Kuinka teet aloitteen sängyssä ?
tai seksiin yleensä ? Entä miten puolisosi tekee aloitteen ?
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:52"]
mies tekee aina! minä en tee koska olen prinsessa-ainesta
[/quote]
Oletko tosissasi !!?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:45"]
Meillä mies menee sänkyyn ja vetää peiton korviiin. Todellakin haluaa vain nukkua ja aloitteet menevät piikkiini, joskus tosin miehen uni vie voiton ja itsekin luovutan turhautuneena. Olisihan se kiva , jos mieskin joskus tekisi aloitteen, eikä vaan kääntäisi kylkeä, kun sänkyyn ehdin.Kuitenkin minun avustuksellani meilläkin joskus tapahtuu jotakin...
[/quote] Homma muuttuu kertaheitolla kun alat minun naiseksi
Vähän muuten härö sana naiseksi = Nai= nussia = seksi
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:40"]
Mun mies on ihan ääliö kun menen sänkyyn pelkät pikkarit jalassa ja alan silittelemään ja pyörimään siinä vieressä niin tää vaan tuijottaa telkkaria tms. HUOH
[/quote]
Etkö tajua, että mies haluaa omaa aikaa? Silloin kun mies pelaa tai katsoo telkkaa ei kannata yrittääkään ehdotella mitään pillunporaus-operaatiota.
[/quote]
Eihän miehellä omaa aikaa saa olla ja heti jos mies vähänkään sitä vaatii luulee vaimo olevansa riittämätön huoh!
Tehkää naiset niitä alotteita! miehet rakastavat sitä kun nainen on ja ottaa ja tekee! Sama pätee erityisesti keskustelun aloituksessa tai baarissa TEE ALOITE! Rakastuin tyttöystävääni välittömästi koska hän tuli itse juttelemaan kun näimme tanssilattialla ja kyllä siitä huomasi jo että on yhtä rohkea makuuhuoneenkin puolella =)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:20"]Monesti kun katsotaan yhdessä telkkaria tyttöystävän kanssa siirryn vaivihkaa lähemmäs ja alan hiljalleen suudella niskaa ja kaulaa. Kohta vaatteet on pitkin lattioita ja sohva hiessä vaikka töllössä sattuisikin pyörimään tärkeä ohjelma sillä hetkellä :D
[/quote]
Haha voikun meilläkin olisi noin! Yleensä mä (nainen) teen aloitteen joku aloittamalla koskettelemaan sängyllä tai sit kysyn suoraan haha. Ihan sama mikä olisi keino, vastaus on aina ei, joten en edes tiedä miksi yritän.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:20"]Monesti kun katsotaan yhdessä telkkaria tyttöystävän kanssa siirryn vaivihkaa lähemmäs ja alan hiljalleen suudella niskaa ja kaulaa. Kohta vaatteet on pitkin lattioita ja sohva hiessä vaikka töllössä sattuisikin pyörimään tärkeä ohjelma sillä hetkellä :D [/quote] Haha voikun meilläkin olisi noin! Yleensä mä (nainen) teen aloitteen joku aloittamalla koskettelemaan sängyllä tai sit kysyn suoraan haha. Ihan sama mikä olisi keino, vastaus on aina ei, joten en edes tiedä miksi yritän.
[/quote]
Hei vaikutat todella mukavalta naiselta =). Voisitko edes harkita kahveja tai treffejä ?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:12"]
Tehkää naiset niitä alotteita! miehet rakastavat sitä kun nainen on ja ottaa ja tekee! Sama pätee erityisesti keskustelun aloituksessa tai baarissa TEE ALOITE! Rakastuin tyttöystävääni välittömästi koska hän tuli itse juttelemaan kun näimme tanssilattialla ja kyllä siitä huomasi jo että on yhtä rohkea makuuhuoneenkin puolella =)
[/quote]
Veit sanat suustani
-toinen mies
Mulla on vaihtoehdot tehdä se aloite tai olla kokonaan ilman
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:12"]Tehkää naiset niitä alotteita! miehet rakastavat sitä kun nainen on ja ottaa ja tekee! Sama pätee erityisesti keskustelun aloituksessa tai baarissa TEE ALOITE! Rakastuin tyttöystävääni välittömästi koska hän tuli itse juttelemaan kun näimme tanssilattialla ja kyllä siitä huomasi jo että on yhtä rohkea makuuhuoneenkin puolella =)
[/quote]
No ei todellakaan pidä paikkaansa! Mieheni vaan työntää ranteeni pois housuistaan ja sinkkuna ollessani jos menin juttelemaan miehille, sain joko paskaiset naurut tai sitten kohteliaan torjunnan. Kaikenmaailman mamuja ja nistejä kyllä pyöri niskassa.
Vaikka hakkaan tattia, niin vaimo ei anna. Ei kuulema kiinnosta, tänäänkään.
Mies painelee kovalla kalulla lonkkaani ja hymyilee idioottihymyä. Yllätys yllätys -en lämpene.
En suosittele tätä kenellekään miehelle.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:38"]Nousen ylös, otan vaimon pikkuhousut pois ja työnnyn sisään.
M42
[/quote] [quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:38"]Nousen ylös, otan vaimon pikkuhousut pois ja työnnyn sisään.
M42
[/quote] Aaww :) <3
up