Sain pesää valheella :D
Lauantaina lähdin 26v hyvän näköisen naisen kämpille baarista ja sain pillua! :D
Näillä valheilla lohkes: (tosin on tyylikäs ja hyvän näköinen itsekin ja 190cm)
-Olen käynyt Aallon kauppakorkean (oikeesti merkonomi jolla ei jatko-opiskelupaikkaa)
-Olen 27v ja omistusasunto (Olen 22v, joka asuu vanhempien luona)
-Pelasin jääkiekkoa nuorten SM-tasolla (en ole ikinä pelannut jääkiekkoa)
-Tittelini on kansainvälisessä firmassa "project manager"
Nainen väkisin anto numeronsa, mutta en halua soittaa tai olla yhteydessä :D
Pimpin saanti valheella on jotenkin palkitsevaa ja taktista. :D
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:03"]
Tuota... Nainenhan ei koskaan halua seksiä? On täysin mahdotonta sellainen. Ehkä nainen olisi "antanut" muutenkin tai valehteli itsekin elämänsä saadakseen seksiä. Oletko edes varma että puhelinnumero on hänen?
Ei saatana näitä urpomiehiä jotka kuvittelevat naisten olevan frigidejä ja kykenemättömiä irtoseksiin.
[/quote]
Näin. Bravo.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:45"]Koska kyse oli tuollaisesta baarilta-kämpille -suhteesta, niin naista tuskin oikeasti kiinnosti mikään muu kuin se, että olet pitkä ja komea. Ei siinä kukaan mitään sielunkumppania metsästä. [/quote] äläpäs sano, moni tuttu on ruvennut seurustelemaan noin ja varmasti tuhannet muutkin.
[/quote]
Voihan sieltä helmikin löytyä mutta tuskin tuttusi ovat intopinkeinä joka viikonloppu odottaneet unelmiensa kumppania
Tuo on vanha tapa. Olen kuullut että se on pidemmän päälle kuluttavaa. Menee usko ihmiseen. Vaikeuksia sitten kun pitää löytää puoliso.
Pesät tulee kyllä jättää linnuille. Meillä useimmilla on asunnot, jossa voimme elää.
Suomessa naiselta saa helposti :p
Entäpäs naiset sitten, valheella sitä munaakin saadaan. On pakkelia naama täynnä, ties mitä push up rintsikkaa ja muita härpäkkeitä. Hyvällä tsäkällä nainen laittaa tekohampaat lasiin ennen puuhiin ryhtymistä.
Pelkkää teatteria ja kusetusta puolin ja toisin.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:52"]Ällöttävä pallihiele haiseva runkkari. Mietippä itekses kun joskus lapsia saat ja sulla on tyttö. Haluaisitko että kaltaisesi paskapää tekee noin hänelle?
[/quote]
Sääli miestä nyt vähän. Raukka ei saa muuten pillua kuin valehtemalla. Kunnon naiset tai ne jotka haluavat jotain vakavampaa eivät anna baari-illan jälkeen. Uskoisin että ap:n luuserimaisuus paistaa kauas eikä kukaan lankea häneen kuin kovassa humalassa.
[/quote] Tais osuta ja upota av-mammoihin :D Nyt turvaudutaan lassukka- raukkis- ja runkkarikortteihin joita täällä niin antoisasti jaellaan jokaiselle miehelle, oli asia mikä tahansa. Tyhmyytenne paistaa kaiken läpi, mammat!
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:03"]
Tuota... Nainenhan ei koskaan halua seksiä? On täysin mahdotonta sellainen. Ehkä nainen olisi "antanut" muutenkin tai valehteli itsekin elämänsä saadakseen seksiä. Oletko edes varma että puhelinnumero on hänen?
Ei saatana näitä urpomiehiä jotka kuvittelevat naisten olevan frigidejä ja kykenemättömiä irtoseksiin.
[/quote]
Kyllä se tiedetään että naiset kykenee irtoseksiin. Kenenkään mailma ei kaadu siihen jos saamisen varmistaa parilla valheella tai liioittelulla. Olen antanut ymmärtää että rahaa on niin ettei se merkitse mulle mitään. Toimii muuten erittäin hyvin.
Minä kerron totuuden itsestäni ja saan sillä pesää baarista aina kun tarvitsen.
kerroin vaimolle viereeni roskat ja hän otti suihin.
Et vain tajunnut, että eukko käytti sinua seksuaalisesti hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hyvän näköinen, naista tuskin kiinnostaa sun 'tarinasi'. Tod näk antoi numeronsa vaan säälistä, ettet ajattelisi olleesi hälle vaan itsetyydytysväline.
Säälipillua ei ole olemassakaan. Kaikkea muuta voi saada säälistä, muttei koskaann pillua. Vai onko jollakin päinvastaisia kokemuksia ?
Pääsin joskus oikeasti panolle kun valehtelin että olen istunut tapon yrityksestä. Eukot ovat ihan pimeitä kun rikolliset miehet kiinnostavat.
Elämän realiteetit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hyvän näköinen, naista tuskin kiinnostaa sun 'tarinasi'. Tod näk antoi numeronsa vaan säälistä, ettet ajattelisi olleesi hälle vaan itsetyydytysväline.
Säälipillua ei ole olemassakaan. Kaikkea muuta voi saada säälistä, muttei koskaann pillua. Vai onko jollakin päinvastaisia kokemuksia ?
Tämä. Vaikka naisella olisi mahdollista pelastaa miehen henki (eli death via blueballs), niin ei vasn silti heru säälistä. Todella kylmää..
Hyvin pelattu ja molemmat jäi tyytyväiseksi!
Onko seksi sinulle todella harvinaista, kun siitä pitää tehdä oikein avaus vauvapalstalle? Onnea kuitenkin, mukavaahan se on. :) mietin vain kuinka monta avausta tälläkin palstalla olisi jos jokainen tekisi yhden aina kun panee...