Muistellaan koronahysterian alkuaikoja!
Vessapaperin hamstrauksen kaikki vielä muistaa. Mistäköhän sekin aivopieru sai alkunsa?
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
"Yhdessä me tästä selviämme" -lässytys
Ei se ollut lässytystä. Hetken aikaa oltiin tosi yhteisöllisiä.
Äkkiä se meni ohi...
Kauhea haloo etätyöpakosta on nyt muuttunut halooksi paluusta lähityöhön
Palstan vanhatpiiat ompeli itse kankaista maskeja. Ka teho oli mahtava 🤣
Siivoojat jynssäsivät ja desinfioivat pintoja, ovenkahvoja ja valokatkaisimia. Samaa tein minäkin kotona. Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Kun lähes kaikki eristäytyivät kotiin eikä kaupassakaan olisi "saanut" käydä huvikseen.
Joo, vain yksi perheestä kävi kaupassa, max. kerran viikossa ja ripeästi. Sinne ei sopinut jäädä katselemaan koriste-esineitä saati rupattelemaan.
Jossain vaiheessa Jyväskylää syytettiin jatkuvasti koronalingoksi ja koronapesäksi kun uutiset oli täynnä Jyväskylää koskevia tartuntauutisia.
”Edelläni kulki herrasmies, joka hyppi tasajalkaa ja riemuitsi” – Rokotetut kertovat euforiasta ja toivon paluusta, kun kauan odotettu rokote vihdoin saapui
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007901426.html?utm_medium=promobox&u…
Vierailija kirjoitti:
Uusimaa eristettiin ja rajalla oli "vahdit". Hirveä poru nousi, kun osa halusi mökille tai treffaamaan kaukosuhteen toista osapuolta 😆
Jotkut laittoi kaasunaamarin kauppaan päälle.
Kuivahiiva ja jauhot loppui kaupoista, kun ihmiset alkoi leipoa.
Muistan kuinka jotkut ylittivät rajan pikkuteitä pitkin ja ylpeilivät asialla.
Vegaanit eivåt edelläänkään ole ottaneet rokotusta.
Käsidesi loppui heti kaupoista tai jos sitä oli, maksoi ihan älyttömästi. Meillä oli sattumalta kotona kaapissa 0,5 litran käsidesi-pumppupullo ja olin niin tyytyväinen.
Kaupunkien ylireagoidut paniikki-yt:t. Meillä oli kahdet yt:t, joista kumpikin päättyi lopulta lomautusten perumiseen. En toivonut lomautusta, mutta tympäisee tuollainen hätäinen panikointi ja ees takaisin veivaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Käsidesi loppui heti kaupoista tai jos sitä oli, maksoi ihan älyttömästi. Meillä oli sattumalta kotona kaapissa 0,5 litran käsidesi-pumppupullo ja olin niin tyytyväinen.
Ja nyt sitä on vuoria, kun kukaan ei ole ostanut käsidesiä lisää sitten maaliskuun 2020.
"Nyt ei ole aika mökkeillä" soi varmaan ikuisesti mun päässä.
Ruumiskontteja tuotiin odottamaan ruumiita.
Kuka muistaa kun kunnallisvaalit järjestettiin drive-in äänestyksenä ja autottomat itki kun eivät pääse äänestämään ilman autoa?
Kiinassa porukka kuoli suorilta jaloilta kadulle, ja ihmiset uskoi
Irtokarkkilaarit tyhjennettiin kuukausiksi.
Paistopistetuotteet pakattiin valmiiksi pusseihin.
Tämä on tosi hauska ketju. Kiitos ap!
Jos joku somejulkkis lähti mökille, se oli suurinpiirtein yhtä suuri rikos kun tappo. Hirveä lyttäys. Se oli silloi absoluuttinen totuus että mökille ei saa mennä.
Maskit oli suorastaan HAITALLISIA 😅