Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesysstävä ei esittele minua vanhemmilleen

Vierailija
10.12.2014 |

Olemme seurustelleet useamman vuoden ja molempien vanhempiin on törmätty vahingossa kauppareissulla. Minä sentään esittelin että tässä on Jani, mutta kun miehen vanhempiin törmättiin niin hän meni aivan punaiseksi ja paniikkiin,sönkkäsi jotain ja jatkoimme matkaa... Eikä asiasta voinut puhua mitään sen jälkeen... Miksi näin? Esittääkö mies sinkkua vai mitä?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:07"]

No mikset itse esitellyt itseäsi? "hei olen maija meikäläinen" jos poikaydtäväsi vain meni paniikkiin eikä tajunnut esitellä sua. Se on joillekkin tosi iso asia eeitellä/tavata toisen vanhemmat.

[/quote]

No selvään paniikkiin kyllä meni. Punastui ja sammalsi. Saman oloisesti meni panikkiin aikoinaan kun tapasin hänen lapsukaisiaan ensimmäisiä kertoja. Ei saanut sanaa suustaan, minä pidin juttelua yllä.. Muuten on kyllä sanavalmis ja itsevarma tilanteissa. Onkohan hän jotenkin eksän ja äitinsä komennuksen alla vai tosiaan juntti niinkuin joku ehdotti :D ap

Vierailija
42/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pelkää että vanhemmat paljastavat jonkun salaisuuden sulle?

Vierailija
44/74 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 14:53"]Oli mikä oli niin luulisi sen kuitenkin pystyvän puhumaan asiasta. Rasittavaa olla suhteessa jossa ei voida puhua rehellisesti.

Toivottavasti asiat selviää ja menee parhain päin.
[/quote]

Olen tosi pettynyt. Vastaili muutamalla sanalla, mutta kun toisena päivänä kysyin onko miettinyt asiaa, alkoi vaihtaa puheenaihetta ja vaivaantui. Lopuksi täysi hiljaisuus.
ap

Vierailija
45/74 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies jurottaa noin? Unohda koko äijä!

Vierailija
46/74 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan halunnut esitellä omia kumppaneitani äidilleni (isään en ole yhteydessä). Veikkaan nimittäin, että aika moni mies säikähtäisi rojun ja kissankusen seassa asuvaa TV:lle puhuvaa, välillä suljetulla aikaa viettänyttä tätiä. Eikä siinä mitään, ei minustakaan olisi mikään plussa jos tietäisi sulhaskandidaatin kantavan jotain skitsofrenia/bipo-geenejä. Itselläni ei ole koskaan ollut minkäänsortin mielenterveysongelmia ja olen elämässä ihan hyvin/keskutasoa jopa paremmin pärjännyt  ja alan olla hyvinkin sairastumisen riski-iästä yli, mutta isini on alkkis ja äiti hullu...ei kuulosta hyvältä deitti-ilmoituksessa.

Joku sanoi myös, että kaikki eivät halua esitellä seksikumppaneitaan vanhemmilleen. Mulla myös tämä. Ollessani teni sain kuulla huorittelua ja kuinka poikakaverini on vaan pillun perässä ja kelle olen antanut pillua ym ym. Siis luulen/tiedän äitini ensisijaisesti ajattelevan seksiä ja sitä kuinka paneskelen näytille tuomani miehen kanssa.

Eli joo, jos alkaa suhteeseen mun kanssa niin ei ikinä tarvitse osallistua yhtiinkään sukujuhliin.

Vierailija
47/74 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up....
Mulla sama juttu, 2v seurustelua eikä ihmisten ilmoilla liikuta juuri lainkaan. Saati että vanhemmat esiteltäis.

Vierailija
48/74 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) häpeää vanhempiaan tai B) Häpeää sinua. Se, jos ei esitellä kavereillekaan viittaa valitettavasti vaihtoehtoon B

Vierailija
49/74 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
50/74 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:01"]Joo, ei mullakaan ole asiaa miehen vanhempien luo. Ei sillä itselläkään enää kun alkoi mun kanssa olemaan. [/quote] Miksi näin? Ap

[/quote]

Vihaavat homoja.
[/quote]

Aargh! Noh, ainakin teillä on toisenne. Itsekään en niin hirmusti hingu suoraan sanottuna haalimaan sukulaisvelvoitteita vaikka tämä asia suhteessa vaivaakin. Jotenkin vanhempien ennakkoluulot olisi selkeämpi tai hyväksyttävämpi syy kuin se että miesystävä häpeääkin minua. Aikuiset kuitenkin elävät arkea sen puolison, ei vanhempien kanssa. Olen silti pahoillani puolestasi. Ap
[/quote]

Ää, ei pitänyt tulla alapeukku! Typerä kännykkä :D

Vierailija
51/74 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 20:54"]Mä en ole koskaan halunnut esitellä omia kumppaneitani äidilleni (isään en ole yhteydessä). Veikkaan nimittäin, että aika moni mies säikähtäisi rojun ja kissankusen seassa asuvaa TV:lle puhuvaa, välillä suljetulla aikaa viettänyttä tätiä. Eikä siinä mitään, ei minustakaan olisi mikään plussa jos tietäisi sulhaskandidaatin kantavan jotain skitsofrenia/bipo-geenejä. Itselläni ei ole koskaan ollut minkäänsortin mielenterveysongelmia ja olen elämässä ihan hyvin/keskutasoa jopa paremmin pärjännyt  ja alan olla hyvinkin sairastumisen riski-iästä yli, mutta isini on alkkis ja äiti hullu...ei kuulosta hyvältä deitti-ilmoituksessa.

Joku sanoi myös, että kaikki eivät halua esitellä seksikumppaneitaan vanhemmilleen. Mulla myös tämä. Ollessani teni sain kuulla huorittelua ja kuinka poikakaverini on vaan pillun perässä ja kelle olen antanut pillua ym ym. Siis luulen/tiedän äitini ensisijaisesti ajattelevan seksiä ja sitä kuinka paneskelen näytille tuomani miehen kanssa.

Eli joo, jos alkaa suhteeseen mun kanssa niin ei ikinä tarvitse osallistua yhtiinkään sukujuhliin.
[/quote]

aihe on vakavajoten anteeksi, repesin ihan hillittömään nauruun luettuani tämän!! :D

Vierailija
52/74 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en esittele tyttöystävää vanhemmilleni syystä että: Isäni on väkivaltainen alkoholisti ja Äitini on mielenterveydellisesti erittäin sairas ihminen. Joka hänkin juo erittäin paljon ja hyväksikäyttää nykyistä miestänsä. Mitä tyttöystäväni hyötyisi sairaiden ihmisten tapaamisesta?

Vierailija
53/74 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä takerru tuohon yhteen asiaan. Jos homma muuten toimii niin jatka suhdetta, maltti on valttia ja tulevaisuus joskus yllättää. Kärpäsestä voi tulla härkänen jos uskot niin. Jos uskot toisinpäin, härkäsestä voi kutistua kärpäsen kokoinen juttu jonka sammakko syö.

Vierailija
54/74 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu. Vaikka ette olis edes tosissaan niin kyllähän se on ihan normaalia esitellä omille vanhemmille jos nyt sattuu kuitenkin heihin törmäämään? Onko sulla käynyt mielessä, että hänellä olisi vielä jotain lasten äidin kanssa?

Vierailija
55/74 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen ole normaalia pitkässä suhteessa. 

Exälläni oli joku ongelma tuon suhteen, hänen äitinsä sai tietää minusta vahingossa vasta useamman kuukauden seurustelun jälkeen, kun oli havainnut koirankarvoja poikansa asunnosta (minulla on siis koira, joka oli ollut mukanani siellä). Ensimmäisen kerran taisimme tavata vasta, kun asuimme jo yhdessä, eikä varmaan minua kehdannut uloskaan heittää äitinsä vierailun ajaksi. Kavereita en tavannut ikinä, vaikka monesti ehdotin, että hän voisi kutsua kavereitaan kylään ja minä voisin vaikka olla pois sen aikaa. Näki sitten aina jossain muualla. Jotkut sukulaisensa sentään pyysivät meitä kylään, mutta hänellä oli aina jotain käsittämättömiä syitä, miksi ei voida juuri silloin mennä. Isänsä tapasin kerran monen vuoden suhteen aikana ja oli melko kiusallista, kun tämä kysyi minulta, missä asun ja jouduin sitten kertomaan, että poikansa kanssa olemme asuneet yhdessä jo vuoden verran. 

Nykyinen seurustelusuhteeni on puolestaan ihan aikuiseen mieheen ja olen jatkuvasti yllättynyt siitä, miten ihanaa on olla miehen kanssa, jolle tällaiset asiat eivät ole mikään ongelma. Ystäville on esitelty alusta asti, hän on kiinnostunut minun ystävistäni ja sukulaisistani, ensitapaamiset puolin ja toisin vanhempien kanssa kahden kuukauden tuntemisen jälkeen. Alkaa vähitellen ymmärtää, millainen on oikea, tasapainoinen suhde :)

Vierailija
56/74 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:58"]Ei tuollainen ole normaalia pitkässä suhteessa. 

Exälläni oli joku ongelma tuon suhteen, hänen äitinsä sai tietää minusta vahingossa vasta useamman kuukauden seurustelun jälkeen, kun oli havainnut koirankarvoja poikansa asunnosta (minulla on siis koira, joka oli ollut mukanani siellä). Ensimmäisen kerran taisimme tavata vasta, kun asuimme jo yhdessä, eikä varmaan minua kehdannut uloskaan heittää äitinsä vierailun ajaksi. Kavereita en tavannut ikinä, vaikka monesti ehdotin, että hän voisi kutsua kavereitaan kylään ja minä voisin vaikka olla pois sen aikaa. Näki sitten aina jossain muualla. Jotkut sukulaisensa sentään pyysivät meitä kylään, mutta hänellä oli aina jotain käsittämättömiä syitä, miksi ei voida juuri silloin mennä. Isänsä tapasin kerran monen vuoden suhteen aikana ja oli melko kiusallista, kun tämä kysyi minulta, missä asun ja jouduin sitten kertomaan, että poikansa kanssa olemme asuneet yhdessä jo vuoden verran. 

Nykyinen seurustelusuhteeni on puolestaan ihan aikuiseen mieheen ja olen jatkuvasti yllättynyt siitä, miten ihanaa on olla miehen kanssa, jolle tällaiset asiat eivät ole mikään ongelma. Ystäville on esitelty alusta asti, hän on kiinnostunut minun ystävistäni ja sukulaisistani, ensitapaamiset puolin ja toisin vanhempien kanssa kahden kuukauden tuntemisen jälkeen. Alkaa vähitellen ymmärtää, millainen on oikea, tasapainoinen suhde :)
[/quote]

Selvisikö koskaan oliko eksälläsi toinen yhdessäolonne aikana? Vai oliko muutenkin epäkypsä ihminen? Todella häiritsevää tollainen toiminta, tulisin varmana hulluksi jos minua kohdeltaisiin noin. Ja ystäväni puuuttuisivat asiaan.

Vierailija
57/74 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 12:58"]Ei tuollainen ole normaalia pitkässä suhteessa.  Exälläni oli joku ongelma tuon suhteen, hänen äitinsä sai tietää minusta vahingossa vasta useamman kuukauden seurustelun jälkeen, kun oli havainnut koirankarvoja poikansa asunnosta (minulla on siis koira, joka oli ollut mukanani siellä). Ensimmäisen kerran taisimme tavata vasta, kun asuimme jo yhdessä, eikä varmaan minua kehdannut uloskaan heittää äitinsä vierailun ajaksi. Kavereita en tavannut ikinä, vaikka monesti ehdotin, että hän voisi kutsua kavereitaan kylään ja minä voisin vaikka olla pois sen aikaa. Näki sitten aina jossain muualla. Jotkut sukulaisensa sentään pyysivät meitä kylään, mutta hänellä oli aina jotain käsittämättömiä syitä, miksi ei voida juuri silloin mennä. Isänsä tapasin kerran monen vuoden suhteen aikana ja oli melko kiusallista, kun tämä kysyi minulta, missä asun ja jouduin sitten kertomaan, että poikansa kanssa olemme asuneet yhdessä jo vuoden verran.  Nykyinen seurustelusuhteeni on puolestaan ihan aikuiseen mieheen ja olen jatkuvasti yllättynyt siitä, miten ihanaa on olla miehen kanssa, jolle tällaiset asiat eivät ole mikään ongelma. Ystäville on esitelty alusta asti, hän on kiinnostunut minun ystävistäni ja sukulaisistani, ensitapaamiset puolin ja toisin vanhempien kanssa kahden kuukauden tuntemisen jälkeen. Alkaa vähitellen ymmärtää, millainen on oikea, tasapainoinen suhde :) [/quote] Selvisikö koskaan oliko eksälläsi toinen yhdessäolonne aikana? Vai oliko muutenkin epäkypsä ihminen? Todella häiritsevää tollainen toiminta, tulisin varmana hulluksi jos minua kohdeltaisiin noin. Ja ystäväni puuuttuisivat asiaan.

[/quote]

Asuimme yhdessä n. 2,5 vuotta. Miehellä ei pahemmin ollut töidensä ja salillakäynnin lisäksi muita menoja, ei mitään pettämisen merkkejä, ja muutenkin luonteeltaan oikeastaan melkoinen "tossukka". Toisaalta, eihän sitä ikinä voi varmaksi kai tietää.

Rakastin häntä tosissani, joten vasta pitkän aikaa suhteen päättymisen jälkeen on tajunnut selkeämmin ne kaikki asiat, mitkä minua vaivasivat, mutta joiden nostamista pöydälle aina pelkäsin, kun vakavampi keskustelu tuntui aina olevan niin haastavaa ja yleensä päättyi siihen, että minä sain itkeä. Vasta loppuvaiheessa suhdetta alkoi enemmän valjeta minullekin se, miten olin itse tehnyt tosi paljon suhteen eteen ja mies ei käytännössä mitään.

Vierailija
58/74 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
59/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla toinen nainen :/

Vierailija
60/74 |