Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vertaako miehet oikeasti yhden yön juttuja maksullisiin seuralaisiin?

Vierailija
17.10.2021 |

Olen aina ihmetellyt tätä, että moni mies tuntuu pitävän ns yhden yön juttuja yhtä kuin maksullisina naisina. Miksi? Eikö ole selvää, että maksullinen tekee työtään rahasta? Minä taas harrastan yhden yön juttuja, koska nautin seksistä, en siis ole maksullinen. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?

Kommentit (760)

Vierailija
61/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, miehet ovat taas sunnuntaiaamun ratoksi avanneet sisimpäänsä ja naisasenteitaan. Olisipa jäänyt lukematta.

Kannattaa pitää mielessä että kommentti voi olla myös naisen kirjoittama tai trollin.

Niin, kyllähän tämä on miehiltä tuttua retoriikkaa jo vuosisatojen takaa. Ei tämä ketään yllätä. Miehen tuntuu olevan usein vaikeaa nähdä nainen ihan vain ihmisenä, ei lehmänä tai patjana tai ostettavana hyödykkeenä. Tympeää, mutta niin odotettavissa olevaa.

Vierailija
62/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni maks. muuten nauttii ihan aidosti seks. , jos vaan mies on hänen mieleensä (käytös, ulkonäkö, taidot).

Se *aitous* kuuluu kauppaan.

"Rikasta halaa vaik hampaat irves."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon nyt suoraan, että jos haluaa säästää, hakee kännisen naisen ravintolasta pilkun aikaan mukaan ja aamulla ulos ennen kuin tämä ehtii pyydellä numeroa tai alkaa rakentaa krapulapesää.

En kaipaa muuta kuin hetken helpotusta, ja jos nainen kaipaa samaa, niin hyvä on.

Vierailija
64/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vertaa.

Vierailija
65/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, miehet ovat taas sunnuntaiaamun ratoksi avanneet sisimpäänsä ja naisasenteitaan. Olisipa jäänyt lukematta.

Kannattaa pitää mielessä että kommentti voi olla myös naisen kirjoittama tai trollin.

Niin, kyllähän tämä on miehiltä tuttua retoriikkaa jo vuosisatojen takaa. Ei tämä ketään yllätä. Miehen tuntuu olevan usein vaikeaa nähdä nainen ihan vain ihmisenä, ei lehmänä tai patjana tai ostettavana hyödykkeenä. Tympeää, mutta niin odotettavissa olevaa.

Joiltankin miehiltä, joidenkin miesten. Jo vuosisatojen ajan on ollut myös niitä miehiä, jotka pitävät myös naisia ja lapsia ihmisinä ja arvostavat ja rakastavat kumppaniaan.

Sitten on ne tunteettomat elukat, jotka eivät ajattele muidan tunteita koska heillä ei itselläänkään sellaisia ole.

Vierailija
66/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen seuralainen tulee halvemmaksi kun laskee omalle ajalle hinnan.

Vierailija
67/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden yön juttu voi tulla kaikkine tarjoamisineen paljon kalliimmaksi kuin maksullinen. Seksi tulee kuitenkin kaikkein kalleimmaksi avioliitossa.

Tuo jälkimmäinen on ihan totta.

Minulta menee jokaikinen sentti yhteiseen pottiin, koska olen huonompipalkkainen. Puoliso tienaa hyvin ja hänellä on varaa sijoitella ja kasvattaa omaisuuttaan, josta minulla ei edes tarkempaa tietoa ole, koska keskustelemme vain yhteisistä menoista.

Vierailija
68/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prostituutti nautti rahasta, sinä seksistä. Miehen näkökulmasta maksaa myös se "ilmainen" yhden yön panokin. Taksi, sisäänpääsy, drinksit, merkkivaatteet, hajuvesi, parturi jne.

Miehen näkökulmasta sinä olet pelkkä pussien tyhjennys paremman puutteessa kuten on se prostikin.

Ei tossa nyt kovin suurta eroa ole.

Tinder on ilmainen. Ei niitä hoitoja baarista kannata hakea.

Ei sitä profiilia alkuboostin jälkeen kellekään näytetä jollet maksa. Toki jos teet uuden profiilin 1-2 kertaa viikossa niin sitten..

Väärin, mulla on toiminut pidempään ihan hyvin. Tinder kyllä blokkaa pian semmoisen, joka tykkää kaikista naisista. Ei kannata olla kuin botti.

Vierailija
69/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prostituutti nautti rahasta, sinä seksistä. Miehen näkökulmasta maksaa myös se "ilmainen" yhden yön panokin. Taksi, sisäänpääsy, drinksit, merkkivaatteet, hajuvesi, parturi jne.

Miehen näkökulmasta sinä olet pelkkä pussien tyhjennys paremman puutteessa kuten on se prostikin.

Jännä kun mulle ei naisena tee hirveän tiukkaa maksaa baari-iltaa ja sitä taksia, sisäänpääsyä ja drinkkejä ihan ilman seksitoiveitakin vaikka joku viikonloppu, jos siltä tuntuu. Varmaan johtuu siitä, että vaatteet ja kampaajat on ihan arkenakin tarpeellisia jos on työelämässä. Jos ei, niin varmasti kova kolaus yksi ilta, kun ei palkkaakaan saa. Tsemppiä!

Vierailija
70/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joiltankin miehiltä, joidenkin miesten. Jo vuosisatojen ajan on ollut myös niitä miehiä, jotka pitävät myös naisia ja lapsia ihmisinä ja arvostavat ja rakastavat kumppaniaan.

Sitten on ne tunteettomat elukat, jotka eivät ajattele muidan tunteita koska heillä ei itselläänkään sellaisia ole.

Toki. Nuo ensin mainitsemasi miehet ovat niitä, jotka eivät ole ikinä lastensa ikäisiä maksullisia käyttäneet eivätkä mieti, onko seksin ostaminen sama juttu kuin molemminpuolinen halu.

Vierailija
71/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset ovat yhden yön patjoja, toisten kanssa mennään naimisiin.

Kommenttisi tarkoitus oli mikä? Kuvitteletko että tuo ajattelu on vain miehillä ja naiset haluaa kertapanon kanssa naimisiin?

Miksi vuonna 2021 on yhä miehiä jotka kuvittelee ettei naiset halua seksiä?

Vierailija
72/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden yön juttu voi tulla kaikkine tarjoamisineen paljon kalliimmaksi kuin maksullinen. Seksi tulee kuitenkin kaikkein kalleimmaksi avioliitossa.

Tuo jälkimmäinen on ihan totta.

Minulta menee jokaikinen sentti yhteiseen pottiin, koska olen huonompipalkkainen. Puoliso tienaa hyvin ja hänellä on varaa sijoitella ja kasvattaa omaisuuttaan, josta minulla ei edes tarkempaa tietoa ole, koska keskustelemme vain yhteisistä menoista.

Yksin eläen ja kaikki kulut yksin maksaen sinulle jäisi pienestä palkastasi säästöön? Oikeesti?

Vierailija
73/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset pyydä samantien rahaa? Kokeilisit edes, niin voisit hyötyä rahallisestikin ja saada haluamaasi seksiä.

Miten tyhmä voi ihminen olla?

Jos minä myyn seksiä, myyn nautinnon sille ostajalle. Hän saa sellaista seksiä, mitä haluaa. Ei siinä minun nautinnollani ole mitään väliä.

Silloin kun harrastetaan seksiä molempien halusta ja molempien nautinnoksi, minäkin saan, mitä haluan. Ja jos mies ei ole hyvä, voin lopettaa homman kesken.

Suostuisitko itse sellaiseen diiliin, että nainen ostaisi sinulta seksiä ja sinä hoitelisit hänet nuolemalla, sormilla, ehkä vähän aikaa panemallakin, mutta kun hän saisi niin homma loppuisi siihen?

Vierailija
74/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun mulle ei naisena tee hirveän tiukkaa maksaa baari-iltaa ja sitä taksia, sisäänpääsyä ja drinkkejä ihan ilman seksitoiveitakin vaikka joku viikonloppu, jos siltä tuntuu. Varmaan johtuu siitä, että vaatteet ja kampaajat on ihan arkenakin tarpeellisia jos on työelämässä. Jos ei, niin varmasti kova kolaus yksi ilta, kun ei palkkaakaan saa. Tsemppiä!

Erona varmaan se että tuon kirjoittaja ei lähde ulos viettämään aikaa kavereiden kanssa tarkoituksena että olisi hauska ilta. Hän lähtee ulos vain seksin takia.

Vierailija
75/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisia lounaita ei ole olemassakaan.

Yhden illan panolle kertyy hintaa, vaikka nainen ei ns. maksullinen olisikaan.

Drinkit, shampanjat, illalliset, nakkikipsalla käynnit ja taksikyydit tekevät usein enemmän kuin kertakäynti maksullisella.

Baaripanon jälkeen tulee vielä krapula ja saattaa se hoito soitella vielä peräänkin.

Kylläpä olet joutunut pitkän kaavan mukaan taivuttelemaan sänkyyn. Kun itse aikoinani harrastin yhden yön juttuja, niin riitti että mies oli kivannäköinen ja hauska. Baarissa tavattiin, en maksattanut omia juomiani, ja ellei hänellä ollut autoa niin useimmiten menimme ihan julkisilla minun luokseni jatkoille. Tai otettiin taksi ja maksettiin puoliksi.

Vierailija
76/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni maks. muuten nauttii ihan aidosti seks. , jos vaan mies on hänen mieleensä (käytös, ulkonäkö, taidot).

Tapasin kaksi tämän tyylistä naista. Kummallakaan ei ollutkaan mikään kiire ja aikaa oli varattu reippaasti. Ei ihan kaikki alan naiset ole rahan perään.

Vierailija
77/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Suosittelen katsomaan saksalaisleffan Bliss, jos jostain vielä löydät ;-)

Vierailija
78/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullinen seuralainen tulee halvemmaksi kun laskee omalle ajalle hinnan.

Totta! Kalliiksi käy tuntikausien vonkaaminen, lämmittely ja pillupalkalla höpöttäminen, kun senkin ajan voisi tehdä tuottavaa työtä.

Varsinkin kun saaminen ei aina ole satavarmaa.

Vierailija
79/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset pyydä samantien rahaa? Kokeilisit edes, niin voisit hyötyä rahallisestikin ja saada haluamaasi seksiä.

Miten tyhmä voi ihminen olla?

Jos minä myyn seksiä, myyn nautinnon sille ostajalle. Hän saa sellaista seksiä, mitä haluaa. Ei siinä minun nautinnollani ole mitään väliä.

Silloin kun harrastetaan seksiä molempien halusta ja molempien nautinnoksi, minäkin saan, mitä haluan. Ja jos mies ei ole hyvä, voin lopettaa homman kesken.

Suostuisitko itse sellaiseen diiliin, että nainen ostaisi sinulta seksiä ja sinä hoitelisit hänet nuolemalla, sormilla, ehkä vähän aikaa panemallakin, mutta kun hän saisi niin homma loppuisi siihen?

Kyllä, koska tahansa.

M47

Vierailija
80/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kaksi tämän tyylistä naista. Kummallakaan ei ollutkaan mikään kiire ja aikaa oli varattu reippaasti. Ei ihan kaikki alan naiset ole rahan perään.

Voi hyvänen aika sentään. Oletteko te miehet todella noin naiiveja? Että jos kaupan kassalla on sulle aikaa eikä kiire niin siitä on vaan tosi nautinnollista jutella sun kanssa ja se palkka on siinä ihan vaan merkityksetön sivujuttu?

Jos ostat seksiä nijn osta, mutta ymmärrä nyt edes se mitä olet tekemässä.