Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka teet aloitteen sängyssä ?

Vierailija
16.12.2014 |

tai seksiin yleensä ? Entä miten puolisosi tekee aloitteen ?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ehdotan miehelleni suoraan. Kerron miten haluan häntä tai että panettaa ja kysyn haluaako hän. Toisinaan saatan yllättää hänet lasten mentyä nukkumaan ja jos hän on vessassa, saatan huutaa: "Etsi minut!"  Ja sitten makaan jossain alasti asennossa, jossa haluan minut otettavan. Se saa mieheni hulluksi!

Vierailija
82/98 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies39 kirjoitti:

Itsellä käynyt niin että olen saanut tyttöystävältä pakit useaan kertaan. Milloin syy on päänsäryssä, väsymyksessä, seuraavan aamun aikaisessa herätyksessä tms. Ilmoitin hänelle että haluan häntä aina ja koko ajan ja ehdotin, että kerro sitten kun rakastelu sulle sopii. En halua itse enää tulla torjutuksi aloitteissani, joten luovutin aloitteen hänelle

Tästä ilmoituksestani on kulunut n. 1/2 vuotta. Kertaakaan emme ole harranut seksiä...

Tein saman ja 14kk menty ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään aamupanoista. Alan hinkata peppuani miehen kullia vasten, ja varmaa seksiä tiedossa. 

Vierailija
84/98 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukutaan alasti, joten siitä on helppoa hyväillä kalua aamuin illoin ja välillä yölläkin. Toisinaan alkaa seisoa, toisinaan ei. Jos alkaa, niin sitten puuhiin. Teen melkein kaikki aloitteet ja seksiä on päivittäin.

N48

Mulla alkoi seisoa kun luin tän :D kalun hyväily kesken unien on aivan mahtavaa saati herätä siihen 

Vierailija
85/98 |
10.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjaisen muijalle että anna vittua. Koskaan ei anna:(

Vierailija
86/98 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneskellaan yleensä päivällä tai illalla. Jompikumpi kysyy, että mennäänkö päikkäreille tai nukkumaan, heitellään vaatteet pois ja sujahdetaan peiton alle. Halailu ja silittely eskaloituu siitä sitten eteenpäin...

Vierailija
87/98 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee suht samalla tavalla aina eli tulee ja ottaa multa housut pois ja alkaa räpläämään, ei sen romanttisempaa :D Mä en tee kun oon niin epävarma..

Tuo asenne " mä en tee" johtaa kohta siihen ettei tee mieskään. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se ettei toinen tee tai joutuu muutenkin tekemään kaikki työt ilman että itse saa rentoutua

Vierailija
88/98 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää naiset niitä alotteita! miehet rakastavat sitä kun nainen on ja ottaa ja tekee! Sama pätee erityisesti keskustelun aloituksessa tai baarissa TEE ALOITE! Rakastuin tyttöystävääni välittömästi koska hän tuli itse juttelemaan kun näimme tanssilattialla ja kyllä siitä huomasi jo että on yhtä rohkea makuuhuoneenkin puolella =)

Jep iso osa naisista on niitä jotka ei tee alotteita vaan odottaa.. Monet niistä onkin tylsiä ja estyneitä myös makkarissa :). Nykyinen puolisko tuli kans itse tekemään aloitteen ja juttelee

Vierailija
89/98 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aloitteen tekeminen on melko helppoa silloin kun suhde on vielä siinä vaiheessa että perusolettamuksena molemmat haluaa (tai on ainakin valmiita) jotakuinkin jatkuvasti. Mutta sitten kun haluamiseen alkaa tulla eroja, niin aloitteen tekemisestä tulee yksipuolista, pakkien riski kasvaa, ja saattaa tulla halukkaammalle osapuolelle tunne että toinen myöntyy vastahakoisesti velvollisuudentunteesta tms., ja silloin siitä aloitteen tekemisestä tuleekin huomattavasti vaikeampi ja monimutkaisempi juttu. Eli vastaus kysymykseen 'kuinka teet aloitteen' on riippuu hyvin paljon suhteesta, kuten tässäkin ketjussa näkyy.

Vierailija
90/98 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään loikoiltiin sohvalla ennen miehen töihinlähtöä. Laitoin käden ensin kullin päälle muuten vaan, mutta sitten alkoi pikkuisen tehdä mieli. Hieroin sisäreittä ja nivusta välillä hellemmin ja sitten raskaammin. Kokeilin uudestaan kullia, niin ihan kovanahan se jo oli. Samalla näykin kaulaa ja korvaa ja kysäisin että saanko nuolla sun kullia. Sain ja sen jälkeen sain vähän muutakin ;)

Vierailija
91/98 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on herkkä laji. Riippuu vaimon mielialasta ja kuunkierron vaiheesta. Joskus suorasukainen ehdotus tai kosketus toimii parhaiten. Toisinaan taas pitää ensin vahvistaa pitkäjänteisesti henkistä yhteyttä ennen kuin voi edetä fyysisempään suuntaan.

Kun vaimo haluaa, se menee sängylle pylly pystyssä ja pyytää panemaan. Tekisi niin mieli sanoa että ”sori kulta, meillä ei ole henkistä yhteyttä”, mutta en voi kun on pillua tarjolla.

Vierailija
92/98 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukutaan alasti, joten siitä on helppoa hyväillä kalua aamuin illoin ja välillä yölläkin. Toisinaan alkaa seisoa, toisinaan ei. Jos alkaa, niin sitten puuhiin. Teen melkein kaikki aloitteet ja seksiä on päivittäin.

N48

Tää on kumma juttu miten jaksatte seksielämää jossa pitää aina itse tehdä aloitteet. Laskis kyllä omat halut huomattavasti jos toinen odottas vaan valmista. Ei voo tosiaan valittaa että toinen ei tee jos ei itsekkään tee ja tätä monet naiset päivittelee vaikka itse ei uskalla koskaan

Vierailija
93/98 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihan suoraan kysymällä (”pannaanko tänään/myöhemmin”) ja monesti siinä on jonkunlaista perseen ja tissien kourimista ja kyrvän tai pillun hieromista pienemmässä tai suuremmassa roolissa.

Sitten jos tyttöystävää ei syystä x nappaisi paneminen mutta itse kaipaisi kuitenkin kassien tyhjennystä, on ok suoraan kysyä ”otatko sitten multa tänään suihin?” ja yleensä lastit imutetaan kyllä ulos. Rakastan tätä piirrettä neidissä.

Vierailija
94/98 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväilen miehen vatsaa ja suutelen tai alan silitellä kullia. Milloin mitenkin. Mies on herkkä aistimaan milloin kosketukseni pyytää seksiä ja milloin tulen vaan kainaloon silittelemään / siliteltäväksi. Joskus jos ollaan kahdestaan kotona saatan vaan näyttää pakaroita tai tissejä ja mies käy oitis kiinni. Helppo tapaus sytyttää ja tykkään siitä.

Mies tekee aloitteen hyväilemällä minua. Välillä silittää muuten vaan, mutta kosketus on silloin erilainen. Joskus mies saattaa leikkisästi virnuillen kysyä "haluaisitko kullia sisääsi" tai näyttää puoliheijarissa olevaa penistään hitaasti kalsaria laskien, että hetken bokseria alaspäin hivutettuaan vehje heilahtaa esiin. Tämän viimeisen tavan hän on omaksunut koska tietää, että minua kiihottaa se näky, ensin näkyy timmi alavatsa, sitten ihana karvamytty, pikkuhiljaa varsi peniksessä ja lopuksi koko komeus heilahtaa esiin. Mmmm..... Ihana.

Kaikki mieheni tavat toimii.

Vierailija
95/98 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies tekee aina! minä en tee koska olen prinsessa-ainesta

Tyhmä prinsessa on sellainen joka olettaa että mies tekee aina aloitteet ja että sellainen seksielämä on molemmista hyvää. Menee ne aloitehalut kyllä todella kunnolla jos toinen ei viitsi sen vertaa "nähdä vaivaa" ja antaa huomiota

Vierailija
96/98 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee aloitteita koska tyhjän saa pyytämättäkin

Vierailija
97/98 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tietää jo suudelmasta, että mitä toisella liikkuu mielessä. Siitä on sitten hyvä ruveta silittelemään kylkiä, massua ja reittä ja ulottaa tutkimusmatka boksereille. :)

Vierailija
98/98 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein ehdotan miehelleni suoraan. Kerron miten haluan häntä tai että panettaa ja kysyn haluaako hän. Toisinaan saatan yllättää hänet lasten mentyä nukkumaan ja jos hän on vessassa, saatan huutaa: "Etsi minut!"  Ja sitten makaan jossain alasti asennossa, jossa haluan minut otettavan. Se saa mieheni hulluksi!

Mä ainakin sekoan kun tyttöni kiusoittelee. Ei anna lupaa koskea, vähentää vaatteita, keimailee ja viettelee, heittelee hiuksia. Suutelee ja vetäytyy, kun yritän suudella kovemmin, tulee syliin ja avaa mun vetskaria hitaaaaaasti. Sitten yhtäkkiä antautuu, taivuttaa päätä taaksepäin, menee selälleen ja levittää jalkoja. Molemmat täristään kiihkosta, seksistä tulee nopeaa ja kiihkeää.

Kun itse teen aloitteen, hyväilen ja koskettelen hiljalleen edeten, seuraten hänen reaktioita. Kerron miten haluan häntä ja kuinka kaunis hän on. Voimakkaat arkailemattomat suudelmat ja niin poispäin. Painan hänet seinää vasten ja nostan suudellessa hänen kädet ylös. Kumarrun polvilleen nostamaan mekkoa tai laskemaan housuja. Toimin vähän rajusti, en liioitellen. Saatan kaapata hänet syliin ja suudella kovaa. Kantaa sänkyyn tai sohvalle, laskea matolle ynnä muuta. Tyttis sekoaa kun nuolen häntä ja pidän orkun partaalla, kiemurtelee selällään ja anelee mua tulemaan sisään.