Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä ihmisiä jotka eivät käytä meikkiä

Vierailija
10.12.2014 |

Kaikkien täytyisi käyttää meikkiä. Pitäisi ajatella muita ihmisiä ja miltä heistä tuntuu katsoessaan kalman kalpeaa naamaa. Ripsari, huulikiilto ja aurinkopuuteri nyt ainakin on must. Epäreilua heitä kohtaan, jotka näkevät vaivaa kauneutensa eteen ja toinen esiintyy luonnon lapsena. Suomalaisille ei muutenkaan ole annettu kauniita piirteitä.

Kommentit (156)

Vierailija
81/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:09"]Jo on ihmisellä valittamisen aiheet. Ihmisiä kuolee sotiin ja nälkään! Miksi ette lahjoittasi, joka senttiä jonka meikkin käyttätte sitä tarvitsevalle. Oikein ällöttää millaisessa roolissa kosmetiikka on nykypäivänä.
[/quote] Voi pyhä Jeesus.

Vierailija
82/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jo todettu, mutta ei ole pakko katsoa mun luonnonlapsen kasvoja, jos koet asian niin epämiellyttäväksi :D

P.s. mua ei häiritse mun naama, ja miehet ei kiinnitä asiaan huomiota (mulla asiasta materiaalia varmaan väitöskirjan verran). Miksi siis meikkaisin, kun sun pakkelinaamas ei ärsytä mua :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Jos meikattu naama ei ärsytä niin miksi sitten meikkaamatonkaan.

Vierailija
84/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa meikata lähes koskaan. Pääsääntöisesti meikkaan vain juhliin/baariin/illanistujaisiin. Ihoni menee aivan karmeaan kuntoon meikistä (jopa kulmakarvat tulehtuvat). Kauhistelkoot muut rauhassa, saanpahan itse keskittyä muuhun, kun ei koko ajan tarvitse olla meikkejä parantelemassa.

Vierailija
85/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ap kaa samaa mieltä että suurinosa suomalaisista ei oo saanu kauniita piirteitä. Toisaalta pien ehostus tuskin keltää ois pois?
Oon ite asuakaspalvelutyössä ja käytän kyllä meikkiä. Mun mielestä se luo siistin kuvan kun pientä ehostusta laittaa. Enkä tarkota mitää supermeikkejä, vaan hillittyä lookkia. Se on vaan edukseen. Mutta en mä siltikää ota loukkauksena jos joku muu ei naamansa eteen nää vaivaa. Ollaahan me kaikki erilaisia. Ja couperosa iholle ei ees kaikki meikit sovi, saatika sitten muihinkaan iho-omgelmaisiin kasvoihin. Jokainen tehkööt niiku haluaa vaik ite oonki sitä mieltä et pien ehostus ei ole pahasta ainakaa.

Vierailija
86/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona ollessani en käytä meikkiä ikinä, joskus kaupungilla kyllä. Vaikka kasvoni ei todellakaan ole tasaväriset, en silti käytä kauheasti aikaa meikkailuun.

Vierailija
87/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmana JOKAINEN on kauniimpi kevyellä meikillä, kuin ilman meikkiä. Mutta se on tietenkin jokaisen oma asia meikkaako. Itellä meikkaamiseen menee vain muutama minuutti, joten ei ole ongelma.

Vierailija
88/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:04"]

Kaikkien täytyisi käyttää meikkiä. Pitäisi ajatella muita ihmisiä ja miltä heistä tuntuu katsoessaan kalman kalpeaa naamaa. Ripsari, huulikiilto ja aurinkopuuteri nyt ainakin on must. Epäreilua heitä kohtaan, jotka näkevät vaivaa kauneutensa eteen ja toinen esiintyy luonnon lapsena. Suomalaisille ei muutenkaan ole annettu kauniita piirteitä.

[/quote]

Kuvitteletko että se meikki kaunistaa?

Ei ainakaan näin mies näkökulmasta. 

Vierailija
89/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:37"]

En jaksa meikata lähes koskaan. Pääsääntöisesti meikkaan vain juhliin/baariin/illanistujaisiin. Ihoni menee aivan karmeaan kuntoon meikistä (jopa kulmakarvat tulehtuvat). Kauhistelkoot muut rauhassa, saanpahan itse keskittyä muuhun, kun ei koko ajan tarvitse olla meikkejä parantelemassa.

[/quote]

Saat vapaasi olla meikkaamatta mutta luulen että ihosi reagoi noin vain johonkin tiettyyn meikkiin tai voiteeseen, ei suinkaan kaikista tuotteista tulisi samaa reaktioita.

Vierailija
90/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:37"]

[/quote]

Saat vapaasi olla meikkaamatta mutta luulen että ihosi reagoi noin vain johonkin tiettyyn meikkiin tai voiteeseen, ei suinkaan kaikista tuotteista tulisi samaa reaktioita.
[/quote]
Kokeiltu niin kalliita erikoismeikkejä kuin markettikamaakin. Meikki ilmeisesti tukkii ihohuokoset täysin eikä auta, vaikka aina puhdistan yöksi ja aamulla ennen meikkausta.

Vierailija
91/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järjetöntä porukkaa, mikäli yhtään välittää ulkonäöstään, kannattaisi kyllä harkita jonkin sortin meikin ostamista! Aloittajan kanssa samaa mieltä, että todella harva on luonnostaan kaunis!

Vierailija
92/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin hienoa kuin meikattu mies. Kunnon tekoripset ja huulipuna, joka korostaa kauniisti suuta. Siihen vielä puuteria ja sinistä luomiväriä. Voiko enää mies kauniimmaksi tulla. Kyllä se meikki vaan kaunistaa kaikkia iihmisiä!

Vierailija
93/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillenin tekisi terää!

Vierailija
94/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä ihmisiä, jotka kirjoittavat otsikon pienellä alkukirjaimella.

Vierailija
95/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kun se meikki ei muuta mua sen kauniimmaksi, se vain saa mut NÄYTTÄMÄÄN kauniimmalta.

Vierailija
96/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, no voi että, asiaoita on niin vaikeaa ymmärtää, ymmärrätkös sen?

[/quote]

Vierailija
97/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:10"]Mut kun se meikki ei muuta mua sen kauniimmaksi, se vain saa mut NÄYTTÄMÄÄN kauniimmalta.
[/quote]

Nimenomaan

Vierailija
98/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Puhu vaan omasta puolestasi.

Vierailija
99/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suomalainen, tummahiuksinen, tummaripsinen ja -kulmainen, hyväihoinen nainen.

En meikkaa, joskus meikkasin, mutta mitä järkeä on ripsarissa, kun se ei edes näy? Minua luullaan usein 10 vuotta nuoremmaksi, en pistä sitä pahakseni. (Olen 42v.) Ryppyjä ei synny, kun en koko ajan hinkkaa ihoani jollain putsarilla.

Vierailija
100/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa. Minulla on kosmetiikka allergia ja herkkä atooppinen iho. Jos tähän vielä lisään meikin on kasvojen iho hirveässä kunnossa. Täynnä ihonalaisia finnejä ja punaisia kutisevia karheita ihottumia. Silmät turpoaa päähän ja ovat vetistävän punaiset. Luulen, että olen meikittä kauniimpi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän