Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi iltaisin työskenteleviä pidetään laiskoina?

Vierailija
27.09.2023 |

miksi pitäisi aamulla herätä töihin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sinun päässä tuo ajautus.

En ainakaan ikinä ole moista kuullut

Vierailija
2/15 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pidä iltaisin työskenteleviä laiskoina, päinvastoin. Ei ole mieltä ylentävää olla töissä, kun muut ovat vapaalla. Itse pidän aamutöistä, koska, jos työt alkavat aiemmin, ne myös loppuvat aiemmin. Omat työni alkavat aina 8:00 pintaan, mutta voisin aloittaa jo 7:00 tai 6:00, mutta liukumat eivät ole työssäni mahdollista.

Vierailija
4/15 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pidä iltaisin työskenteleviä laiskoina, päinvastoin. Ei ole mieltä ylentävää olla töissä, kun muut ovat vapaalla. Itse pidän aamutöistä, koska, jos työt alkavat aiemmin, ne myös loppuvat aiemmin. Omat työni alkavat aina 8:00 pintaan, mutta voisin aloittaa jo 7:00 tai 6:00, mutta liukumat eivät ole työssäni mahdollista.

Itse nukun aamulla pitkään, niin en ikinä ehtisi klo 8 töihin. Eikä minua haittaa olla töissä, kun muut ovat vapaalla.

Vierailija
5/15 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska yhteiskunta on luotu aamuvirkkujen ehdoilla. Ehkä se on jotain historiallista perua maatalous yhteiskunnan ajoilta kun kaikkien piti nousta kukon laulun aikaan lypsylle.

Vierailija
6/15 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen laiska, en saa enää itseäni ylös sianpieremän aikaan, kuten aamuun mennessä pitäisi.. Ja mieluummin vietän virkeän aamupäivän kotona kuin töissä. Kaipa ikä on tehnyt hitaan käynnistyjän. Harvakseltaan keikkaillessa jää silti niitä omia iltojakin.

Vierailija
7/15 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on täysin vapaat työajat, niin voi kyllä alkuillasta tavata muita ja käydä menoilla ja sitten taas illemmalle tai seuraavana päivänä jatkaa töitä.

Vierailija
8/15 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan pidä ketään laiskana. Vaikka olisi yöllä. Ainoastaan voi tietysti miettiä onko hiljaista aikaa, jos joku jyrskii pihalla 24h, toinen aamulla ja toinen illalla. Ellei yöllä. 

Vierailija
9/15 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka pitää?

Vierailija
10/15 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöhkö aloitus

Vierailija
11/15 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas päinvastoin tuntuu siltä, että iltatyö olisi jotenkin enemmän ihailtavaa kuin "normaaliin työaikaan" tehty työ. Itse aloitan työt aika aikaisin (koska se itselleni sopii) ja sitten porukasta löytyy iltavirkumpi, joka tuntuu aina vaan tekevän numeroa siitä, kuinka myöhään hän työskenteli. Pitkään myös viestitteli työasioissa tuohon omaan työaikaansa, mutta olen pitänyt sen suhteen linjan, että en anna toisen päättää omia työaikojani (enkä siis aloita toista työpäivää hänen iltatöidensä aikaan).

Vierailija
12/15 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ennen moista väitettä kuullu.

Vierailija
13/15 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas päinvastoin tuntuu siltä, että iltatyö olisi jotenkin enemmän ihailtavaa kuin "normaaliin työaikaan" tehty työ. Itse aloitan työt aika aikaisin (koska se itselleni sopii) ja sitten porukasta löytyy iltavirkumpi, joka tuntuu aina vaan tekevän numeroa siitä, kuinka myöhään hän työskenteli. Pitkään myös viestitteli työasioissa tuohon omaan työaikaansa, mutta olen pitänyt sen suhteen linjan, että en anna toisen päättää omia työaikojani (enkä siis aloita toista työpäivää hänen iltatöidensä aikaan).

Tietenkin ihminen viestittelee silloin, kun on töissä, ja sinä vastaat silloin, kun itse olet. Tuskin hänelle tulisi mieleen valittaa, että lähetät viestejä liian aikaisin.

Vierailija
14/15 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ihminen viestittelee silloin, kun on töissä, ja sinä vastaat silloin, kun itse olet. Tuskin hänelle tulisi mieleen valittaa, että lähetät viestejä liian aikaisin.

Tätä on vaikea selittää sellaiselle, joka ei ko. ihmistä tunne. Hän on (ainakin omasta mielestään) aina töissä ja tekee aina enemmän kuin muut. Ja jos yhteen kanavaan laitettuun viestiin ei vastannut, tuli viiden minuutin sisään toiseen kanavaan jne. Oli asialla sitten kiire tai ei. Muut meillä tosiaan tyytyvät odottelemaan vastausta ymmärtäen sen, että kaikki emme tee töitä samoihin aikoihin.

Vierailija
15/15 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pitää, on itse pöhköpää, jolla on hyvin rajoittunut ymmärryskyky.