Kuinka teet aloitteen sängyssä ?
tai seksiin yleensä ? Entä miten puolisosi tekee aloitteen ?
Kommentit (98)
Monesti kun katsotaan yhdessä telkkaria tyttöystävän kanssa siirryn vaivihkaa lähemmäs ja alan hiljalleen suudella niskaa ja kaulaa. Kohta vaatteet on pitkin lattioita ja sohva hiessä vaikka töllössä sattuisikin pyörimään tärkeä ohjelma sillä hetkellä :D
Lasten nukahdettua otan pikkarit pois (käytän kotona usein keskipitkää hametta) ja alan lukemaan kirjaa. Jostain syytä miehen pitää aina tulla kurkistelemaan hameen alle ja eipä siihen muuta tarvita..
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:24"]
Lasten nukahdettua otan pikkarit pois (käytän kotona usein keskipitkää hametta) ja alan lukemaan kirjaa. Jostain syytä miehen pitää aina tulla kurkistelemaan hameen alle ja eipä siihen muuta tarvita..
[/quote]
kuumaa : D kerroppa miten saisi noman tyttöystäväni hengailemaan ilman pikkareita kotona
Nousen ylös, otan vaimon pikkuhousut pois ja työnnyn sisään.
M42
aika suoria alotteita teillä : oo ollut todella monella eksällä ongelmia ymmärtää pientä vihjailua ja suoraankaan ei viitsi aina ehdottaa
mies tekee aina! minä en tee koska olen prinsessa-ainesta
Mies meni ennen mua nukkumaan, ja kun leffan jälkeen tulin sänkyyn pussasin, kuiskasin 'mä rakastan sua, rakastellaanko?' ja sit ratsastin. :) yleensä aloitteet tulee miehen puolelta ja niitä tulee eri tilanteissa eri tavoin. :D
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:56"]
Mies meni ennen mua nukkumaan, ja kun leffan jälkeen tulin sänkyyn pussasin, kuiskasin 'mä rakastan sua, rakastellaanko?' ja sit ratsastin. :) yleensä aloitteet tulee miehen puolelta ja niitä tulee eri tilanteissa eri tavoin. :D
[/quote]
miten söpöä =) miten miehesi tekee?
Alan kosketella mieheni vartaloa ja sujautan käden boksereihin. Tässä vaiheessa mies on kääntynyt minuun ja alkaa suudella minua.
Mies tekee suht samalla tavalla aina eli tulee ja ottaa multa housut pois ja alkaa räpläämään, ei sen romanttisempaa :D Mä en tee kun oon niin epävarma..
Mun mies on ihan ääliö kun menen sänkyyn pelkät pikkarit jalassa ja alan silittelemään ja pyörimään siinä vieressä niin tää vaan tuijottaa telkkaria tms. HUOH
Vastaus on liian harvoin. Kohta olemme kuin sisar ja veli parisuhteessa.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:56"]
[/quote]
miten söpöä =) miten miehesi tekee?
[/quote]
Joskus kysyy ihan suoraan, mutta yleensä hän alkaa silitellä ja koskettaa mua enemmän ja siitä sit päätän joko lähteä mukaan tai jättää myöhemmäksi. :)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:40"]
Mun mies on ihan ääliö kun menen sänkyyn pelkät pikkarit jalassa ja alan silittelemään ja pyörimään siinä vieressä niin tää vaan tuijottaa telkkaria tms. HUOH
[/quote]
Miksi sulla on ne pikkarit jalassa jos seksiä haluat?
t mies
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:40"]
[/quote]
Etkö tajua, että mies haluaa omaa aikaa? Silloin kun mies pelaa tai katsoo telkkaa ei kannata yrittääkään ehdotella mitään pillunporaus-operaatiota.
Meillä mies menee sänkyyn ja vetää peiton korviiin. Todellakin haluaa vain nukkua ja aloitteet menevät piikkiini, joskus tosin miehen uni vie voiton ja itsekin luovutan turhautuneena. Olisihan se kiva , jos mieskin joskus tekisi aloitteen, eikä vaan kääntäisi kylkeä, kun sänkyyn ehdin.Kuitenkin minun avustuksellani meilläkin joskus tapahtuu jotakin...
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:35"]
Alan kosketella mieheni vartaloa ja sujautan käden boksereihin. Tässä vaiheessa mies on kääntynyt minuun ja alkaa suudella minua.
[/quote]
Kovasti olen muijalle vihjaillut ettei se aloitteen tekeminen tämän vaikeampaa ole mutta silti ujostelee
Ei nainen tee aloitetta. Mies tekee aloitteet aina väärin. Ihan samoin kuin ravintolassa: ei nainen lähesty, mies on typerä julli ja lähestyy väärin.