Miksi mies ei saisi tapailla muita naisia (ystävinä)?
Siis mitä ihmeellistä siinä on jos mies tapailee tai reissaa esimerkiksi lapsuuden ystävien kanssa ja osa niistä sattuu olemaan naisia? Meillä mies lähdössä köpiksen viikonlopulle ystävänsä kanssa joka on NAINEN. Mun kaverit ei tajua ollenkaan, minä taas en ymmärrä mitä pahaa tuossa?
Kommentit (165)
Oikeasti olette aivan käsittämätöntä sakkia te "haluan olla ainoa nainen lässynlää". SAIRASTA. Ja todellakin jos joku pettää niin se ei tapahdu vahingossa, ettekä te sitä pysty estämään. Miksi edes olette yhdessä ihmisen kanssa, jota pitää mielestänne vahtia ja vartioida ettei se vaan "vahingossa" pettäisi? Apua!
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:40"]
Aika harvoin se toimii että nainen ja mies olisi pelkästään ystäviä. Jossain kohtaa ihastuminen tulee yleensä mukaan kuvioihin, siis niin että toinen ihastuu toiseen yksipuolisesti. Tai tietty että molemmat ihastuu!
Niin se vaan on ja ehkä pitääkin mennä niin että naiset ja miehet tuntevat vetoa toisiinsa!
Minulla nuoruudessa ollut paljonkin miespuolisia ystäviä mutta ystävyys on joka ikisessä tapauksessa mennyt niin että mies on ihastunut ja elätellyt turhia toiveita. Minusta vähän sinisilmäistäkin ajatella muuta.
Nainen pystyy oman kokemukseni perusteella ystävyyteen miehen kanssa mutta miehellä on yleensä mielessä jotain muuta ;)
[/quote]
Aijaa. Miks naiset sit saa miehiltä pakkeja?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:32"]
kyl mä haluan olla se ainoo nainen mieheni elämässä sukulaisnaisten lisäksi. en suostu soittelemaan toista viulua. jos ei ei miehelle kelpaa niin sit ei olla yhdessä. en itsekään pitäisi muita miehiä
[/quote]
Pitäisi muita miehiä? Osaatko sinä lukea? Ystävinä, ei romanttisessa mielessä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:43"]
Aika harvoin se toimii että nainen ja mies olisi pelkästään ystäviä. Jossain kohtaa ihastuminen tulee yleensä mukaan kuvioihin, siis niin että toinen ihastuu toiseen yksipuolisesti. Tai tietty että molemmat ihastuu!
Niin se vaan on ja ehkä pitääkin mennä niin että naiset ja miehet tuntevat vetoa toisiinsa!
Minulla nuoruudessa ollut paljonkin miespuolisia ystäviä mutta ystävyys on joka ikisessä tapauksessa mennyt niin että mies on ihastunut ja elätellyt turhia toiveita. Minusta vähän sinisilmäistäkin ajatella muuta.
Nainen pystyy oman kokemukseni perusteella ystävyyteen miehen kanssa mutta miehellä on yleensä mielessä jotain muuta ;)
[/quote]
[/quote]
Tämä oli oma kokemukseni.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:43"]
[/quote]
[/quote]
Nainen on ruma =D Heh, vitsi =)
Kas tässäpä syy miksi olen menettänyt monta miespuolista KAVERIA. Ovat menneet yhteen luoja ties miksi seinähullujen naikkosten kanssa, jotka eivät vain pysty ymmärtämään että mies ja nainen voivat viihtyä yhdessä ilman että siihen sisältyisi romanttista tai seksuaalista latausta.
Minulla on ollut muutama miespuolinen kaveri menneisyydessä, ja välit heihin on katkenneet sen jälkeen kun he ovat alkaneet seurustella vakavammin. Minua tämä harmittaa suunnattomasti! Nyt olen opiskelemassa ja yksi hyvistä opiskelukavereistani on miespuolinen. Meillä on hauskaa silloin kun nähdään, mutta meidän välillämme ei ole yhtään mitään. Nyt mies on tavannut naisen ja toisaalta vähän odotan, koska häviän taas Facebook-kavereista ja missä vaiheessa keskustelutkin loppuvat kun rehellinen mies ei uskalla pahoittaa naisensa mieltä.
Olisi mielenkiintoista kuulla, että onko joku oikeasti mustasukkainen myös koulukavereille?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:31"]
70 % mieheni ystävistä on naisia. Opiskeli yliopistossa naisvaltaisella allalla, ja ystäväpiiri on peräisin sielä. Aika hankalaksi menisi, jos ottaisin nokkiini siitä, että hän ystäviään tapaa. Eipä mieheni tietenkään mitään kontrollointiyrityksiä edes sietäisi. Hän kun ei ole mikään vätys.
[/quote]
Mieluummin vätys kuin nainen joka sormelle! Toisaalta onhan se miehellesi kivaa vaihtelua, kun saa kuksia "ystäviään"...
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:34"]
Mä olen tullut siihen tulokseen, että kotikasvatus vaikuttaa siihen, hyväksyykö tuollaista vai ei. Ei mun lapsuudessa isä käynyt muiden naisten kanssa kahvilla tai missään lomareissuissa, eikä käynyt äitikään. Tästä minä olen ottanut mallia, enkä siksi minäkään ymmärrä tätä.
N20
[/quote]
Lisään vielä tähän, että usein naisen ja miehen välinen lämmin kaverisuhde johtaa siihen, että jompi kumpi ihastuu. On minullakin useita miespuolisia kavereita, jotka kuuluvat isompaan kaveriporukkaan, mutta aikaani en vietä heidän kanssaan kahden kesken. Olen useasti yrittänyt kaveerata miesten kanssa, mutta JOKA kerta se on johtanut siihen, että mies on ihastunut minuun, jolloin kaverisuhde on pitänyt katkaista. Minusta on ihan ok siis, että ei hyväksy tällaista kaveraamista omalta puolisolta. Me kaikki ollaan erilaisia ja ei ole mitään yhtä ja oikeaa tapaa tätäkään asiaa käsitellä. Itse olen onneksi tämän asian käsitellyt nykyisen mieheni kanssa ja meillä molemmilla on ollut samanlainen kotikasvatus, mistä ollaan otettu mallia. Hyvin toimii näin!
-Se sama n20
No kun sellaista vaan ei oikeasti ole olemassa- siis miehen ja naisen välistä pelkkää ystävyyttä. Joskus voi ollakin alkuun mutta esim reissulla kun alkaa panettamaan niin se ystävyys unohtuu äkkiä...
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:51"]
No kun sellaista vaan ei oikeasti ole olemassa- siis miehen ja naisen välistä pelkkää ystävyyttä. Joskus voi ollakin alkuun mutta esim reissulla kun alkaa panettamaan niin se ystävyys unohtuu äkkiä...
[/quote]
No kun sellaista vaan oikeasti on olemassa. Deal with it. :)
Olette varmasti kaikki heteronaisia, ettekä voi missään nimessä ystävystyä lesbo- tai bi-naisten kanssa, ettei kävisi niin että alatte yhteisillä reissuilla paneskella. Siinä nimittäin ystävyys unohtuu. Vaikka kiinnostus olisi yksipuolista. Kiinnostusta nimittäin joka tapauksessa väkisinkin tässä tapauksessa on. Ettekä päästäisi miestänne homomiehen kanssa reissuun, koska vaikka miehenne ei olisikaan kiinnostunut, homomiehellä olisi varmasti ketunhäntä kainalossa.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:44"]
kyl mä haluan olla se ainoo nainen mieheni elämässä sukulaisnaisten lisäksi. en suostu soittelemaan toista viulua. jos ei ei miehelle kelpaa niin sit ei olla yhdessä. en itsekään pitäisi muita miehiä
[/quote]
[/quote]
Et tunnu sinäkään osaavan lukea. Ei muita naisia eikä miehiä. piste.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai pointti olikin siis "minä haluan olla mieheni elämässä ainoa ihminen sukulaisten lisäksi. Piste."
