Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä ihmisiä jotka eivät käytä meikkiä

Vierailija
10.12.2014 |

Kaikkien täytyisi käyttää meikkiä. Pitäisi ajatella muita ihmisiä ja miltä heistä tuntuu katsoessaan kalman kalpeaa naamaa. Ripsari, huulikiilto ja aurinkopuuteri nyt ainakin on must. Epäreilua heitä kohtaan, jotka näkevät vaivaa kauneutensa eteen ja toinen esiintyy luonnon lapsena. Suomalaisille ei muutenkaan ole annettu kauniita piirteitä.

Kommentit (156)

Vierailija
61/156 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 09:12"]Sitten te meikkaamattomat muijat ihmettelette miksi teidän miehet lähtee tällättyjen naisten mukaan ja itkette täällä sitä??! [/quote] mä ainakin oon oman poikaystävän mielestä maailman kaunein tyttö, vaikken meikkaa. :)

[/quote]

Niin se sanoo, mutta kuolaa sellaisia jotka laittautuu kauniiksi.

Vierailija
62/156 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypilliset suomalaiset mustasukkaiset äijät ei halua että omat akat meikkaa jotta muut äijät eivät katsoisi heihin päin, siksi valehtelevat ihan pokalla puolisoilleen että nämä ovat muka kauniimpia ilman meikkiä! :D Samalla ihailevat itse kaikkia meikattuja sekä photoshopattuja naikkosia, että kun tuollaisen saisi joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/156 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkilaisen erottaa siitä että meikkaa.

Maalaiset meikkaa harvemmin.

Vierailija
64/156 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän aika paljon rahaa, kun ei tarvitse koko ajan olla tälläämässä naamaa, korjaamassa ja pesemässä. Nyt flunsassa, niin sori jos oon näyttänyt sairaalta :D pysyn kyllä kotona vielä tämän päivän, vaikka eilen erehdyin ulos.

Vierailija
65/156 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 09:12"]Sitten te meikkaamattomat muijat ihmettelette miksi teidän miehet lähtee tällättyjen naisten mukaan ja itkette täällä sitä??! [/quote] mä ainakin oon oman poikaystävän mielestä maailman kaunein tyttö, vaikken meikkaa. :)

[/quote]

Niin se sanoo, mutta kuolaa sellaisia jotka laittautuu kauniiksi.
[/quote]
luulet vaan :)

Vierailija
66/156 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä muutama syy miksi EN meikkaa: Mieheni ei pidä maalatuista=meikatuista naisista. Hän sanoo heitä "kauhistuksen kananhäkeiksi"! Aikaa tärväytyy joutavaan hommaan niin aamusta kuin illastakin. Kaikkein ikävintä on se iltainen naaman putsaus tököteistä, hyi olkoon sitä hommaa!

Vielä hurjempaa on ajatella naisia jotka laittavat tekoripset ym. härpäkkeet ja sitten illalla riisuutuvat koko höskästä. Ja sama rumba aamulla, ohhoh! Oma mieheni rakastaa minua sellaisen kuin olen, henkisesti ja fyysisesti. Saunan jälkeen olen siis parhaimmillani! 

Pääsin valtavasta taakasta kun lopetin mieheni toivomukseta "mualoomisen" 11 vuotta sitten. Aikaa on vapautunut paljon muuhun parempaan. Ehkä olen myös löytänyt jotain tärkeämpää oman navan ja naaman tuijottelun sijaan! 

Juhlatilaisuuksiin teen poikkeuksen: Pukeutuessani parhaimpiini on kevyt ehostus paikallaan. Tätä tapahtuu muutaman kerran vuodessa. :)

P.S. Kenenkään mies ei lähde meikatun naisen perään, jos saa kotona RAKKAUTTA. Näin se vaan on, kannattaa kokeilla!

Vierailija
67/156 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran miehille, jotka vaativat naisia meikkaamaan. Mikseivät miehet ehosta itseään? Yhtä vaaleita ovat suomalaiset miehet kuin naisetkin.

Vierailija
68/156 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa "mualaamaton" kirjoitti täyttä asiaa! Tulin juuri kuukauden matkalta Bangkokista. Sakkia ihan valtavasti ja kaikki meikittömiä, niin paikalliset kuin turistitkin. Hienoa!

Vierailija
69/156 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on säälittävä tyhjäpää. Turhempaa aihetta tuskin voi keksiä!

Vierailija
70/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa nämä ihmiset jotka vain tulevat kehumaan ulkonäköänsä. Harva meistä on oikeasti sysiruma joten turha nähdä itsensä parempana.

Vierailija
71/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:45"]

Inhottaa nämä ihmiset jotka vain tulevat kehumaan ulkonäköänsä. Harva meistä on oikeasti sysiruma joten turha nähdä itsensä parempana.

[/quote]

Enemmän minua inhottaa ne ihmiset, jotka vaan haukkuvat itseään ja näkevät pelkkiä huonoja puolia itsessään. Samalla tulevat haukkuneeksi kaikki muutkin, joilla on samanlaisia ominaisuuksia kuin ne, joita itsessään haukkuvat.

Miksei voi vaan hyväksyä, että on hyvä ja kaunis juuri sellaisena kuin on, kaikkine ryppyineen j näppyineen ja tummine silmänalusineen -elämä on, ja kaikki me eletään. Miksi se täytyy peittää? Esittää jotain muuta kuin oikeasti on?

Vierailija
72/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:04"]

Kaikkien täytyisi käyttää meikkiä. Pitäisi ajatella muita ihmisiä ja miltä heistä tuntuu katsoessaan kalman kalpeaa naamaa. Ripsari, huulikiilto ja aurinkopuuteri nyt ainakin on must. Epäreilua heitä kohtaan, jotka näkevät vaivaa kauneutensa eteen ja toinen esiintyy luonnon lapsena. Suomalaisille ei muutenkaan ole annettu kauniita piirteitä.

[/quote]Kuulkaas, te ylilaudan 16-vuotiaat setämiehet. Kun te trollaatte, niin trollatkaa kunnolla. Yhdys sana virheet, ym. paljastavat teidät oitis pojiksi. Ja kun suurin osa pojista ei meikkaa, niin miksi tulette promoamaan meikkausta just vauva-palstalle? Eikö kannattaisi ihan siellä ylilaudalla tai murolla tai hommafoorumilla houkutella niitä ehania poikia meikkileikkeihin. Höh.

Trollitkin heikkenee vuosi vuodelta. Mihin tässä vielä joutuu?

73/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vaan hauskaa, jos joku itsensä ruskeaksi puuteroinut kärsii nähdessään mun normaalin naaman :D Yks syy lisää olla meikkaamatta tai meikata huomaamattomasti.

Vierailija
74/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:20"]

Itse käytän huulikiiltoa tai punaa, mutta useimmat silmämeikit ärsyttävät ja kutittavat silmiäni, en pysty käyttämään. Pahoitteluni jos se häiritsee kanssaihmisiäni. Käytän sentään hajuvettä, toisin kuin 80% täällä..

[/quote]

Vähän ohi aiheen, mutta käytäthän hajuvettä kohtuudella?  Meille astmaatikoille on oikeasti vaikea olla liiallisessa tuoksupilvessä.

Joudun poistumaan nyt kaupungille, mutta jatkan myöhemmin, jos olette vielä täällä:).

Vierailija
75/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesi on viimeinen "meikki" jota toivon ihmisten käyttävän. Se kun häiritsee muitakin ihmisiä toisinkuin joku naamapuuteri ja ripsiväri. Kaikenmaailman hajusteet peittävät ihmisten omat tuoksut ja muut, joilla on vaikutusta myös esim. parinvalinnassa.

Vierailija
76/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kaunis ilman meikkiä, mutta pieni määrä meikkiä riittää. Hiukseni ovat luonnostaan tummat, mutta kulmakarvat aika vaaleat, niin näyttävät typeriltä. Myös huuleni ovat luonnostaan todella vaaleat, eikä niiden muotoa kunnolla erota. Silmien alla näkyy verisuonet, ja välillä ovat tummat muutenkin. Ihon värikään ei ole tasainen.
Yleensä en vahvaa meikkiä käytä (juhlissa korkeintaan), mutta arkena meikkaan sen verran että saan väriä kasvoille.
Pari ystävääni näyttävät (väritykseltään) aika samalta ilman meikkiä, kun minä kevyesti meikattuna. Kaikki ei ole luonnonkauniita, mutta jotkut ovat, joten tyhmää sanoa että kaikkien pitäisi meikata.

Vierailija
77/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkääpä muijat vaan pakkelia naamaan. Tekoripsiä ja etenkään TEKOKULMAKARVOJA ei passaa unotaa! Ne on ihan must, muuten ette pärjää ihmisten ilmoilla. Joku voi ihan mielensä pahoittaaa, jos ilman härpäkkeitä vaikka kauppaan lähtee! Puhumattakaan, jos tahdotte tehdä vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen. Silloin kannattaa panostaa oikein kunnolla. Kaikki purnukat ja tökötit esiin! Muistakaa POHJUSTAA kunnolla, se on kaiken a ja o! Siis koko naama pohjustetaan. Erityishuomio silmäluomiin ja huuliin, ettette vaan laittaisi väriä ennen pohjamaalia. Näitä todella tärkeitä make-up tuotteita on niin paljon, että listani jää pahoin puutteelliseksi. Mutta kyllähän te tiedätte ja maalipakkinne on kunnossa!

Kyllä pukeutumiseen kannattaa myös satsata. Kuka sitä pulskaa naista läskimakkaroinen kehtaa katsoa! Laihdutuskuurille pikaisesti, jos on päässyt repsahtamaan. Ennen tuloksia muistakaa käyttää kehoa muovaavia alusasuja, oikein napakoita, ettei itrat näy. Muoti, se on naiselle tärkeää, että saisi miehen. Ei siis mitään ale-vaatteita, ettette nolaa itseänne.

Tukanlaittoon pitää panostaa todenteolla. Se on niin tärkeä juttu, ettäs tiedätte. Hiukset ne kun ovat naisen kruunu! Hyvän shampoon jälkeen hoitoaine, joka huudellaan. Sitten hiuksiin jätettävää ja muotovaahtoa ja geeliä. Siloittavaa/kihartavaa ainetta myös kuuluu päähän laittaa, ynnä monia muitakin tuotteita joita en tässä jaksa luetella. Lopuksi kunnon pilvi hiuslakkaa päälle.

Kyllähan on kumma, jos näin laittautunut nainen ei miestä saa! Älkääkä missään nimessä ottako yöksi pois näitä systeemejä, muutenhan mies voi jättää ja lähteä uusille paremmin laittautuneiden naisten apajille! Sitäpaitsi hän ei uskoisi silmiään, jos tuosta kaikesta kuoriutuisitte...eikä hän jaksaisi odotella, että sama rumba alkaisi aamulla!

Vierailija
78/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meikkaan koska näytän muuten zombielta mustien silmänalusten takia. Mulla on krooninen anemia. Mutta ymmärrän vallan mainiosti ihmisiä jotka eivät meikkaa. Itsekin pidän vapaapäiviä kun ei tarvitse mennä lähikauppaa kauemmas.

Vierailija
79/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:04"]

[/quote]

Rakas ihminen, saat aivan vapaasti järkyttyä ulkonäöstäni, en aio sinun vuoksesi levitellä meikkejä naamaani. Eivät ne sinun piirteesi muutu yhtään sen kauniimmiksi, vaikka miten maalaisit, sama naama siellä on alla ja pään sisäpuolikin vaikuttaa valitettavan tyhjältä.

Vierailija
80/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ihmisellä valittamisen aiheet. Ihmisiä kuolee sotiin ja nälkään! Miksi ette lahjoittasi, joka senttiä jonka meikkin käyttätte sitä tarvitsevalle. Oikein ällöttää millaisessa roolissa kosmetiikka on nykypäivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi