Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä ihmisiä jotka eivät käytä meikkiä

Vierailija
10.12.2014 |

Kaikkien täytyisi käyttää meikkiä. Pitäisi ajatella muita ihmisiä ja miltä heistä tuntuu katsoessaan kalman kalpeaa naamaa. Ripsari, huulikiilto ja aurinkopuuteri nyt ainakin on must. Epäreilua heitä kohtaan, jotka näkevät vaivaa kauneutensa eteen ja toinen esiintyy luonnon lapsena. Suomalaisille ei muutenkaan ole annettu kauniita piirteitä.

Kommentit (156)

Vierailija
101/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pääasiassa morkataan kuudetta sivua meikkaavia naisia ja ylistetään omaa luonnollista kauneutta, joka on miehen mielestä juuri oikea tapa olla.

Huomaan päivittäin meikkaavana joskus muiden naisten vähättelevän minua, mutta siinäpähän vähättelevät. Huono käytös ei kaunista ketään. Minä koen, että tämä on minulle hyvä tapa olla ja viihdyn laittautuneena, mikä tuskin on keneltäkään pois. Mikäli mieheni ei tätä hyväksyisi, hän olisi tuskin valinnut minua. Ikääkin kerinnyt kertyä sen verta mittariin, että olisin jo rupsahtanut, mikäli meikki sen automaattisesti aiheuttaisi.

Jos naiset keskittyisivät etsimään toisista hyviä asioita, niin voisivat varmasti itsekin paremmin.

Vierailija
102/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rumat meikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:32"]

Täällä pääasiassa morkataan kuudetta sivua meikkaavia naisia ja ylistetään omaa luonnollista kauneutta, joka on miehen mielestä juuri oikea tapa olla. Huomaan päivittäin meikkaavana joskus muiden naisten vähättelevän minua, mutta siinäpähän vähättelevät. Huono käytös ei kaunista ketään. Minä koen, että tämä on minulle hyvä tapa olla ja viihdyn laittautuneena, mikä tuskin on keneltäkään pois. Mikäli mieheni ei tätä hyväksyisi, hän olisi tuskin valinnut minua. Ikääkin kerinnyt kertyä sen verta mittariin, että olisin jo rupsahtanut, mikäli meikki sen automaattisesti aiheuttaisi. Jos naiset keskittyisivät etsimään toisista hyviä asioita, niin voisivat varmasti itsekin paremmin.

[/quote]

Juuri näin!

Itse meikkaan lähes päivittäin, mutta käytän lähinnä vain meikkivoidetta ja ripsiväriä. Saan usein kehuja ulkonäöstäni ja sen "luonnollisuudesta". Vaalennan myös hiuksiani, mutta ihmiset luulevat minun olevan oikeasti blondi. Mitenkähän tähän pitäisi suhtautua - olenko huijari? :) Ilman meikkiä minulla on laikullinen ja epätasainen couperosaiho. Tunnen oloni hieman itsevarmemmaksi, kun olen parannellut ihoani meikillä. Mielestäni minulla on oikeus elää ilman kyselyitä "miks sää oot noin punanen" tms.

Monet miehet sanovat naisten olevan paremman näköisiä ilman meikkiä. Miehet eivät kuitenkaan tunnu tajuavan sitä, että iso osa naisista meikkaa ainakin jonkin verran. Näköjään miehet mieltävät "meikiksi" vain sellaiset asiat, jotka poikkeavat selvästi naisen luonnollisesta värityksestä: näkyvän luomivärin tai punatut huulet jne. 

Vierailija
104/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää ! En meikkaa eikä mun tarvi sitä puolustella kenellekään. Tää palsta on iso vitsi.

Vierailija
105/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naulan kantaan

Vierailija
106/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:24"]Mä olen suomalainen, tummahiuksinen, tummaripsinen ja -kulmainen, hyväihoinen nainen.

En meikkaa, joskus meikkasin, mutta mitä järkeä on ripsarissa, kun se ei edes näy? Minua luullaan usein 10 vuotta nuoremmaksi, en pistä sitä pahakseni. (Olen 42v.) Ryppyjä ei synny, kun en koko ajan hinkkaa ihoani jollain putsarilla.
[/quote]

Ripsari pidentää ja tuuhentaa olivat ripsesi kuinka täydelliset tahansa. (ihanaa kun koet itsesi täydelliseksi, vaikka kukaan ei sitä ole)

Vierailija
107/156 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:52"]Ihan järjetöntä porukkaa, mikäli yhtään välittää ulkonäöstään, kannattaisi kyllä harkita jonkin sortin meikin ostamista! Aloittajan kanssa samaa mieltä, että todella harva on luonnostaan kaunis!
[/quote]

samaa mieltä

Vierailija
108/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä taas en ymmärrä miksi miksi joku haluaisi sotkia kauniin vaaleaa ihoaan aurinkopuuterilla?

Vierailija
109/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voitaisiin vähän kohtuullistaa myös muussa kulutuksessa ja lasten määrässä, että olisi jotakin jäljellä vielä v.3015.(jKr).

Vierailija
110/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:04"]Kaikkien täytyisi käyttää meikkiä. Pitäisi ajatella muita ihmisiä ja miltä heistä tuntuu katsoessaan kalman kalpeaa naamaa. Ripsari, huulikiilto ja aurinkopuuteri nyt ainakin on must. Epäreilua heitä kohtaan, jotka näkevät vaivaa kauneutensa eteen ja toinen esiintyy luonnon lapsena. Suomalaisille ei muutenkaan ole annettu kauniita piirteitä.
[/quote]
Mitä epäreilua siinä on jos sinä haluat nähdä vaivaa oman kauneutesi eteen?
Miksi tuhlaat aikaasi puunaamalla omaa naamaasi, kun voisit käyttää sen ajan paljon tärkeimpiin asioihin? Liika kemikaaleilla ja kosmetiikalla läträäminen ei tee hyvää kenellekään.
Lopeta sinäkin se ja hyväksy itsesi sellaisena kuin oikeasti olet. Yllättävän moni on löytänyt onnellisuuden ihan omasta sisältään, eikä mistään kalliista purkista.
Minusta ei tunnu yhtään pahalta katsoa rumia ihmisiä. Vasta siinä vaiheessa, jos he suunsa avatessaan alkavat suoltamaan törkeyksiä, minua alkaa inhottamaan. Sama koskee kyllä meikattujakin.

Vierailija
111/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opin olemaan meikkaamatta opiskeluaikana. Parin viikon 12-14 h/paiva opiskeluputken jalkeen tuli kyseenalaistettua miksi tuhlaan vahaisesta omasta ajastani puoli tuntia puunaamiseen ja puunauksen poistoon. Niin, miksihan. Itsetuntoni on sen verran vahva etta uskallan menna ihmisten ilmoille ihan meikitta, vaikka teini-iassa pisin meikitta kavelty matka taisi olla suihkusta meikkipeilin eteen. Nykyisin meikkaan parina paivana viikossa, milloin nyt tekee mieli laittautua. En koe etta meikkaaminen olisi mikaan vastuu kanssaihmisia kohtaan. :)

Vierailija
112/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa naiset panostavat ihonsa hoitamiseen meikkaamisen sijasta. Kosteutettu, puhdas iho näyttää kauniilta ilman meikkiäkin tai pelkkä sipaisu meikkiä haluttaessa riittää. Paksuja pakkelikerroksia tarvitaan korkeintaan näyttämötaiteessa, iho-ongelmien peittämiseen tai katseen siirtämiseen muualle kasvojen kantajaa vaivaavista ongelmakohdista.

Vierailija
113/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka kyttäävät toisten tekemisiä ja tekemättä jättämisiä.

Vierailija
114/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:04"]Kaikkien täytyisi käyttää meikkiä. Pitäisi ajatella muita ihmisiä ja miltä heistä tuntuu katsoessaan kalman kalpeaa naamaa. Ripsari, huulikiilto ja aurinkopuuteri nyt ainakin on must. Epäreilua heitä kohtaan, jotka näkevät vaivaa kauneutensa eteen ja toinen esiintyy luonnon lapsena. Suomalaisille ei muutenkaan ole annettu kauniita piirteitä.
[/quote]
Tunnen monia miehiä jotka eivät luultavasti meikkaa lainkaan. Minusta se on ihan ok.

Vierailija
115/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:04"]Kaikkien täytyisi käyttää meikkiä. Pitäisi ajatella muita ihmisiä ja miltä heistä tuntuu katsoessaan kalman kalpeaa naamaa. Ripsari, huulikiilto ja aurinkopuuteri nyt ainakin on must. Epäreilua heitä kohtaan, jotka näkevät vaivaa kauneutensa eteen ja toinen esiintyy luonnon lapsena. Suomalaisille ei muutenkaan ole annettu kauniita piirteitä.
[/quote]
Tunnen monia miehiä jotka eivät luultavasti meikkaa lainkaan. Minusta se on ihan ok.
[/quote]
Sikaniskoja? ;)

Vierailija
116/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, en meikkaa. Olrn suomalainen, mutta en kalpea. Ihoni on aika tumma (ympäri vuoden näyttää samalta kuin kaverini ruskettuneina) ja ripseni pitkät ja tummat. Pidän itsestäni näin ja niin tuntuu mieskin pitävän. En siis näe mitään syytä meikata vain miellyttääkseni sinua.

Vierailija
117/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 16:44"]

Minä en meikkaa koska olen valtaosalle meikeistä allerginen (väriaineet ja säilöntäaineet pahimpia) ja kärsin atooppisesta ihottumasta jonka meikkien kemikaalit saavat aikaan vaikkei varsinaista allergiaa olisikaan.. Iho pysyy kunnossa kun vältän turhia tököttejä. Lisäksi valtaosa kosmetiikasta sisältää syöpävaarallisia aineita joten yritän senkin vuoksi pitää määrän minimissä: saippua, kosteusvoide, deodorantti ja hammastahna. Talvikautena joskus hiuslakka jos tukka meinaa sähköistyä.

Riittävä uni pitää kyllä silmäpussit poissa ja terveellinen ruokavalio sekä riittävä vesi ihon kunnossa.

[/quote]

Atoopikko täälläkin, ja vältän myös mahdollisimman paljon kaikkia tököttejä. Mainitsemasi tuotteetkin olen korvannut mahd. luonnonmukaisilla jutuilla, esim. saippuan ei todellakaan kannata olla nestesaippua vaan joku öljyinen palasaippua. Kosteusvoiteita löytyy paljon, joissa ei ole ihoa ärsyttäviä kemikaaleja jne. Oma suosikkini on Frantsilan luomu perusvoide ja kasvoille Frantsilan kehäkukkavoide. Deodoranttina käytän kookosöljy+ruokasooda -yhdistelmää ja jos haluan jotain tuoksua, laitan Frantsilan dödöä. Hammastahnojakin saa luontaisempia :)

Vierailija
118/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla naisista puolet meikkaa, puolet ei. Minä meikkaan.

Jostain syystä ne meikkaamattomat ovat juuri niitä jotka haukkuu ja mollaa aina muiden naisten ulkonäköjä, etenkin meikattuja ja vaatetukseensa panostavia naisia koska meillä on monta jotka pitävät muodista, ja näissä meikkaamattomissa on muutenkin monta työpaikkakiusaajan luonteista naista. Ehkä hekin voisivat paremmin jos viitsisivät edes vähän laittautua.

Meitä meikattuja ei varsinaisesti voisi muuten kiinnostaa se etteivät nämä meikkaa, mutta kun se korostuu juuri niillä tyypeillä erittäin rumana ja ilkeänä luonteena.

Vierailija
119/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:46"]

Tässäpä muutama syy miksi EN meikkaa: Mieheni ei pidä maalatuista=meikatuista naisista. Hän sanoo heitä "kauhistuksen kananhäkeiksi"!

[/quote]

Olette selvästi maalaisia, ja tosiaan ei kenenkään kannata edes alkaa meikkaamaan jos ei osaa.

Toisaalta säälittää kaikki tuollaiset huonoitsetuntoiset naiset jotka tekevät jotain tai jättävät tekemättä jotain vain miehen mieliksi.

Vierailija
120/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa muijat jotka hokee että "ku mun mies tykkää pitkistä hiuksista" ja pitävät jotain karseaa rotanhäntää ja kuvittelevat olevansa jotenkin vetävämpiä sellaisella letillä.

Mä olen satavarma että miehet tykkää ihan sama minkä pituisista hiuksista naisella, kunhan ne hiukset on terveen näköiset ja niihin voi koskea ilman että käsi jää niihin kiinni kuin hämähäkinseittiin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme