Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätitkö aku ankasta lukematta jonkun tietyn hahmon seikkailut?

Vierailija
12.10.2021 |

Itse hypin pepi seikkailut yli ja useimmat sepe sudet

Kommentit (493)

Vierailija
381/493 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luin kaikki, nykyään hyppään yli kaikki muut paitsi Akut.

Vierailija
382/493 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän lukematta aina koko lehden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/493 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksulle tulee Juniori ja luemme sitä yhdessä. Hyppäämme yli kaiken, mikä ei ole Ankkalinnaa. Siellä on ties mitä Bernard ja Biancaa ja Disney-hahmoja. Alkaa muistuttaa Prinsessa-lehteä. Sudenpentuja lapsi kaipaisi, niitä ei ole moneen lehteen ollut.

Vierailija
384/493 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unkka T. Kumiankka! Aivan kamalaa shittiä, varmaankin jonkun italiaanopiirtäjän itsekeksimä hahmo. Huonoja tarinoissa joissa kaksoisleuallinen ukko leuhkii ja möyhyää ja on olevinaan niin fiksua poikaa.

Mä olin jo unohtanu tän mutta nyt kun mainitsit niin tuli kylmät väreet

Vierailija
385/493 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina miettiny että miten Roope Ankka, Mikki Hiiri yms. on niin tyhmiä. Muistan erään tarinan jossa joku karhukoplan jäsen oli Roopella siivoojana ja Roope mainosti sen luotettavuutta Akulla ja veljenpojille. Sitten se otti tekoviikset pois ja muut hyppäs kolme metriä taskseppäin kun eivät yhtään osanneet odottaa sitä.

Vierailija
386/493 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina jättänyt Carl Barksin tekeleet lukematta, Don Rosa on vauhdikkaampi!

Vierailija
387/493 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iineksen seikkailut, en halua lukea sitä akun ja Hannun hyväksikäyttöä ja varsinkaan sitä että pyörittää paria miestä yhtä aikaa

Vierailija
388/493 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikki Hiiri ei kiinnostanut, ainakaan jos oli rosvojahdissa.

Vierailija
389/493 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin pienenä kaikkea, mutta lopulta ainoastaan ankkatarinat (Iines, Hannu, Roope, Aku, Pelle Peloton) joskus kouluiästä lähtien.

Inhotti näsäviisas kaikkitietävä Mikki, ärsyttävä pölhökustaa Hessu, Sepe suden ja Pikku Hiawathan iänikuinen sama juoni joka kerta, ei kiinnostanut yhtään.

Mutta Don Rosan sarjat oli nerokasta, nauroin niille kippurassa ja ilahduin aina niistä. 

Vierailija
390/493 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikki fu ck ing Hiiri. Aina se omahyväinen ilme naamallaan.

Vierailija
391/493 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikki jostain syystä jäi väliin multakin. Aku hakkaa Mikin 100-nolla. Mikki ei ollut niin kiinnostava persoona. 

Vierailija
392/493 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika usein jos on joku sepe susi tai veli kani ni oon jättänyt. Myös usein sen comicup studion sarjat olen skipannut, koska piirrostyyli ei miellytä ja tarinat usein valjuja.

Vierailija
393/493 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikki ja Hessu! Päsmäri ja vähän hölmö yhdessä.

Vierailija
394/493 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut lukea enemmän Matami Mimmiä ja Milla Magiaa. Ehdottomia suosikkejani!

Vierailija
395/493 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matami Mimmi ja Milla Magia ehdottomasti suosikkejani!

Vierailija
396/493 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina miettiny että miten Roope Ankka, Mikki Hiiri yms. on niin tyhmiä. Muistan erään tarinan jossa joku karhukoplan jäsen oli Roopella siivoojana ja Roope mainosti sen luotettavuutta Akulla ja veljenpojille. Sitten se otti tekoviikset pois ja muut hyppäs kolme metriä taskseppäin kun eivät yhtään osanneet odottaa sitä.

Tätä pentuna aina ihmettelin:D menee kuin kuuma veitsi voihin tekoviikset vain päälle ja ehkä joku typerä puku päälle niin menee täydestä moniin!

Vierailija
397/493 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt että kyllä se Pluto on oudosti kehitetty ihme länkisääret ja tasaiset hampaat,ei näytä yhtään koiralta!

Vierailija
398/493 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 40+ ja edelleen tulee Aku. Inhoan van Hornien juttuja, sekä isän että pojan. Hyppään yli myös Mikki-jutut, paitsi nekin kelpaa paremman puutteessa. Lisäksi tarvitsen ehdottomasti paperisen lehden enkä voi kuvitella lukevani jostain näytöltä!

Vierailija
399/493 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselijä ei tainnut itse edes avata Aku Ankkaansa, kun ei osaa edes erisnimiä kirjoittaa isolla kirjaimella. Kyllä nauru maittaa moiselle, onnea elämään. Mitähän teet työkseksi :D

Vierailija
400/493 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikki oli jo lapsena lukiessani mielestäni pikkuvanha ja näsäviisas. Akun epäonni stressasi, mutta oli mielenkiintoisempi, jotenkin sympaattisempi. Pelle ja Milla vähän tylsempiä juttuja. Lapsena oli ilman muuta tärkeä lehti (ja taskukirjat), mutta aikuisena luen muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi