Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka teet aloitteen sängyssä ?

Vierailija
16.12.2014 |

tai seksiin yleensä ? Entä miten puolisosi tekee aloitteen ?

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitan hyväilemään ja suutelemaan rintoja ja reisiä. Vaimo on paljon suorempi kun kaivaaa kaluni esiin ja alkaa leikkimään sillä kunnes se on kivikova.

Vierailija
62/98 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan alasti, joten siitä on helppoa hyväillä kalua aamuin illoin ja välillä yölläkin. Toisinaan alkaa seisoa, toisinaan ei. Jos alkaa, niin sitten puuhiin. Teen melkein kaikki aloitteet ja seksiä on päivittäin.

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee useimmiten aloitteen. Tosin johtuen siitä, että kerkeää ensiksi osoittaa himonsa. Pitäis ite vaan olla nopsempi :)
Jos mä teen alotteen, niin tapa vaihtelee. Joskus alkaa vain sillä perus hyväilyllä. Kädet hyväilee käsiä, selkää, vatsaa, niskaa... Suukkoja sinne tänne, kunnes käsi harhailee alemmas. Ja vastareaktio odottaa valmiina ;) Toisinaan teen jotain muuta. Yhdesti kun oltiin vieraisilla, laitettiin tuttava pariskunnan kanssa ruokaa. Syötiin olkkarissa/makkarissa (opiskelija kämppä). Lähettiin oman sulhon kans hakemaan annokset, ja tutut jäi toiseen huoneeseen. Himotti ja kovasti. Suutelimme ensin viattomasti, mutta taas se käsi löysi tiensä miehen housuihin. Jätkähän yllättyi, kun vieraisilla aloin kopeloimaan. Hyväilin hetken. Kuiskasin korvaan, kuinka halusin häntä. Käden otin pois kun tutut olivat taas tulossa keittiöön. Siinä se, jännite luotu ja tuhmat ajatukset jäi molemmille päähän. Auta armias kun kotia päästiin...
Toisella kerralla yllätin ukon. Soitin ja kysyin mitä puuhasi. Olin hänen asuntonsa lähellä, kun olin kaverilla ollut käymässä. Jutut menivät tuhman puoleiseksi. Kerroin mitä haluaisin juuri nyt tehdä hänelle. Mies vain huokaili innostuksessa toisessa päässä puhelua ja voivotteli, kun en ollut paikalla. Hehe, yllätys! Koska hän on vielä opiskelija, asuu solussa. Solun ulko-ovi aina auki paitsi keskellä yötä. Kävelin vain sisään, ja menin hänen huoneeseensa. Oli jätkän ilme näkemisen arvonen, ku nykäsen oven auki, pamautan kiinni ja kiipeän hajareisin syliin. Nakkasin puhelimen sohvalle ja totesin, että "tulin tekemään, mitä sanoin puhelimessa". Siitäpä lensi vaatteet vilkkaa lattialle ja alkoi ratsastus. Ei ole mies ollut ikinä niin innoissaan. Tykkäs kun nainen otti ohjat ;) Muutakin kokeiltu, muttta pointti on se, että molemmat osapuolet... niin naiset kuin miehetkin, käyttäkää mielikuvitusta ja voi lempi roihahtaa! :)
-N20

Vierailija
64/98 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todlla monta eri tapaa. Mukavinta on hieroa hierontaöljyllä ja aloitella vaikka jaloista. Sitten kun hissunkissun kiipeilee reisiä pitkin ylös ja ohittaa lantioalueen ja hieroo vaikka selkää tai vatsaa, niin ei siinä kummempia aloitteita tarvitse tehdä. Joskus ehdotan suoraan ja joskus vain hyväilen olkapäätä. Muunnelmia kannattaa kehitellä koko ajan.  Viisi omaa lasta, et silleen...

Vierailija
65/98 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään pikkarittomuus ja hamepäällä kotona ei yksistään kerro ainakaan meillä mitään kun niin normaali kotivaatetus. Kyllä mun täytyy ukkokultani hoidella hyvin, että näin.

Vierailija
66/98 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiplailemalla .. tosin olisi mukava koittaa jotain uusia tapoja välillä

Vierailija
67/98 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:19"]

Meillä mies tekee useimmiten aloitteen. Tosin johtuen siitä, että kerkeää ensiksi osoittaa himonsa. Pitäis ite vaan olla nopsempi :) Jos mä teen alotteen, niin tapa vaihtelee. Joskus alkaa vain sillä perus hyväilyllä. Kädet hyväilee käsiä, selkää, vatsaa, niskaa... Suukkoja sinne tänne, kunnes käsi harhailee alemmas. Ja vastareaktio odottaa valmiina ;) Toisinaan teen jotain muuta. Yhdesti kun oltiin vieraisilla, laitettiin tuttava pariskunnan kanssa ruokaa. Syötiin olkkarissa/makkarissa (opiskelija kämppä). Lähettiin oman sulhon kans hakemaan annokset, ja tutut jäi toiseen huoneeseen. Himotti ja kovasti. Suutelimme ensin viattomasti, mutta taas se käsi löysi tiensä miehen housuihin. Jätkähän yllättyi, kun vieraisilla aloin kopeloimaan. Hyväilin hetken. Kuiskasin korvaan, kuinka halusin häntä. Käden otin pois kun tutut olivat taas tulossa keittiöön. Siinä se, jännite luotu ja tuhmat ajatukset jäi molemmille päähän. Auta armias kun kotia päästiin... Toisella kerralla yllätin ukon. Soitin ja kysyin mitä puuhasi. Olin hänen asuntonsa lähellä, kun olin kaverilla ollut käymässä. Jutut menivät tuhman puoleiseksi. Kerroin mitä haluaisin juuri nyt tehdä hänelle. Mies vain huokaili innostuksessa toisessa päässä puhelua ja voivotteli, kun en ollut paikalla. Hehe, yllätys! Koska hän on vielä opiskelija, asuu solussa. Solun ulko-ovi aina auki paitsi keskellä yötä. Kävelin vain sisään, ja menin hänen huoneeseensa. Oli jätkän ilme näkemisen arvonen, ku nykäsen oven auki, pamautan kiinni ja kiipeän hajareisin syliin. Nakkasin puhelimen sohvalle ja totesin, että "tulin tekemään, mitä sanoin puhelimessa". Siitäpä lensi vaatteet vilkkaa lattialle ja alkoi ratsastus. Ei ole mies ollut ikinä niin innoissaan. Tykkäs kun nainen otti ohjat ;) Muutakin kokeiltu, muttta pointti on se, että molemmat osapuolet... niin naiset kuin miehetkin, käyttäkää mielikuvitusta ja voi lempi roihahtaa! :) -N20

[/quote]

Vastaavan innokkaita naisia ei vain kovin ruhtinaallisesti ole olemassa

Vierailija
68/98 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä osaisi sanoin seksiä ehdotaa eikä sitä voi kohteliaasti oikein mitenkään ehdottaa

Vierailija
69/98 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:12"]

Tehkää naiset niitä alotteita! miehet rakastavat sitä kun nainen on ja ottaa ja tekee! Sama pätee erityisesti keskustelun aloituksessa tai baarissa TEE ALOITE! Rakastuin tyttöystävääni välittömästi koska hän tuli itse juttelemaan kun näimme tanssilattialla ja kyllä siitä huomasi jo että on yhtä rohkea makuuhuoneenkin puolella =)

[/quote]

tosi on!

Vierailija
70/98 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas vauvapalstalla paljon miehiä!!! Mietin vaan,että mikähän olisi oma reaktioni, jos näkisin oman mieheni vauvasivustolla... :D  Ja ei nyt sit suututa tästä kommentista, kunhan nyt ihmettelen "ääneen"...

Vierailija
71/98 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuomoooo seksillee" , toimii aina. :D Niille, jotka ei ymmärtäny ni se oli Salkkariläppä.. (Tosin todettu toimivaksi kunhan huutaa oman miehen nimen)

Mutta asiaan.. itsehän nukun alasti ja mies kalsareilla, niin yleensä jompi kumpi alkaa kiehnaamaan ja silittelemää nukkumaan mentäessä ja homma etenee siitä. Joskus mies totee kesken tv:n katselun että mennäänkö makkariin tai mä alan kiehnaamaan ja suutelemaan josta asiat etenee. Joskus kun itse kysyn suoraan kelpaisko ja näytän tän maailman rumimman poskeen otto eleen jonka perään tän pimpin lipityseleen. Joskus vaan kuljen ilkosillaan ohi ja kysyn "tuuks sä?" Aina on perään ampassu. Nää on ehkä ne yleisimmät. kauheen erikoisia tarvi mun ainakaan viljellä kun mies on ku hetivalmis kiuas. :D

Vierailija
72/98 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:27"]

Onpas vauvapalstalla paljon miehiä!!! Mietin vaan,että mikähän olisi oma reaktioni, jos näkisin oman mieheni vauvasivustolla... :D  Ja ei nyt sit suututa tästä kommentista, kunhan nyt ihmettelen "ääneen"...

[/quote]

Johtunee siitä että täällä on aiheet kyllä useinmiten kaikkea muuta sairasta kuin vauvajuttuja

Vierailija
73/98 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:54"]

Seuraavalla kerralla, kun mies on työntämässä kalua suuhusi, sano hänelle, että ei kiinnosta. Että kun sinäkin haluaisit saada suuseksiä, mutta et koskaan saa. 

En seurustele, mutta tapailen miehiä. Arvaa vaan otanko suihin sellaiselta mieheltä, joka ei itse ensin ja vielä oma-aloitteisesti anna minulle "suullista hyvää".

Onko teillä ollenkaan yhdyntöjä? Minusta parhaan orgasmin saa yhdynnässä. 

[/quote]

Miksi pitää tehdä asiasta niin vaikeata ja nalkuttaa siitä ettei mies hoitele ensin. Yhtähyvin voi miehen hoidella välillä ensin. Tässäkin asiassa on helppo jakaa vuorot vuorotellen toinen toista jos on niin saakelin hankalaa

[/quote]

Nykyään tuntuu että naisille sana seksi tuntuu merkkaavan vain naisen mielihyvää ja nuolemista vähät välittämättä mitä mies saa tai tuntee ainakin tämän palstan perusteella täysin

Vierailija
74/98 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 12:14"]

Hiplailemalla .. tosin olisi mukava koittaa jotain uusia tapoja välillä

[/quote]

ehdota suoraan

Vierailija
75/98 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:12"]

Tehkää naiset niitä alotteita! miehet rakastavat sitä kun nainen on ja ottaa ja tekee! Sama pätee erityisesti keskustelun aloituksessa tai baarissa TEE ALOITE! Rakastuin tyttöystävääni välittömästi koska hän tuli itse juttelemaan kun näimme tanssilattialla ja kyllä siitä huomasi jo että on yhtä rohkea makuuhuoneenkin puolella =)

[/quote]

Allekirjoitan myös tämän pointin

Vierailija
76/98 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun miehelläni lopahtaa ainakin viimeisetkin himot siinä kohtaa jos minä menen ehdottelemaan... hän on usein todennut että olen "kyltymätön" ja se on varmaan hänelle sitten turn off ollutkin meidän suhteessa, minä kun haluaisin harrastaa seksiä edes kerran viikossa... Hän haluaa minua vain jos meillä on joku kauhea riita ja olen todella vihainen tms. (jolloin itseäni ei tippaakaan mikään seksi kiinnosta!). Ei auta seksihepenet, vihjailut, suorat pyynnöt (eikä käskyt) eikä ohjien ottaminen omiin käsiin... Hän katsoo mieluummin telkkaria.

Vierailija
77/98 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:54"]

Seuraavalla kerralla, kun mies on työntämässä kalua suuhusi, sano hänelle, että ei kiinnosta. Että kun sinäkin haluaisit saada suuseksiä, mutta et koskaan saa. 

En seurustele, mutta tapailen miehiä. Arvaa vaan otanko suihin sellaiselta mieheltä, joka ei itse ensin ja vielä oma-aloitteisesti anna minulle "suullista hyvää".

Onko teillä ollenkaan yhdyntöjä? Minusta parhaan orgasmin saa yhdynnässä. 

[/quote]

Miksi pitää tehdä asiasta niin vaikeata ja nalkuttaa siitä ettei mies hoitele ensin. Yhtähyvin voi miehen hoidella välillä ensin. Tässäkin asiassa on helppo jakaa vuorot vuorotellen toinen toista jos on niin saakelin hankalaa

[/quote]

Nykyään tuntuu että naisille sana seksi tuntuu merkkaavan vain naisen mielihyvää ja nuolemista vähät välittämättä mitä mies saa tai tuntee ainakin tämän palstan perusteella täysin

[/quote]

"Minusta parhaan orgasmin saa yhdynnässä."

Vierailija
78/98 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 14:21"]

No minun miehelläni lopahtaa ainakin viimeisetkin himot siinä kohtaa jos minä menen ehdottelemaan... hän on usein todennut että olen "kyltymätön" ja se on varmaan hänelle sitten turn off ollutkin meidän suhteessa, minä kun haluaisin harrastaa seksiä edes kerran viikossa... Hän haluaa minua vain jos meillä on joku kauhea riita ja olen todella vihainen tms. (jolloin itseäni ei tippaakaan mikään seksi kiinnosta!). Ei auta seksihepenet, vihjailut, suorat pyynnöt (eikä käskyt) eikä ohjien ottaminen omiin käsiin... Hän katsoo mieluummin telkkaria.

[/quote]

Hae seksiä muualta! Eihän tuo ole mikään parisuhde, jossa saa aina ruinata seksiä eikä sitä siltikään saa. 

Vierailija
79/98 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä ite riisun itteni alusvaatteille ja alan hääräämään jotain ja "vahingossa" kumarrun tyyliin perse pystyssä miehen edessä :D Sit sellanen flirttaileva ja kiimanen katse niin johan on mies valmiina hommiin. Välillä sit hivutan käden boksereihin kesken leffan yms. Mies tekee myös yhtälailla aloitteita, silittää esim kaulasta, rinnasta ja siitä sitte koko ajan alemmas... :)

Vierailija
80/98 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä käynyt niin että olen saanut tyttöystävältä pakit useaan kertaan. Milloin syy on päänsäryssä, väsymyksessä, seuraavan aamun aikaisessa herätyksessä tms. Ilmoitin hänelle että haluan häntä aina ja koko ajan ja ehdotin, että kerro sitten kun rakastelu sulle sopii. En halua itse enää tulla torjutuksi aloitteissani, joten luovutin aloitteen hänelle

Tästä ilmoituksestani on kulunut n. 1/2 vuotta. Kertaakaan emme ole harranut seksiä...