en ymmärrä ihmisiä jotka eivät käytä meikkiä
Kaikkien täytyisi käyttää meikkiä. Pitäisi ajatella muita ihmisiä ja miltä heistä tuntuu katsoessaan kalman kalpeaa naamaa. Ripsari, huulikiilto ja aurinkopuuteri nyt ainakin on must. Epäreilua heitä kohtaan, jotka näkevät vaivaa kauneutensa eteen ja toinen esiintyy luonnon lapsena. Suomalaisille ei muutenkaan ole annettu kauniita piirteitä.
Kommentit (156)
Huom, kateelliset kantturat eivät edes osaa meikata. Siksi eivät käytä meikkiä.
Siksi mollaavat meikattuja, siistejä naisia, ja kuvittelevat että heillä itsellään on hyvä iho, ovat mielestään muka edustavia valokuvissa misspiggymäisine punoittavine hikisine ihoineen ja pienet siansilmät tapittavat jostain sieltä taikinanaaman keskeltä!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:53"]
"Meikit ovat suurimmaksi osaksi luonnontuotteita"
HAHAHAHAHHA.
[/quote]
Nykymeikit ovat, lue inci-listat.
mua ei kiusaa sun meikit, ala suotta vaivaa paatas mun meikittomyydella. maailmassa on takuulla merkityksellisempiakin asioita ku mun naama ja milta se nayttaa :) kun kelpaa itselleen, muulla ei oo niin valia.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:56"]Minä en ymmärrä ettei kaikkien iho ole niin hyvin hoidettu ettei tarvitse meikkiä. Onneksi olen luonnonkaunis. [/quote] Niin omasta mielestäsi. Oikeasti tuskin kuitenkaan.
[/quote]
Eikö ole tärkeintä olla nimenomaan sellainen, että itse tykkää? Mitä väliä on sillä, jos kaikki muut tykkää mutta itse ei?
Itse en meikkaa, näytän mielestäni paremmalta ilman meikkiä ja niin näyttävät mielestäni kaikki muutkin. Muiden mielestä näytän paremmalta meikillä. Muiden mielestä näytän myös paremmalta sellaisissa vaatteissa, joita en itse haluaisi ikipäivänä käyttää enkä kokisi oloani mukavaksi niissä. En ymmärrä, miksi minun täytyisi elää muita miellyttääkseni, jos oma toimintani ei kuitenkaan aiheuta mitään haittaa muille?
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:41"]Minä olen meikannut siitä lähtien kun olin 15v. Olen nyt 36v.
Kaverini jaksoivat aina herjata sen takia kun meikkaan eli lähes parin kymmenen vuoden ajan olen joutunut kuuntelemaan piikittelyä, ja ikänsä huonoihoisena ollut äitini toitotteli aina että minun naama vanhenee aivan varmasti todella ennenaikaisesti kun meikkaan niin paljon.
Lopputulos: Koska meikki on suojannut minun ihoani, niin minun iho näyttää yli 10 vuotta nuoremmalta ilman meikkiä, kuin noilla em. meikkaamattomilla samanikäisillä kavereillani joiden kasvot ovat todella kuluneen ja kärsineen näköiset. Tämä kiinteä ja tasaisen sävyinen pienihuokoinen ihoni ei ole geeneistä kiinni (huonoihoinen äitini on siitä esimerkki) vaan todiste siitä että meikki myös SUOJAA ihoa kaikelta mitä tuo ilmasto yrittää siihen työntää ja koska meikeissäni on aina ollut aurinkosuoja niin sekin tottakai auttanut asiaa.
[/quote]
Ihan mielenkiinnosta. Paljonko kehosi sen sijaan sisältää noita kemikaaleja? Eikö siitäkin puhuta paljon, ettei raskaana olevien tulisi meikata, koska siitä imeytyy haitallisia aineita kehoon?
Ehkä jotkut meikkaajat käyttävät luonnonmukaista kosmetiikka. Suurin osa ei, jos katsoo mitkä firmat myyvät eniten meikkejä.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:53"]
"Meikit ovat suurimmaksi osaksi luonnontuotteita"
HAHAHAHAHHA.
[/quote]
Nykymeikit ovat, lue inci-listat.
[/quote]
Luen aina käyttämistäni tuotteista incit, enkä todellakaan laittaisi suurimpaa osaa niistä meikeiksi kutsutuista tököteistä kehooni.
Teinin sielu ja huono itsetunto. Meikkiä naamaan jotta oon kauniimpi niinku musavideoissa... niinku photoshopatuissa mainoskuvissa.
Ja sitten jossain vaiheessa tajuaa että se kullatuin päällisin laminoitu naamarasva/ meikkipurkki hyödyttää vain pörssiin listautuneen
Yhtiön sijoittajia...
ja jokainen vanhenee joten kauneus on katoavaista ja sillä 500-1000€ jonka kk laittaa kosmetiikkaan ostaisi arvopapereita ihan kivasti.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:13"]
En ymmärrä ihmisiä jotka eivät ymmärrä. Lienee ÄO alle 50.
[/quote]
Kuten myös siis sulla :D
Minä en meikkaa koska olen valtaosalle meikeistä allerginen (väriaineet ja säilöntäaineet pahimpia) ja kärsin atooppisesta ihottumasta jonka meikkien kemikaalit saavat aikaan vaikkei varsinaista allergiaa olisikaan.. Iho pysyy kunnossa kun vältän turhia tököttejä. Lisäksi valtaosa kosmetiikasta sisältää syöpävaarallisia aineita joten yritän senkin vuoksi pitää määrän minimissä: saippua, kosteusvoide, deodorantti ja hammastahna. Talvikautena joskus hiuslakka jos tukka meinaa sähköistyä.
Riittävä uni pitää kyllä silmäpussit poissa ja terveellinen ruokavalio sekä riittävä vesi ihon kunnossa.
Naiset, jotka eivät meikkaa ovat raikkaamman näköisiä kuin ne, jotka meikkaavat raskaasti. Jos heillä on hyvät elintavat.
http://data2.whicdn.com/images/150739721/large.jpg
Mulla on ainakin sen verran hyvä ja rusehtava iho luonnostaan, että hyvin harvoin tarvitsen meikkivoidetta. Ripset ja kulmat ovat vaaleat, mutta en niitäkään meikkaa, paitsi erityistapauksissa. Olen kaunis juuri näin.
Eikä mua muutenkaan kiinnosta meikata töihin, joissa hikoan ja sotken naamani.
Siksi suomalaisia pidetään rumina koska eivät ehosta itseään juuri yhtään. Vain noin neljäsosa on siistissä meikissä. Ne hienot merkkivaatteetkin näyttävät rumalta jos kasvot on kuin jostain toisesta maailmasta, negatiivisessa mielessä siis.
Kun menee esimerkiksi New Yorkiin, Bostoniin, Lontooseen, Tokioon, Pietariin tai jopa tähän lähelle Tukholmaan tai Tallinnaan niin meikkaamattomia naisia on vain noin 10-15%.
Mä en meikkaa, koska muuten kaikki aikani menisi ihailevien ihmisten hätistelyyn ympäriltäni. Ja pitäähän mun sitä paitsi antaa vähän tasoitusta muillekin.
Suomalaiset on tunnettua hippi-metsäläiskansaa tuolla maailmalla, koska kaikki täällä porukka ei käytä mitään laadukkaita tuoksuja, eivät meikkaa, ovat yleisesti epäsiistin näköisiä kynittyine kananpersetukkineen tai roikkuvine hippiletteineen jotka saavat naaman näyttämään vähintään yhtä roikkuvalta. Eivätkä pese hiuksiaan vaan ne haisee oudolle, ja hammashygienia alkaa olla brittiläistä tasoa eli aika karsea.
Ihmiset eivät sen vertaa viitsi suojata kasvojaan meikillä että piilottaisivat epätasaisen juoppomaisen ihon jonka pinta kalvakka mutta pienet verisuonet korostuvat siinä pinnasta kuin puliukolla. Meikki suojaisi ihoa sen verran ettei niitä verisuonia ja couperosaa tulisi, mutta eihän tämä metsäläiskansa sitä edes tajua. Luulisi että suomalainen nuoriso olisi fiksua ja välittäisivät ulkonäöstään, mutta aika suuri osa heistäkin näyttää suoraan suosta revityiltä!
Sitten te meikkaamattomat muijat ihmettelette miksi teidän miehet lähtee tällättyjen naisten mukaan ja itkette täällä sitä??!
Mä meikkaan vaihtelevasti, mutta musta semmonen meikkaamattomien tai meikattujen ylimielinen asenne on joka tapauksessa inhottavaa.
1.Minusta se vaan on turhaa. 2. Ja sitä paitsi olen siihen liian laiska. 3. en usko että se millään tavoin kaunistaisi minua.4. meikeistä tulee suttuinen ja likainen olo, naama haisee kemikaaleilta ja aina vaatteisiin jää tahroja.5. silmiä alkaa kirveleen.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 09:12"]Sitten te meikkaamattomat muijat ihmettelette miksi teidän miehet lähtee tällättyjen naisten mukaan ja itkette täällä sitä??!
[/quote]
mä ainakin oon oman poikaystävän mielestä maailman kaunein tyttö, vaikken meikkaa. :)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 09:12"]
Sitten te meikkaamattomat muijat ihmettelette miksi teidän miehet lähtee tällättyjen naisten mukaan ja itkette täällä sitä??!
[/quote]
Jos meikin käyttö ja ulkonäkö ylipäätään on miehelleni tärkeimpiä kriteereitä kumppanin valinnassa, niin minun puolestani saa sitten mennäkin :).
Jos ei tahdo meikata niin onko pakko?