Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistellaan koronahysterian alkuaikoja!

Vierailija
15.10.2021 |

Vessapaperin hamstrauksen kaikki vielä muistaa. Mistäköhän sekin aivopieru sai alkunsa?

Kommentit (200)

Vierailija
81/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kapulat poistettiin ja joissain ei vieläkään oo niitä, ärsyttävää 😡

Minusta on vain ihanaa, ettei tarvitse koskea mihinkään ylimääräiseen. Tää pöpökammo mulla oli jo ennen koronaa, joten koronalla ei ole ollut kovin suurta vaikutusta asiaan.

Luulisi että rajoittaa aika paljon elämistä ja heittäytymistä

Vierailija
82/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin bussiin sisään niin mies pylly pystyssä lattialla rukoilussa bussi myöhässä . Näillä on oikeasti omat kokoustilat missä pyllistää . Sen perse oli vielä Arabiaan päin . Reikä näkyi tummana housun saumassa ja lapset näki sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko koronan olevan ohi? Turussa teholle ei mahdu tällä hetkellä yhtään uutta koronapotilaita.

Testeistä positiivisia on 8-10.

Hei relaa välillä. Ei koko ajan tarvitse pelätä. Mieli tarvitsee siitä taukoja.😊

Vierailija
84/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian Bergamossa kuoli porukkaa ku pipoa. Kaupan kassoille ym. tuli pleksit. Ihmiset ulkoili kun muutakaan ei saanut tehdä. Töissä oli ihanaa kun oli omaisten vierailukielto.

Vierailija
85/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raavailla vahvoilla miehillä oli vaipat naamalla. Koominen näky

Toisia ihmisiähän noilla maskeilla ensisijaisesti suojellaan, ja sitäpaitsi korona sattuu olemaan sellainen tauti, että se on raavaille vahvoille miehille vaarallisempi kuin samanikäisille hentoisille naisille ja pienille lapsille.

Vierailija
86/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennä bussiin enää kirjoitti:

Mentiin bussiin sisään niin mies pylly pystyssä lattialla rukoilussa bussi myöhässä . Näillä on oikeasti omat kokoustilat missä pyllistää . Sen perse oli vielä Arabiaan päin . Reikä näkyi tummana housun saumassa ja lapset näki sen.

OK. Ja päädyitte koko perhe terapiaan ja sinulla on se vielä kesken, koska tunsit tarvetta jakaa kokemuksesi tällä palstalla.

Vierailija
87/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä teipattiin lattiaan merkit töissä, että varmasti porukka piti 2 metrin turvavälit. Piti käydä aina taukohuoneessa ovelta kurkistaa mahtuuko sisään 1,2,3,4,5,6 jaa ei saa tulla kun 6 vaan saa olla samassa tilassa. odottelenpas ovella jonossa, että joku tulee ulos ja minä sitten sisään. Muuten vissiin voi joku kuolla

Joo no ei välttämättä kuolla, mutta sairastua ja/tai altistua isommalla joukolla. Muistaakseni tästä syystä on ollut liikkeitä jonkin aikaa kokonaan suljettuna.

Mutta se on kyllä totta, että käytännön toteutus näissä eri hlömäärärajoituksissa tuntui monessa kohdassa surkuhupaisalta.

Vierailija
88/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentävät matot bazaarit ja taikalamput tuli . Meiltä varasti kattolampun virolainen zinaida.

Vierailija
89/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut aina jokin ryhmä, jota syyttää pandemian jatkumisesta.

- Vanhukset

- Hiihtokeskusten asiakkaat

- Pääsiäisen viettäjät

- Vapun viettäjät

- Kirsikkapuiden ihailijat

- Kesälomailijat

- Nuoriso

- Baareilijat

- Lapset hiekkalaatikolla

- Vaihto-oppilaat

- Opiskelijat

- Joulun viettäjät

- Nuoret aikuiset

- Jalkapalloturistit

- Mökkeilijät

Syyttelyä ja kahtiajakoa on koitettu saada käyntiin jo pitkään, mutta viimein siinä onnistuttiin. Kaikista suurin syyllinen kaikkeen pahaan oloon elämässä on nyt he, jotka eivät ole ottaneet rokotusta.

Vierailija
90/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kapulat poistettiin ja joissain ei vieläkään oo niitä, ärsyttävää 😡

Minusta on vain ihanaa, ettei tarvitse koskea mihinkään ylimääräiseen. Tää pöpökammo mulla oli jo ennen koronaa, joten koronalla ei ole ollut kovin suurta vaikutusta asiaan.

Luulisi että rajoittaa aika paljon elämistä ja heittäytymistä

Äh, kaikkeen tottuu. En koe jääväni mistään paitsi, vaikken kaupan kapuloihin tms. koskekaan. Ja sitten taas joku heittäytyminen, mitä ikinä se sitten kenellekin tarkoittaa?

Vierailija
91/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut aina jokin ryhmä, jota syyttää pandemian jatkumisesta.

- Vanhukset

- Hiihtokeskusten asiakkaat

- Pääsiäisen viettäjät

- Vapun viettäjät

- Kirsikkapuiden ihailijat

- Kesälomailijat

- Nuoriso

- Baareilijat

- Lapset hiekkalaatikolla

- Vaihto-oppilaat

- Opiskelijat

- Joulun viettäjät

- Nuoret aikuiset

- Jalkapalloturistit

- Mökkeilijät

Syyttelyä ja kahtiajakoa on koitettu saada käyntiin jo pitkään, mutta viimein siinä onnistuttiin. Kaikista suurin syyllinen kaikkeen pahaan oloon elämässä on nyt he, jotka eivät ole ottaneet rokotusta.

Unohdin listasta vielä maskittomat. He olivat kaiken pahan alku ja juuri ennen rokottamattomia.

Vierailija
92/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona tuli postin mukana. Siksi kirjeet yms piti eristää kolmeksi päiväksi, jotta pöpöt ehtivät kuolla.

Mulle on edelleen jäänyt tapa puhdistaa kaikki kaupasta tuodut elintarvikepakkaukset. Varmaan moni pitää tuota tapaa jo hieman neuroottisena, ja eihän sillä nykytietämyksen mukaan mitään merkitystä koronan tarttumisen suhteen olekaan, mutta esim. noroviruksen tarttumista se saattaa hyvinkin ehkäistä.

Minä teen tuota kanssa. Eipä siihen paljoa aikaa mene. Pieni vaiva, parempi mieli.

Vierailija
93/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä teipattiin lattiaan merkit töissä, että varmasti porukka piti 2 metrin turvavälit. Piti käydä aina taukohuoneessa ovelta kurkistaa mahtuuko sisään 1,2,3,4,5,6 jaa ei saa tulla kun 6 vaan saa olla samassa tilassa. odottelenpas ovella jonossa, että joku tulee ulos ja minä sitten sisään. Muuten vissiin voi joku kuolla

Joo no ei välttämättä kuolla, mutta sairastua ja/tai altistua isommalla joukolla. Muistaakseni tästä syystä on ollut liikkeitä jonkin aikaa kokonaan suljettuna.

Mutta se on kyllä totta, että käytännön toteutus näissä eri hlömäärärajoituksissa tuntui monessa kohdassa surkuhupaisalta.

Se oli meillä lähinnä sitä resurssien säästöä. Kun ei tarvitse laittaa sitten niin suurta joukkoa karanteeniin jos yksi on altistaja. Eli esimiehet ei miettineet kun rahaa ja käytäntöä ei niitä terveys tässä asiassa mietityttänyt. Ohjeet ohjeet. Ohjeita on toteltava

Vierailija
94/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen perustuslakia jouduttiin muuttamaan jotta pamdemia-ajan poikkeuslaki saatiin lainvoimaiseksi. Nyt jo puhutaan että koko laki olisi menossa lähivuosina täysmittaisen remonttiin jossa uusittaisiin kaikki.

Vierailija
95/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vapaakirkon arkki seurakunta siis juutalainen Mooses juttu Järvenpäässä ja Vuosaaressa . Siis vai ortodokseja mitä ne on . Pitää vihaa lukee Moosesta kirjaimellisesti lain kautta . No me törmättiin sellaisiin ihmisiin jotka luulee että suomalaiset on saksalaisia 😎😎😎😎🤠🤠🤠toki meillä käy Saksasta ihmisiä kyllä mut Suomi ei ihan oikeesti oo mitään saksaa jos katsotte kartasta missä saksa on ......herätkää jo !!! Kauheeta . Suomesta on vähän sentään matkaa tonne Saksaan . 🤩🤩🤩🤩😉 TV YLE 1 tulee kyllä pari saksalaista TV sarjaa nimeltä kettu ja syyttäjä.

Vierailija
96/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona tuli postin mukana. Siksi kirjeet yms piti eristää kolmeksi päiväksi, jotta pöpöt ehtivät kuolla.

Mulle on edelleen jäänyt tapa puhdistaa kaikki kaupasta tuodut elintarvikepakkaukset. Varmaan moni pitää tuota tapaa jo hieman neuroottisena, ja eihän sillä nykytietämyksen mukaan mitään merkitystä koronan tarttumisen suhteen olekaan, mutta esim. noroviruksen tarttumista se saattaa hyvinkin ehkäistä.

Minä teen tuota kanssa. Eipä siihen paljoa aikaa mene. Pieni vaiva, parempi mieli.

Itse en ole tehnyt ikinä. En pese edes juurikaan käsiä. Ja Terve kuin pukki ja iloinen veikko, olen ollut aina.

Vierailija
97/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä 2020 nähtiin aika kovaa tykitystä median taholta maailmalta etenkin tv-lähetyksissä:

Armeijan ruumisarkkukaravaanit krematorioon

Tyhjät kadut vailla ristinsielua miljoonakaupungeissa

Isot säiliörekat ajelemassa niillä tyhjillä kaduilla ruiskuttamassa desinfiointiainetta (!)

Sitä desinfiointiainetta ruiskutettiin myös puistonpenkeille ja patsaisiin (!)

Tyhjät ruoka- ja vessapaperihyllyt

Kiitos näiden uutiskuvien, kansa oli aivopesty aika hyvin pelkäämään koronaa oikein kunnolla.

Vierailija
98/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aluksi uutissisa väitettiin että nuoret ovat turvassa ja että korona ei tarttuisi alle 30-vuotiaisiin ollenkaan. Ihmiset oli paniikissa kun alettiin uutisoimaan alaikäisten tartunnoista.

Vierailija
99/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole tehnyt ikinä. En pese edes juurikaan käsiä. Ja Terve kuin pukki ja iloinen veikko, olen ollut aina.

Ilmeisesti sinun ei ole tarvinnut koskaan pelätä läheisesikään puolesta, ja hyvä niin.

Vierailija
100/200 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2020 heinäkuun loppuun mennessä Suomessa 40000 kuollutta. En kyllä muista kuka sanoi mutta jotenkin jäi mieleen ja kuulostihan se aika pelottavalta. Taisi olla sitä aikaa kun Italiassa oli tosi paha tilanne. Toki Suomessa vasta muutama hassu tartunta siinä vaiheessa. Olihan se kamalaa pelottelua silloin alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme