en ymmärrä ihmisiä jotka eivät käytä meikkiä
Kaikkien täytyisi käyttää meikkiä. Pitäisi ajatella muita ihmisiä ja miltä heistä tuntuu katsoessaan kalman kalpeaa naamaa. Ripsari, huulikiilto ja aurinkopuuteri nyt ainakin on must. Epäreilua heitä kohtaan, jotka näkevät vaivaa kauneutensa eteen ja toinen esiintyy luonnon lapsena. Suomalaisille ei muutenkaan ole annettu kauniita piirteitä.
Kommentit (156)
Musta vähän tuntuu siltä että oon ilman meikkiä paljon nätimpi kuin sinä. Minkäs sille voi että jotkut on luonnonkauniita. Pärjään hyvin ilman meikkiä :) Käytän silti joskus meikkiä esim juhlissa.
Ei tarvitse ymmärtää. Minä olen atoopikko, kasvoilla on näppyjä ja ryppyjä. En pysty käyttämään meikkejä koska iho ärsyyntyy niin pahasti. Välillä meikkaan ja kärsin. En pysty käyttämään edes kynsilakkaa.
Mitä järkeä tunkea myrkkyjä naamaansa? Luonnonkosmetiikkaa korkeintaan, mutta minusta ihmiset kauneimmillaan luonnollisina ilman meikkiä ja hiusvärejä!
Kaikki tarvitsevat edes vähän pohjameikkiä kosteusvoiteen päälle, koska se suojaa ihohuokosia ilmansaasteilta ja näin ollen iho ei vanhene ja veltostu niin äkkiä, ilmassa leijuvien myrkkyhiukkasten takia.
En ymmärrä niitä jotka rasvaa naamaansa kun menevät pakkaseen, koska se voide kylmenee ihon pintaan ja tekee siihen pieniä katkenneita verisuonia ja aiheuttaa kasvojen laikukkuutta. Puuteri on paras pakkaseristys, mineraalipuuteri paras vaihtoehto koska se antaa ihon hengittää.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:04"]
Kaikkien täytyisi käyttää meikkiä. Pitäisi ajatella muita ihmisiä ja miltä heistä tuntuu katsoessaan kalman kalpeaa naamaa. Ripsari, huulikiilto ja aurinkopuuteri nyt ainakin on must. Epäreilua heitä kohtaan, jotka näkevät vaivaa kauneutensa eteen ja toinen esiintyy luonnon lapsena. Suomalaisille ei muutenkaan ole annettu kauniita piirteitä.
[/quote]
Ei se mitään,ei kaikkea tarvitsekaan ymmärtää.Pysy vain kotona,jos meikittömät naamat katukuvassa pistävät pahasti silmään :)
Itse en käytä meikkiä, mutta ihonhoitoon ja kosmetologeihin käytän 3000-4000 euroa vuodessa. Olen kai siis ranskalainen :) sitä paitsi esim.ulkomailla Euroopan pääkaupungeissa asuessa näki paljonkin meikittömiä ihmisiä.
Minä olen meikannut siitä lähtien kun olin 15v. Olen nyt 36v.
Kaverini jaksoivat aina herjata sen takia kun meikkaan eli lähes parin kymmenen vuoden ajan olen joutunut kuuntelemaan piikittelyä, ja ikänsä huonoihoisena ollut äitini toitotteli aina että minun naama vanhenee aivan varmasti todella ennenaikaisesti kun meikkaan niin paljon.
Lopputulos: Koska meikki on suojannut minun ihoani, niin minun iho näyttää yli 10 vuotta nuoremmalta ilman meikkiä, kuin noilla em. meikkaamattomilla samanikäisillä kavereillani joiden kasvot ovat todella kuluneen ja kärsineen näköiset. Tämä kiinteä ja tasaisen sävyinen pienihuokoinen ihoni ei ole geeneistä kiinni (huonoihoinen äitini on siitä esimerkki) vaan todiste siitä että meikki myös SUOJAA ihoa kaikelta mitä tuo ilmasto yrittää siihen työntää ja koska meikeissäni on aina ollut aurinkosuoja niin sekin tottakai auttanut asiaa.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:05"]
Mitä järkeä tunkea myrkkyjä naamaansa? Luonnonkosmetiikkaa korkeintaan, mutta minusta ihmiset kauneimmillaan luonnollisina ilman meikkiä ja hiusvärejä!
[/quote]
Ilmassa ne pahimmat vapaat radikaalit eli myrkyt ovat ja paljas meikkaamaton iho on erittäin otollinen niille myrkyille, se imee ne ilmasta kuin sieni :D Ettekö oikeasti edes seuraa mitään kauneus & terveysalan uutisia?
Meikit ovat suurimmaksi osaksi luonnontuotteita, ja luomuimpana vaihtoehtoina on mineraalimeikit.
"Meikit ovat suurimmaksi osaksi luonnontuotteita"
HAHAHAHAHHA.
Ensinnäkin naamakoristeluun käytettäviä tuotteita on ollut jo tuhansia vuosia. Toiseksi nykypäivänä meikit suojaavat kasvoja ilmansaasteilta ja uv-säteilyltä.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:49"]
Musta vähän tuntuu siltä että oon ilman meikkiä paljon nätimpi kuin sinä. Minkäs sille voi että jotkut on luonnonkauniita. Pärjään hyvin ilman meikkiä :) Käytän silti joskus meikkiä esim juhlissa.
[/quote]
Onko narsisteilla jopa aikaa olla koneella peilin tuijotukselta?
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:09"]
Ensinnäkin naamakoristeluun käytettäviä tuotteita on ollut jo tuhansia vuosia. Toiseksi nykypäivänä meikit suojaavat kasvoja ilmansaasteilta ja uv-säteilyltä.
[/quote]
UV-säteilyltä suojaaminen on vähän niin ja näin, mainoskikka pääasiassa. Jopa aurinkorasvaa pitää laittaa paksu kerros, lisätä vähän yli tunnin välein ja suojakertoimen pitäisi olla 30 tai enemmän. En nyt muista, mikä meikeissä on "suojakerroin", alle 30 kertoimiset eivät edes toimi. Ja aurinkorasvojen terveellisyyden kyseenalaistamisesta (kemikaalit) on varmaan kaikki jo kuulleetkin.
Mä oon sitä mieltä, että monesti ihmiset on paljon kauniimpia ilman meikkiä. Silloin kun on terveelliset elämäntavat se näkyy myös ihossa ja koko olemuksessa. Silloin ihminen näyttää raikkaalta ja terveeltä.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:04"]
[/quote]
Tervetuloa kostealle työpaikalleni hikoamaan meikit naamasta.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:30"]Ja minä taas en ymmärrä miksi miksi joku haluaisi sotkia kauniin vaaleaa ihoaan aurinkopuuterilla?
[/quote]
Suomalainen vaaleus on kuvottavaa,ei kaunista
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:56"]Minä en ymmärrä ettei kaikkien iho ole niin hyvin hoidettu ettei tarvitse meikkiä. Onneksi olen luonnonkaunis.
[/quote]
Niin omasta mielestäsi. Oikeasti tuskin kuitenkaan.