Vertaako miehet oikeasti yhden yön juttuja maksullisiin seuralaisiin?
Olen aina ihmetellyt tätä, että moni mies tuntuu pitävän ns yhden yön juttuja yhtä kuin maksullisina naisina. Miksi? Eikö ole selvää, että maksullinen tekee työtään rahasta? Minä taas harrastan yhden yön juttuja, koska nautin seksistä, en siis ole maksullinen. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Kommentit (760)
Silloin kun itse vielä 'harrastin' yhden yön juttuja olin aina niin humalassa, että en kyllä ymmärrä, miksi kukaan kehtaa panna niin humalaista ihmistä, joka ei aamulla edes muista missä on ja kenen kanssa. Ja sitten kun ne on järjestään sellaisia väkivaltaisia molottajia, että hyvä kun ei kohdunkaula ole aivan ruhjeilla yön jälkeen.
Kyllä siinä 'kilt ti mies' teoriassa se tosi on, että kun on nuoruudessaan kokenut ne kaikista itsekkäimmät kusimulkut, niin vanhemmiten osaa arvostaa niitä oikeasti kunnioittavia miehiä, joilla saattaa olla hiljainen seksielämä (sinkkuna), mutta joille ei tulisi mieleenkään käyttää naisia hyväksi kuten tässä keskustelussa on annettu ymmärtää.
En ole kuullut että yksikään kaverini olisi käynyt huorissa tai olisi verrannut yhden yön juttuja siihen. Prostituutiossa on edelleen se stigma. Ei omista panojutuista paljoa puhuta ellei niihin liity jotain ihan erityistä kuten kuuluisa henkilö tai jotain kimppakivaa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Maksulliset osaa teeskennellä orgasmin vakuuttavammin kuin yhden illan baaripanot.
Lahna ei teeskentele. Hän työskentelee.
Kiitos ja anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis seksiä rahasta harrastavaa huo raa ja seksiä nautinnosta harrastavaa naista ei osata erota/haluta erota toisistaan :D
Totta kai ne osaa erottaa. Helposti antavaa naista miehet halveksivat vielä enemmän kuin alan ammattilaista.
Äläpäs yleistä. Ei todellakaan halveksita. Päinvastoin. Sellainen nainen joka on löytänyt seksuaalisen vapauden eikä turhaan panttaa, arvostetaan aika korkealle monenkin miehen mielestä.
Himoaminen ja arvostaminen ovat eri asioita. Et veisti häntä äidille näytille.
Taitaa olla ne syrjäkylien pojat, jotka vertaa. Kaupunkilaismiehet harvemmin vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis seksiä rahasta harrastavaa huo raa ja seksiä nautinnosta harrastavaa naista ei osata erota/haluta erota toisistaan :D
Totta kai ne osaa erottaa. Helposti antavaa naista miehet halveksivat vielä enemmän kuin alan ammattilaista.
Äläpäs yleistä. Ei todellakaan halveksita. Päinvastoin. Sellainen nainen joka on löytänyt seksuaalisen vapauden eikä turhaan panttaa, arvostetaan aika korkealle monenkin miehen mielestä.
Himoaminen ja arvostaminen ovat eri asioita. Et veisti häntä äidille näytille.
Veisin ja olen vienytkin. Ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ero siinä sitten muka on miehen näkökulmasta?
Ei varmaan pisto ja ravistus -juntin näkökulmasta mitään eroa olekaan. Mies, joka ei pelkästään pane vaan rakastelee arvostaa sitä, että myös kumppani nauttii touhusta. Mutta tämä on varmaan liian haastavaa ymmärrettäväksi niille, jotka pelkästään panee.
En ole kokeillut maksullista, mutta siinä mielessä ovat sama asia, että kumpaankin halutaan vain tyhjentää kassit, eli saada seksuaalinen tyydytys ja yhden illan typykälle ei tarvitse maksaa. Sitä taas en ole koskaan ymmärtänyt, kun niin moni nainen haukkuu yhden illan miehiä huonoiksi, jos/kun eivät itse saa orkkua. Miksi se olisi miehen vika, kun miehen päämääränä on vain tyydyttää omat himonsa?
Parisuhde on sitten erikseen, mutta silloin tapana onkin rakastella ja tuottaa puolin ja toisin nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ero siinä sitten muka on miehen näkökulmasta?
Ei varmaan pisto ja ravistus -juntin näkökulmasta mitään eroa olekaan. Mies, joka ei pelkästään pane vaan rakastelee arvostaa sitä, että myös kumppani nauttii touhusta. Mutta tämä on varmaan liian haastavaa ymmärrettäväksi niille, jotka pelkästään panee.
Juntit eivät ole koskaan saaneet naista naittimaan, joten ei niillä ole mitään vertailukohtaa.
Nope. Koska muuten olisin itsekkin maksullinen, kun harrastan irtoseksiä tuntemattomien kanssa ja toteutan fetissejä ja fantasioita FWB-tyttöjen kanssa. Irtoseksissä ei ole mitään pahaa. :) Mies24
Huo ra ja madon na kompleksi, googlettakaa! Kaksinais moralismi on syvällä historiassamme
Vierailija kirjoitti:
En ole kokeillut maksullista, mutta siinä mielessä ovat sama asia, että kumpaankin halutaan vain tyhjentää kassit, eli saada seksuaalinen tyydytys ja yhden illan typykälle ei tarvitse maksaa. Sitä taas en ole koskaan ymmärtänyt, kun niin moni nainen haukkuu yhden illan miehiä huonoiksi, jos/kun eivät itse saa orkkua. Miksi se olisi miehen vika, kun miehen päämääränä on vain tyydyttää omat himonsa?
Parisuhde on sitten erikseen, mutta silloin tapana onkin rakastella ja tuottaa puolin ja toisin nautintoa.
Miehet keksivät haukkua naisia siitä että ovat huonoja sängyssä.
Kun mies ei lämmittele vaan koittaa suoraan asiaan ja nainen tässä vauheessa tajuaa että tulossa olisi vain huonoa seksiä nainen on inhottava "joka antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa".
Kun seksi on surkeaa ja nainen odottaa sen vain loppuvan on nainen "lahna".
Toivoisin että olisit mukana niissä ketjuissa joissa jotkut valittaa kun eivät saa irtoseksiä. Sinulle kun ei näytä tuottavan ongelmaa ymmärtää miksi kaikki naiset ei siitä onnistu ihan kenen vaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Maksulliset osaa teeskennellä orgasmin vakuuttavammin kuin yhden illan baaripanot.
Höpö-höpö! Minun kanssani kaikki panot ovat saaneet aidon orgasmin.
Ovat jälkeenpäin vesissä silmin kädestä pitäen kiitelleet, jotka ovat tajuissaan selvinneet.
Käytännössä liki sama asia. En ole herkästi ihastuvaa tyyppiä, joten tunteita ja viehätystä ei ole kummassakaan tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset ovat yhden yön patjoja, toisten kanssa mennään naimisiin.
Sanoo mies, joka ei saa edes sitä yhden yön patjaa, vaikka haluaisi :)
Kaksinaismoralismi: itse pannaan kaikkea mikä liikkuu ja kuitenkin niille omille panoille naureskellaan selän takana, eikä tajuta, että jos panet lut kia niin mies itsekään ei ole huo_ripukkia kummoisempi, mutta eivät tunnu ymmärtävän tätä. Jos tuomitset toisen samasta mitä itse teet niin miten voisit itse olla sen parempi?
Nämä miehet ketkä sanoo yhden illan juttuja huo riksi niin itse ovat ihan yhtä likaisia ja huo ria koska suostuvat panemaan näitä naisia. Ei aviomiesmatskua
Vierailija kirjoitti:
No niin, miehet ovat taas sunnuntaiaamun ratoksi avanneet sisimpäänsä ja naisasenteitaan. Olisipa jäänyt lukematta.
Kannattaa pitää mielessä että kommentti voi olla myös naisen kirjoittama tai trollin.
Aika hyvin kiteytetty: "jos tuomitset toisen samasta mitä itse teet niin miten voisit itse olla sen parempi". Ja silti nuo huo.ri.puk.kimiehet kuvittelevat olevansa jotenkin moraalisesti korkeammalla kuin naiset, joita painavat
Nyt oli asiantuntemusta äänessä.