miesysstävä ei esittele minua vanhemmilleen
Olemme seurustelleet useamman vuoden ja molempien vanhempiin on törmätty vahingossa kauppareissulla. Minä sentään esittelin että tässä on Jani, mutta kun miehen vanhempiin törmättiin niin hän meni aivan punaiseksi ja paniikkiin,sönkkäsi jotain ja jatkoimme matkaa... Eikä asiasta voinut puhua mitään sen jälkeen... Miksi näin? Esittääkö mies sinkkua vai mitä?
Kommentit (74)
Siis voiko mies olla useamman vuoden suhteessa vain seksin takia? Kurjaa. Katso ap seuraava mies tarkemmin... Vaikka hakusessa taitaa olla sitoutumiseen kykenevät miehet.
No nyt on ilmeisesti selvvyys tullut tähänkin... Miesystävä ei ole antanut kuulua itsestään kahteen vuuorokauteen mitään. Olin siis pelkkä seksisuhde, minusta kelpasi vain siivu. Esitelkööt vanhemmilleen minun puolesta vaikka joulukuusen, ei kiinnosta enää. Ap
Vaikea uskoa että roikkuisi monta vuotta suhteessa vain seksin tähden ja esittelisi lapsilleen jos ei olisi vakavemmasta kyse. Ehkä tässä on taustalla jotain mitä se ei uskalla kertoa, tyyliin että ne sen vanhemmat on ihan hulluja tai jotain..
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 14:14"]Vaikea uskoa että roikkuisi monta vuotta suhteessa vain seksin tähden ja esittelisi lapsilleen jos ei olisi vakavemmasta kyse. Ehkä tässä on taustalla jotain mitä se ei uskalla kertoa, tyyliin että ne sen vanhemmat on ihan hulluja tai jotain..
[/quote]
Voi olla, mutta yhteyttä en ota jos ei mies nyt tee aloitetta ja puhu tästä. Ap
Oli mikä oli niin luulisi sen kuitenkin pystyvän puhumaan asiasta. Rasittavaa olla suhteessa jossa ei voida puhua rehellisesti.
Toivottavasti asiat selviää ja menee parhain päin.
Kuka helv.etti nyt vanhempiensa edessä seksiä harrastaa?!!!!
Kerroin miehelle että tunnen itseni arvottomaksi ja mielessä pyörii monta syytä miksi ei ole esitellyt minua. Ei kuulemma ollut paniikissa eikä EHTINYT kauppareissulla esitellä minua. Heitin ilmoille kysymyksiä mm. Häpeääkö minua? -ei Onko esitellyt jo jonkun toisen? -ei. Esittääkö vanhemmilleen sinkkua? -ei. Mitä on kertonut minusta vanhemmilleen? -vastaukseksi muminaa. Pyysin häntä olemaan rehellinen jos olen hänelle pelkkä pano tai hätävara tai ylipäänsä kertomaan missä tässä oikein mennään. Jäi korvat höröllä miettimään( vai jäiköhän... ehkä kälätin liian monta asiaa PUTKEEN) sanomisiani. Hän on yleensäkin sellainen että menee puihin yllättävistä aiheista mutta näyttää sitten tekoina myöhemmin mitä mieltä on asioista. Jään odottelemaan mitä käy ja jos ei tapahdu mitään niin heitän lopulta pöytään tuon ota tai jätä-kortin.ap.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 18:58"]
Ap taitaa olla toinen nainen :/
[/quote]
No ei ole oikein todennäköistä jos kuitenkin lapsille on esitelty.
Ja varmasti lapset ovat kertoneet isovanhemmilleen sinusta jos näiden kanssa ovat tekemisissä.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 06:40"]
Kerroin miehelle että tunnen itseni arvottomaksi ja mielessä pyörii monta syytä miksi ei ole esitellyt minua. Ei kuulemma ollut paniikissa eikä EHTINYT kauppareissulla esitellä minua. Heitin ilmoille kysymyksiä mm. Häpeääkö minua? -ei Onko esitellyt jo jonkun toisen? -ei. Esittääkö vanhemmilleen sinkkua? -ei. Mitä on kertonut minusta vanhemmilleen? -vastaukseksi muminaa. Pyysin häntä olemaan rehellinen jos olen hänelle pelkkä pano tai hätävara tai ylipäänsä kertomaan missä tässä oikein mennään. Jäi korvat höröllä miettimään( vai jäiköhän... ehkä kälätin liian monta asiaa PUTKEEN) sanomisiani. Hän on yleensäkin sellainen että menee puihin yllättävistä aiheista mutta näyttää sitten tekoina myöhemmin mitä mieltä on asioista. Jään odottelemaan mitä käy ja jos ei tapahdu mitään niin heitän lopulta pöytään tuon ota tai jätä-kortin.ap.
[/quote]
Hienoa kun sait puhuttua.
Suomalainen mies puhunee teoillaan.
Tähän olisi niin mehevä kuulla tuollaisen miehen näkökulma. Jos pitää itse vanhempiin ym. yhteyttä mutta pitkäaikaista naisystävää ei tohdi esitellä. Täytyy joko olla tavallista tyhmempi mies tai sitten on tyytyväinen saamaansa vakipilluun eikä viitsi sanoa suoraan naiselle koska menettäisi tämän. Vanhempien omituisuuteen en tässä usko, jos kyse olisi jostain sellaisesta hän varmasti olisi voinut siitä mainita naiselle eikä jättää toista arvailemaan asiaa.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 06:32"]Itse en esittele tyttöystävää vanhemmilleni syystä että: Isäni on väkivaltainen alkoholisti ja Äitini on mielenterveydellisesti erittäin sairas ihminen. Joka hänkin juo erittäin paljon ja hyväksikäyttää nykyistä miestänsä. Mitä tyttöystäväni hyötyisi sairaiden ihmisten tapaamisesta?
[/quote]
No sinä olet varmasti kertonut tyttöystävällesi syyn miksi et halua esitellä vanhempiasi hänelle.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 20:54"]Mä en ole koskaan halunnut esitellä omia kumppaneitani äidilleni (isään en ole yhteydessä). Veikkaan nimittäin, että aika moni mies säikähtäisi rojun ja kissankusen seassa asuvaa TV:lle puhuvaa, välillä suljetulla aikaa viettänyttä tätiä. Eikä siinä mitään, ei minustakaan olisi mikään plussa jos tietäisi sulhaskandidaatin kantavan jotain skitsofrenia/bipo-geenejä. Itselläni ei ole koskaan ollut minkäänsortin mielenterveysongelmia ja olen elämässä ihan hyvin/keskutasoa jopa paremmin pärjännyt ja alan olla hyvinkin sairastumisen riski-iästä yli, mutta isini on alkkis ja äiti hullu...ei kuulosta hyvältä deitti-ilmoituksessa.
Joku sanoi myös, että kaikki eivät halua esitellä seksikumppaneitaan vanhemmilleen. Mulla myös tämä. Ollessani teni sain kuulla huorittelua ja kuinka poikakaverini on vaan pillun perässä ja kelle olen antanut pillua ym ym. Siis luulen/tiedän äitini ensisijaisesti ajattelevan seksiä ja sitä kuinka paneskelen näytille tuomani miehen kanssa.
Eli joo, jos alkaa suhteeseen mun kanssa niin ei ikinä tarvitse osallistua yhtiinkään sukujuhliin.
[/quote]
Ymmärrän tämän jos et itsekään ole tekemisissä vanhempiesi kanssa, mutta minun miesystävä on vanhempiensa kanssa paljonkin esittelemättä minua. En itsekään kaipaa mitään kissanristiäisiä mutta olisi ihan mukava kokea olevansa vakavasti otettava puoliso. Emme ole olleet yhteyksissä vieläkään joten eipä sen enää niin väliä.ap