Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka teet aloitteen sängyssä ?

Vierailija
16.12.2014 |

tai seksiin yleensä ? Entä miten puolisosi tekee aloitteen ?

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä mun ei tarvii kuin katsoa häntä tietyllä tavalla, niin kyseessä on enemmän kuin selkeä vihje.

Vierailija
42/98 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:25"]

Mulla on vaihtoehdot tehdä se aloite tai olla kokonaan ilman

[/quote]

Sama. Alkaa kyllästyttää tehdä se aloite.

Viimeksi menin autotalliin, kun mies oli rassaamassa autoa ja kysyin ehtiikö se hetkeksi mun kanssa takapenkille :)

Yleensä on käytössä 2 tapaa: jos ollaan lähekkäin, niin alan hiplata tai sitten kysyä suoraan lähteekö peiton alle / nähdäänkö peiton alla klo 22.

Vierailija
44/98 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tehdä jotenkin ja hiplailla sekä hieroa eikä vaimo siltikään anna

Vierailija
45/98 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:40"]Mun mies on ihan ääliö kun menen sänkyyn pelkät pikkarit jalassa ja alan silittelemään ja pyörimään siinä vieressä niin tää vaan tuijottaa telkkaria tms. HUOH
[/quote]
Jätä se sika tai laihduta

Vierailija
46/98 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun mieheni ei koskaan halua jos minä teen aloitteen? Hän on itse aiemmin pyytänyt että tekisin useammin aloitteita ja olen jo pitkään ja monia, monia kertoja yritränyt mutta ei kelpaa. Hänen aloitteestaan kyllä seksiä on usein. Turha enää yrittääkkään mitään, tuon kanssa pitää tyytyä harrastamaan sitä vain silloin kun hän sitä pyytää vaikka kuinka tekisi mieli..

Vierailija
47/98 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:12"]

Tehkää naiset niitä alotteita! miehet rakastavat sitä kun nainen on ja ottaa ja tekee! Sama pätee erityisesti keskustelun aloituksessa tai baarissa TEE ALOITE! Rakastuin tyttöystävääni välittömästi koska hän tuli itse juttelemaan kun näimme tanssilattialla ja kyllä siitä huomasi jo että on yhtä rohkea makuuhuoneenkin puolella =)

[/quote]

tosi puhetta tämä !

Vierailija
48/98 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan esille ja paukutan sängyn päätyä

Vierailija
49/98 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 14:22"]

Otan esille ja paukutan sängyn päätyä

[/quote]

minkä esille ? pistoolin ?

50/98 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:40"]Mun mies on ihan ääliö kun menen sänkyyn pelkät pikkarit jalassa ja alan silittelemään ja pyörimään siinä vieressä niin tää vaan tuijottaa telkkaria tms. HUOH [/quote] Jätä se sika tai laihduta

[/quote]

Nimettömänä on helppo huudella, "Jätä se sika tai laihduta"
Ehkä viestin kirjoittaja nukkuu normaalisti kokopitkässä housupyjamassa, jolloin pelkät alushousut ja muuten alaston nainen pitäisi kyllä olla jo melkoisen selviä vihjeitä...

Vierailija
51/98 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:34"]Mies painelee kovalla kalulla lonkkaani ja hymyilee idioottihymyä. Yllätys yllätys -en lämpene.

En suosittele tätä kenellekään miehelle.
[/quote]

Aaah, musta ois ihanaa. Lopeta se valittaminen ja anna se mies tänne! Saat frigidiukkoni.

Vierailija
52/98 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="nemesis" time="26.12.2014 klo 00:39"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:40"]Mun mies on ihan ääliö kun menen sänkyyn pelkät pikkarit jalassa ja alan silittelemään ja pyörimään siinä vieressä niin tää vaan tuijottaa telkkaria tms. HUOH [/quote] Jätä se sika tai laihduta

[/quote]

Nimettömänä on helppo huudella, "Jätä se sika tai laihduta"
Ehkä viestin kirjoittaja nukkuu normaalisti kokopitkässä housupyjamassa, jolloin pelkät alushousut ja muuten alaston nainen pitäisi kyllä olla jo melkoisen selviä vihjeitä...

[/quote]

tai kokovartalohaalari päällä kalastus-saappaissa. Mistä näistä nimettömistä tietää

Vierailija
53/98 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Unohdan" yleensä alushousut pois jalasta silloin kun miesystäväni tulee käymään. Heti ovella suutelemme ja hän puristelee persustani eikä siinä mene kuin hetki kun hän on jo innolla piirakkani kimpussa! ;)

Vierailija
54/98 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukun aina lähes alasti. . Ei se mikään vihje ole. Ei oikein kiinnosta tehdä miehelle aloitetta, koska silloin hän odottaa vain suihinottoa. Ollaan oltu viisi vuotta yhdessä ja kertaakaan hän ei ole tehnyt minulle ainoastaan, vaan hänen pitänyt myös saada. Itse olen antanut suuseksiä varmaan tuhat kertaa ja tämän jälkeen mies nukahtaa. Hänellä on minuuttimuna :D suuseksi olis ihanaa mutta oon saanut sitä ehkä viisi kertaa? Hän ujostelee vaikka oon opettanut nätisti miten kosketaan. Kropassani ei ole mitään 'vikaa'.. hän on vain itsekäs ja minä en osaa sanoa Ei.

Vierailija
55/98 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla, kun mies on työntämässä kalua suuhusi, sano hänelle, että ei kiinnosta. Että kun sinäkin haluaisit saada suuseksiä, mutta et koskaan saa. 

En seurustele, mutta tapailen miehiä. Arvaa vaan otanko suihin sellaiselta mieheltä, joka ei itse ensin ja vielä oma-aloitteisesti anna minulle "suullista hyvää".

Onko teillä ollenkaan yhdyntöjä? Minusta parhaan orgasmin saa yhdynnässä. 

Vierailija
56/98 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaimolle: "Kiänny!" Se riittää.

Olen Savosta.

Vierailija
57/98 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhdyntöjä pari kertaa vkossa.
Suuseksiä on kiva antaa, mutta en kehtaa sellaista ruinata. Huolehdin kyllä hygieniasta toisin kuin mies. Eniten kismittää se jos teen aloitteen niin ukko ei osallistu itse vaan tahtoo mun tekevän kaiken.. joku periaate varmaan et jos hän ei aloitetta tee niin ei tartte muhun koskeakaan..

Vierailija
58/98 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:46"]

Itse nukun aina lähes alasti. . Ei se mikään vihje ole. Ei oikein kiinnosta tehdä miehelle aloitetta, koska silloin hän odottaa vain suihinottoa. Ollaan oltu viisi vuotta yhdessä ja kertaakaan hän ei ole tehnyt minulle ainoastaan, vaan hänen pitänyt myös saada. Itse olen antanut suuseksiä varmaan tuhat kertaa ja tämän jälkeen mies nukahtaa. Hänellä on minuuttimuna :D suuseksi olis ihanaa mutta oon saanut sitä ehkä viisi kertaa? Hän ujostelee vaikka oon opettanut nätisti miten kosketaan. Kropassani ei ole mitään 'vikaa'.. hän on vain itsekäs ja minä en osaa sanoa Ei.

[/quote]

Meillä on juuri toisinpäin muijan kanssa ja olen viime aikoina tullut siihen tulokseen ettei maailmassa taida olla aloitteentekeviä naisia mutta ainakin yksi näyttää olevan.

Vierailija
59/98 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:54"]

Seuraavalla kerralla, kun mies on työntämässä kalua suuhusi, sano hänelle, että ei kiinnosta. Että kun sinäkin haluaisit saada suuseksiä, mutta et koskaan saa. 

En seurustele, mutta tapailen miehiä. Arvaa vaan otanko suihin sellaiselta mieheltä, joka ei itse ensin ja vielä oma-aloitteisesti anna minulle "suullista hyvää".

Onko teillä ollenkaan yhdyntöjä? Minusta parhaan orgasmin saa yhdynnässä. 

[/quote]

Miksi pitää tehdä asiasta niin vaikeata ja nalkuttaa siitä ettei mies hoitele ensin. Yhtähyvin voi miehen hoidella välillä ensin. Tässäkin asiassa on helppo jakaa vuorot vuorotellen toinen toista jos on niin saakelin hankalaa

Vierailija
60/98 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hivelen käsiä ja vatsaa ja pikku hiljaa annan käden laskeutua alemmas. Tämä silloin, jos makoillaan esim. sohvalla ja katsellaan telkkaria. Joskus tietty katse riittää saamaan mieheni halukkaaksi. Jos taas ollaan jo menossa nukkumaan, niin riittää kun otan paidan pois ja menen kainaloon.

-n20