Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain pesää valheella :D

Vierailija
17.12.2014 |

Lauantaina lähdin 26v hyvän näköisen naisen kämpille baarista ja sain pillua! :D

Näillä valheilla lohkes: (tosin on tyylikäs ja hyvän näköinen itsekin ja 190cm)

-Olen käynyt Aallon kauppakorkean (oikeesti merkonomi jolla ei jatko-opiskelupaikkaa)

-Olen 27v ja omistusasunto (Olen 22v, joka asuu vanhempien luona)

-Pelasin jääkiekkoa nuorten SM-tasolla (en ole ikinä pelannut jääkiekkoa)

-Tittelini on kansainvälisessä firmassa "project manager"

Nainen väkisin anto numeronsa, mutta en halua soittaa tai olla yhteydessä :D

Pimpin saanti valheella on jotenkin palkitsevaa ja taktista. :D

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:45"]Koska kyse oli tuollaisesta baarilta-kämpille -suhteesta, niin naista tuskin oikeasti kiinnosti mikään muu kuin se, että olet pitkä ja komea. Ei siinä kukaan mitään sielunkumppania metsästä.
[/quote] äläpäs sano, moni tuttu on ruvennut seurustelemaan noin ja varmasti tuhannet muutkin.

Vierailija
62/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
64/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:45"]Koska kyse oli tuollaisesta baarilta-kämpille -suhteesta, niin naista tuskin oikeasti kiinnosti mikään muu kuin se, että olet pitkä ja komea. Ei siinä kukaan mitään sielunkumppania metsästä. [/quote] äläpäs sano, moni tuttu on ruvennut seurustelemaan noin ja varmasti tuhannet muutkin.

[/quote]

Voihan sieltä helmikin löytyä mutta tuskin tuttusi ovat intopinkeinä joka viikonloppu odottaneet unelmiensa kumppania
[/quote] no ei kaikki, mutta kyllä jotkut on ollut haku päällä, että löytäis miehen. Ja ei oikeen muuta väylää aina ole ollut, töissä tavattu vaan työkaverit, harrastus on naisvoittoista ja nettideittailu ei ole monenkaan mielestä hyvä. Mutta eipä ne tietysti mitenkään pety jos joku baarituttu ei haluakkaan enää ikinä mitään.

Vierailija
65/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä (joku väittänyt olevansa ap, mutta tämä on vasta toinen tekstini tässä keskustelussa)

Olen lähes varma, etten totuudella olisi saanut pillua. Nainen oli itse korkeakoulutettu (Yliopisto, mutten muista mikä tutkinto) ja hyvin urakeskeiseltä kuullosti. Vaikutti sivistyneeltä ja muutenkin suht älykkäältä, eikä mikään "lähetään panee" ois riittänyt sitten alkuunkaan.

Naisen kämpillä kesti kaunan ennen kuin haarat aukesi. Oli tosiaan työn alla toi pillun saanti ja joutui oikeasti taistelemaan.

Oma analyysi:

Nainen oletti, että olen akateeminen uramies, jonka kanssa voisi jotain vakavaa tulla. Olinhan suht hyvä varainen ja myös arvostetussa duunissa. Nainen kuitenkin oli sinkku ja lähentelee 30v.

Ja kun olin lähtemässä pois kämpästä, nainen oikeen vaati, että ottaisin numeronsa (miksi, jos selvä yhdenyön juttu olisi kyseessä?). Laittoi sen kännykkääni ja antoi vihjeitä, että ottaisin yhteyttä.

Kuten joku totesi, on tää pillun saanti ku shakkia pelais. Joutuu oikeesti käyttää taktiikkaa ja aivoja =)

Vierailija
66/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli ettei irtoa kuin valehtelemalla. Itse KTM:nä ja sattumoisin ICT- alan projarina voin sanoa, etten kyllä yhden illan hoidoille ole alastani edes puhunut. 

Vierailija
67/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo varmaankaan ainoa lajissaan.

entäs jos olisitkin saanut omana itsenäsi?

Vierailija
68/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan vonkaa ja jos joku kysyy niin aina kerron olevani työtön DI. Hölmöimmät gold diggerit uskoo ja menee muualle. Oikeesti olen perinyt rahaa enkä siksi käy oikeissa töissä. Mulla on jatkoja varten vakkariasunnon näköseksi kalustettu pikku luukku töölössä ja vanha Toyta kadun varresa. Oikeesti asun Granissa isossa omakotitalossa jossa on kolmen auton talli.

Vierailija
69/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:05"]

Ap täällä (joku väittänyt olevansa ap, mutta tämä on vasta toinen tekstini tässä keskustelussa)

Olen lähes varma, etten totuudella olisi saanut pillua. Nainen oli itse korkeakoulutettu (Yliopisto, mutten muista mikä tutkinto) ja hyvin urakeskeiseltä kuullosti. Vaikutti sivistyneeltä ja muutenkin suht älykkäältä, eikä mikään "lähetään panee" ois riittänyt sitten alkuunkaan.

Naisen kämpillä kesti kaunan ennen kuin haarat aukesi. Oli tosiaan työn alla toi pillun saanti ja joutui oikeasti taistelemaan.

Oma analyysi:

Nainen oletti, että olen akateeminen uramies, jonka kanssa voisi jotain vakavaa tulla. Olinhan suht hyvä varainen ja myös arvostetussa duunissa. Nainen kuitenkin oli sinkku ja lähentelee 30v.

Ja kun olin lähtemässä pois kämpästä, nainen oikeen vaati, että ottaisin numeronsa (miksi, jos selvä yhdenyön juttu olisi kyseessä?). Laittoi sen kännykkääni ja antoi vihjeitä, että ottaisin yhteyttä.

