YRITYS PÄÄLLÄ 2015
Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D
Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!
Kommentit (2463)
täällä "menkkkojen" jälkeistä toimintaa, kauheit kouristuksii välill iltaisi ku koskee nii paljo ja saa nukuttuu et kivaa ku tämmöstä ja kauhe nälkä ollu mitä yleensä kierron aikaa ei ole ollu, et teen kyl ekalla viikolla eli 2 viikolla testin et näyttääkö mittee et saa selkoo vähä tähä tilanteesee ku äräsyttää ku koskee ja kouristaa vaikka pitäis olla oireetonta oloa mut saapahan helpotuksen omaan tilaan kun joko on + taikka - mut teen sen miehelt salass ku en haluu pettää sitä ku se on nii pettyny kun voisin olla raskaana mut en olekkaa enää se kun nii kovasti haluaa jo oman lapsen.. mitä tehdä enään tässä tilassa
Huolestunut ensiyrittäjä 10/27-30 kp yk 3 (km10/14)
Mimmu: Pitää käydä etsimässä sitä mehua ja testata onko maku parempi kuin tuossa Rybb & Deckersissä, vaikka sekin alkaa maistumaan paremmalta nyt jo :) Itselläni on nyt D-vitamiinia, sinkkiä, Macaa, raskaus ja sen yritys monivitamiinit ja syön vielä Omegat loppuun.. Tuota foolihappoa mietinkin, mutta sitä pitäisi kai olla riittävästi tuossa monivitamiinissa ja laskettu että se riittäisi. Ainiin, syön myös rautalääkkeitä edelleen ja välillä maitohappoja :) Tuntuu jotenkin hassulta, että nykyisin pitää olla kaikenlaista pilleriä ja keinoja jotta saisi terveen lapsen mutta miten on ennenvanhaan ollut.. Ei ole ollut kaikenlaisia jippoja käytössä.
Huolestunut ensiyrittäjä: Voih, ei kuulosta kivoilta nuo kivut ja kouristukset. Toivotaan plussaa teillekin :)
Nita
Dodiin! Pyrin tekemään mahdollisimman totuuden mukaisen listauksen ketjuun tulleiden viestien perusteella ja päivämääriin vertailemalla. Virheen mahdollisuus on siis valtava eli korjailkaahan, jos meni päin mäntyä! Hiiu, sun kohdalla oletin iäksi 27, sano jos meni metsään ja Mimmu, edellistä kerjua muistellen en lisännyt sua alkuunkaan toivettasi kunnioittaen. Illusia ja Nita, laitoin teidät odottelemaan selkeyttä, menikö ihan väärin? Viime vuoden raskautuneet jätin "julmasti" poies, eli todellisuudessa en viitsinyt kopioida toisesta ketjusta, koska ei sielläkään ollut tiedot suoraan ajan tasalla. Jos ei ihan puhtaalta pöydältä haluta aloittaa, niin voihan esimerkiksi joulukuun plussat tähän lisätä myöhemmin.
Tilanne 28.12.
Mwihh kp58/29-30 yk1
Jenviko (31v)kp32/28 yk13
Mymmeli89 (25v) kp20/32 yk5
Toivetta täynnä kp19/28-32 yk16
Ainoaa kp18/23 yk2
Cecilja 15/27-33 yk 15
Lefemme (28v) kp15/25-27 yk11
Luna82 kp15/28-32 yk 2
Dimou (25v) kp13/? yk6
Hiiu (27v) kp13 / 27-30 yk1
Kikke89 kp12/27-31, yk2
Helmianna kp11/34 yk2
Huolestunut Ensiyrittäjä kp10/27-30 yk3 (km 10/14)
Orchid87 kp7/23 yk9
Mindyh kp9/26 yk2
Iica86 (28v) kp5/28 yk3
Seppo07 yk1
Odottaa selkeyttä kiertoon:
Nita85 (29v)km rv10 10/14
Illusia86 yk2
Plussaryhmä:
Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen.
Carita, peukut täällä kramppiin asti pystryssä, että kaikki menisi hyvin epävarmuudesta huolimatta!
Sirppana, en hoksannut laittaa sua tuohon listaan, mutta toki päivitellään mukaan, jos niin tahdot. :) Tervetuloa myös!
Huolestunut ensiyrittäjä, toivotaan, että kivut lakkaisi tai saisit plussan selitykseksi niihin.
Ja Illusia/ON. :D Kurjaa, että kivut keskeytti joulun, mutta hienoa kuitenkin, että ei tarvii enää ovulaatiota jännäillä, vaan tuli ammattilaisen mielipide peliin mukaan. Ja olen kyllä nuista Primoluteista ihan samaa mieltä sun kanssa, en minäkään aloittaisi, vaan odottaisin ensin sen mahdollisen luteaalin poies alta. Niin ja kyllä, kiitos kysymästä! Taas me ollaan samassa veneessä! Ovis oli eilen eli jännäilemme taas yhtä aikaa. Onpas huisia! <3 Saittekos muuten miten tehtyä talletuksia? Täällä ihan ok, ainakin toivottavasti. Ainoastaan hämmennystä alkukierrossa aiheutti vähäinen verenvuoto kp8 huudeilla, mutta ohi meni ja ovis ilmoitti itsestään hyvin selkeästi eli en ole enää huolissaan. Tässä kierrossa en käyttänyt testejäkään, koska keskityin jouluun, mutta oli ilo huomata, että tunsin oviksen selvästi ja tulkinnan varaa ei ollut.
Kierto muutenkin mennyt tosi nopeaa ja nyt jo kp15!! Mieli joulun jäljiltä rentoutunut ja edelleen reissussa vanhempien luona eli loma jatkukoon.
En osaa nyt muille kommentoida mitään, mutta tsemppiä ja skumppalasit korkealle uuden vuoden kunniaksi!
Näytti olevan kiertopäivä ja muutkin tiedot oikein listauksessa, kiitos!
Joo, yliajalla jo mennään. Ei ne krampit sitten menkkoja tienneetkään, mutta testi näytti eilen ainakin negaa. Nyt taas nipistelee vatsassa, joten josko ne sieltä kohta alkaisivat.. Toivotaan tietysti että ei. :) Huomenna tai tiistaina testailen uudelleen, ellei sitä ennen ala jotain tapahtua.
In a boho home -blogi Vanha talo, värikäs koti. Remonttia, sisustamista, vegaaniruokaa, diy juttuja ja lapsihaaveita.
Instagram
Facebook
Äsh nytkö ne menkat sitten alkaa vai mitä tämä oikee on? Eilen ja tänään pyyhittäessä tullut muutama tippa kirkasta verta paperiin, muttei joka kerta ja selällä maatessa paineen tunne nivusissa ja alamahassa välillä. Pientä juilimistakin ollut ympäri mahaa. Taidetaan tippua kohta korkealta ja kovaa :(
Nita: Olen saanut lepäillä aika paljon nyt pyhä päivinä, kun mies on ollut kotona. Huomenna hän menee töihin ja mua tulee auttamaan anoppi ja miehen sisko tuon esikoisen kanssa, kun on se esikoisen nostelu kielto nyt päällä! :( Harmittaa hirveästi esikoisen puolesta, kun se pyytää välillä niin kovasti mun syliin eikä voi mitenkään ymmärtää miksei äiti voi ottaa häntä! :'( Toivottavasti tilanne olisi jo paranemaan päin menossa, mutta ultrassa sen sitten taas näkee joka on silloin 7.1.. Ei ole ainakaan nyt vuotoja tullut sen viime sunnuntain jälkeen, että toivotaan parasta!
Carita 8+4
Lefemme, 27v kyllä :) Kiitos tervetulotoivotuksista, lämmitti mieltä :)
Täällä olisi ovikseen liittyvää kysymystä; tänään on menossa kp13, ja tänään tuntunut jomotusta oikeanpuoleisessa nivusessa/munasarjassa(?). Eilen oli selvästi kananmunalimat, ja tänään ollut vähän rauhallisempaa sen suhteen. Molemmat päivät kuitenkin käytetty hyödyksi makuuhuoneen puolella ;)
Olen kahtena päivänä nyt tikuttanut ovista,mutta molemmilla kerroilla tullut haamu/nega. Luulisi kuitenkin, että ovis olisi esimerkiksi perjantaina näkynyt tikussa, jos se tänään on...? vai mitä mieltä olette?
Laskin myös, että jos kierto on tälläkin kertaa 27, niin kuukautisten alkamisaika olisi tasan 14pv päästä. Eli senkin järjen mukaan ovis olisi tänään.. Olen kuitenkin käyttänyt puhelimella sovellusta, ja se näyttäisi hedelmällisimmän päivän olevan vasta ensi viikon keskiviikkona.. Toki tuohon vaikuttanee se, että sovellus laskee kaikkien kiertojen keskiarvot..
No, jännäily jatkukoon. Toivottavasti kaikkien joulut menivät hyvin ja mahtavaa loppuvuotta!
Kiitos Lefemme listasta. Musta se on just noin hyvä, lisätään loput, kun haluavat tuolta toiselta puolelta tänne siirtyä. Ja tammikuusta on myös hyvä alottaa raskautuneet tälle vuodelle. Mä pysyn listan ulkopuolella ainakin toistaiseksi. Voin antaa teille muuten päivitystä, jos siltä tuntuu. Niin ja mun puolesta myös raskaana olevat saavat kirjoitella tänne, jos vaan siltä tuntuu.
Heippa kaikille ja oikein mukavaa loppu vuotta!
Mulla on jotenkin ollut tosi outoja oloja tässä joulu pyhinä. Luulen että johtuu hormoneista, kun kierukka siis poistettiin 9.12.
Alavatsaa kipristää, särkee, sattuu, jomottaa. Tissit on niin kipeät ettei pysty ilman liivejä olemaan. Tein kyllä testin varmuuden vuoksi aamulla, mutta nega niinkuin oletinkin sen olevan. koko ajan tuntuu että valahtais menkat muttei mitään tule.
Onko kellään kokemusta kuinka kauan kropalla menee asettua kierukan poiston jälkeen?
En oikeen tiedä miten kiertoa laskea kun aikasempaa kokemusta kierukan poistosta ei ole. poisto oli 9.12. vuoto alkoi 10.12. ja alkoi loppumaan 13.12.
Liekö olleet menkat vai ihan joku muu vuoto? Samanlaisilta vaikuttivat kuin kierukan kanssa, runsaat ja kestoltaa 3-4 pv . paitsi että tällä kertaa olin kyllä niin kipeä ensimmäiset kaksi päivää. vatsaan koski niin kauheasti.
Jotenkin jännittää mielettömästi että koska saadaan kierto kuntoon jotta olisi realistisempaa raskautua. kun ei pysty edes arvailemaan mahdollista ovista. täytyy varmaan laittaa illalla tilaukseen ovistestejä, jos niillä sais jotain selkeyttä.
-Seppo07- yk 1 /kp ??
Minä siirryn tuolta 2014 yrittäjistä myös tänne uudenvuoden puolelle. Päivittäisin listan its jos tällä tabletilla osaisin, mutta kun en :( Joten jos joku ihana jaksaisi minut seuraavaan listaukseen lisätä.
28.12: Exile kp 24/30-33 yk 9
Meinasin kirjoittaa että kiva kun täällä on niin paljon tuttuja, vaikka eihän se yhtään kivaa ole. Kaikille toivon pikaista plussaa...Orchid87 sinunkin matkaasi tässä seuranneena en muuta toivo kun sitä plussaa sinne testiin sinulle!
Mwihh kp58/29-30 yk1
Jenviko (31v)kp32/28 yk13
Exile (28v) kp 24/30-33 yk 9
Mymmeli89 (25v) kp20/32 yk5
Toivetta täynnä kp19/28-32 yk16
Ainoaa kp18/23 yk2
Cecilja (31v) 15/27-33 yk 15
Lefemme (28v) kp15/25-27 yk11
Luna82 kp15/28-32 yk 2
Dimou (25v) kp13/? yk6
Hiiu (27v) kp13 / 27-30 yk1
Kikke89 kp12/27-31, yk2
Helmianna kp11/34 yk2
Huolestunut Ensiyrittäjä kp10/27-30 yk3 (km 10/14)
Orchid87 kp7/23 yk9
Mindyh kp9/26 yk2
Iica86 (28v) kp5/28 yk3
Seppo07 yk1
Odottaa selkeyttä kiertoon:
Nita85 (29v)km rv10 10/14
Illusia86 yk2
Plussaryhmä:
Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen.
Exile lisätty listaan. Oman ikänikin lisäilin tuonne samalla :)
Täällä joulu vierähti ihanan rennosti ja loma jatkuu edelleen. Tänään tosin olen ollut kovin allapäin johtuen nyt pari päivää kestäneistä ovulaatiokivuista. Ihan tuntuu samalta kuin ennen menkkojen alkamista ja myös alaselkää juilii. Menin sitten lukemaan, että tällaiset oviskivut voivat viitata endometrioosiin. :( Sitähän tässä olen alkanut itse epäillä, kun yritys vain kestää ja kestää. Tänään on taas sellainen päivä, että usko raskautumiseen on koetuksella. Ei auta kuin tarpoa eteenpäin!
Toivottelen synkistelystäni huolimatta kaikille oikein riemukasta vuoden vaihdetta! :)
Cecilja 15/27-33 yk 15
Tervehdys kaikki!
Joulunaika on vietetty muualla kuin kotona ja keskustelun seuraaminen on vähän jäänyt. Nyt aktivoidun kuitenkin uudelleen. Olen ottanut yrityksen rennosti ja yrittänyt olla miettimättä sitä sen tarkemmin. Peittoja on heiluteltu tasaiseen tahtiin ja ilmestyipä tuohon vasempaan nimettömään sormuskin tässä joulun aikana.
Rinnat on ollut todella arat jo reilun viikon verran, muita oireita ei juurikaan ole. Tällä hetkellä olen hirveässä flunssassa. Raskaustestiä en aio tehdä ellei menkat ole selkeästi paljon myöhässä.
Kohta on uusi vuosi ja uudet kujeet ja toivon mukaan suurimmalle osalle meistä se oma nyytti saadaan ensi vuoden aikana.
Pahoittelut hirveästä määrästä omanapailua. Sellainen vielä, että listan seuraava päivittäjä saa lisätä mulle iäksi 26 v.
Jo tässä vaiheessa kaikille raskautumisonnea vuoteen 2015!
Ainoaa 26 v. kp18/23 yk2
Tervehdys näin joulunpyhien jälkeen! :)
AINOAA: Onnea kihlautumisesta :) Täälläkin mies vähän vihjaili juttuja siihen suuntaan, mutta eipä sormusta näkynyt. Toivottavasti odotettavissa lähiaikoina ;)
Carita87: Paljon jaksamista hematooman kanssa ja toivon täälläkin, että se katoaisi itsestään ja raskausaika sujuisi hyvin :) Mukavaa, että sulla on apujoukkoja.
Miisu: Ihanaa kuulla, että kaikki oli hyvin ja pikkuinen masussa niinkuin pitääkin!
Illusia86: Onnea ovisplussasta! :)
HIIU: Kyllä ainakin sun oireet kuulostaa ovikselta tai lähenevältä sellaiselta. Jospa et vaan ole saanut ovisplussaa paikannettua tikkuun? Joillakin se voi olla nopea ja joillakin voi näkyä plussa parikin päivää. Hyvin olette kuitenkin hyödyntäneet päivät ;)
EXILE: Tervetuloa tänne jännäilemään :) Toivon sullekin pikaista plussaa, olemme kyllä molemmat jo sen ansainneet.
Omaa napaa sen verran, että tässä kierrossa mua on jotenkin ahdistanut tämä yritys. Ja lapset. Jätin tänään menemättä jopa miehen vanhempien luokse syömään, kun en vaan ehkä olisi kestänyt. En ole jaksanut syödä mitään raskausvitamiineja yms enää, enkä ajatellut ovistakaan tikuttaa kun se on lähes aina samana kiertopäivänä. Ainut mitä olen tällä kierrolla raskauden eteen tehnyt on se, että tilasin pre seed-liukuvoidetta :D
Toivon että tästä piristyn, mutta yk10 kuulostaa kamalalta ja tykyttää takaraivossa. :/
Mut voi myös lisätä listaan vaikka huomisesta. :) tänne ei kuulu muuta kuin alkukierron tylsyyttä..
Adalmiina09 (26v) kp 7/28-29, yk 8
AINOAAlle isot onnittelut kihlautumisesta! :)
...ja listan päivittäjä voi pudottaa minut 1/28 kiertopäiville ja yk 14. :(
In a boho home -blogi Vanha talo, värikäs koti. Remonttia, sisustamista, vegaaniruokaa, diy juttuja ja lapsihaaveita.
Instagram
Facebook
Nita mulla on kunnon arsenaali käytössä. Fooli, D-vitamiini, magnesium, siveydenpuu, keltahormooni ja kilpirauhaslääkitys. Greippimehua unohtamatta :) Mä juon Rauchin pinkkiä greippimehua kierron ympäri, kun se on hyvää. Saa ainakin s-marketeista.