Vertaako miehet oikeasti yhden yön juttuja maksullisiin seuralaisiin?
Olen aina ihmetellyt tätä, että moni mies tuntuu pitävän ns yhden yön juttuja yhtä kuin maksullisina naisina. Miksi? Eikö ole selvää, että maksullinen tekee työtään rahasta? Minä taas harrastan yhden yön juttuja, koska nautin seksistä, en siis ole maksullinen. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Kommentit (760)
Paha siinä on nauttia vaikka kykenisit minkälaisiin akrobaattisiin temppuihin, kun yleisessä jaossa olevan naisen kanssa kaikissa limakalvokontakteissa olisi viisasta olla lateksi tai muovikalvo välissä ellei halua ottaa tautiriskiä. Aika moni haluaa ottaa tautiriskin yhden yön hoidon kanssa, jotta seksi voisi tuntua paremmalta.
Maksulliset ovat aina sen verran tasokkaampia kuin hikinen ja illan juhlinut baaripano, että tässä ei ole kahta sanaa kumman valitsee. Myös seksin laatu ja miellyttämisen taso on aivan toista luokkaa. Ei tarvitse keskustella mitä tehdään, kun on varma että irtoaa haluamaansa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset ovat yhden yön patjoja, toisten kanssa mennään naimisiin.
Minä en koe mitään tarvetta puhua yhden yön miehistä noin rumasti. Ihan hauskoja kavereita, vaikka eivät aviopuolisomateriaalia olleetkaan. Naimisissa olen miehen kanssa, jolta halusin (haluan) paljon muutakin kuin seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni maks. muuten nauttii ihan aidosti seks. , jos vaan mies on hänen mieleensä (käytös, ulkonäkö, taidot).
Tapasin kaksi tämän tyylistä naista. Kummallakaan ei ollutkaan mikään kiire ja aikaa oli varattu reippaasti. Ei ihan kaikki alan naiset ole rahan perään.
Seksiä myyvät naiset eivät tees sitä rahasta vaan rakkaudesta alaan? Ok, on varmaan kiva elää tällaisissa unelmissa, sattuu vähemmän sieluun (tai itsetuntoon) ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en koe mitään tarvetta puhua yhden yön miehistä noin rumasti. Ihan hauskoja kavereita, vaikka eivät aviopuolisomateriaalia olleetkaan. Naimisissa olen miehen kanssa, jolta halusin (haluan) paljon muutakin kuin seksiä.
Mitäs rumaa tuossa muka on? Eikö asia ole juuri noin? Jos lähtee vain seksiä hakemaan, niin seksiä saa ja sellaisia seuralaisia, jotka seksiä etsivät.
Vierailija kirjoitti:
Paha siinä on nauttia vaikka kykenisit minkälaisiin akrobaattisiin temppuihin, kun yleisessä jaossa olevan naisen kanssa kaikissa limakalvokontakteissa olisi viisasta olla lateksi tai muovikalvo välissä ellei halua ottaa tautiriskiä. Aika moni haluaa ottaa tautiriskin yhden yön hoidon kanssa, jotta seksi voisi tuntua paremmalta.
Kyllä sitä lateksia tai muovikalvoa tarvitaan ihan seurustelusuhteessakin. Eivät läheskään kaikki naiset halua myrkyttää elimistöään hormoneilla. Ja suhteen alkuvaiheissa, kun vasta tutustutaan toiseen eikä kenties olla käyty testeissä, on viisasta käyttää kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs rumaa tuossa muka on? Eikö asia ole juuri noin? Jos lähtee vain seksiä hakemaan, niin seksiä saa ja sellaisia seuralaisia, jotka seksiä etsivät.
Ihmisen kutsumisessa patjaksi on minusta paljonkin rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis pääsääntöisesti sekstailet patjasi kanssa? No sehän selittää…
Vierailija kirjoitti:
Mikä ero siinä sitten muka on miehen näkökulmasta?
No lähtökohtaisesti ainakin se voisi olla erona, että toisessa toinen on mukana omasta halustaan ja toisessa taas maksua vastaan. Mielestäni tuossa on aika vissi ero. Maksullisista naisista minulla ei tosin ole kokemusta, joten tämä menee arvailujen piikkiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä lateksia tai muovikalvoa tarvitaan ihan seurustelusuhteessakin. Eivät läheskään kaikki naiset halua myrkyttää elimistöään hormoneilla. Ja suhteen alkuvaiheissa, kun vasta tutustutaan toiseen eikä kenties olla käyty testeissä, on viisasta käyttää kumia.
Se ei taas ole minun murheeni mitä muiden ihmisten suhteissa tapahtuu. En vain ymmärrä tätä fwb panojen glorifiointia.
