Vertaako miehet oikeasti yhden yön juttuja maksullisiin seuralaisiin?
Olen aina ihmetellyt tätä, että moni mies tuntuu pitävän ns yhden yön juttuja yhtä kuin maksullisina naisina. Miksi? Eikö ole selvää, että maksullinen tekee työtään rahasta? Minä taas harrastan yhden yön juttuja, koska nautin seksistä, en siis ole maksullinen. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Kommentit (760)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä aloituksen kysymystä. Silloin kun vielä harrastin yhden illan juttuja, niin totta kai vertasin mielessäni seksin laatua ammattilaisten kanssa koettuun. Ja kun totesin, että baaripanot olivat järjestään surkeita lahnoja, niin siirryin pysyvästi maksullisiin. En keskustele seksikokemuksistani muiden kanssa, jos sitä tarkoitettiin.
M42
Laatuseksi on sinulle siis sellaista, missä keskitytään sinun halujesi ja toiveittesi toteuttamiseen ja, jossa seksin myyjä teeskentelee ammattitaidolla nauttivansa egoasi boostatakseen, vaikka räpellyksesi olisi lähinnä kivuliasta naiselle?
Miksi en nauti aidosti vuorovaikutuksellisesta seksistä, jossa molemmat panostavat toisen nautintoon? Mikäköhän on vikana, kun yhdenillansuhdenaisillasi into loppuu heti alkuunsa?
En tiedä miksi sinä et nauti tuollaisesta. Minun baaripanoni eivät olleet valmiita panostamaan minun nautintooni, meni fiilikset kun sammumispisteessä olevia naisia piti turhaan yrittää saada hommaan mukaan.
Ja kyllä, laatuseksi on minulle itsestäänselvästi sellaista, missä keskitytään minun toiveideni toteuttamiseen.
M42
Eihän sammumispisteessä olevalta naiselta tarvitse kuin pikkarit ottaa pois ja lopun ainakin itse osaan hoitaa. Aamulla naiset ihmettelee miten pillu on täynnä spermaa...
Et varmaan uskaltaisi tunnustaa tuota nimelläsi ja naamallasi. Tiedäthän, että tuossa täyttyy rikoksen tunnusmerkistö?
Minkä rikoksen jos nainen ja mies kaatokännissä yhteisymmärryksessä harrastaa seksiä?
Kuvasit toimintaasi oikein hyvin. Poliisi on näistä sarjahyväksikäyttäjistä kiinnostunut, voin kertoa.
Tein tästä rikollisesta ilmoituksen nettipoliisille, suosittelen muita tekemään samoin.
https://poliisi.fi/nettivinkki-kiitos
En enää jaksa sitä, että tällä palstalla ei ylläpito reagoi mitenkään, vaikka joku kertoisi syyllistyneensä millaiseen rikokseen hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tein tästä rikollisesta ilmoituksen nettipoliisille, suosittelen muita tekemään samoin.
Sinusta en tiedä, mutta itse tein oikeasti.
Ilmoitus meni. Haluaako joku muu mies jakaa kokemuksiaan ja tekojaan? Olettehan niistä niin kovin ylpeitä. Antaa tulla, oman elämänne alfamiehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta en tiedä, mutta itse tein oikeasti.
Tein myös. Helppo homma, yhden klikkauksen päässä.
No. Miksi ketju yhtäkkiä hiljeni? Miehet takovat paniikissa ilmiantonappia? Miksi - ettehän ole tehneet mitään väärin 🤔.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus meni. Haluaako joku muu mies jakaa kokemuksiaan ja tekojaan? Olettehan niistä niin kovin ylpeitä. Antaa tulla, oman elämänne alfamiehet.
Taas yksi syyttämättäjättämispäätös tulossa.
Itsekriminalisointi ei riitä todisteeksi.
Ja kantaja ja vastaaja puuttuu. Samoin todisteet.
Hiusten leikkuu (jos niitä sattuu olemaan) etukäteen, pukeutuminen, ja muu "vaivannäkö", juomat, taksimatkat. Hintaa kyllä kertyy. Jopa enemmän kuin maksullisella käymisestä. Ja jos on ruma, niin voi saada hehkeämpää naista maksullisella tavalla. Plussana vielä se, että säästyy krapulalta ja terveys kiittää (kunhan muistaa suojauksen!).
