Miksi mies ei saisi tapailla muita naisia (ystävinä)?
Siis mitä ihmeellistä siinä on jos mies tapailee tai reissaa esimerkiksi lapsuuden ystävien kanssa ja osa niistä sattuu olemaan naisia? Meillä mies lähdössä köpiksen viikonlopulle ystävänsä kanssa joka on NAINEN. Mun kaverit ei tajua ollenkaan, minä taas en ymmärrä mitä pahaa tuossa?
Kommentit (165)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:48"]
Olen 34-vuotias ja oman kokemukseni perusteella voin sanoa, että nämä miesten naispuoliset ystävät eivät ole pelkkiä ystäviä. En todellakaan hyväksyisi, että mieheni lähtisi reissuun naispuolisen ystävänsä kanssa tai muutenkaan tapailisi muita naisia, varsinkin jos en tunne heitä hyvin. Jos tämä ei miehelle sovi, niin saapi olla sopimatta. Minä en jää katselemaan. Enkä muuten minäkään reissaisi muiden miesten kanssa.
[/quote]
Kun sinä et tee sitä tai tätä niin ei mieskään? Voi jeesus teitä ahdistuneita femakoita.
Jos se sulle sopii niin ei siinä mitään. Mä en tykkäisi. En minäkään lähtisi miespuolisen kaverini kanssa mihinkään reissuun. Mulla tosin ei ole miespuolisia kavereita eikä mun miehellä naispuolisia kavereita.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:39"]
Jos se sulle sopii niin ei siinä mitään. Mä en tykkäisi. En minäkään lähtisi miespuolisen kaverini kanssa mihinkään reissuun. Mulla tosin ei ole miespuolisia kavereita eikä mun miehellä naispuolisia kavereita.
[/quote]
Mitä tämänkaltainen soopa tuo lisää keskusteluun? Ethän sinä edes tajua tilannetta jossa eri sukupuolta oleva ihminen ON sinun hyvä YSTÄVÄ.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:39"]
[/quote]
Mitä tämänkaltainen soopa tuo lisää keskusteluun? Ethän sinä edes tajua tilannetta jossa eri sukupuolta oleva ihminen ON sinun hyvä YSTÄVÄ.
[/quote]
Hah, sun kommentista päätellen ei sullakaan mitään ystäviä ole. Mielit päästä petiin niiden kanssa ja huviksesi vänkäät täällä itsellesi oikeututusta siihen.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:26"]
Häpeäisin silmät päästäni, jos mieheni paras kaveri olisi joku ämmä. Ne sitten yhdessä, ihan vaan ystävinä, tekisivät sitä ja tätä, ja minä jäisin rannalle ruikuttamaan... Voi hyvää päivää. :D Tuntisin itseni niin naurunalaiseksi. Onneksi Siperia on opettanut eikä mun vaaleanpunaisista laseista ole enää jälkeäkään.
[/quote]
Miten nainen on yhtäkkiä "ämmä" jos sattuu olemaan miehesi ystävä? Hävettäisikö sinua jos miehesi ystävä olisi homo? Entä jos ystävänainen olisi lesbo?
Onko Siperia opettanut sinulle myös että kaikki ihmiset ovat samanlaisia?