Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei saisi tapailla muita naisia (ystävinä)?

Vierailija
17.12.2014 |

Siis mitä ihmeellistä siinä on jos mies tapailee tai reissaa esimerkiksi lapsuuden ystävien kanssa ja osa niistä sattuu olemaan naisia? Meillä mies lähdössä köpiksen viikonlopulle ystävänsä kanssa joka on NAINEN. Mun kaverit ei tajua ollenkaan, minä taas en ymmärrä mitä pahaa tuossa?

Kommentit (165)

Vierailija
101/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:04"]

Ei kyse ole mustasukkaisuudesta. Minun entiset miespuoliset ystävät ovat menneet naimisiin, jolloin heistä (miespuolisesta kaverista ja hänen vaimostaan) on tullut mun ja mun miehen yhteisiä ystäviä. Jos ny lähtisin jonkun miespuolisen ystävän kanssa kahdestaan Köpikseen viikonlopuksi, ja jättäisimme mieheni ja kaverin vaimon kotiin, niin olisihan se outoa. Niin ei vaan tehdä. Kahvilla ja lounaalla ja lasillisella voi käydä hyvinkin. Jos matkustamme muutoin kuin kahdestaan mieheni kanssa, niin teemme matkan esimerkiksi kaikki neljä yhdessä, tai isommassa porukassa.

Ap on luultavasti vielä aika nuori, jolloin suurin osa kavereista on sinkkuja, silloin tuollainen kaverin (sukupuolesta riippumatta) kanssa matkustelu on vielä ihan normaalia.

[/quote]

[/quote]

Mites tää? Mulla ja miehelläni oli yhteisiä ystäviä ennen kuin päädyimme yhteen. Kyseiset ystävät olivat silloin jo pariutuneet, emmekä viettäneet aikaa yhteisten ystäviemme puolisoiden kanssa tuolloin. Nyt kun sitten olemme yhdessä, pitäisikö alkaa leikkiä ystäväpariskuntaa ja tavata vain pariskuntien kesken?

Vierailija
102/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:32"]

kyl mä haluan olla se ainoo nainen mieheni elämässä sukulaisnaisten lisäksi. en suostu soittelemaan toista viulua. jos ei ei miehelle kelpaa niin sit ei olla yhdessä. en itsekään pitäisi muita miehiä

[/quote]

Pitäisi muita miehiä? Osaatko sinä lukea? Ystävinä, ei romanttisessa mielessä.

[/quote]

Et tunnu sinäkään osaavan lukea. Ei muita naisia eikä miehiä. piste.

[/quote]

Ai pointti olikin siis "minä haluan olla mieheni elämässä ainoa ihminen sukulaisten lisäksi. Piste."

[/quote]

En usko, että miehet ja naiset voivat olla keskenään vain ystäviä. En ainakaan itse pysty sellaiseen, joten tuskin mun mieskään. Sen verran heteroita ja viriilejä kuitenkin ollaan. Ehkä jotkut on semmosia lampaita ettei niiden hormoonit hyrrää ollenkaan eikä tilaisuus tee koskaan varasta mutta mä näen tän jutun näin.

[/quote]

Eli sinua panettaa muutkin miehet? Olet miehellesi vähän kuin pitkin hampain uskollinen, vältät menemästä tilanteisiin jossa olet liian lähellä miehiä koska viriiliytesi takia sulla alkaa pillumehut valua reisille ja järki katoaa? Säälin sun miestäsi kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:19"]

kyl mä haluan olla se ainoo nainen mieheni elämässä sukulaisnaisten lisäksi. en suostu soittelemaan toista viulua. jos ei ei miehelle kelpaa niin sit ei olla yhdessä. en itsekään pitäisi muita miehiä

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ai pointti olikin siis "minä haluan olla mieheni elämässä ainoa ihminen sukulaisten lisäksi. Piste."

[/quote]

En usko, että miehet ja naiset voivat olla keskenään vain ystäviä. En ainakaan itse pysty sellaiseen, joten tuskin mun mieskään. Sen verran heteroita ja viriilejä kuitenkin ollaan. Ehkä jotkut on semmosia lampaita ettei niiden hormoonit hyrrää ollenkaan eikä tilaisuus tee koskaan varasta mutta mä näen tän jutun näin.

[/quote]

Eli sinua panettaa muutkin miehet? Olet miehellesi vähän kuin pitkin hampain uskollinen, vältät menemästä tilanteisiin jossa olet liian lähellä miehiä koska viriiliytesi takia sulla alkaa pillumehut valua reisille ja järki katoaa? Säälin sun miestäsi kyllä

[/quote]

Joo, hoh hoijaa. = D

Vierailija
104/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos teille molemmille on niin sairaaaaan vaikeeta pysyä uskollisena että se rajoittaa sosiaalista elämäänne, miksi ihmeessä olette parisuhteessa?

Vierailija
105/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään vain ystäväpariskuntien kesken, mutta se että menisitte kahdestaan jonnekin ja puolisot jää kotiin on erikoista. Miksi joku haluaisi lähteä kanssasi kahdestaan? Miksei suuremmalla kaveriporukalla? Miksi ei mielummin vaimon kanssa?

Se että jotkut eivät taas halua tuoda ikinä tuoda puolisoaaan mukaan, tai kutsuvat ulos vain toisen ihmisen pariskunnasta on myös erikoista, ellei kyse ole jostain tietyn ryhmän tapaamisesta (kouluporukka, harrastusporukka). 

Mutta kysytään näin: Ovatko vanhempasi elossa ja yhdesä? Mitä jos vaikka äitisi lähtisi entisen lukioaikaisen miespuolisen ystäväsä kanssa kahdestaan Las Palmasiin viikoksi ja isäsi jäisi yksin kotiin. Olisiko se sinusta ihan luonnollista?

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:14"]

Ei kyse ole mustasukkaisuudesta. Minun entiset miespuoliset ystävät ovat menneet naimisiin, jolloin heistä (miespuolisesta kaverista ja hänen vaimostaan) on tullut mun ja mun miehen yhteisiä ystäviä. Jos ny lähtisin jonkun miespuolisen ystävän kanssa kahdestaan Köpikseen viikonlopuksi, ja jättäisimme mieheni ja kaverin vaimon kotiin, niin olisihan se outoa. Niin ei vaan tehdä. Kahvilla ja lounaalla ja lasillisella voi käydä hyvinkin. Jos matkustamme muutoin kuin kahdestaan mieheni kanssa, niin teemme matkan esimerkiksi kaikki neljä yhdessä, tai isommassa porukassa.

Ap on luultavasti vielä aika nuori, jolloin suurin osa kavereista on sinkkuja, silloin tuollainen kaverin (sukupuolesta riippumatta) kanssa matkustelu on vielä ihan normaalia.

[/quote]

[/quote]

Mites tää? Mulla ja miehelläni oli yhteisiä ystäviä ennen kuin päädyimme yhteen. Kyseiset ystävät olivat silloin jo pariutuneet, emmekä viettäneet aikaa yhteisten ystäviemme puolisoiden kanssa tuolloin. Nyt kun sitten olemme yhdessä, pitäisikö alkaa leikkiä ystäväpariskuntaa ja tavata vain pariskuntien kesken?

[/quote]

Vierailija
106/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikiaikainen kysymys, jota on jopa tutkittukin. 

Luin aikanaan yhden artikkelin tutkimuksesta, joka oli tehty tällaisille ystäväpareille ja tulos oli jotensakin niin, että naiset kuvittelivat heidän olevan vain ystäviä - ja miehet odottivat/kuvittelivat enemmänkin kuin ystävyyttä. Jos siis kaikki ajattelisivat kuin naiset, niin mies ja nainen voivat olla ystäviä.

Valitettavasti vain se toinen osapuoli on se mies, joka ajattelee vähän muutakin. Ja näin oli siis riippumatta siitä, oliko mies varattu vai ei.

Eli mies ja nainen eivät voi olla vain ystäviä, koska mies yleensä kuvittelee muutakin.

Mä voin kokeilla, jos löydän sen artikkelin.. Linkkaan sen sitten ja toivon, että muistin sisällön suurin piirtein oikein :)

Vierailija
107/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Häh, ihanko totta teille keipaa kuka tahansa toista sukupuolta oleva? Mä en kyllä ite alkais säätään jotain jonkun kaverini kanssa ihan vaan siitä syystä että se nyt vaan sattuu olemaan mies. Suurin osa tuntemistani miehistä on sellaisia että en koskisi niihin pitkällä tikullakaan, siis noin romanttisessa/seksuaalisessa mielessä, vaikka muuten saatan heistä pitää paljonkin.

Vierailija
108/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:24"]

Ikiaikainen kysymys, jota on jopa tutkittukin. 

Luin aikanaan yhden artikkelin tutkimuksesta, joka oli tehty tällaisille ystäväpareille ja tulos oli jotensakin niin, että naiset kuvittelivat heidän olevan vain ystäviä - ja miehet odottivat/kuvittelivat enemmänkin kuin ystävyyttä. Jos siis kaikki ajattelisivat kuin naiset, niin mies ja nainen voivat olla ystäviä.

Valitettavasti vain se toinen osapuoli on se mies, joka ajattelee vähän muutakin. Ja näin oli siis riippumatta siitä, oliko mies varattu vai ei.

Eli mies ja nainen eivät voi olla vain ystäviä, koska mies yleensä kuvittelee muutakin.

Mä voin kokeilla, jos löydän sen artikkelin.. Linkkaan sen sitten ja toivon, että muistin sisällön suurin piirtein oikein :)

[/quote]

Löytyikin yllättävän helposti: http://www.scientificamerican.com/article/men-and-women-cant-be-just-friends/

Vierailija
109/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
110/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tuo artikkeli vahvistaa juuri sen, mistä vaahtosin toisessakin ketjussa. Siksi, että miehet ei kykene: Men were much more attracted to their female friends than vice versa. Men were also more likely than women to think that their opposite-sex friends were attracted to them.

Miehet eivät hallitse "naisystävyyden" pelisääntöjä niinkuin naiset.

Vierailija
111/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:34"]

Jep, tuo artikkeli vahvistaa juuri sen, mistä vaahtosin toisessakin ketjussa. Siksi, että miehet ei kykene: Men were much more attracted to their female friends than vice versa. Men were also more likely than women to think that their opposite-sex friends were attracted to them.

[/quote]

Ja tästä syystä kukaan mies ei pysty siihen? En lukenut artikkelia, mutta pitäisin outona jos SUURI OSA onnellissa parisuhteessa olevista miehistä haluaa naispuoleisten ystävien pesää saman tien jos heidän kanssaan aikaa viettivät.

Vierailija
112/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:22"]

Ei tietenkään vain ystäväpariskuntien kesken, mutta se että menisitte kahdestaan jonnekin ja puolisot jää kotiin on erikoista. Miksi joku haluaisi lähteä kanssasi kahdestaan? Miksei suuremmalla kaveriporukalla? Miksi ei mielummin vaimon kanssa?

Se että jotkut eivät taas halua tuoda ikinä tuoda puolisoaaan mukaan, tai kutsuvat ulos vain toisen ihmisen pariskunnasta on myös erikoista, ellei kyse ole jostain tietyn ryhmän tapaamisesta (kouluporukka, harrastusporukka). 

Mutta kysytään näin: Ovatko vanhempasi elossa ja yhdesä? Mitä jos vaikka äitisi lähtisi entisen lukioaikaisen miespuolisen ystäväsä kanssa kahdestaan Las Palmasiin viikoksi ja isäsi jäisi yksin kotiin. Olisiko se sinusta ihan luonnollista?

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:14"]

Jos olen tavannut kyseistä henkilöä kahdestaan ennen omaa pariutumistani, miksi en haluaisi enää koskaan tavata häntä kahdestaan? Ettekö te tapaa ikinä ketään ystäviänne kahden kesken?

Meillä on ainakin yksi ystäväpariskunta jonka kanssa tapaamme toisinaan nelistään, mutta tiedän että minä ja mieheni ystävän puoliso olemme hommassa vähän ulkopuolisia. Siksi onkin mielestäni aivan luontevaa että mieheni tapaa ystäväänsä toisinaan kahdestaankin.

Miehellä ja hänen ystävällään on pitkä ystävyys takana, ja tiedän siihen kuuluneen jossain vaiheessa myös molemminpuolista kiinnostusta. En kuitenkaan jaksa alkaa vaikeuttaa omaani tai muiden ihmisten elämää stressaamalla asiasta. Jos ihastus hiipui molemmilla jo vuosia sitten, miksi ihmeessä olettaisin asian muuttuvan juuri nyt?

Ja ennen kaikkea, jos he nyt tajuaisivatkin rakastavansa toisiaan enemmän kuin mitään muuta ja että heidän yhteiselonsa tekisi heidät onnellisemmaksi kuin erilliset elämät nykyisten kumppanien kanssa, mitä järkeä minun olisi seistä heidän haaveittensa tiellä? Silloinhan minä vasta kakkosviulua soittelisinkin. Eläisin elämääni tietäen että olen oikeasti kakkosvaihtoehto.

Vanhempani saavat puolestani tehdä minkälaisia ratkaisuja lystäävät, he ovat aikuisia ihmisiä.

[/quote]

Vierailija
113/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:21"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos teille molemmille on niin sairaaaaan vaikeeta pysyä uskollisena että se rajoittaa sosiaalista elämäänne, miksi ihmeessä olette parisuhteessa?

[/quote]

No tätä ihmettelen minäkin. Miksi haluta olla suhteessa ihmisen kanssa joka muna tanassa panisi kaikkea jos te ette häntä kontrolloisi?

Vierailija
114/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, quottasin pieleen.

Vierailija
115/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:34"]

[/quote]

Ja tästä syystä kukaan mies ei pysty siihen? En lukenut artikkelia, mutta pitäisin outona jos SUURI OSA onnellissa parisuhteessa olevista miehistä haluaa naispuoleisten ystävien pesää saman tien jos heidän kanssaan aikaa viettivät.

[/quote]

No ei tietenkään SAMANTIEN halua!!! Mutta miehet alkavat tulkitsemaan naisten tapaa olla ystäviä niinkuin siinä olisi enemmän merkitystä ja siksi ihastuvat vähitellen. Ja edelleen, kun vertailukohtana on empaattinen ja kuunteleva naisYSTÄVÄ ei vertailua voi välttää kotona riehuvaan pirttihirmuun. Arvaa kuka on epäedullisessa asemassa?! (Kärjistän, huumorilla.) Ja TIETENKIN ihmisissä on yksilöllisiä eroja!!! Siksi on tutkimuksia, joilla tunnistetaan ihmisryhmien käyttäytymistä. Eli jos, sanotaan 8 kymmenestä toimiin tietyssä tilanteessa tietyllä tavalla... Niin siinä vastaus siihen, miksi mies-naisystävyyssuhteet ovat ongelmallisia ja siksi osa naisista suhtautuukin niihin epäillen.

Vierailija
116/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:27"]Kaipa siinä yrittää suojella omaa parisuhdetta että ei sit satu niitä "vahinko" pettämisiä. 
[/quote]

Kummallista että se vieras kulli vieraassa pillussa on maailman loppu.Olen aina ihmetellyt että mikä siinä naimisessa on niin kova ongelma miksi sitä pidetään maailmanloppuna ? Minulle pettämistä on jokin ihan muu kuin den glider in.

Vierailija
117/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minusta on aika outoa, jos mies lähtee esim. matkalle mieluummin jonkun ystävänsä kuin minun tai koko perheen kanssa! Loukkaantuisin todellakin. Miehelläni kyllä on naispuolisiakin ystäviä, joiden kanssa hän voi käydä joskus esim. kahvilassa tai työpäivänä lounaalla ja tapaa ystäviään myös harrastusten parissa. Sama juttu minulla miespuolisten ystävien kanssa. Mutta yhteistä lomamatkaa odotamme kyllä molemmat, eikä varmaan kummallakaan käy mielessäkään, että lähtisi sinne jonkun muun kanssa.

Meillä on alusta asti ollut sovittuna, että kerromme toisillemme kun tapaamme ystäviämme, ettei mitään pahoja puheita lähde liikkeelle, eikä tule turhia epäilyksiä ja mustasukkaisuutta. Samoin meillä on sopimus, että kumpikaan ei käy ilman toista viihteellä kuin ihan erityistapauksissa. Kaikilla tämä malli ei toimi, mutta meillä se on toiminut jo 26 v.

Vierailija
118/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:50"]

No kyllä minusta on aika outoa, jos mies lähtee esim. matkalle mieluummin jonkun ystävänsä kuin minun tai koko perheen kanssa! Loukkaantuisin todellakin. Miehelläni kyllä on naispuolisiakin ystäviä, joiden kanssa hän voi käydä joskus esim. kahvilassa tai työpäivänä lounaalla ja tapaa ystäviään myös harrastusten parissa. Sama juttu minulla miespuolisten ystävien kanssa. Mutta yhteistä lomamatkaa odotamme kyllä molemmat, eikä varmaan kummallakaan käy mielessäkään, että lähtisi sinne jonkun muun kanssa.

Meillä on alusta asti ollut sovittuna, että kerromme toisillemme kun tapaamme ystäviämme, ettei mitään pahoja puheita lähde liikkeelle, eikä tule turhia epäilyksiä ja mustasukkaisuutta. Samoin meillä on sopimus, että kumpikaan ei käy ilman toista viihteellä kuin ihan erityistapauksissa. Kaikilla tämä malli ei toimi, mutta meillä se on toiminut jo 26 v.

[/quote]

Mieluummin? Jos kumppanisi tekee matkan ystävänsä kanssa, sekö on sama kuin mieluummin heidän kanssa ja hän ikäänkuin on hylännyt teidät? Ei jeesus mä en ymmärrä ajatuksen juoksua missä kaikki vähänkään kaupassakäyntiä isompi asia pitäisi tehdä VAIN kumppanin kanssa.

Vierailija
119/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:50"]

Minulla on ollut muutama miespuolinen kaveri menneisyydessä, ja välit heihin on katkenneet sen jälkeen kun he ovat alkaneet seurustella vakavammin. Minua tämä harmittaa suunnattomasti! Nyt olen opiskelemassa ja yksi hyvistä opiskelukavereistani on miespuolinen. Meillä on hauskaa silloin kun nähdään, mutta meidän välillämme ei ole yhtään mitään. Nyt mies on tavannut naisen ja toisaalta vähän odotan, koska häviän taas Facebook-kavereista ja missä vaiheessa keskustelutkin loppuvat kun rehellinen mies ei uskalla pahoittaa naisensa mieltä. 

Olisi mielenkiintoista kuulla, että onko joku oikeasti mustasukkainen myös koulukavereille? 

[/quote]

Mistä sä tiedät, että ne miehet lakkasi kaveeraamasta kumppaninsa käskystä? Ehkä niitä ei vaan yksinkertaisesti kiinnostanut sun seura enää. Sori, mutta suurin osa miehistä ei kykene näkemään naiskaveria ihan vaan platonisesti. Vaikkei se mies olisi edes varsinaisesti ihastunut tai ainakaan siinä määrin, että viitsisi mitään yrittää, niin silti se nauttii siitä jollain tapaa seksuaalisesta vireestä, joka vallitsee miesten ja naisten välillä AINA, jos ei ole sukulaisista kyse. Enkä tarkoita seksuaalisella vireellä sitä, että kyseinen mies ja nainen haluaisivat toisiaan. Se on vaan sellainen alitajuinen tiedostus, että meillä on eri vehkeet housuissa. Ja jos nainen ei ole susiruma, niin mies nauttii hänen katselemisestaan, vaikkei romanttisia aikeita olisikaan. Sitten kun kyseinen mies löytää ihan oman kumppanin, joka tyydyttää ainakin alkuvaiheessa kaikki tuollaiset tarpeet, niin eipä ne naispuoliset kaverit enää kiinnostakaan. Ainakaan niin paljon, että niitä jaksaisi kahdestaan treffailla. Mieluummin sen ajan viettää sen ihanan seksikumppanin kanssa tai sitten miesporukassa, jossa voi oikeasti olla ihan täysin rennosti ilman mitään vireitä. Sinä et vaan enää kiinnosta, vaikka olitkin ihan kiva kaveri silloin sinkkuna, kun aikaa riitti kelle vaan.

Minusta on ainakin ihan luonnollista, että parisuhteen myötä kaverit jää vähän taka-alalle, ainakin ne vähemmän läheiset kaverit. Ei niitä ystäviä tietenkään pitäisi täysin hylätä, mutta kumppanin täytyisi olla ykkösprioriteetti. Mikään ei ole minusta turhempaa kuin parisuhde, jossa kumppania nähdään lähinnä illalla sänkyyn mennessä, eikä muuta yhteistä ole kuin seksi ja asunto. Kavereita saa ja pitääkin olla, mutta jos niitä on niin paljon, että kaikki vapaa-aika kuluisi heitä nähdessä, niin jostain on karsittava. Usein ne karsitut on sitten näitä vastakkaista sukupuolta olevia "kavereita".

Vierailija
120/165 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en ymmärtäisi ollenkaan, jos mieheni ilmoittaisi, että lähdenkin viikonlopuksi Köpikseen kaverini Niinan kanssa. Meillä on paljon tekemistä perheen kanssa ja tietysti ihanaa parisuhdeaikaa ja lisäksi jää vielä omaa aikaakin. Omalla ajalla lähinnä harrastetaan, luetaan kirjoja, lenkkeillään ja voidaan käydä siellä kahvilla jonkun ystävän kanssa. En tykkäisi siitäkään, jos mieheni lähtisi jonkun miespuolisen kaverinsa kanssa viikonloppua viettämään. Eikä ole kyse mustasukkaisuudesta tai pettämisenpelosta, vaan ajattelemme (siis todellakin molemmat) että kun yhteen mennään, silloin yritetään yhdessä perheen eteen ja tehdään kaikkemme, että rakkaus, romantiikka ja meidän kahden välinen ystävyys on kaikkein tärkein asia. Ja mielestäni olemme siinä hienosti onnistuneet.

Myöskään mieheni ei hyväksyisi jos minä lähtisin viikonlopun viettoon jonkun miespuolisen ystäväni kanssa. Emme tosiaan käy edes baarissa yksikseen. Tämä sopii meille, ehkä joku toinen malli sopii jollekin muulle. Tosin olen sitä mieltä, että kun katsoo avioerotilastoja, niin parisuhteissa on pielessä jotain. Ja mun mielestä se on juuri se, että ei olla sitouduttu toisiinsa riittävän lujasti, ei vietetä riittävästi aikaa yhdessä, jotta liimauduttaisiin toisiinsa. Parisuhteessa pitää olla vankka ystävyys, että kaikesta voidaan puhua ja opitaan tuntemaan toisensa. Lisäksi pitää pitää yllä romanttista rakkautta ja iloista, runsasta ja rietasta seksiä! nro 52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme