Meneekö torissa helpommin kaupaksi vaatepaketit vai yksittäiset vaatteet?
Lasten vaatteista kyse. Jos on vaikka viisi paitaa menossa myyntiin samaa kokoa niin meneekö ne kaupaksi helpommin yksittäin vai viiden pakettina? Kumman sinä mieluummin ostaisit?
Kommentit (25)
Minulla taas on mennyt vain yksittäisiä, mutta ei pakettina, vaikka halvemmalla olisi saanut pakettina.
Mielestäni pakettina, varsinkin jos kyseessä ihan tavallisten merkkien vaatteita. Koostan kuitenkin paketista aina houkuttelevan näköisen ja mahdollisimman yhteen sointuvan.
Joitain saatan myydä yksittäin, mutta siinä om ostajallakin kova homma selata yksittäisiä ilmoituksia ja postikulutkin on nykyään niin suuret yhden tai kahden vaatteen ostamiseen.
Merkkivaatteet menee hyvin yksinään.
Ei mene kumpanakaan ellei ole jotsin gugguuta.
Itse ostan aina vaatepakettina, sekä lapsille että itselleni. Pakettina saa hyvin täydennettyä seuraavan koon vaatteet, mitä kuitenkin tarvitsee useampia. Ja perus arkivaatteiksi kouluun tulevat. Eroperheessä myös hyvä paketti, kun tarvitsee kahdessa kodissa vaatteita olla saatavilla. Myös ulkovaatteet olemme ostaneet torin kautta. Ja näissä paketeissa aina ollut siistejä vaatteita.
Harmi, että tori.fi on hiljentynyt kovasti. Mutta itse ostan sieltä edelleen, itselleni paras osto- ja myyntipaikka, Vinted:stä en tykkää.
Itse tykkään ostaa yksittäisiä vaatteita. Vaatepaketeissa on yleensä mukana paljon sellaisia mistä lapsi tai minä emme pidä.
Kenkiä en ikinä laittaisi vaatepakettiin mukaan. Ne ovat aina väärän kokoisia ja tuntuisi tyhmältä maksaa jostain kolme numeroa liian pienistä kengistä.
Minäkin ostan ja haen yksittäisiä vaatteita ihan nimeltä. Joskus kasvupyrähdysten aikaan olen jonkun paketinkin ostanut.
Paketeissa on se huono puoli, että usein niihin ujutetaan mukaan vaatetta, jota ei kukaan muuten huolisi, mutta hinta on kuitenkin liian korkea niistä muutamasta hyvästä.
Tee hyviä paketteja. Pääset helpommalla. Huonot vaatteet vaikka omaan pakettiin halvalla
Mä en osta Torista koskaan vaatteita, en pakettina enkä yksittäiskappaleina.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ostan ja haen yksittäisiä vaatteita ihan nimeltä. Joskus kasvupyrähdysten aikaan olen jonkun paketinkin ostanut.
Paketeissa on se huono puoli, että usein niihin ujutetaan mukaan vaatetta, jota ei kukaan muuten huolisi, mutta hinta on kuitenkin liian korkea niistä muutamasta hyvästä.
Itse mietin niin, että paketin kun ostaa yhden vaatteen hinnalla niin ei haittaa jos yksittäinen vaate ei olekaan sopiva. Jos vaatteelle jää hintaa euro niin voin hyvin lahjoittaa epäsopivat eteenpäin. On käynyt niinkin että kuvassa jokin ei näyttänyt niin kivalta mutta onkin ollut oikein mieluinen käytössä.
Juuri ostin kesään mekkopaketin, 25 euroa. Sain kuusi ihanaa mekkoa kesään, yksi niistä päätyy myös kesän juhliin. Käytän kesäisin vain mekkoja, joten tulevat kyllä kaikki käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin niin, että paketin kun ostaa yhden vaatteen hinnalla niin ei haittaa jos yksittäinen vaate ei olekaan sopiva. Jos vaatteelle jää hintaa euro niin voin hyvin lahjoittaa epäsopivat eteenpäin. On käynyt niinkin että kuvassa jokin ei näyttänyt niin kivalta mutta onkin ollut oikein mieluinen käytössä.
Tuntuu tyhmältä ostaa 20 vaatetta, joista yksi tai kaksi on mieluisia. Siinä kohtaa on ihan sama vaikka yhden vaatteen hinnaksi jäisi euro.
Ainakaan aikuisella vaikea kuvitella että paketissa olisi useampi mistä pidän. Jos lapselle ostaa niin ei ehkä niin tarkkaa kun käyttöä vain hetki ja kohta ovat pieniä kuitenkin ja menevät helpommin rikki ym joten jos olisi lapsia, ostaisin ehkä paketissa.
"Myydään mieluiten pakettina, mutta jos joku yksittäinen kiinnostaa, kysäise."
Joskus ne paketit on ihan järkyttävän kokoisia. Kuka tarvitsee 20 housua tai ohutta pitkähihaista.
Itse laitan kaikki saman koon paidat samaan ilmoitukseen ja niille kappalehinnan JA pakettina kaikki kerralla jollain hieman halvemmalla hinnalla
Esim 10 paitaa 1e/kpl tai kaikki yhdessä 8e
Silti mikään ei mene, ja hinnat 0,50-2e sisävatteissa (uusina ostettu ja vähän käytetty kun kasvaa nopeasti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu tyhmältä ostaa 20 vaatetta, joista yksi tai kaksi on mieluisia. Siinä kohtaa on ihan sama vaikka yhden vaatteen hinnaksi jäisi euro.
Tarkoitinkin toisinpäin. Jos lähes kaikki on mieluisia ja tulevat käyttöön niin ei haittaa jos yksi tai kaksi ei niin miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan kaikki saman koon paidat samaan ilmoitukseen ja niille kappalehinnan JA pakettina kaikki kerralla jollain hieman halvemmalla hinnalla
Silti mikään ei mene, ja hinnat 0,50-2e sisävatteissa (uusina ostettu ja vähän käytetty kun kasvaa nopeasti)
Ei oikein vaatteet tahdo mennä kaupaksi. Ilmeisesti lapsille ostetaan vaan uutena kalliita merkkivaatteita. Ja lapset täysin sanelee millaiset ja minkämerkkiset vaatteet pitää olla. Ja vanhemmat hankkii. Onneksi omille lapsille kelpaa perus arkivaatteet ja saa olla käytettynä hankittu. Ovat yleensä mielissään vaatepaketista, kun saavat kerralla ”uusia” vaatteita ja on vaihtelunvaraa. Ei tarvitse joka päivä samalla hupparilla ja housuilla olla.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan aikuisella vaikea kuvitella että paketissa olisi useampi mistä pidän. Jos lapselle ostaa niin ei ehkä niin tarkkaa kun käyttöä vain hetki ja kohta ovat pieniä kuitenkin ja menevät helpommin rikki ym joten jos olisi lapsia, ostaisin ehkä paketissa.
Olen ostanut sekä itselleni että lapsille. Olen töissä päiväkodissa, siellä vaatteet likaantuu ja saa olla usein pesemässä. En tarvitse kauluspaitoja ja jakkuja vaan ihan perus arkivaatetta. Joten ostan jatkossakin oikein mielelläni vaatepaketteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein vaatteet tahdo mennä kaupaksi. Ilmeisesti lapsille ostetaan vaan uutena kalliita merkkivaatteita. Ja lapset täysin sanelee millaiset ja minkämerkkiset vaatteet pitää olla. Ja vanhemmat hankkii. Onneksi omille lapsille kelpaa perus arkivaatteet ja saa olla käytettynä hankittu. Ovat yleensä mielissään vaatepaketista, kun saavat kerralla ”uusia” vaatteita ja on vaihtelunvaraa. Ei tarvitse joka päivä samalla hupparilla ja housuilla olla.
Meillä esikoinen on ollut pienestä pitäen tarkka vaatteistaan ja suurin osa poikien vaatteista ei miellytä häntä. Suurin osa on silti ostettu käytettynä mutta harvemmin osuu kohdalle esimerkiksi vaatepaketti missä olisi kivoja vaatteita. Aina jotain mustaa, harmaata ja tummansinistä ja levottomia kuvia. Todella usein ohuita pitkähihaisia, joille ei ole mitään käyttöä. Miksi ihmeessä ostaisin hänelle vaatteita, jotka jäävät kaappiin?
Helpommin menee pakettina, mutta nekin pitäisi puoli-ilmaiseksi antaa. Siksi en enää jaksa myydä vaan annan jollekin tutulle ilmaiseksi