.12 eka haamu

167/2463 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tämänaamuinen testi yli 2 tuntia testauksen jälkeen. Oli haaleampi testiajan sisällä. Ärsyttävää epätietoisuutta. Kiitos ja anteeksi panikointi.

http://aijaa.com/L8yJW6

168/2463 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea, selkeä plussa!! kaikilla se viiva ei vain vahvisti samalla tavalla. <3

169/2463 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnuttelut täältäkin Sminkille :) Kyllä tuommoinen viiva itselläkin oli kun tulin raskaaksi. Voithan käydä ostamassa sen digitaalisen testin joka näyttää viikot, se ainakin auttoi itsellä kun näki oikeasti että näytössä luki raskaana :) 

Nita85

170/2463 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sminkki onnea plussasta! 

Täällä taas pudottiin kovaa ja korkealta kun menkat päätti yöllä alkaa. Täällä siis 3.1 kp 1/30-33 yk 10

Meillä on miehen kanssa vuosipäivä tulevalla viikolla, yhteistä taivalta tulee neljä vuotta täyteen. Mitähän ihmettä tuolle ostaisi lahjaksi ?!

Mukavaa päivää kaikille, muuttukoon kaikki teidän haamut plussiksi. Tasaantukoon kauan pitkittyneet kierrot normaaleiksi ja niin edelleen.

Tänään kun itse ryömii hetkellisesti pohjamudissa toivon teille kaikille muille rankkoja plussasateita. PUS! 

171/2463 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exilelle tsemppiä ja harmi kun menkat alkoivat. .ihania positiivisia toivotuksia jaksat kuitenkin muille toivotella ☆☆ 

Minkähintaista lahjaa olit ajatellut? Jos pidät ruoanlaitosta niin tee hänelle ruokaa rakkaudella ♡ 

Nita85

172/2463 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoi menkat. Innolla uuteen yritykseen nyt :)

Kp 3/29-30 yk2

173/2463 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Oksensin aamulla! :00 Pitää varmaan tehdä huomenna uusi testi.. Tämä on kuitenkin vain jtn mahatautia :( Ota nyt tästä kropasta selvää, kun just luovutin tämän kierron suhteen ja testi oli silloin aattona nega. Ei mitää muita oireita.

Elmonsteri kp 32/? yk1

174/2463 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sminkki, onnea plussasta! Eiköhän se siitä vielä vahvistu :)

Exile ja Mwiihh, uuteen kiertoon joutumisesta pahoittelut! Mutta olette molemmat ihanan positiivisia! :)

Itse kärvistelen täällä kamalan alaselkäkivun kanssa! Luulen, että toissapäiväinen luistelu sai mun lihakset jotenkin jumiin. Vatsan puolella myös kipua aika ajoin. Toivottavasti ei ole mikään tulehdus kyseessä. Epäilen, että mahdolliseen raskauteen liittyvää voisi vielä mitenkään ilmaantua (onhan nyt vasta kp 21), joten en ala elättelemään toiveita. :D Täällä siis makoilen sohvalla kauratyyny alaselällä ja hörpin teetä; sain hetken omaa aikaa ja rauhaa, kun mies ja tyttö lähtivät käymään kaupassa. <3

Ei minulla näköjään mitään kummempaa asiaa tänne ollut, mutta kun on niin kiva tämä palsta, ettei oikein poissakaan osaa pysytellä. :) 

Tsemppiä ja hedelmällisyyttä kaikille! :)

Cecilja 21/27-33 yk 15

Vierailija
175/2463 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sminkki mikä dpo sulla on menossa? Kyllähän tuo selkeä plussa on, toivotaan sille vahvistumista! Onnea! 

Pikaista parantumista Ceciljan selälle. 

Pahoittelut Exile ja Mwiihh menkoista.

mä testasin aamulla ovisnegan eli tänään dpo 0. Oikeaa puolta tykytti eilen illalla nukkumaan mentäessä, joten eiköhän se ovis ole yöllä ollut. Talletukset tehty kahtena peräkkäisenä päivänä, joten osunut varmaan aika nappiin. Ti tai ke aloitan sitten keltsut. Tästä tää lähtee :) 

176/2463 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sminkki onnea plussasta. Olen myös samaa mieltä että kyllä tuo selvä plussa on.

Pahoittelut alkaneista menkoista Exille ja Mwiihh. 

Täällä sitä vaan odotellaan ja odotellaan. Nyt on ollut muutamana päivänä menkoja enteilevää jomotusta. Vaikka tässä on vielä monta päivää ennen niiden alkua (ainakin pitäisi olla). Jotenkin on sellainen olo kuitenkin että ei taida tästä kierrostakaan tärppiä tulla.

En ole vielä tänne ryhmään sen enempiä itsestäni kertonut, joten tässä ihan lyhyesti. Olen siis 25 vuotias, ja naimisissa,  toinen lapsi olisi haaveissa. Esikoinen täytti lokakuussa 3 vuotta. Olen tällähetkellä opiskelija, ja valmistun tänävuonna lähihoitajaksi.

Mymmeli 89 kp 26/32 yk 5 

177/2463 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmu75 : mulla on menossa dpo 16 tai 15. Huomenna teen digitaalisen testin, niinku joku aiemmin jo ehdotti että se tuo mielenrauhan. Onnea sulle omaankin projektiisi! Hyvältä kuulostaa ;)

178/2463 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa olla niin että tänään on kp 1 , jei! :) Onhan tätä odoteltu.  Toivottavasti ei ole nyt mitään muuta. Ainakin vuotoa on tänään tullut ja eilen alkoi pienemmällä.. Kyllä osaa ihminen olla iloinen menkoista :)  Ehkäpä tääkin kroppa tästä vielä palautuu :)

Nita85

179/2463 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sminkki onnea! Mulla oli esikoisesta paljon haaleammat viivat enkä sitä sen enempää jäänyt miettimään. Digin tein sitten ukolle todisteeksi kun epäili :D

180/2463 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin sitten. Eli oon 20v satakunnasta ja esikois tytär on nyt päälle 7 kk. Elikkäs toinen olis työn alla. Ukko on 9 vuotta vanhempi ja ollaan asusteltu jo nelisen vuotta saman katon alla.

Nyt alkoi 2.12 ekat menkat synnytyksen jälkeen. Ennen kierto on ollut aina 28 päivää (joskus harvoin 29). Nyt on kuitenkin menossa jo kp33 mutta testi oli jälleen nega, vaikka tossa joku päivä oli niin järkyttävät menkkakivut että luulin niiden alkavan, mutta eipähän näy.

Luulen että kroppa on vaan vielä sekasin kun imetän vielä, ei sitä vaan malta lopettaa kun toinen on niin pieni :)