Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kotiäidit soittelevat töihin miehilleen?

Vierailija
11.12.2014 |

Olen töissä avokonttorissa ja täällä on kaksi miestä jonka vaimot ovat kotona pienten lasten kanssa.
Kummankin vaimot soittavat vähintään kerran päivässä ja miehet sitten lepertelevät ensin vaimon kanssa ja sen jälkeen lapsen/lasten kanssa.

MIKSI? Miksi pitää pitkin päivää soittaa miehelle joka on töissä? Ja minkä helvetin takia ne miehet vielä vastailee ja jaarittelee pitkät pätkät samalla häiriten meidän muiden työtä?

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:03"] Kyllä me soitellaan puolin ja toisin. Välillä ilman asiaakin. Ei meillä ole merkitystä missä toinen on kun tulee asiaa. Mä soitan esim. kauppatoiveita jos päätän käydäkin päivällä kaupassa, mitä miehen pitäisi tuoda mukanaan töistä tullessaan, minne mennään jos ollaan pois kotoa miehen tullessa töistä, jos saan jonkun tekemisidean joka vaatii valmisteluja etten turhaan valmistele jos mies ei jaksa/haluakaan tehdä... Näitähän riittää. Vaikka asia ei olisi akuutti niin miksen soittaisi ja kysyisi heti kun mielessä pyörii kun ei se miestä haittaa? [/quote] Etkö voisi opetella hieman ennakoimaan? Kyllä se aika monella työpaikalla haittaa jos kaikkien muiden keskeytysten lisäksi hoidetaan vielä kotiasioitakin työpäivän aikana. Oletus on, että nuo suunnitellaan ja hoidetaan vapaa-ajalla. [/quote] Oletus on, että se jota haittaa, mainitsee siitä ja ennakoidaan sitten? Mies itsekin mulle soittelee, joten sitä ei ainakaan mun soittelut haittaa. Joten häiriintyvän työkaverin voisi olettaa sanovan asiasta kun ei olla ajatustenlukijoita. Musta on kiva että voi tehdä mitä huvittaa, milloin huvittaa. En ole nähnyt syytä ennakoida, kun ei mun kauppareissu sittenkin tänään aamupäivästä ketään haittaa. En ymmärrä miksi haittaisi, joten luotan että joku siitä avaa suunsa jos häiritsee :) Missä kohtaa se aiheuttaa häiriötä? Eikö jossain avokonttorissa muutenkin soi puhelimet ja ihmiset pälätä vähän väliä? Sitten jos raksaukot just on nostamassa jotain palkkia, niin eiköhän sitten vastata myöhemmin? Kyllä mä haluan uskoa, että puheluun vastaava osapuoli osaa arvioida milloin on sopivaa vastata ja milloin ei!

[/quote]

Oletus on, että töissä tehdään töitä eikä myöskään haitata toisten työntekoa. Mikä tässä on kotiäidille niin hankalaa ymmärtää? Ehkä sinne kotiin ei pitäisi jäädä, jos on niin kamalaa olla puhumatta aikuiselle työpäivän ajan?

[/quote]

Et ole varmaan koskaan ollut kotiäiti?

[/quote]

En, ja luojan kiitos kun tätä ketjua lukee. Kauppalistan tekokin ilmoitetaan täällä liian vaikeaksi kotiäidille, ainoa mahdollisuus on soittaa miehelle just kun keksii lähteä.

Vierailija
62/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:37"]

En, ja luojan kiitos kun tätä ketjua lukee. Kauppalistan tekokin ilmoitetaan täällä liian vaikeaksi kotiäidille, ainoa mahdollisuus on soittaa miehelle just kun keksii lähteä.

[/quote]

Kävikö mielessä se, että se mies saattaa ruikuttaa illalla kotona jos ei olekaan kaljaa kaapissa/herkkuja ja syö sitten lasten vanukkaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ajatellut olevani niin tärkeä että joku haluaisi vastata mun puheluun.

Vierailija
64/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain munattomat vellihousumiehet juttelee töissä vaimoilleen aina kun ne soittelee. Pelkäävät että saavat turpiin kotona jos eivät vastaa puhelimeen.

Vierailija
65/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun innoittamana yllytän kaikkia ihanan miehen omaavia kotiäitejä soittamaan sille miehelle nyt töihin ja kertomaan miten kiva mies se on. :)

Lyön vetoa että tuottavuus nousee, kun miehet on hyväntuulisia ja hieman ihmeissään että mitäs se rouva kotona oikein suunnittelee. 

Bonuksena tietenkin että saa hiukan ärsytettyä sitä naapurikonttorin kotkaa. :D

Mä ainakin soitan nyt.

Vierailija
66/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:33"]

On teillä ongelmat! Minä menen kahvihuoneen puolelle juttelemaan, kun vaimo soittaa. Toivottavasti ei häiritse ketään. Joskus vaimolla on tärkeää asiaa, joskus haluaa vaan hetken jutella, kun lapset ovat päiväunilla. Olen iloinen, että vaimo ajattelee minua päivän aikana ja haluaa jutella. Minäkin soitan usein hänelle iltapäivällä ja kyselen kodin kuulumisia. Minusta tämä on ihan normaalia. Rakastan perhettäni ja olen kiinnostunut heistä. Minulle perheeni on tärkeämpi kuin työni.

[/quote]

:)

Vierailija
67/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:32"]

Missä hevonhornassa asutte? Luulisi ulkona näkyvän muitakin äitejä joiden kanssa lätistä ettei tarvitse miestä häiritä. Ai niin mutta eihän sitä puistoon kerkiä kun pitää seurata sitä ja tätä blogia, näitä kaikkia juorupalstoja, kaikki tv-sarjat tallennuksesta, palstailla ja facettaa, niin ja tietty höpötellä miehen kanssa. Perkele!

[/quote]

AMEN! Osuit asian ytimeen! Mammat lukee päiväkausia täällä juttuja pettävistä miehistä, rupeavat kuvittelemaan kaikkea ja sitten soittelevat miehilleen jatkuvasti ja pidättävät näitä puhelimessa jotteivät vaan tekisi mitään tuhmaa... työpaikoillaan! :D Eikö työpaikalla yleensäkin tehdä töitä eikä jahtailla vieraiden naisten toosia?

Vierailija
68/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hevonhornassa asutte? Luulisi ulkona näkyvän muitakin äitejä joiden kanssa lätistä ettei tarvitse miestä häiritä. Ai niin mutta eihän sitä puistoon kerkiä kun pitää seurata sitä ja tätä blogia, näitä kaikkia juorupalstoja, kaikki tv-sarjat tallennuksesta, palstailla ja facettaa, niin ja tietty höpötellä miehen kanssa. Perkele!

[/quote]

No en mä ainakaan perheen asioista päätä ja sovi yhdessä joidenkin puistotuttavien kanssa, hulluko olet.

Pitääkin muistaa seuraavalla kerralla kysyä hiekkalaatikolta mielipidettä siitä, lyhennetäänkö lainaa sittenkin tässä kuussa tuplasti tai sopiiko, että ostan tämän sadan euron tarjoustuotteen nyt, kun on vain yksi jäljellä.

Vierailija
69/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:47"]

[/quote]

No en mä ainakaan perheen asioista päätä ja sovi yhdessä joidenkin puistotuttavien kanssa, hulluko olet.

Pitääkin muistaa seuraavalla kerralla kysyä hiekkalaatikolta mielipidettä siitä, lyhennetäänkö lainaa sittenkin tässä kuussa tuplasti tai sopiiko, että ostan tämän sadan euron tarjoustuotteen nyt, kun on vain yksi jäljellä.

[/quote]

:D Ihan loistava. Tekisi kaikki isot elämänpäätökset siellä hiekkalaatikon reunalla. 

" Mitäs sanot Terttu, jos me nyt vaan lopetettaisiin Joren kanssa se ehkäisy ja katsotaan että tuleeko se neljäs sieltä?"

Vierailija
70/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI KAIKILLA TÄRKEÄÄ TYÖTÄ TEKEVILLÄ ON AIKAA TYÖNANTAJAN MAKSAMALLA TYÖAJALLA KIRJOITELLA TÄHÄN KETJUUN EIKÄ TEHDÄ NIITÄ TÖITÄ?

Vaadin vastauksia!

Vierailija
71/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan vain kun on asiaa.

Vierailija
72/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:50"]

MIKSI KAIKILLA TÄRKEÄÄ TYÖTÄ TEKEVILLÄ ON AIKAA TYÖNANTAJAN MAKSAMALLA TYÖAJALLA KIRJOITELLA TÄHÄN KETJUUN EIKÄ TEHDÄ NIITÄ TÖITÄ?

Vaadin vastauksia!

[/quote]

Mulla on lomapäivä, koska pitämättömät kesälomapäivät on pakko pitää vuoden loppuun mennessä.

Vierailija
73/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:32"]

[/quote]

[/quote]
Lätistä muiden äitien kanssa viittasi tietysti siihen että naiset soittavat miehilleen koska "tykkäävät höpötellä jonkun aikuisen kanssa kun lapset päiväunilla". Tarvitko mieheltäsi luvan tarjoustuotteen ostoon. Etkö pysty itsenäisiin päätöksiin? Lainanlyhennys tulee nyt just mieleen ja sitä on pakko ehdottaa HETI, ei voi odottaa iltaan?

Vierailija
74/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:47"]

[/quote]

[/quote]

Sä ihan oikeasti soitat miehellesi töihin sopiaksesi lainanlyhennyksestä siinä ja nyt?

Vierailija
75/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin vastauksia!

[/quote]

vapaapäivä!!!

Vierailija
76/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin vastauksia!

[/quote]

Kaffeetunti

Vierailija
77/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:32"]

[/quote]

[/quote]

Miksi ihmeessä lainanlyhennyksistä pitäisi keskustella kesken työpäivän? Eikö tällaiset asiat voisi jutella töiden jälkeen?

Vierailija
78/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:47"]

[/quote]

[/quote]

:D Ihan loistava. Tekisi kaikki isot elämänpäätökset siellä hiekkalaatikon reunalla. 

" Mitäs sanot Terttu, jos me nyt vaan lopetettaisiin Joren kanssa se ehkäisy ja katsotaan että tuleeko se neljäs sieltä?"
[/quote]

Ja te sanotte että nämä ovat niitä TÄRKEITÄ asioita jotka eivät voi odottaa iltaan?

Vierailija
79/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:32"] Missä hevonhornassa asutte? Luulisi ulkona näkyvän muitakin äitejä joiden kanssa lätistä ettei tarvitse miestä häiritä. Ai niin mutta eihän sitä puistoon kerkiä kun pitää seurata sitä ja tätä blogia, näitä kaikkia juorupalstoja, kaikki tv-sarjat tallennuksesta, palstailla ja facettaa, niin ja tietty höpötellä miehen kanssa. Perkele! [/quote] No en mä ainakaan perheen asioista päätä ja sovi yhdessä joidenkin puistotuttavien kanssa, hulluko olet. Pitääkin muistaa seuraavalla kerralla kysyä hiekkalaatikolta mielipidettä siitä, lyhennetäänkö lainaa sittenkin tässä kuussa tuplasti tai sopiiko, että ostan tämän sadan euron tarjoustuotteen nyt, kun on vain yksi jäljellä. [/quote] Lätistä muiden äitien kanssa viittasi tietysti siihen että naiset soittavat miehilleen koska "tykkäävät höpötellä jonkun aikuisen kanssa kun lapset päiväunilla". Tarvitko mieheltäsi luvan tarjoustuotteen ostoon. Etkö pysty itsenäisiin päätöksiin? Lainanlyhennys tulee nyt just mieleen ja sitä on pakko ehdottaa HETI, ei voi odottaa iltaan?

[/quote]

No meidän taloudessa sata euroa on sellainen raha, josta pitää jo vähän sopia.

Laskujen maksu ja taloudenpito on mun työtä, joka hoidetaan yleensä päivän aikana niin voidaan illalla keskittyä toisiimme ja perheeseen.

Vierailija
80/139 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:37"]

[/quote]

Kävikö mielessä se, että se mies saattaa ruikuttaa illalla kotona jos ei olekaan kaljaa kaapissa/herkkuja ja syö sitten lasten vanukkaat?

[/quote]

Ehkä kannattaa kotiäidinkin kasvattaa selkäranka ja todeta miehelle, että kalja/herkkutoiveet esitetään silloin kun laaditaan kauppalistaa. Se on voivoi jos ei ole esittänyt ja täytyy jotenkin pärjätä seuraavaan kauppalistaan asti.