Jos pitäisi kirjoittaa kirja tai tehdä elokuva mistä aiheesta tekisit?
Kommentit (12)
Sarkastinen kertomus ihmisten puusilmäisyydestä itseään ja elämäänsä kohtaan. Huumoria mukana.
Sellaisen tarinan missä minä ja rokottamattomat tapetaan kaikki meitä haukkuvat rokotepakottajat. Poltetaan ne perkeleet roviolla.
Kirjallisten taitojeni mukaan: "Havaintoja maalin kuivumisesta".
Hauskaa ja älykästä erotiikkaa, jossa päähenkilöt eivät ole nuoria eivätkä edes kauniita.
Puhelinriippuvuudesta
Pääosan saa helsinkiläinen 15-vuotias tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinriippuvuudesta
Pääosan saa helsinkiläinen 15-vuotias tyttö.
Witun pedofiili paska olet!!
Ajankohtainen juuri nyt olisi suomen hallituksen sekoilu koronan alkumetreillä ulottuen tähän päivään. Tämän palstan moderaattorit eivät onneksi sentään pysty pyyhkimään muiden medioiden historiaa. Siinä olisi tarina epäonnistumisesta yhdistettynä johonkin harhaiseen onnistumisen tunteeseen. Ainoa ongelma, että harva tarinaa uskoisi vaikka on itse todistanut.
Narsismista. Siitä miten viheliäinen sairaus se on. Sitä voi ymmärtää vain ne jotka ovat suhteessa narsistiin olleet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen tarinan missä minä ja rokottamattomat tapetaan kaikki meitä haukkuvat rokotepakottajat. Poltetaan ne perkeleet roviolla.
Kuka saatana alapeukutti? Nimesi!! Sano perkele Nimesi!!
we are legion
Suomalainen nainen armon vuonna 3022. Sukelletaan syvälle suomalaisen naisen haasteisiin tulevaisuuden arjenpyörittäjänä ja hänen vaikeuksiin valita oikeanlaisia kotirobotteja avustamaan erilaisissa kodin askareissa. Joudutaan tiukan kysymyksen eteen, kun pohditaan, mihin suomalainen nainen lähtee lomalle armon vuonna 3022 ja mitä hän lomaltaan toivoo? Onko erotiikka enää silloin muodissaa, vai korvaako jokin muu asia tämän? Lasten tekoon ei erotiikkaa tarvita, sellainen hoituu paikallisen R-kioskin laboratoriossa, jos nyt kukaan haluaa enää lisääntyä. Vai onko sekin toiminto ulkoistettu?
Tällaisen tärkeän dokumentin tekeminen on haastavaa ja vaatii armotonta paneutumista. Rahoitusta pukkaa ovista ja ikkunoista.
Varmaan joku apokalyptinen tarina, jossa keski-ikäinen nainen joutuu pelastamaan vähintään koko sukunsa ellei puoli valtiota samalla kun yrittää motivoida neljää teini-ikäistä lastaan opiskelemaan tulevaisuutta varten.