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:31"]
70 % mieheni ystävistä on naisia. Opiskeli yliopistossa naisvaltaisella allalla, ja ystäväpiiri on peräisin sielä. Aika hankalaksi menisi, jos ottaisin nokkiini siitä, että hän ystäviään tapaa. Eipä mieheni tietenkään mitään kontrollointiyrityksiä edes sietäisi. Hän kun ei ole mikään vätys.
[/quote]
Mieluummin vätys kuin nainen joka sormelle! Toisaalta onhan se miehellesi kivaa vaihtelua, kun saa kuksia "ystäviään"...
[/quote]
Kuka vittu tämmöistä yläpeukuttaa? Että te olette mustasukkaisia, vainoharhaisia ja huonoitsetuntoisia. Miksi ihmeessä kumppanilta pitää riistää ystävyyssuhteet?
Ei kyse ole mustasukkaisuudesta. Minun entiset miespuoliset ystävät ovat menneet naimisiin, jolloin heistä (miespuolisesta kaverista ja hänen vaimostaan) on tullut mun ja mun miehen yhteisiä ystäviä. Jos ny lähtisin jonkun miespuolisen ystävän kanssa kahdestaan Köpikseen viikonlopuksi, ja jättäisimme mieheni ja kaverin vaimon kotiin, niin olisihan se outoa. Niin ei vaan tehdä. Kahvilla ja lounaalla ja lasillisella voi käydä hyvinkin. Jos matkustamme muutoin kuin kahdestaan mieheni kanssa, niin teemme matkan esimerkiksi kaikki neljä yhdessä, tai isommassa porukassa.
Ap on luultavasti vielä aika nuori, jolloin suurin osa kavereista on sinkkuja, silloin tuollainen kaverin (sukupuolesta riippumatta) kanssa matkustelu on vielä ihan normaalia.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:50"]
Minulla on ollut muutama miespuolinen kaveri menneisyydessä, ja välit heihin on katkenneet sen jälkeen kun he ovat alkaneet seurustella vakavammin. Minua tämä harmittaa suunnattomasti! Nyt olen opiskelemassa ja yksi hyvistä opiskelukavereistani on miespuolinen. Meillä on hauskaa silloin kun nähdään, mutta meidän välillämme ei ole yhtään mitään. Nyt mies on tavannut naisen ja toisaalta vähän odotan, koska häviän taas Facebook-kavereista ja missä vaiheessa keskustelutkin loppuvat kun rehellinen mies ei uskalla pahoittaa naisensa mieltä.
Olisi mielenkiintoista kuulla, että onko joku oikeasti mustasukkainen myös koulukavereille?
[/quote]
Siksi koska se ämmä on ammatiltaan parturi ja kaikki parturithan on huoria, vaikka kaikki huorat eivät ole partureita. Mulla on huono itseluottamus ja mun mies on nussinut sitä ämmää joskus, mä en todellakaan halua niiden olevan tekemisissä muuten kun jossain facebookissa.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ai pointti olikin siis "minä haluan olla mieheni elämässä ainoa ihminen sukulaisten lisäksi. Piste."
[/quote]
En usko, että miehet ja naiset voivat olla keskenään vain ystäviä. En ainakaan itse pysty sellaiseen, joten tuskin mun mieskään. Sen verran heteroita ja viriilejä kuitenkin ollaan. Ehkä jotkut on semmosia lampaita ettei niiden hormoonit hyrrää ollenkaan eikä tilaisuus tee koskaan varasta mutta mä näen tän jutun näin.
Miehellä ei oo naispuolisia lapsuudenkavereita. Ja en kyllä antais lähtee mihinkään matkalle kaksin naispuolisen ystävän kanssa. Mulla on liian monta huonoa kokemusta "ystävistä" ei ne ikinä oo ystävinä pysyny. Ja vieläki katon tota paskapäätä.