Jätitkö aku ankasta lukematta jonkun tietyn hahmon seikkailut?
Itse hypin pepi seikkailut yli ja useimmat sepe sudet
Kommentit (493)
Superhessu, väkisin väännettyjä juttuja.
Luin kaiken, mutta en perustanut Superhessusta ja inhosin Touhoa. Ihan sietämätön sähläri.
Skippasin kaikki ne joissa oli Joe Carioca. Hahmohan oli väkisin ympätty akkareihin koska meksikolaiset ovat hyvin suuri vähemmistö jenkeissä, joten sen mukanaololle ei oikein ole vastaavaa pointtia täkäläisissä julkaisuissa, tai jos olisikin niin se hahmo olisi ollut nimeltään Sven Persson tms. ja ulkonökö tietenkin suomenruotsalainen merikarhu jonkun ärsyttävän papukaijan sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse luen kaikki, paitsi Don Rosan tuotannon, en voi sietää sitä kuvitusta 🤮
Ounou. Rosan kuvitus on just paras. Joka ruutu kannattaa katsoa tarkkaan koska niissä hauskoja yksityiskohtia. Myös aloitusruudussa on piilotettu Rosan nimi johonkin. Jotkut tarinat perustuu myös löyhästi tositarinoihin ja olen oppinut historiasta tämän kautta. 😊
Barksin tarinat ovat parhaat. Rosalla on oma tyylinsä mutta minua se ärsyttää. Niistä ei tule sellaista fiilistä kuin Barksin tarinoista joihin oli skidinä helppo eläytyä ja antaa mielikuvituksen lentää. Olen kerännyt Barksin kokoomateoksia ja luen niitä silloin tällöin. Terveisin vaari 62 v.
Kunnon persreikäidiootteja ja kyrpäläjiä ties kuinka monta tässä ketjussa. Olette superdorkia jos jätätte tarinoita lukematta hahmojen, piirtäjien tai tarinan käsikirjoittajien takia.
Mikki hiiri. Ihan sama kenen kanssa seikkaili, jos siinä oli mikki, niin samantien käänsin sivua.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon persreikäidiootteja ja kyrpäläjiä ties kuinka monta tässä ketjussa. Olette superdorkia jos jätätte tarinoita lukematta hahmojen, piirtäjien tai tarinan käsikirjoittajien takia.
Haluaisin runkata sun kanssa yhdessä. Meiltä voisi tulla paljon spermaa. Lusikalla syöttäisin sinulle vähän proteiinia. Tykkäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin runkata sun kanssa yhdessä. Meiltä voisi tulla paljon spermaa. Lusikalla syöttäisin sinulle vähän proteiinia. Tykkäisit.
Todennäköisesti siinä kävisi samoin kuin Lämäri-leffassa aikoinaan: Denny Pratt -tragedia. Asian voi tiivistää leffassa kuullulla Gilmore Tuttlen kommentilla: "Me suoristamme sinut pikkumulkku!".
Mä en tykännyt mikkihiiristä enkä hessusta. Aku ankka ja pojat ja iines ja mummo ankka oli suosikkejani.
En voi sietää Mikkiä, niitä en lue koskaan. Iineskin kuuluu inhokeihin, ihme humppu akka. Hannun ja Akun pitäisi heivaa se kummankin.
Kaikki storyt vedetty, monet tosin ei innostavia.
Eri ikäsenä välttelin tiettyjä hahmoja. Olen skipannut Sepe Sudet ja ne rellestävät porsaat. Pluton, Hessun punaisissa kalsareissaan, Hiawathan, Pelle Pelottamankin ja MIkki Hiiren sitten vähän vanhempana, kun se vaan kävi ärsyttämään.
Sitten lopetin lehden tilaamiseen omaan kotiin, kun huomasin, että luen vain ykkösjutun ja jatkotarinan, kunnes kaikki lehdet ovat tulleet. Hemmetin kallis lehti vain yhden tarinan lukemiseen.