Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (102)

Vierailija

Ikinä en ole moisia valehdellut. Jenkeissä oli kovasti kavereilla tapana sepitellä kaikkea paskaa. Aika surkeata puuhaa. 

Ihmettelin ihan samaa vaihdossa New Yorkissa. Jokainen selitti aivan paskaa naisille joka ilta baarissa. Sitten ihmetellään kun tytöt kattoo nenänvartta pitkin ja "pihtaa". I wonder why. Eipä tosin ollut multa pois vaan pikemminkin päinvastoin

Vierailija

Fiksu nainen tarkistaa faktat ensin , eikä sorry näihin barney stinsoneihin.

Ootkos kattellu vähä Ensisilmäyksellä? ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mullekin kelpaisi tuollainen hupakkomies...

Tykkäätkö vanhemmista naisista? ;)

Kyllä vaan ;) Ap

Joo emmä tiedä kyllä enää mikä on paras pelistrategia, ku siitä on parikyt vuotta kun viimeks sillain oikeen "metsästettiin".

Sillon oli kaks tapaa, olla oma ittensä, ja joko ulkonäkö ja luonne ja jutut uppos ja siitä sai palkinnon, tai sit ei. Tai sit sepitellä noita tarinoita. Mä en ollu siinä koskaan hyvä... vaikka en ollukaan ettimässä elämäni naista vaan just lähinnä "fyysillis-biologista kanssakäymistä vastakkaiseen sukupuoleen". Mutta silti ajattelin, ehkä osittain titetämättäni, että jos sit kuitenkin törmää johonkin oikeesti kivaan nättiin naiseen jonka kanssa haluiskin jatkoa, niin olis vähän nuivaa alkaa purkaa korttitaloo.

No tää mun strategia toimi aina välillä, tai ihan kohtuullisesti. Mutta kyllä useemmin saalin kaato se kaippari, joka oli välillä hävittäjälentäjä ja välillä huippu-urheilija jne.

Ja mä en nyt kyllä rehellisesti osaa sanoa ulkonäöstä mitään.... olisin veikannu, että aika samalla tasolla oltiin tietty pikkusen erityyppisiä, eli toinen vetos johonkin ja toinen sen kaveriin.

Mutta joo, sillon ei kyllä naiset todellakaan tulleet iskemään yhdenyön seuraa. Oliskin ollut niin, niin mä olisin päässyt palvelemaan naisten tarpeita vieläkin paremmin :) Hauska kuulla että siinä mielessä sinkkumiesten tilanne on parempi tänäpäivänä, että naiset ihan aktiivisesti tulevat pokamaan seuraa ja ehdottamaan yhden yön panoja. Kyl se sillon aikanaan parikymppisenä oli 100% miesten vastuulla.

Vierailija
Hauska kuulla että siinä mielessä sinkkumiesten tilanne on parempi tänäpäivänä, että naiset ihan aktiivisesti tulevat pokamaan seuraa ja ehdottamaan yhden yön panoja. Kyl se sillon aikanaan parikymppisenä oli 100% miesten vastuulla.

Eivät tosiankaan tule, jos mies ei ole filmitähden näköinen tai jonkun tason julkkis siinä porukassa. Sellainen mies saa ihan suoraan kysymällä, joten vaikeuksia kokevia miehiä ei naisen aktiivisuus pelasta nyt eikä tulevaisuudessa.

Vierailija

Ovela ap. Kyllä joskus oikein häpeän oman sukupuoleni edustajia, heidän tyhmyyttään... :D N24

*facepalm*

Ja mammat flippaa tälläsestä :D no mut 22 v jonne sai piparii valheella niin keneltä se on pois. Mammat relatkaa, teidänkin elämä aaveella on yhtä valhetta.

Vierailija
Vierailija
Hauska kuulla että siinä mielessä sinkkumiesten tilanne on parempi tänäpäivänä, että naiset ihan aktiivisesti tulevat pokamaan seuraa ja ehdottamaan yhden yön panoja. Kyl se sillon aikanaan parikymppisenä oli 100% miesten vastuulla.

Eivät tosiankaan tule, jos mies ei ole filmitähden näköinen tai jonkun tason julkkis siinä porukassa. Sellainen mies saa ihan suoraan kysymällä, joten vaikeuksia kokevia miehiä ei naisen aktiivisuus pelasta nyt eikä tulevaisuudessa.

Olet väärässä. Suohirviön näköinen nainen ei saanut ketään baarista 30 vuotta sitten, ei saa nytkään. Onneton luuseri mies ei saanut ketään baarista 30 vuotta sitten, ei saa nytkään. Tavalliset ja sitä paremmat saavat kyllä enemmän ja helpommin kuin ennen! Et vain ole tavallinen, jos sinulle ei ole irronnut.

Tuo on terve piirre nuoressa miehessä. Terveellä se lakkaa myös huvittamasta muutaman kerran jälkeen. Varo, ettei se tapa jää päälle, tai 10 vuoden päästä kaverisi ovat naimisissa ja perheellisiä, mutta sinä vain pokaat baariruusuja ihmeellisiä valheita keksien etkä kehtaa soittaa niille seuraavana päivänä.

Vierailija

Ja mammat flippaa tälläsestä :D no mut 22 v jonne sai piparii valheella niin keneltä se on pois. Mammat relatkaa, teidänkin elämä aaveella on yhtä valhetta.

En mä ainakaan flipannut, nauratti vain. :) nuoruuden kotkotuksia. Täytyy vain toivoa, ettei ap tapaa elämänsä naista valheessa, voi olla aika ikävä tilanne kun totuus tulee ilmi

Vierailija
Vierailija

Mullekin kelpaisi tuollainen hupakkomies...

Tykkäätkö vanhemmista naisista? ;)

Kyllä vaan ;) Ap

Missä asut? Vois nähdä baarissa joku päivä ;)

Vierailija

Joo emmä tiedä kyllä enää mikä on paras pelistrategia, ku siitä on parikyt vuotta kun viimeks sillain oikeen "metsästettiin".

Sillon oli kaks tapaa, olla oma ittensä, ja joko ulkonäkö ja luonne ja jutut uppos ja siitä sai palkinnon, tai sit ei. Tai sit sepitellä noita tarinoita. Mä en ollu siinä koskaan hyvä... vaikka en ollukaan ettimässä elämäni naista vaan just lähinnä "fyysillis-biologista kanssakäymistä vastakkaiseen sukupuoleen". Mutta silti ajattelin, ehkä osittain titetämättäni, että jos sit kuitenkin törmää johonkin oikeesti kivaan nättiin naiseen jonka kanssa haluiskin jatkoa, niin olis vähän nuivaa alkaa purkaa korttitaloo.

No tää mun strategia toimi aina välillä, tai ihan kohtuullisesti. Mutta kyllä useemmin saalin kaato se kaippari, joka oli välillä hävittäjälentäjä ja välillä huippu-urheilija jne.

Ja mä en nyt kyllä rehellisesti osaa sanoa ulkonäöstä mitään.... olisin veikannu, että aika samalla tasolla oltiin tietty pikkusen erityyppisiä, eli toinen vetos johonkin ja toinen sen kaveriin.

Mutta joo, sillon ei kyllä naiset todellakaan tulleet iskemään yhdenyön seuraa. Oliskin ollut niin, niin mä olisin päässyt palvelemaan naisten tarpeita vieläkin paremmin :) Hauska kuulla että siinä mielessä sinkkumiesten tilanne on parempi tänäpäivänä, että naiset ihan aktiivisesti tulevat pokamaan seuraa ja ehdottamaan yhden yön panoja. Kyl se sillon aikanaan parikymppisenä oli 100% miesten vastuulla.

Se miksi valhe vaikuttaa toimivan ei ole se, että nainen uskoisi kaiken mitä sanot vaan se, että naiset viehättyvät miehestä joka tekee aloitteita, puhuu ja ilmaisee selvästi olevansa kiinnostunut. Tietenkin nainen haluaa, että mies lähtee baarista mukaan koska ei voinut vastustaa naista. Harva nainen haluaa hakea pimeimmästä nurkasta jpnkun jurottavan surkimuksen, hän on mieluummin yksin.

Vierailija

Ällöttävä pallihiele haiseva runkkari. Mietippä itekses kun joskus lapsia saat ja sulla on tyttö. Haluaisitko että kaltaisesi paskapää tekee noin hänelle?

Kyllä keho hikoilee ihan kokonaisvaltaisesti; kainaloiden hiki korostuu. Taas yksi pallien vihaaja liikenteessä. 

Vierailija
Vierailija

Se miksi valhe vaikuttaa toimivan ei ole se, että nainen uskoisi kaiken mitä sanot vaan se, että naiset viehättyvät miehestä joka tekee aloitteita, puhuu ja ilmaisee selvästi olevansa kiinnostunut. Tietenkin nainen haluaa, että mies lähtee baarista mukaan koska ei voinut vastustaa naista. Harva nainen haluaa hakea pimeimmästä nurkasta jpnkun jurottavan surkimuksen, hän on mieluummin yksin.

Tässä tiivistyy naisten itsekeskeinen seksuaalisuus. Ehkei se jurottajakaan jurottaisi, jos iloisuudesta olisi jotain apua. Ei siitä välttämättä ole. 

Vierailija
Valitettavasti naisille kannattaa valehdella, jos haluaa että lohkeaa. Luonne vain itselläni on sellainen, että ole huono valehtelemaan. Sääli.

:D

No oon minäkin hakenut kerran seksiseuraa yhdeksi illaksi. Ja olen nainen. Annoin tyypille prepaid numeron jonka kortin heitin seuraavana päivänä roskiin. Pieni hinta siitä ettei koskaan tarvitse kuulla enää tyypistä kun ostaa ärrältä muutaman euron liittymän. Eli mistä tiedät ap että sitä naistakaan on kiinnostanut muu kuin seksi.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Tässä tiivistyy naisten itsekeskeinen seksuaalisuus. Ehkei se jurottajakaan jurottaisi, jos iloisuudesta olisi jotain apua. Ei siitä välttämättä ole. 

Itsekeskeinen seksuaalisuus? :D mielestäsi naisen pitäisi siis tehdä jonkinlaisia säälipalveluksia luusereille?

Sivut