tule homouden vihaaja tähän kertomaan, miten lesbouteni häiritsee sinua!
olen siis pitkässä parisuhteessa toisen naisen kanssa.
sinä homouden ja avioliittolain vastustaja - miten häiritsen sinua?
ja jotain järkeviä perusteluja kiitos, ei mitään raamatunkohtia tms.
Kommentit (134)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:22"]
En vihaa lesboja/homoja ollenkaan, mutta koska vastustan tasa-arvoista avioliittolakia minut leimataan vihaajaksi. Minulle on sama, jos homoparit saavat samat juridiset oikeudet kuin heterotkin, se ei ole minulta pois. En vain kristittynä hyväksy sitä, että homoja siunattaisiin kirkossa, koska Raamatussa sanotaan selvästi, että homoseksuaaliset suhteet ovat syntiä. Se on synti muiden joukossa, ei sen kummempi, mutta eihän kirkko siunaa muitakaan syntejä, kuten esiaviollista seksiä.
[/quote]
Minua ihmisenä loukkaa se, että kristityt saavat osallistua yhteiskunnalliseen keskusteluun ja päätöksentekoon, enkä tule sitä ikinä hyväksymään. Eihän lakeihin voi vaikuttaa sekään, mitä mieltä maahiset tai menninkäiset ovat mistäkin asiasta. Nyt minut varmaan sitten leimataan kristittyjen vihaajaksi. En vihaa, en vain hyväksy tätä asiaa ja siihen minulla on oikeus.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Uskontoon vetoamimen on tunnepitoista päätöksen tekoa ja se ei ole reilua. Suurin osa näistä homoliittojen vastustajista nyt ei kuitenkaan varmaan edes usko yhtään mihinkään, vaikka kirkkoon kuuluisivatkin kunhan vaan vetävät tämän Raamattu asian hommaan mukaan, kun ei mitään järkevää perustelua homovastaisuudelleen ole. Ja mitä junttiutta onkaan, kun ei voida antaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat ihan rauhassa ja hyväksyä sitä, että maailma muuttuu. Tällaisten ääliöiden kanssa, joilla ei ole edes järkevää mielipidettä kerrottavana siitä, miksi homot eivät saisi naimisiin mennä ei kannata ollenkaan alkaa kinaamaan asiasta tai yrittää puhua heille järkeä, koska he eivät mielipiteitään muuta. Minua ihan oksettaa mm. Facebookissa aikuisten ihmisten julkinen keskustelu siitä, kuinka homot on sairaita ja epänormaaleja ja ne pitäisi viedä kidutusleireille ja tappaa ja heitä verrataan pedofiileihin. Miten aikuinen ihmimen voi olla noin sivistymätön ja typerä? Myötähäpäen aallot vaan vyöryvät yli kun luen sellaisia kirjoituksia. T. Hetero
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 20:48"]
olen siis pitkässä parisuhteessa toisen naisen kanssa. sinä homouden ja avioliittolain vastustaja - miten häiritsen sinua? ja jotain järkeviä perusteluja kiitos, ei mitään raamatunkohtia tms.
[/quote]
Mä en mitenkään vastusta teidän avioliittoa, vaan juhlin sitä yhtä innokkaasti kuin tekin, vaikka se minua heteromiehenä ei kosketa mitenkään. Kuitenkin näin ihan käytännönläheisesti ja pieni pilke silmäkulmassa kun asiaa lähestyn, niin lesboutta hieman vastustan, tai siis en tietenkään vastusta, mutta "toivoisin" sen vähenevän, kun taas homouden toivoisin lisääntyvän räjähdysmäisesti ja siis nimenomaan umpihomouden, en biseksuaalisuuden :)
Tähän on tietysti ihan käytännöllinen syy, eli tahdon tietysti parantaa markkina-asemaani ;) Siinä vaiheessa kun olen maailman ainut heteromies, eikä maailmassa ole yhtään lesboa, niin saattaa minullakin käydä flaksi :D (no joo, kyllä se ihan riittävästi käy nytkin ;))
Mutta siis oli tässä pieni totuuden siemenkin. En lainkaan ymmärrä tuon tässä ketjussa kommentoineen miehen kaltaisia mielipiteitä, joiden mielestä lesbot on ok (kun niitä on kiihottava katsella pokessa), mutta homot taas ei, kun senhän pitäisi meidän heteromiesten edun kannalta olla juurikin päinvastoin!
[/quote]
Hyvin esitetty miestä. T: Mies
Lesboutesi ei häiritse minua, mutta älä sinä myöskään tule vaatimaan minulta hyväksyntää.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:20"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:48"]
Helpottavaa huomata, että ketjussa ei ole ollut yhtäkään järjellisesti perusteltua kommenttia aloittajan miettimään kysymykseen.
[/quote]
No ajatelkaapas esimerkiksi sitä, että kun lesbo- ja homopariskunnat saavat adoptoida lapsen niin kuinka paljon niitä raukkoja tullaan esim koulussa kiusaamaan sen takia, että vanhemmat ovat lesboja/homoja.
Ei se kiusaaminen todellakaan ole oikein mutta se on väistämätöntä ja kaikki jotka rehellisesti asiaa ajattelevat niin ymmärtävät tämän.[/quote]
Mitäpä jos vaikka opettaisit sen kakaras olemaan kiusaamatta ketään yhtään mistään syystä? Tämä kiusaamiskortti nyt vasta typerin perustelu on!
[/quote]
En ole tuon kirjoittanut henkilö mutta yhdyn häneen täysin.
Kiusaaminen kun olisi vain yksi negatiivinen asia joskin suuri asia tämmöisessä perheessä elävälle lapselle.
Kun on lesbo kuten sinä ilmeisesti olet kiihtymyksesi perusteella niin on ilmeisestikkin myös tyhmä?
Nimittäin jopa ala-astelainen kekara ymmärtää sen jo ihan itse, että on luonnotonta olla homo taikka lesbo (jos ei nyt itse satu olemaan semmoinen kuuluisa "homoksi syntynyt").
Ja kun lapsi jotakin tuommoista hoksaa niin ei siinä auta vaikka olisi kuinka hyvin kotona opetettu tavoille.
Ja luonnollista on myöskin se, että luonnottomat yksilöt jätetään oman onnensa nojaan sillä he eivät ole kelvollisia esim jatkamaan sukuaan.
Jotkut ihmiset ovat nyt sitten vaan menneet ideoimaan, että tätä luonnottomuutta pitäisi tukea.
Ajatelkaapas sellaista tulevaisuutta, että homous ja lesbous olisi niin ylestynyttä, että se olisi valtaväestön seksuaalinen suuntaus.. Ihmiskunnan loppuhan se väistämättä olisi edessä sitten.
Ihmisenä homo/lesbo voi olla ihan mukava mutta lapsia tämän ei missään nimessä tulisi saada tai kasvattaa.
Sitämyötä kun ihmisille on esim keksitty hoitokeinoja periytyviin sairauksiin ja niistä johtuviin komplikaatioihin niin on koko ihmiskunta vain kehittynyt sairaammaksi.
Esim nainen joka ei kykene synnyttämään luonnollisesti vaikkapa liian pienen lantion takia ei periaatteessa tulisi lisääntyä ja pistää ns "pahaa kiertämään".
Hirveältä kuullostaa ja oi kun olen kauhea, mutta jos evoluution kannalta yhtään ajateltaisiin sitä, että ihmiskunta kehittyisi terveemmäksi niin näin kuitenkin olisi.
[/quote]
Kotonahan nimenomaan ei ole opetettu tavoille, jos olette kotona opettaneet, että homous on luonnotonta ja friikkiä älä ikinä puhu homoiöle ja juokse karkuun jos sellaisen näet. Vanhemmiltaan ne lapset oppii, ei kukaan lapsi itsestään tiedä, mikä olisi normaalia ja mikä "epänormaalia" vaan kasvuympäriatö muokkaa täysin lapsen ajattelu- ja käytöstavat.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 20:48"]olen siis pitkässä parisuhteessa toisen naisen kanssa.
sinä homouden ja avioliittolain vastustaja - miten häiritsen sinua?
ja jotain järkeviä perusteluja kiitos, ei mitään raamatunkohtia tms.
[/quote]
Ei mitenkään, miksi sitä siis pitää mainostaa... Huomionhakua?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:22"]En vihaa lesboja/homoja ollenkaan, mutta koska vastustan tasa-arvoista avioliittolakia minut leimataan vihaajaksi. Minulle on sama, jos homoparit saavat samat juridiset oikeudet kuin heterotkin, se ei ole minulta pois. En vain kristittynä hyväksy sitä, että homoja siunattaisiin kirkossa, koska Raamatussa sanotaan selvästi, että homoseksuaaliset suhteet ovat syntiä. Se on synti muiden joukossa, ei sen kummempi, mutta eihän kirkko siunaa muitakaan syntejä, kuten esiaviollista seksiä.
[/quote]
Ai luterilainen kirkko ei muka hyväksy avopareja :D? Tai avioeroja? Mites niiden suhteen kävi, eikös niiden pitänyt olla syntiä? Silti kirkko ilomielin vihkii toiseen ja kolmanteen ja neljänteen liittoon. Kuinka ihanan ristiriitaista! Ja uskovaiset saa erota, koska rusinat pullista :).
Järkevät mielipiteet ei kelpaa. Tässäkin keskustelussa ollut niitä monia, mutta haukutaan vaan ääliöiden mielipiteiksi. En näe järkeä homoliitoissa. Avioliitto on minulle miehen ja naisen välinen, kaikki muut vaihtoehdot mielestäni naurettavia. Enkä ole uskovainen.
Miksi ei puututa lasten oikeuksiin ja biologiaan. Kun lisääntymiseen tarvitaan äiti ja isä.
Onko lapsen hyvä kasvaa homoperheessä? Miten homot kasvattavat naisellisen, naiseuttaan kunnioittavan tyttölapsen? Entä mistä pojalle miehinen malli, niin homo- kuin lesboperheessäkin? Miten lapsen sukupuolinen identiteetti vinoutuu homoperheessä? Lapsi ei osaa kaipaa toista sukupuolta vanhemmakseen, kun ei sellaisesta mitään tiedä? Paitsi, että äideillään ja isillään sellaiset isovanhemmissa on.
Homous on itsekästä. Seksuaalisuus määrää kaiken elämässään, mulkku/pillu edellä, kaikki muut perässä.
itse en vihaa homoja, mutta uskon toki Raamattuun. Miksi Raamattu ei ole järkevien perusteiden listalla? Raamattuun uskovalle on, sinulle ei.
uskonnonvapaus, sananvapaus ja ilmaisun vapaus on tärkeää. Ja tasa-arvo. Siksi samat juridiset oikeudet kaikille, mutta myös uskonnonvapautta yms.
Ongelmana on että sana "avioliitto" tarkoittaa mm. sekä kristinuskon käsitettä että myös maallisen yhteiskunnan juridiikan käsitettä. Pitäisi olla useampi sana kuvaamaan asiaa tarkemmin.
Mies ne lapset, joiden toinen vanhempi on kuollut? Mites vahingot, joihin toinen vanhemmista ei halua mitään osaa taikka arpaa? Mites yksinhuoltajaäidit, jotka irvokkaalla tavalla koittavat kieltää lapsen isältä kaiken mahdollisuuden tapaamisiin? Mites ne adoptiolapset, joilla on heterovanhemmat, mutta ei omia biologisia vanhempia ollenkaan? Mites sellaisissa biologisissa perheissä, joissa vanhemmat käyttävät päihteitä, ovat väkivaltaisia, seksuaalisesti oikeasti häiriintyneitä (mm. pedofilia) ja omalla edesvastuuttomalla biologisella oikeudellaan vahingoittavat lapsiaan niin henkisesti kuin fyysisestikkin? Mitenkäs suurperheen keskimmäiset lapset? Mites yhden lapsen perheet? Mites sellaiset perheet, jossa äiti on Thaimaasta ja isä Suomesta? Mites kun lapsi ei halua pois sieltä vahingollisesta perheestä, mutta yhteiskunta pakottaa, koska ajatellaan lapsen parasta?
Mitenkäs lapsen oikeudet näissä tapauksissa? Ja kerro, miten homovanhemmat ovat näistä huonoista/neutraaleista vaihtoehdoista ehdottomasti huonoin lapsen oikeuden kannalta?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:35"]
uskonnonvapaus, sananvapaus ja ilmaisun vapaus on tärkeää. Ja tasa-arvo. Siksi samat juridiset oikeudet kaikille, mutta myös uskonnonvapautta yms.
Ongelmana on että sana "avioliitto" tarkoittaa mm. sekä kristinuskon käsitettä että myös maallisen yhteiskunnan juridiikan käsitettä. Pitäisi olla useampi sana kuvaamaan asiaa tarkemmin.
[/quote]
Mites buddhalaisten avioliitot? Eivätkö he oikeasti olekkaan avioliitossa, koska kristityillä on jokin mystinen omistusoikeus tähän sanaan?
Lesboutesi ei minua henk. koht. häiritse, mutta Jumalamme sinut heittää ikuiseen helvettiin kärsimään. Jumalalta tullut pyhä oppikirja:
3.Moos 18:22: Älä makaa miehenpuolen kanssa, niin kuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.
3.Moos. 20:13: Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa.
Room. 1:26-32:... Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
1.Kor. 6:9-10: Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet, eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.
1.Tim. 1:9-10 Eihän lakia ole säädetty kunnon ihmisten takia, vaan lain ja järjestyksen rikkojien, jumalattomien ja syntisten, rienaajien ja pyhänhäpäisijöiden, isän- ja äidinmurhaajien, tappajien, siveettömien, miesten kanssa makaavien miesten, ihmisten sieppaajien, valehtelijoiden, valapattojen ja ylipäänsä kaikkien sellaisten takia, jotka toimivat vastoin tervettä oppia.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:22"]
En vihaa lesboja/homoja ollenkaan, mutta koska vastustan tasa-arvoista avioliittolakia minut leimataan vihaajaksi. Minulle on sama, jos homoparit saavat samat juridiset oikeudet kuin heterotkin, se ei ole minulta pois. En vain kristittynä hyväksy sitä, että homoja siunattaisiin kirkossa, koska Raamatussa sanotaan selvästi, että homoseksuaaliset suhteet ovat syntiä. Se on synti muiden joukossa, ei sen kummempi, mutta eihän kirkko siunaa muitakaan syntejä, kuten esiaviollista seksiä.
[/quote]
ARGH!!! Mä en TAJUA tätä!!! Se, että VALTIO antaa tasa-arvoiset juridiset oikeudet AVIOLIITTOON, ei tarkoita sitä, että kirkon pitäisi suostua yhtään mihinkään!
Pitäkää te kristityt kirkkohäänne ihan rauhassa, en minä Jumalanne hyväksyntää avioliitolleni kaipaakkaan. Riittää, että olen juridisesti samalla tasolla heteroiden kanssa. Kiva, että paperissa lukee avioliitossa, kuin rekisteröidyssä parisuhteessa.
[/quote]
Juu olen miettinyt samaa, että miksi kirkkoon kuuluvat tästä aiheesta meuhkaavat. Eihän kirkko liity tähän lakiin mitenkään.
Mitä sillä on väliä mitä muut sun seksuaalisuudesta ajatteleen? En varmasti kysy keneltäkään lupaa millainen saan olla tai minkälainen minun pitäisi olla. Se että naisena pidän naisista on täysin oma asiani, eikä tarvitse muiden hyväksyntää, miksi sinä olisit poikkeus?
Ne jotka tuomitsevat sinut ja minut, niin mitä sitten? Minä en anna tuollaisten asioiden vaikuttaa omaan elämääni ja kuitenkin se kertoo enemmän tuomitsioista itsestään kuin minusta. Saatan mennäkin joskus naimisiin, mutta miksi omasta leboudesta pitää nostaa niin suurta numeroa, puhumattakaan toisten lesboudesta?
Menkää ihmiset ulos tuulettumaan koneen ääreltä älkääkä koko ajan miettikö mitä muut ajattelevat teistä, se kun ei kuitenkaan koskaan johda mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:48"]
Helpottavaa huomata, että ketjussa ei ole ollut yhtäkään järjellisesti perusteltua kommenttia aloittajan miettimään kysymykseen.
[/quote]
No ajatelkaapas esimerkiksi sitä, että kun lesbo- ja homopariskunnat saavat adoptoida lapsen niin kuinka paljon niitä raukkoja tullaan esim koulussa kiusaamaan sen takia, että vanhemmat ovat lesboja/homoja.
Ei se kiusaaminen todellakaan ole oikein mutta se on väistämätöntä ja kaikki jotka rehellisesti asiaa ajattelevat niin ymmärtävät tämän.
Lapset kun keksivät kiusattavaa vaikka mistä ja se voi jättää pahat arvet pitkäksi aikaa.
Minun puolestani saatte mennä kirkossa naimisiin ja vaikka mitä mutta ne lapset jotka tämänlaisen pariskunnan adoptoitavaksi "joutuvat", vaikka kuinka hyviä vanhempia muuten osattaisiin olla, niin saavat jo valmiiks sympatiani tulevien koitostensa takia.
Moni vanhempi jotka eivät homojen/lesbojen kanssa halua olla tekemisissä eivät myöskään haluaisi, että lapsensa on teidän lapsen kanssa tekemisissä.
Mitälie pelkäävät, että "mitäpä jos siitä tarttuu toi homous tai jotain tuohon omaan lapseen?".
Pian sitä onkin sitten kaveriton ja kiusattu.
Mitenkä muuten esim lesbopariskunta joka adoptoi nyt vaikkapa tytön niin kasvattaisi tämän jos tämä luonnostaan olisi kasvaessaan kiinnostunut pojista?
Mitenkä osaisit kasvattaa luonnostaan heteron lapsen kun itse olet homo/lesbo?
Suurin osa ihmisistä kun kuitenkin ovat heteroita ja suuri osa homojen hetero vanhemmista eivät osaa täysin suhtautua lapsensa homouteen läheskään aina.
Kuvitellaampas esim tilanne jossa homo poika haluaa isältänsä neuvoja poikaystäviensä suhteen tai neuvoja seksielämään... niin...
Eli turha on ajatella, että lesbot ja homot olisivat yhtään sen suvaitsevaisempia heteron lapsen suhteen jos nyt hieman yleistetään.. ja mitä sitten moinen aiheuttaa lapselle.
Aika rankaltahan tuo voi kuullostaa mutta luonnon laki sen on kuitenkin asettanut niin, että mies ja nainen yhdessä voivat saada lapsen ja jatkaa näin sukuaan.
Jos kahden naisen tai kahden miehen olisi luonnollista saada ja kasvattaa lapsi yhdessä niin sen olisi luontokin jo sallinut.
[/quote]
Lapseni tarharyhmässä on kaksi naisparin lasta. Eipä tuo ihmetytä lastani tai muita ryhmän lapsia tuon taivaallisen vertaa. Luokallani (olen opettaja) on naisparin lapsi. Luokan muille oppilaille asialla ei ole mitään merkitystä.
Ei lapsille/nuorille ole merkitystä sillä, mitä sukupuolta heidän ystäviensä vanhemmat ovat. Siis jos heidän vanhempansa eivät opeta, että vain äiti-isä-yhdistelmä on se ainut oikea.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:30"]Järkevät mielipiteet ei kelpaa. Tässäkin keskustelussa ollut niitä monia, mutta haukutaan vaan ääliöiden mielipiteiksi. En näe järkeä homoliitoissa. Avioliitto on minulle miehen ja naisen välinen, kaikki muut vaihtoehdot mielestäni naurettavia. Enkä ole uskovainen.
Miksi ei puututa lasten oikeuksiin ja biologiaan. Kun lisääntymiseen tarvitaan äiti ja isä.
Onko lapsen hyvä kasvaa homoperheessä? Miten homot kasvattavat naisellisen, naiseuttaan kunnioittavan tyttölapsen? Entä mistä pojalle miehinen malli, niin homo- kuin lesboperheessäkin? Miten lapsen sukupuolinen identiteetti vinoutuu homoperheessä? Lapsi ei osaa kaipaa toista sukupuolta vanhemmakseen, kun ei sellaisesta mitään tiedä? Paitsi, että äideillään ja isillään sellaiset isovanhemmissa on.
Homous on itsekästä. Seksuaalisuus määrää kaiken elämässään, mulkku/pillu edellä, kaikki muut perässä.
[/quote]
Sun viimeinen lause on kyllä vähän hölmö. Eihän homous mitenkään itsekästä ole, jos siihen ei sotke muita ihmisiä, mutta en minäkään lapsia homoille sallisi, silloin se on itsekästä kun lapsi ei voi siihen vaikuttaa. Okei tottakai haluaisin kaikki huonoissa kotioloissa asuvat lapset mieluummin vaikka hyvään kotiin homoparille kuin lastenkotiin tai jätettäväksi sinne että vanhemmat hakkaa tmv, mutta ehdointahdoin ei homojen tarvitsisi lapsia hankkia. Muuten homoliitot ihan fine minulle.
Miksi homouden negatiivisia puolia sensuroidaan tällä palstalla? Se nyt vaan on lajin lisääntymisen kannalta täysin hyödytöntä toimintaa. Se voi olla opittua käytöstä, jolloin lapset ovat vaaravyöhykkeessä, kun hukataan tärkeitä vuosia parinvalinnan kannalta. Ja vaikka miten syntyisi homoksi äidin raskausajan estrogeenituotannon vuoksi, niin sitten se on kehitysvamma, vaikka palstapoliisi ei tätä halua käsittää.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:01"]
Miksi homouden negatiivisia puolia sensuroidaan tällä palstalla? Se nyt vaan on lajin lisääntymisen kannalta täysin hyödytöntä toimintaa. Se voi olla opittua käytöstä, jolloin lapset ovat vaaravyöhykkeessä, kun hukataan tärkeitä vuosia parinvalinnan kannalta. Ja vaikka miten syntyisi homoksi äidin raskausajan estrogeenituotannon vuoksi, niin sitten se on kehitysvamma, vaikka palstapoliisi ei tätä halua käsittää.
[/quote]
Eiköhän maapallossa lisäännytä ihan mukavasti, vaikka hyväksymmekin homot ihan ihmisiksi asti :D Samalla periaatteella homoutta ei esiintyisi ollenkaan muissa eläinkunnissa. Ja jos tuolla luonnollisuusperiaatteella mennään, niin keinohedelmöitykset poikki välittömästi.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:06"]
Vatsaan aivan rehellisesti ja tämä on VAIN minun oma mielipiteeni: Minua ei häritse kenenkään lesbous. Ei yhtään! Lesbot saavat minun puolesta suudella ja harrastaaa seksiä vaikka keskellä katua, niin se ei minua häiritse tai ällötä....MUTTA (nyt alan saada alapeukkuja :-)) kun siirrytään miespuolisiin homoihin, niin sisälläni alkaa ikäänkuin pieni kamppailu järjen ja tunteen välillä. Sinänsä minulla ei ole mitään mieshomojakaan vastaan ja toivon heille vain kaikkea hyvää, mutta suvaitsevaisuuteni raja tulee vastaan esim. miesten suudellessa tai harrastaessa seksiä. Jokin siinä on vain liian "luonnotonta", mutta en tietenkään suhtautuisi erilailla tällaiseen ihmiseen.
Halusit rehellisen vastauksen. Tässä yksi sellainen.
[/quote] Yleensä seksiä ei ´harrasteta´ ventovieraitten edessä ja suutelemisellekin on tapana etsiä joku rauhallisempi, ulkopuolisten katseilta suojassa oleva paikka-esim. jossain syrjemmällä puiston siimeksessä. Harvemmat heterotkaan näet tulevat aivan eteesi lääppimään.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:22"]
[/quote]
ARGH!!! Mä en TAJUA tätä!!! Se, että VALTIO antaa tasa-arvoiset juridiset oikeudet AVIOLIITTOON, ei tarkoita sitä, että kirkon pitäisi suostua yhtään mihinkään!
Pitäkää te kristityt kirkkohäänne ihan rauhassa, en minä Jumalanne hyväksyntää avioliitolleni kaipaakkaan. Riittää, että olen juridisesti samalla tasolla heteroiden kanssa. Kiva, että paperissa lukee avioliitossa, kuin rekisteröidyssä parisuhteessa.
[/quote]
Onko sun lapsillasi juridisesti oikeus isään? Entä arjessa? Miten selität lapsellesi, ettei hänellä ole oikeutta isään?