En.
Mutta en kelpuuttaisi naista, joka on harrastanut yhden illan juttuja. Liian erillainen arvomaailma.
Kriteerit on naiselle, ja niistä en luovu.
Aloituksessa oli nimenomaan kyse siitä, että maksullinen nainen harrastaa seksiä tienatakseen, rahan takia, ei pelkän nautinnon takia, kun taas yleensä yhden yön juttuja harrastava nainen ei mieti materiaalisia seikkoja, vaan puhtaasti fyysistä nautintoa eli naista ajaa sama himo seksiin kuin miestäkin. Mutta jostain syystä tämä ei monille miehille mene jakeluun. Vääristynyt ja esineellistävä naiskuva ja vuosisatainen historia ilmeisesti taustalla
Vierailija kirjoitti:
En.
Mutta en kelpuuttaisi naista, joka on harrastanut yhden illan juttuja. Liian erillainen arvomaailma.
Kriteerit on naiselle, ja niistä en luovu.
Oletko itse harrastanut yhden illlan juttuja. Jos et niin ok. Jos olet, niin etkös ole silloin kaksinaismoralisti, kun et naiselta hyväksy sellaista, jota itse olet tehnyt?
Jaa, siinä tapauksessa miehet huo rittelevat itseään. Ovathan hekin siinä tilanteessa pelkkä yhden illan pano.
Olenko outo kun en ole koskaan himoinnut mitään yhden illan panoa. Olen muutaman kerran kokeillut ja aina on lähinnä ällöttänyt eikä orgasmista ole tietoakaan. Ei tulisi mieleenkään enää kokeilla. N30
En oikein ymmärrä aloituksen kysymystä. Silloin kun vielä harrastin yhden illan juttuja, niin totta kai vertasin mielessäni seksin laatua ammattilaisten kanssa koettuun. Ja kun totesin, että baaripanot olivat järjestään surkeita lahnoja, niin siirryin pysyvästi maksullisiin. En keskustele seksikokemuksistani muiden kanssa, jos sitä tarkoitettiin.
M42
Vierailija kirjoitti:
Ei maksullisia naisia ja baaripanoja voi laadullisesti verrata keskenään.
Ns. siviilipanot ovat pääsääntöisesti huonoja ja haluttomia ottamaan kunnolla suihin.
Jopa paljaan kalun ottaminen käteen on joillekin aivan ylivoimaista.
Tietysti. Nainen on hakemassa sitä omaa nautintoa, ei sinua tyydyttämässä.
Nuoletko sinä niitä maksullisia naisia?
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä aloituksen kysymystä. Silloin kun vielä harrastin yhden illan juttuja, niin totta kai vertasin mielessäni seksin laatua ammattilaisten kanssa koettuun. Ja kun totesin, että baaripanot olivat järjestään surkeita lahnoja, niin siirryin pysyvästi maksullisiin. En keskustele seksikokemuksistani muiden kanssa, jos sitä tarkoitettiin.
M42
Se kertookin yksilön kohdalla aika paljon sivistyksen tasosta ja myös sosiaalisesta asemasta tunteeko tarvetta retostella ystävien tai kavereiden kanssa seksikokemuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa oli nimenomaan kyse siitä, että maksullinen nainen harrastaa seksiä tienatakseen, rahan takia, ei pelkän nautinnon takia, kun taas yleensä yhden yön juttuja harrastava nainen ei mieti materiaalisia seikkoja, vaan puhtaasti fyysistä nautintoa eli naista ajaa sama himo seksiin kuin miestäkin. Mutta jostain syystä tämä ei monille miehille mene jakeluun. Vääristynyt ja esineellistävä naiskuva ja vuosisatainen historia ilmeisesti taustalla
On täällä näköjään muutama mies pikkuisen ymmärtänyt eron. Mutta sekin pitää tuoda esille naisia haukkumalla.
Miten tulitkin tehneeksi noin huonon sijoituksen! Ei ihme, ettei omaisuutesi kasva. Perhe on pienituloiselle kannattava hankinta vain, jos saa yhtiökumppanin maksamaan sen kokonaan tai ainakin valtaosin. Kannattaa myös panostaa yhtiökumppanin valintaan, jos seksi on osa kauppahintaa: ne vaimomatsku-naiset eivät yleensä ole kovin hyviä noudattamaan tätä pykälää yhtiösopimuksessa, koska eivät lähtökohtaisesti nauti seksistä. Kannattaa mieluummin valita hyvätuloinen ja vapaamielinen nainen, jolle seksi on yhtä arvokas vaihdannan väline kuin sinullekin.