Itseä en kyllä harrasta kumpaakaan mutta ymmärrän pointin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tuollaisia juttuja kirjoittelevan miehen koneelta löytyy vähän muutakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimi kuitenkinnpoliisin tiedossa. Kun seuraava uhri tekee ilmon, on jo tällaista pientä kivaa taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jää nähtäväksi 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Hiusten leikkuu (jos niitä sattuu olemaan) etukäteen, pukeutuminen, ja muu "vaivannäkö", juomat, taksimatkat. Hintaa kyllä kertyy. Jopa enemmän kuin maksullisella käymisestä. Ja jos on ruma, niin voi saada hehkeämpää naista maksullisella tavalla. Plussana vielä se, että säästyy krapulalta ja terveys kiittää (kunhan muistaa suojauksen!).
Mies, joka käy parturissa ja puketuu asiallisesti vain pllun toivossa kuulostaa tosi saaliilta. 🤡
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain siis tosiaan baari-illan ainoa tavoite seksi?? Se selittää kyllä ne sinnikkäät vonkaajat jotka vonkaavat vielä narikassakin... onhan iltaan panostettu koko rahan edestä niin pakko olisi saada edes joltain 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain siis tosiaan baari-illan ainoa tavoite seksi?? Se selittää kyllä ne sinnikkäät vonkaajat jotka vonkaavat vielä narikassakin... onhan iltaan panostettu koko rahan edestä niin pakko olisi saada edes joltain 😂
Ne on niitä kaverittomia miehiä. Siinä missä normaalit miehet lähtevät baariin porukalla pitämään hauskaa, nämä hyypiöt joutuvat lähtemään yksin ja silloin tavoitteena on vain juoda ensin itsensä rohkeaksi ja sen jälkeen alkaa yrittää kaikkea, mikä liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskanpito ilman pesää on tälle porukalle kai teeskentelyä. Surullista on, että ne oikeesti luulee että naisetkin on siellä samoista syistä eikä esim. viettämässä hauskaa iltaa kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä aloituksen kysymystä. Silloin kun vielä harrastin yhden illan juttuja, niin totta kai vertasin mielessäni seksin laatua ammattilaisten kanssa koettuun. Ja kun totesin, että baaripanot olivat järjestään surkeita lahnoja, niin siirryin pysyvästi maksullisiin. En keskustele seksikokemuksistani muiden kanssa, jos sitä tarkoitettiin.
M42
Laatuseksi on sinulle siis sellaista, missä keskitytään sinun halujesi ja toiveittesi toteuttamiseen ja, jossa seksin myyjä teeskentelee ammattitaidolla nauttivansa egoasi boostatakseen, vaikka räpellyksesi olisi lähinnä kivuliasta naiselle?
Miksi en nauti aidosti vuorovaikutuksellisesta seksistä, jossa molemmat panostavat toisen nautintoon? Mikäköhän on vikana, kun yhdenillansuhdenaisillasi into loppuu heti alkuunsa?
En tiedä miksi sinä et nauti tuollaisesta. Minun baaripanoni eivät olleet valmiita panostamaan minun nautintooni, meni fiilikset kun sammumispisteessä olevia naisia piti turhaan yrittää saada hommaan mukaan.
Ja kyllä, laatuseksi on minulle itsestäänselvästi sellaista, missä keskitytään minun toiveideni toteuttamiseen.
M42
Minkä helvetin takia yrität saada sammumispisteessä olevia naisia seksiin? Ja sitten vielä ihmettelet miksi olivat lahnoja?! Kai nyt ovat lahnoja jos sammunutta yrität hässiä! Tajuatko että se on rikos. Ja on moraalisesti täysin väärin iskeä sammumispisteessä olevia.
Kun sanoin sammumispisteessä, tarkoitin kyllä ihan hereillä olevaa, mutta kännistä ja flegmaattista. Eivätkä he vielä baarissa iskettäessä olleet lähelläkään sammumispistettä, päinvastoin. Usein pikemminkin minä olin se, joka iskettiin.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat päästä asian ytimeen.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että naisilla ei mene rahaa hiuksiin, vaatteisiin ja meikkeihin? Plus taksimatkoihin. Toki sillä erotuksella, että nainen tekee sen ilman että miettii hakevansa seksiä.
Eiko ne vamot olleet kalliimpia maksulisia joita mies voi saada.
Parempi pysya selibaatissa aviossa tai ei.