Muistellaan koronahysterian alkuaikoja!
Vessapaperin hamstrauksen kaikki vielä muistaa. Mistäköhän sekin aivopieru sai alkunsa?
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa kun kunnallisvaalit järjestettiin drive-in äänestyksenä ja autottomat itki kun eivät pääse äänestämään ilman autoa?
Olet nähnyt unta.
Tuo kaikki olisi ajankohtaista jälleen.
Käyrien mukan sairaanhoitopaikat ovat yhtä täynnä jo kuin tuolloin ja käyrä nousee vain.
Ei mitään järkeä purkaa Etätyö-ja maskisuositusta.
En minä koske saman päivän postiin. Jos kosken, pesen käteni. Korona ei ole muuttunut lievemmäksi.
Nähtiin kuvia la Palma että jotkut ihmiset pakeni veteen kuumuutta ja 6000 evakkoja. Miksei meillä uutisissa ??? Kroatiassa maa järisi ei näy meillä . La palmassa järissyt 4 asteen verran. Nuoret muslimit ei suostu ottamaan rokotuksia . Ei tänäänkään . Ruuat kannattaa kypsentää virukset kuolee. Sars.
Uuden edessä-renkutus soi radiossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku somejulkkis lähti mökille, se oli suurinpiirtein yhtä suuri rikos kun tappo. Hirveä lyttäys. Se oli silloi absoluuttinen totuus että mökille ei saa mennä.
Uudenmaan sulku, mökkeily kielto ja sitten Marin ilmoitti itse lähtevänsä mökille.
Meillä teipattiin lattiaan merkit töissä, että varmasti porukka piti 2 metrin turvavälit. Piti käydä aina taukohuoneessa ovelta kurkistaa mahtuuko sisään 1,2,3,4,5,6 jaa ei saa tulla kun 6 vaan saa olla samassa tilassa. odottelenpas ovella jonossa, että joku tulee ulos ja minä sitten sisään. Muuten vissiin voi joku kuolla
Kahdesti rokotettuja on tehoilla.
Eivät ole iäkkäitä, koska he ei edes pääse sinne.
Laulaminen, tanssiminen ja musiikki oli hetkenaikaa kokonaan kielletty ennen kuin se rajattiin koskemaan vain ravintoloita. Kaikki ihmetteli että miten musiikin soittelu kotona esim radiosta levittää koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyrien mukan sairaanhoitopaikat ovat yhtä täynnä jo kuin tuolloin ja käyrä nousee vain.
En minä koske saman päivän postiin. Jos kosken, pesen käteni. Korona ei ole muuttunut lievemmäksi.
Oikeesti 😂 ootko tosissas. Tarkistatko myös levyt sen seitsemän kertaa ennen kuin uskot että kiinni ovat?
Tanssia ei saa. Joku kuolee sen ketjureaktion vaikutuksesta
Vierailija kirjoitti:
Maskit oli suorastaan HAITALLISIA 😅
Onhan ne edelleen. Täyttä paskaa. Edes töissä sairaalassa emme usko niihin kuin muodollisesti.
Jotkut huusivat ja tiuskivat ikäihmisille, kun nämä kävivät kaupassa ja kävelivät ulkona, vaikka heidät oli "määrätty olemaan sisällä". Ilmeisesti jotkut tulkitsivat asian niin, että nimenomaan vanhukset levittävät virusta. Ainakin Jyväskylässä tällaista tapahtui keväällä 2020. Ehkä siellä asuu keskimääräistä enemmän vähä-älyisiä ihmisiä.
Jos talossa oli useampi huone niin perheiden jäseniä kehotettiin pysymään omissa huoneissaan, pitämään toisiinsa etäisyyttä ja välttelemään toisiaan. Sitten todettiin että jos ihmiset asuvat samassa taloudessa niin se välttely ja eristäytyminen saman katon alla on hölmöä ja typerää.
Tunnutte unohtaneen kokonaan longcovidin.
Koronaa on liikkeellä nyt enemmän kuin koskaan (sillä ei testata läheskään kaikkia)
Vierailija kirjoitti:
Mainoslehdet voi lukaista laittaa roskiin pestä kädet ja kirjekuoret heti roskiin pestä kädet . Mitään ravintolamainoksia ei kannata kosketella vaan roskiin . Postilaatikon voi pyyhkiä desillä. Myös afgaaneja on ottamatta rokotuksia ja nuoria . Alle 12 v ei ole ottanut rokotuksia enemmistö. Meillä laitetaan ruokapaketti pahvit heti roskiin vain irtotuote jää. Tölkit huuhdellaan heti ulkopuolelta. Irtomarjoja ei ostettu nyt vaan valmiit hillot .
Uudenmaan "sulku" saa nauramaan edelleenkin, kun sitä pelleilyä muistelen.
Kalliiksi tuli sekin meille veronmaksajille.
Tässä ketjussa on samaa tunnelmaa kuin noissa kasarin/ysärin jne muisteluketjuissa vaikka eihän tästä ole kuin puolitoista vuotta 😂
Joo se vessapaperin hamstraus oli kyllä aika outoa. En kyllä itse muista mitään laulu/tanssi/musiikkikieltoa? Oliko sellainen muka oikeasti?
Long covidista hysterisoiminen vaikka selkeästi psykosomaattinen tauti herkimmille. Katsokaapa ketkä siihen on sairastunut. Hysteerisimmät kanssakulkijat
Ei saanut maksaa käteisellä. Käteinen tappaa 😄