kissa syö oksennusta?:S
Jos en ole huomannut ja siivonnut kissan oksennusta tarpeeksi ajoissa, se yrittää itse kai siivota sen syömällä! Tekeekö muitten kissat näin? :S
Tuli vaan mieleen kun äsken huomasin...
Kommentit (6)
Ihan normaalia kissoille. Parasta tietenkin olla nopeamppi ja siivota.
Jos kissasi taas oksentelee usein, niin se ei ol normaalia, vaikka jotkut kissanomistajat niin luulevat.
Mun koira kanssa tekee tuota, varsinkin jos hotkii ruokansa liian nopeasti ja oksentaa sitten osan ulos. On ihan nolona ja yrittää nopeasti syödä sen ennen kuin huomaan.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 00:54"]
Mun koira kanssa tekee tuota, varsinkin jos hotkii ruokansa liian nopeasti ja oksentaa sitten osan ulos. On ihan nolona ja yrittää nopeasti syödä sen ennen kuin huomaan.
[/quote]
Meillä yksi kissoista tekee tätä samaa.
Oksentelee pari kertaa viikossa koska kirjaimellisesti hounii (oksennuksessa siis puoliksi sulaneita raksuja). Muutaman kerran olen yllättänyt kissan syömästä omaa oksennustaan.
Tätä tapahtuu joo. Joskus toinen kissa osallistuu aterialle. Kissa on fiksu otus ja osaa kierrättää ihan luonnostaan.
no hyvä että ilmeisesti normaalia! kissoja kai nolottaa omat sotkut niin paljon, että pakko siivota pois:D
Ei onneksi oksentele usein.
Täälläkin oli kerran oma-aloitteisesti siivottu, kun en jaksanut yöllä nousta siivoamaan. :) Eipä mennyt ruoka hukkaan..