Kuten joku totesi, on tää pillun saanti ku shakkia pelais. Joutuu oikeesti käyttää taktiikkaa ja aivoja =)

[/quote]

Onko sulla nyt hyvä mieli? 

Vierailija
70/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:03"]

Mä aina kerron, että oon työtön muusikko, toimii aina ja saan pillua. Oikeesti oon DI.

[/quote]

Juuri näin. Itse olen tohtori ja tutkijana korkeakoulussa. Ikinä en kerro taustaani, jos olisi tarkoitus saada baarista pillua. Nimittäin jos taustani ei kiinnosta, ei tietenkään saa. Jos se taas kiinnostaa, niin naiset alkavat suunnittelemaan jotain suhdekuvioita ja silloin ei pillua irtoa sinä iltana.  Parempi vain keksiä jokin "jännittävä" ammatti,  jos tavoitteena on yhden illan hauska.

Vierailija
71/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ihana, mulle on aivan sama mikä putkimies se on, vaikka työtön juoppo, mutta jos kolahtaa, niin kolahtaa. Panisin. Ainakin kerran:)

Vierailija
72/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:08"]

Et oo varmaankaan ainoa lajissaan.

entäs jos olisitkin saanut omana itsenäsi?

[/quote]

Kerran kävin ihan REHELLISEN keskutelun naisen kanssa, joka tuli vielä itse iskemään minua. 5min keskusteltiin ja nainen lähti suuttuneena pois. Ehdin sanoa mm:

-Miehet ovat naisia älykkäämpiä

-Inhoan feminismiä

-Miehet ansaitsevat isommat palkat

Keskustelu alkoi siitä kun kysyin "Etkai oo feministi?"

(tämä ei ole provo, vaan oikeesti tapahtunut tilanne, joka jälkeenpäin naurattaa)

Vierailija
73/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:25"]

Tuo on terve piirre nuoressa miehessä. Terveellä se lakkaa myös huvittamasta muutaman kerran jälkeen. Varo, ettei se tapa jää päälle, tai 10 vuoden päästä kaverisi ovat naimisissa ja perheellisiä, mutta sinä vain pokaat baariruusuja ihmeellisiä valheita keksien etkä kehtaa soittaa niille seuraavana päivänä.

[/quote]

Kyllä tuo baarimisujen pokailu hakkaa tylsän perhe-elämän sata nolla.

Vierailija
74/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:06"]

Sääli ettei irtoa kuin valehtelemalla. Itse KTM:nä ja sattumoisin ICT- alan projarina voin sanoa, etten kyllä yhden illan hoidoille ole alastani edes puhunut. 

[/quote]

Sama, paitsi että olen nainen. En koskaan halunnut miestä omaan asuntooni kun suhteiden välissä joskus sinkkuna viiletti. Jos kysyivät ja hetken deittailin, sanoin olevani lentoemo koska reissaan työn puolesta paljon. (Heikkoitsetuntoisille) miehille pitää valehdella alaspäin, jos naisille ylös :D

Vierailija
75/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:43"]Mä sain munaa helposti Ruotsinlaivoilla keltä vaan varatulta kun sepitin olevani neitsyt ja 17v ja etten ymmärrä naisia jotka antavat laivalla kelle vain ja minä olen odottanut sitä oikeaa. Näille miehillehän tuli aina oikein pakkomielle päästä pöksyihin ja kokemaan neitsyttä vaikka muutoin varmaan ei olisi naisiaan pettäneetkään. Se ajatus vaan, että saakin teiniä alkoi houkuttelemaan. Oikeasti olin 24-27v välillä kun tätä harrastin ja aika kokenut sängyssä. Esitin sängyssäkin kokematonta ja nää miehet nautti kun sai opastaa ja olla siinä tilanteen herrana olevinaan.
[/quote] Ainiin mä kävin kotona sitte stalkkaa näitä miehiä facebookissa ja tiedän miltä niiden muijat näyttää. Voin koska vaan halutessani käräyttää ;) muutaman tosin muistan enää.

Vierailija
76/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans olen pelimies.  En usein lähe millään koulutuksella mälläämään vaan usein oon joku esim sisustussuunnittelia joka antaa heti naiselle kuvan että on tosi siisti ja kotiinsa panostava mies. Vähä jotain että oon tosi romanttinen ja oon hyvä kokki, oon tosi lapsirakas ja tykkään pitää naista hyvänä eikä omat tarpeet niinkään kunhan naisella olis hyvä olla. Oon oikeesti perus duunari huonolla palkalla ja ainoat hyvät vaatteet mitä löytyy on päällä;) noilla on vaan nii helppo pelata nainen sänkyyn vaikka en edes ole erityisen komea omastamielestä, esitän kilttiä ja viatonta.

Vierailija
77/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millä mielellä nainen on ollut liikkeessä. Tekikö mieli naida vai etsittiinkö tulevaa lasten isää. Edellinen varmasti haluaa komeaa, jälkimmäiselle kelpaisi varmasti huonomman näköinen lääkäri.

Vierailija
78/102 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:52"]

Ällöttävä pallihiele haiseva runkkari. Mietippä itekses kun joskus lapsia saat ja sulla on tyttö. Haluaisitko että kaltaisesi paskapää tekee noin hänelle?

[/quote]

Tyhmä on se joka uskoo. Järkevä ihminen EI ikinä usko ketään.

Vierailija
79/102 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:50"]Ai että oikein pesää sait...
Eikä tarvinnut kuin valehdella koko elämästäsi. Olet sä sitten hitonmoinen pukki!
[/quote]
hahahaha :"D

Vierailija
80/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nainen valehteli olevansa nainen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä