Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi poistanut kirje-kokoisen paketin ToriDiili-vaihtoehdoistaan?

Vierailija
06.07.2025 |

Enää pienin vaihtoehto peruspaketti 40 x 32 x 15 cm. 

Siltä kannalta huono, kun ei saa seurantaa lähetykselle, jos tavallisena kirjeenä laittaa (kirjattu kirje tms. toki joo, mutta huomattavasti kalliimpi kuin mitä se Torin XXS-koon pienen kirjemäinen max. 3 cm paksu vaihtoehto oli).

Höh...  : (

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huomasin saman. Kirjekokoinen lähetys kai nyt laitettava pienimpänä diilipakettina? 

Vierailija
2/10 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu. Monet ostajat on niin köyhiä, että jättää ostamatta, jos ei ole halpaa toimitusvaihtoehtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just aloitin tänään ketjun joka jo jonnekin hävisi, että sakkaa kaupat 1 euron tuotteissa (lastenvaatteet), kun kuka nyt maksaisi 2,99e postikuluja ja torin oman maksun enää euron tuotteesta? Sinänsä ymmärrän tuon isomman paketin, koska tuo kolme sentin paksuus meni yli varmaan kaikilla ainakin lähetysseurannan mukaan, josa näkyy mitat.

Vierailija
4/10 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just aloitin tänään ketjun joka jo jonnekin hävisi, että sakkaa kaupat 1 euron tuotteissa (lastenvaatteet), kun kuka nyt maksaisi 2,99e postikuluja ja torin oman maksun enää euron tuotteesta? Sinänsä ymmärrän tuon isomman paketin, koska tuo kolme sentin paksuus meni yli varmaan kaikilla ainakin lähetysseurannan mukaan, josa näkyy mitat.

Ja tavallinen kirjekin nykyään jotain 2,75 e ja se saa olla vain 50 g, eikä siihen mitään seurantaa saa, vaan jos katoaa, niin Postia ei kiinnosta tuon taivaallista, että minne hävinnyt.

Onneksi toistaiseksi ei omalla kohdallani vielä koskaan ole hävinnyt, mutta kerta se on ensimmäinenkin.

Vierailija
5/10 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne postin postilaatikkoon/luukkuun jaettavat paketit on ollut ongelmallisia seurannan suhteen. Niitä muka seurataan, mutta todellisuudessa on mitä sattuu. Postinkantaja itse kuittaa sen perille menneeksi, mutta ainakin minulle on käynyt niin, ettei se siitä huolimatta perille mennyt. Posti vaan kysyy muistaako kantaja tuollaista pakettia, kun kyselee kadonneen paketin perään. Kuinka moni postinkantaja myöntäisi kadottaneensa/vieneensä/jakaneensa väärään paikkaan?

Vierailija
6/10 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin. Luulen että ongelmia ollut siinä, että ihmiset laittaneet pienen oloisille tuotteille pienimmän pakkauskoon katsomatta sen tarkemmin, että maksimipaksuus on tosiaan vain 3cm. Itse oon ollut näissä aina tarkka ja mittaillut ja punninnut tavaroita huolellisesti ennen ilmoituksen tekemistä. Mulla on myös pahvinen mitta jossa 3cm leveä aukko, sillä voi tarkastaa meneekö pakkaus siitä läpi. Mutta kun kaikki eivät ole tarkkoja niin tämä mahdollisuus poistuu sitten. Postimaksu tosin nousee siitä vain eurolla, niin tuskin kenenkään kaupat siitä kiinni jää.

Vierailija
7/10 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtykää Vintediin ostoksille, siellä on halmennat postit. Itsekin siirryin.

Vierailija
8/10 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö siellä tavara kaupaksi? Mikä myy?

Vierailija
9/10 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö siellä tavara kaupaksi? Mikä myy?

Itse olen saanut siellä myytyä lasten vaatteita ja kenkiä ja aikuisten kumisaappaita ja avaamatonta kosmetiikkaa. Olen ostanut sieltä pussilakanoita ja Iittalaa ja Arabiaa, ne näyttää liikkuvan nopeasti kun koko ajan menee juuri nenän edestä.

P.S. Anteeksi kirjoitusvirhe tuossa aiemmassa kommentissa, piti olla tietenkin halvemmat eikä halmennat.

Vierailija
10/10 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat nousee kaikkialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän