Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesysstävä ei esittele minua vanhemmilleen

Vierailija
10.12.2014 |

Olemme seurustelleet useamman vuoden ja molempien vanhempiin on törmätty vahingossa kauppareissulla. Minä sentään esittelin että tässä on Jani, mutta kun miehen vanhempiin törmättiin niin hän meni aivan punaiseksi ja paniikkiin,sönkkäsi jotain ja jatkoimme matkaa... Eikä asiasta voinut puhua mitään sen jälkeen... Miksi näin? Esittääkö mies sinkkua vai mitä?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.... Totta puhuen kyllä näinhän se tässä meilläkin on. Mies ei ole tullut perheeni juhliin kertaakaan vaikka häntä on pyydetty. Jotenkin olen tottunut vaan siihen että juhlat pidetään aina erikseen... Onneksi on tämä palsta, tästä on jotenkin nolo puhua kavereillekaan. Ihan kuin olisin jotenkin aivopesty pitämään tätä suhdetta normaalina. Tsemppiä sulle! Ap

Juurikin näin, ei sitä oikein kehtää edes kavereille kertoa, että miten asiat on. Meidätkin kun kutsuttiin useasti hänen kaveriensa toimesta milloin minnekin, minulle ei koskaan tietoa välitetty ja jälkikäteen oli aika ikävää kuulla, että jopa minä olin odotettu vieras, mutta olin sitten loppupeleissä se joka ei ilmeisesti halunnut tulla esille?

Kiitos ja tsemmppiä sinullekin! Sanon vielä, älä tuhlaa elämääsi siihen olemattomaan, meistä jokainen ansaitsee tulla hyväksytyksi ja jos sitä ei ole, silloin pitää lähteä sitä hyväksyntää etsimään muualta.

Ja mukavaa joulunalusaikaa!

Vierailija
22/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä taustalla ero? Liittyykö siihen jotain sellaista, että vanhemmat ei hyväksy eroa lainkaan tai syyllistävät miestä tms.? Silloin asia voisi liittyä vanhempien omaan asenteeseen.

Mutta, ethän säkään ole varta vasten kutsunut vanhempiasi miestä tapaamaan.

Onko teillä kuitenkin lapset kuviossa mukana ja tuntevat vanhempien seurustelukumppanit? Luulisi silloin, että seurustelu on jollain tavalla vakaalla pohjalla, itse ajattelen, että satunnaista tapailua ei viedä lasten tietoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:23"]Onko miehellä taustalla ero? Liittyykö siihen jotain sellaista, että vanhemmat ei hyväksy eroa lainkaan tai syyllistävät miestä tms.? Silloin asia voisi liittyä vanhempien omaan asenteeseen.

Mutta, ethän säkään ole varta vasten kutsunut vanhempiasi miestä tapaamaan.

Onko teillä kuitenkin lapset kuviossa mukana ja tuntevat vanhempien seurustelukumppanit? Luulisi silloin, että seurustelu on jollain tavalla vakaalla pohjalla, itse ajattelen, että satunnaista tapailua ei viedä lasten tietoon.
[/quote]
Juu lapset kyllä tietää. Minulla on omiin vanhempiin aika etäiset välit itselläni, siinä syy miksi en usein heitä itsekään tapaa. Ovat kovia arvostelemaan yms. Miesystävä on aikoinaan eronnut riitaisasti, mutta olen ymmärtänyt että vanhempansa ovat eksän kanssa tekemisissä viikoittain liittyen lasten hoitoon. Jotenkin tuntuu että tämä kuvio jotenkin hallitsee tätä koko soppaa. Miesystävä on kertonut vain vähän näistä kuvioista.

Vierailija
24/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ehkä häpeää ulkonäköäsi

Vierailija
25/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oltu yhdessä vuosia ei puhuta enää tapailusta.... Kyllä se on seurustelua tai eri teille. Tapailu on sitä kun vähän katsellaan ja tutustutaan toiseen. En myöskään ymmärrä miksi joku olisi ihmisen kanssa jota häpeää:o

Ite en suostuisi mihinkään hengailupaskaan. Ap kannattaa ottaa asia esille entä jos ette vaan ole puhunu mitään?

Vierailija
26/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:35"]Miehesi ehkä häpeää ulkonäköäsi
[/quote]

Miksi juuri ulkonäköä?? Aikamoinen monsteri saa olla. Kyllähän ne ei niin kedon
kauneimmat kukatkin seurustelee.

Vierailija
27/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se häpeää vanhempiaan, ei sinua? Jos vanhemmat esim. ovat sitä mieltä, että hänen exänsä olisi ollut oikea hänelle, heillä on hyvät välit siihen ja mies pelkää, että vanhemmat loukkaavat sinua puhumalla hänen exästä?

Miksi vika olisi automaattisesti sinussa, siis että mies häpeää sinua, kun kyse voi olla ihan muusta?

Miksi et kysyisi suoraan, asia voisi ratketa ja vaikka olisitkin oikeassa, niin ihan tyhmää miettiä ja pohtia että ehkä mies ajattelee näin tai noin, ja sitten niitä ajatuksia alkaa pitää totena, vaikka ne on vain ajatuksia, ei mikään totuus.

Vierailija
28/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi myös hävetä omia vanhempiaan. Eli kyse ei ole siitä, etteikö haluaisi esitellä ap:ta vanhemmilleen, vaan hän ei halua esitellä omia vanhempiaan ap:lle.

Vierailija
29/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun mies ei esittele vanhemmilleen naista n. puolen vuoden seurustelun jälkeen, tarkoittaa se, että hän etsii parempaa eikä pidä ko. naista niin kauhean vakavana juttuna. Saattaa jopa olla ihan vain seksisuhde miehen puolelta kyseessä.

Vierailija
30/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:01"]Joo, ei mullakaan ole asiaa miehen vanhempien luo. Ei sillä itselläkään enää kun alkoi mun kanssa olemaan. [/quote] Miksi näin? Ap

[/quote]

Vihaavat homoja.

Vierailija
31/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tapaamaan vanhempia itse ja kysy mikä sitä poikaa vaivaa, samalla tutustutte...

Vierailija
32/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:07"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:01"]Joo, ei mullakaan ole asiaa miehen vanhempien luo. Ei sillä itselläkään enää kun alkoi mun kanssa olemaan. [/quote] Miksi näin? Ap

[/quote]

Vihaavat homoja.
[/quote]

Aargh! Noh, ainakin teillä on toisenne. Itsekään en niin hirmusti hingu suoraan sanottuna haalimaan sukulaisvelvoitteita vaikka tämä asia suhteessa vaivaakin. Jotenkin vanhempien ennakkoluulot olisi selkeämpi tai hyväksyttävämpi syy kuin se että miesystävä häpeääkin minua. Aikuiset kuitenkin elävät arkea sen puolison, ei vanhempien kanssa. Olen silti pahoillani puolestasi. Ap

Vierailija
33/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt suhteen laadusta kerro. Itse en ole mitenkäään sukurakas ja olen ajatellut että en vaivaa avomiestäni sukulaisillani ja hoidan aina vierailut yksin.

Vierailija
34/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin aikuisiakin ihmisiä nyt vaan hävettää vanhempiensa edessä se että haluavat ja harrastavat seksiä. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
35/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset itse esitellyt itseäsi? "hei olen maija meikäläinen" jos poikaydtäväsi vain meni paniikkiin eikä tajunnut esitellä sua. Se on joillekkin tosi iso asia eeitellä/tavata toisen vanhemmat.

Vierailija
36/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:23"]Onko miehellä taustalla ero? Liittyykö siihen jotain sellaista, että vanhemmat ei hyväksy eroa lainkaan tai syyllistävät miestä tms.? Silloin asia voisi liittyä vanhempien omaan asenteeseen. Mutta, ethän säkään ole varta vasten kutsunut vanhempiasi miestä tapaamaan. Onko teillä kuitenkin lapset kuviossa mukana ja tuntevat vanhempien seurustelukumppanit? Luulisi silloin, että seurustelu on jollain tavalla vakaalla pohjalla, itse ajattelen, että satunnaista tapailua ei viedä lasten tietoon. [/quote] Juu lapset kyllä tietää. Minulla on omiin vanhempiin aika etäiset välit itselläni, siinä syy miksi en usein heitä itsekään tapaa. Ovat kovia arvostelemaan yms. Miesystävä on aikoinaan eronnut riitaisasti, mutta olen ymmärtänyt että vanhempansa ovat eksän kanssa tekemisissä viikoittain liittyen lasten hoitoon. Jotenkin tuntuu että tämä kuvio jotenkin hallitsee tätä koko soppaa. Miesystävä on kertonut vain vähän näistä kuvioista.

[/quote]

Tuttavani oli mukana vastaavanlaisessa kuviossa, hänellä itsellään ei tosin ollut lapsia. Vasta parin vuoden jälkeen epäilykset heräsivät ja jonkun aikaa selviteltyään hän sai selville että miehen "erosta" ei tiennyt edes vaimo. Mies oli käyttänyt lapsia, heidän tapaamistaan ja heidän asioitaan tekosyynä, vaikka todellisuudessa seurusteli kahden naisen kanssa yhtä aikaa. Tuttavani ystäväpiirissä hänet tiedettiin tuttavani miesytäväksi, mutta omissa porukoissaan ei tietenkään ollut kertonut naisystävästä kenellekään, vaan valehteli olevansa työreissuilla.

Vierailija
37/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muakin kiinnostaisi tietää miksi joku tekee näin? Mikä voi olla syynä, jos ei ekana ajatella että tyttö/poikaystävää hävetään....

Vierailija
38/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:23"]Onko miehellä taustalla ero? Liittyykö siihen jotain sellaista, että vanhemmat ei hyväksy eroa lainkaan tai syyllistävät miestä tms.? Silloin asia voisi liittyä vanhempien omaan asenteeseen. Mutta, ethän säkään ole varta vasten kutsunut vanhempiasi miestä tapaamaan. Onko teillä kuitenkin lapset kuviossa mukana ja tuntevat vanhempien seurustelukumppanit? Luulisi silloin, että seurustelu on jollain tavalla vakaalla pohjalla, itse ajattelen, että satunnaista tapailua ei viedä lasten tietoon. [/quote] Juu lapset kyllä tietää. Minulla on omiin vanhempiin aika etäiset välit itselläni, siinä syy miksi en usein heitä itsekään tapaa. Ovat kovia arvostelemaan yms. Miesystävä on aikoinaan eronnut riitaisasti, mutta olen ymmärtänyt että vanhempansa ovat eksän kanssa tekemisissä viikoittain liittyen lasten hoitoon. Jotenkin tuntuu että tämä kuvio jotenkin hallitsee tätä koko soppaa. Miesystävä on kertonut vain vähän näistä kuvioista.

[/quote]

Tuttavani oli mukana vastaavanlaisessa kuviossa, hänellä itsellään ei tosin ollut lapsia. Vasta parin vuoden jälkeen epäilykset heräsivät ja jonkun aikaa selviteltyään hän sai selville että miehen "erosta" ei tiennyt edes vaimo. Mies oli käyttänyt lapsia, heidän tapaamistaan ja heidän asioitaan tekosyynä, vaikka todellisuudessa seurusteli kahden naisen kanssa yhtä aikaa. Tuttavani ystäväpiirissä hänet tiedettiin tuttavani miesytäväksi, mutta omissa porukoissaan ei tietenkään ollut kertonut naisystävästä kenellekään, vaan valehteli olevansa työreissuilla.
[/quote]

En usko, mutta en yllättyisikään jos jotain tällaista paljastuisi taustalta. Jos ei asioista voi avoimesti puhua, on niissä jotain mätää.

Vierailija
39/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella erikoista. Oma mieheni esitteli turhankin pian suhteen alussa, vieläpä koko suvulle jossain kesäjuhlissa. Itselläni on pieni suku, en niin välitä enkä äidillenikään ole heti mennyt esittelemään mutta vuosien saatossa alkaa olla jo harvinaista ja omituista käytös. Varmaan sanoisin, että joko nähdään vanhemmat jossain tai erotaan. Olethan sentään tekemisissä miehen ystävien kanssa, istutte iltaa tai käytte joskus syömässä?

Vierailija
40/74 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 15:41"]

Todella erikoista. Oma mieheni esitteli turhankin pian suhteen alussa, vieläpä koko suvulle jossain kesäjuhlissa. Itselläni on pieni suku, en niin välitä enkä äidillenikään ole heti mennyt esittelemään mutta vuosien saatossa alkaa olla jo harvinaista ja omituista käytös. Varmaan sanoisin, että joko nähdään vanhemmat jossain tai erotaan. Olethan sentään tekemisissä miehen ystävien kanssa, istutte iltaa tai käytte joskus syömässä?

[/quote]

Parin hänen kaverinsa luona olen käynyt, mutta ei olla kertaakaan oltu kutsuttuna yhdessä missään illanvietoissa. Kumpikin käy omien kavereidensa kanssa jos käy. Pari kertaa on käyty yhdessä baarissa ja siellä sitten nähty sattumalta kavereita, pääasiassa hänen kavereitaan koska minulla on paljon vähemmän ystäviä kotikaupungissa. En ole tätä pitänyt ongelmana, koska en aikaisemmankaan mieheni kanssa käynyt juurikaan yhdessä missään. Välillä vaan miettinyt miten esim. työkaverit kutsuvat porukkaa luokseen tai viettävät pariskuntina aikaa yhteisten ystävien kanssa aivan luontevasti ja itse en ole tällaista kokenut koskaan.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi