Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä ihmisiä jotka eivät käytä meikkiä

Vierailija
10.12.2014 |

Kaikkien täytyisi käyttää meikkiä. Pitäisi ajatella muita ihmisiä ja miltä heistä tuntuu katsoessaan kalman kalpeaa naamaa. Ripsari, huulikiilto ja aurinkopuuteri nyt ainakin on must. Epäreilua heitä kohtaan, jotka näkevät vaivaa kauneutensa eteen ja toinen esiintyy luonnon lapsena. Suomalaisille ei muutenkaan ole annettu kauniita piirteitä.

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:46"]

Tässäpä muutama syy miksi EN meikkaa: Mieheni ei pidä maalatuista=meikatuista naisista. Hän sanoo heitä "kauhistuksen kananhäkeiksi"!

[/quote]

Häh? Onpa tuo todella homomaisesti sanottu mieheltä, ja se viittaisi siihen ettei ole mikään ihme jos miehesi ei pidä meikatuista naisista koska pitää meikkaamattomista pikkupojan näköisistä....

Vierailija
122/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kriteeri on meikattu nainen, koska siitä tiedän että nainen ei ole laiskan puoleinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän meikkiä joka päivä. Kun lähden ulos lasten kans, kouluun, töihin, joka paikassa. Jos tiedän että olen kotona päivän niin sillon en meikkaa. Meikkaan vain sen vuoksi että pidän siitä. Lisäksi haluan peittää tummat silmänaluset, vauvan kans kun tulee valvottua paljon öisin ja se näkyy päällepäin. Täällä oulussa on paljon lestatiolaisia jotka eivät tietenkään meikkaa. Eipä tuo minua haittaa, suurinosa niin luonnon kauniita eivätkä tarvi meikkiä. Miksi silloin pitäisi meikata jos ei tarvi/halua? Mitenhän nuilla lestatiolaisilla ei väsymys näy. Omalle kohdalle sattunu äitejä, joilla vaikkapa viisi pientä lasta mukana ja äiti fressin näköinen ilman meikkiäkin. Oon vähän kade! Oisi mukavaa jos ei "tarvitsisi" meikkiä. Iho pysyisi hyvänä.

Vierailija
124/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 10:58"]

Itse käytän meikkiä joka päivä. Kun lähden ulos lasten kans, kouluun, töihin, joka paikassa. Jos tiedän että olen kotona päivän niin sillon en meikkaa. Meikkaan vain sen vuoksi että pidän siitä. 

[/quote]

"Meikkaan vain, koska tykkään siitä. Mutta teen sitä kuitenkin vain silloin jos joku muu voi nähdä minut, en silloin jos olen yksin":

Uskotteko te oikeasti itse noita juttujanne? Eikö noissa ole ristiriitaa omasta mielestänne?

Vierailija
125/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä kyllä käynyt paljon vieraita vaikka ole meikittä. En ala vartavasten meikkaamaan jos joku ystävä/sukulainen soittaa että tulee käymään! Niin ja toinen juttu että mökillä en koskaan meikkaa. Mökillä olemme lähes aina ystävien kanssa. Meikkaan itseäni varten, että minulla olisi hyvä olo kun lähden ulos. Ihan sama asia kun aamulla, valitsen ne vaatteet jotka tuntuvat hyvältä päällä. Meilkaan koska minusta tuntuu hyvältä lähteä niin ulos. Terv 100

Vierailija
126/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta huomaa, että Suomessa on yhä vallalla tämä "rumat ne vaatteilla koreilee" -mentaliteetti. Meikkaavat naiset ovat automaattisesti räikeitä maalipyttyjä, selitellään, kuinka "minun mieheni inhoaa meikattuja naisia" jne. On totta, että hyväihoinen ja kaunispiirteinen nainen on kaunis ilman meikin häivääkään, mutta kyllä sellaista tavallista olminväristä suomalaista kevyt nudemeikki vain kaunistaa.

Vierailija
127/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan aina ihmisten ilmoille lähtiessäni, koska yksinkertaisesti näytän paremmalta. Suosin kevyttä ja luonnollista meikkiä, en mitään drag queen -maskia. Ihoni reagoi todella voimakkaasti lämpötilan vaihteluihin, joten meikkivoide on pakollinen, ellen halua naamani helottavan tomaatinpunaisena. Esim. pakkasilmalla meikkivoide suojaa ihoani huomattavasti, aamuisin kovalla pakkasella koiraa ulkoiluttaessa naama tuntuu jäätyvän paikoilleen, mutta meikin kanssa tunne on ihan erilainen. Käytän vain luonnonkosmetiikkaa, joka on mahdollisimman hellävaraista iholle.

Vierailija
128/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 11:51"]

Tästä ketjusta huomaa, että Suomessa on yhä vallalla tämä "rumat ne vaatteilla koreilee" -mentaliteetti. Meikkaavat naiset ovat automaattisesti räikeitä maalipyttyjä, selitellään, kuinka "minun mieheni inhoaa meikattuja naisia" jne. On totta, että hyväihoinen ja kaunispiirteinen nainen on kaunis ilman meikin häivääkään, mutta kyllä sellaista tavallista olminväristä suomalaista kevyt nudemeikki vain kaunistaa.

[/quote]

Niinpä! Jopa tuo sananlasku on varmaan peräisin sota-ajalta 1900-luvun alkupuolelta, mutta on vaan niin helvetin noloa nähdä ja kuulla että TÄMÄN PÄIVÄN IHMISET KEHTAA SITÄ VIELÄ KÄYTTÄÄ ja sen mukaan vielä ELETÄÄN! Suomalaisten katkeruus ja kateus kauniimpia ja laitetumpia (koska rahaa menee ja raha on aina jollain tavalla muka pois toiselta, huom) kohtaan ei ole muuttunut mihinkään.

Vierailija
129/156 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi että kun sä olet niin kaunis ilman meikkiä" monet miehet ja naiset sanovat minulle.

No, minulla on kasvoissa botoksia ja fillereitä, ei paljon mutta kuitenkin, ja meikkaan joka päivä tädyellisen meikin kaikkine tuotteineen mutta värit ovat melko luonnollisia ja jos tajuaa meikeistä jotain niin tajuaa että minullahan on ihan hyvä kerros sitä meikkiä nassussa, ja useimmat eivät tajua että kasvoissani on juurikin noita pistoksia leuasta otsaan ja kaikessa siltä väliltä :D Että se siitä meikittömyydestä ja 100% luonnollisuudesta.

Vierailija
130/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ymmärrän, se on vaan yksi valinta. Itse en tosin lähde töihin tai muualle ilman meikkiä, koska jos en laita ripsaria ja vähän rajausta, näytän ihan sairaalta kuin olisi kuumetta neljäkymmentä astetta ja ei olisi nukkunut viikkoon...Kotona sitten vapaapäivinä olen välillä meikittömänä haamun näköisenä!

Vierailija
131/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tajua! Ällöttää ihan, että noin puolet ihmisistä ei koskaan ajattelekaan meikkaavansa. ESim. meidän työpaikalla enemmistö menee tärkeisiin asiakastapaamisiinkin ilman meikkiä, silmänaluset tummina ja naama punoittaen.

Mikä noita miehiä oikein vaivaa?

Vierailija
132/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestenkin kannattaisi harkita meikkaavansa. Tasoittaa vähän ihoa ja peittää tummat silmänaluset. Miksi miesten meikkaus on kauhea tabu?

Vierailija
133/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä jotka eivät ymmärrä. Lienee ÄO alle 50.

Vierailija
134/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvikaan ymmärtää. Ei se meitä meikkaamattomia haittaa. Mutta nauttisit vaan siitä, että oletpa sitten muiden silmässä entistä kauniimpi mitä enemmän on meikkaamattomia "rumia" ympärillä :D

Itse en näe kyllä itseäni järin rumana ilman meikkiä. Minulla on tummat ripset ja kulmakarvat ja ihokin on luonnostaan sellainen oliivibeige, ei kovin kalpea. Huuletkin on aika tumman pinkit luonnostaan. 

Vierailija
135/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sille ei vaan voi mitään, että oon saanu paremmat geenit kun sinä ;) Täydelline iho, mustat ripset ja kulmat ja terveen värinen muutenkin. Ei mustia silmänalusia tms...

Vierailija
136/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D... En pidä sitä tärkeänä ja koen näyttäväni hyvältä ilmankin. Edellinen kämppikseni oli samanlainen kuin sinä... hänen oli hirveän vaikeaa ymmärtää että ulkonäkö ei ole joillekin ihmisille pääasia elämässä. Siinäpähän ihmettelette, ei ole teiltä pois, että joillakin on elämässään muutakin sisältöä kuin toisten ulkonäön arvostelu. :)

Vierailija
137/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä muilla on ymmärrystä enemmän kuin ap:lla.

Vierailija
138/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kuva kauneudesta on vääristynyt. Siinä vaiheessa kun kilo pakkelia on kauniimpi kun luonnon oma kauneus on joku väärin. Onneksi itse löysin miehen joka rakastaa minua ilman meikkiä ihan yhtä paljon kun meikillä

Vierailija
139/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän huulikiiltoa tai punaa, mutta useimmat silmämeikit ärsyttävät ja kutittavat silmiäni, en pysty käyttämään. Pahoitteluni jos se häiritsee kanssaihmisiäni. Käytän sentään hajuvettä, toisin kuin 80% täällä..

Vierailija
140/156 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meikkaan hyvin vähän,juhliin enemmän,vapaapäivinä en yleensä ollenkaan.En ymmärrä ihmisiä jotka tulee töihin täydessä sotamaalauksessa ja urheilevatkin meikit päällä,sen kyllä näkee ihossa aika pian..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä