Sain pesää valheella :D
Lauantaina lähdin 26v hyvän näköisen naisen kämpille baarista ja sain pillua! :D
Näillä valheilla lohkes: (tosin on tyylikäs ja hyvän näköinen itsekin ja 190cm)
-Olen käynyt Aallon kauppakorkean (oikeesti merkonomi jolla ei jatko-opiskelupaikkaa)
-Olen 27v ja omistusasunto (Olen 22v, joka asuu vanhempien luona)
-Pelasin jääkiekkoa nuorten SM-tasolla (en ole ikinä pelannut jääkiekkoa)
-Tittelini on kansainvälisessä firmassa "project manager"
Nainen väkisin anto numeronsa, mutta en halua soittaa tai olla yhteydessä :D
Pimpin saanti valheella on jotenkin palkitsevaa ja taktista. :D
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Fiksu nainen tarkistaa faktat ensin , eikä sorry näihin barney stinsoneihin.
Vaan taitaapi olla taruolento, kun kehuja saa niin järki kaikkoaa.
Mun naisystävä on sitä mieltä, että olen pahin valehtelija, jonka hän on tavannut. Silti jatkaa mun kanssa. Luulen sen johtuvan siitä, että osaan tuottaa hänelle enemmän orkkuja kuin kukaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
sait sairasta pillua valheella. ämmäkin valehteli. on juuri nytkin SP-tauti päällä. joko sulla alkoi oireet? käy äkki lekuril, niin ei tarvitse 2026 itkee lapsettomuutta, kun on vakisuhde ja puitteet ok.
KAIKELLA ON KATSOS KÄÄNTÖPUOLENSAKIN! JA SIT VIEL SE KOLIKONREUNA ;)
Kovasti katkeralta kuulostaa tuo 😁
juurikin näin
jotkut on insinööriä tai lääkäriä kuitenkin moniosaajia ja siderivalas on myyty
todellisuudessa pitserian takahuoneessa runkkaa pitsaan
En valheella vaan kerroin baarissa yhdelle mimmille minulla on luki-häirö 80-luvulla, silloin luki-häiriö tuli julkiseen tietoon, hän oli psokologi ja kiinnostui minun ongelmasta. Olin 24v ja hän 32v juotiin kaljaa ja lopuksi hän kysyi meille vai teille, mentiin meille panemaan ja seuraavana päivänä siirryttiin heille panemaan ja pantiin aika paljon, muttei se patantanut luki-häiriötä.
Hohhoijjaa. Jos koko juttu kerta oli "selvästi kertaluontoinen" niin luuleeko ap tosissaan että tää nainen uskoi sanaakaan mistään. Kuka muka kertoo lyhyen illan aikana kaikki kliseiset "saavutuksensa" mukamas lämpimikseen. Naiset tajuaa kyllä, kun miehellä on vonkaustarina meneillään...
Ja että nainen näpytteli ensin ITSE numeronsa miehen puhelimeen ja sitten vasta vinkkaili kovasti että hänelle voi soitella. Öh, miksi vinkkailla, mitä muuta varten se nro siel olis :D nää provot menee aina liian pitkälle ja on täynnä typeryyksiä.
Kaikki keinot on sallittuja kun pimppiä tekee mieli. Nainen ei noudata mitään loogista prosessia joka johtaisi koipien levitykseen. Ulkonäkö, ääni, katse joko toimii tai sitten ei. Jos ei toimi siirry seuraavaan
👍