en ymmärrä ihmisiä jotka eivät käytä meikkiä
Kaikkien täytyisi käyttää meikkiä. Pitäisi ajatella muita ihmisiä ja miltä heistä tuntuu katsoessaan kalman kalpeaa naamaa. Ripsari, huulikiilto ja aurinkopuuteri nyt ainakin on must. Epäreilua heitä kohtaan, jotka näkevät vaivaa kauneutensa eteen ja toinen esiintyy luonnon lapsena. Suomalaisille ei muutenkaan ole annettu kauniita piirteitä.
Kommentit (156)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:13"]En ymmärrä ihmisiä jotka eivät ymmärrä. Lienee ÄO alle 50.
[/quote]
Näin.
Ripsivärille olen allerginen (ei, en ala käymään jokaikistä merkkiä lävitse löytääkseni sen yhden josta ei tule oireita, en edes sun takias ap), huulikiilto katoaa viimeistään kolmannella kerralla kun levitän huulirasvaa (enkä todellakaan ala levittelemään mitään kiiltoja asiakkaiden edessä, enkä voi juoksennella vessoissa meikkailemassa) ja tuo aurinkopuuterihan näyttäisi kerrassaan upealta kalpean ihoni kanssa. Sitä kun on tarkoitus käyttää ruskettuneelle iholle, ja minun ihoni ei rusketu.
On vapauttavaa tyytyä siihen mitä luonto on antanut.
En aio myrkyttää elimistöäni trollin takia.
Meikki tässä naamassa korostaisi vain rumuuttani. Itseäkin naurattaa, saati muita.
Mutta enpä mä kauheasti enää liikukaan (kauniiden) ihmisten ilmoilla, lopettaisin kokonaan ulkoilun, ellei pitäisi välillä käydä kaupassa ja muilla asioilla. Kaikkea ei saa tilattua kotipesään!
Jotku naiset ovat kauniita ilman meikkiä. :D
Porvoostahan tämä aloittaja on, mutta kuitenkin. Minä meikkaan aina ja joka paikkaan, mutta minua ei voisi vähempää kiinnostaa, meikkaako joku muu vai ei. Sen sijaan monia kyllä kiinnostaa minun meikkaamiseni, vaikka käytän vain meikkivoidetta, puuteria ja ripsiväriä. Minulla on ihottumaa ja pigmenttiarpia, joita ei ole toistaiseksi ollut varaa käydä laseroimassa, ja en vain tykkää, että läikikkyys ja punakkuus on se ensimmäinen vaikutelma, jonka kasvoistani kenties saa jos päin katsoo. Joskus ärsyttää, että sitä meikkivoiteen laittamista on aina jonkun pakko kommentoida ja piikitellä siitä...
Havahduin päälle parikymppisenä siihen, että kyllä minäkin saan meikata, oli muut mitä mieltä tahansa. En meikkaa joka päivä, mutta koska naamani punoittaa helposti ja silmänaluset on usein tummat, meikkivoide ja puuteri on oikein oiva konsti pikakaunistautumiseen. Parran raja on vain vähän haastava. Parran alla meikkaamaton iho erottuu helposti vähän eri sävyisenä ja jos puuteria menee partaan, se vanhentaa.
Mutta jos minäkin viitsin miesotuksena meikata, en ihan tajua, että miksi naiset eivät meikkaa, kun heille se on sosiaalisestikin paljon helpompi rasti. Etenkin meikittömät teinitytöt välillä melkein harmittaa. Kaunis tyttö, mutta iho on nuoruusiän aknen takia huonon näköinen.
En pysty käyttään silmämeikkiä, kun silmät ärsyyntyy. Huulipuna ei myöskään toimi, kun mulla on omat ongelmani huultenkin kanssa -ei niistä sen enempää. Enkä viitsi alkaa kokeilla, jos joku merkki löytyisi, mikä sopisi. Olen vaan ilman ja saa olla hyvä niin. Meikkivoidetta käytän ja kulmat meikkaan usein, se riittäkööt.
p.s. Tuollainen vaatiminen, haukkuminen ja odottaminen on ärsyttävää. Äitini oli samanlainen: "voisit jotain joskus tehdä tolle naamallesi". Ei tehonnut, musta tuli tällainen ja oon semmoinen ku oon. :-P
Kaikille naisille sopii meikki. Luonnostaa kauniiden kohdalla sitä pitää vain olla todella vähän ja taitavasti laitettu. Muuten näyttää likaiselta katuhuoralta.
En ymmärrä ihmisiä, jotka käyttävät meikkiä.
Kuvittele nyt tuota minunkin äijääni meikeissä! Kuusikymppinen karvanaama kun vetäisi ripsarit ja huulipunat, niin johan olisi näky.
En käytä meikkiä ja olen ylpeä siitä. En usko kaikkea soppaa, jota meille tyrkytetään.
En ymmärrä meikkaamista, miksi syyntakeettomasti tehdä itsensä sirkuspellen näköiseksi.
Mä en tarvitse meikkiä, on terveen värinen iho ja luonnostaan kauniin muotoiset, tummat kulmakarvat ja ripset. En värjää edes hiuksiani, jotka ovat kauniin ruskeat ja lievästi luonnonkiharat. Ihanaa olla luonnollisen kaunis ja ikäistään useita vuosia nuoremman näköinen:)