Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätitkö aku ankasta lukematta jonkun tietyn hahmon seikkailut?

Vierailija
12.10.2021 |

Itse hypin pepi seikkailut yli ja useimmat sepe sudet

Kommentit (493)

Vierailija
481/493 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ikäsenä välttelin tiettyjä hahmoja. Olen skipannut Sepe Sudet ja ne rellestävät porsaat. Pluton, Hessun punaisissa kalsareissaan, Hiawathan, Pelle Pelottamankin ja MIkki Hiiren sitten vähän vanhempana, kun se vaan kävi ärsyttämään.

Sitten lopetin lehden tilaamiseen omaan kotiin, kun huomasin, että luen vain ykkösjutun ja jatkotarinan, kunnes kaikki lehdet ovat tulleet. Hemmetin kallis lehti vain yhden tarinan lukemiseen.

Vierailija
482/493 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superhessu, väkisin väännettyjä juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/493 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kaiken, mutta en perustanut Superhessusta ja inhosin Touhoa. Ihan sietämätön sähläri.

Vierailija
484/493 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippasin kaikki ne joissa oli Joe Carioca. Hahmohan oli väkisin ympätty akkareihin koska meksikolaiset ovat hyvin suuri vähemmistö jenkeissä, joten sen mukanaololle ei oikein ole vastaavaa pointtia täkäläisissä julkaisuissa, tai jos olisikin niin se hahmo olisi ollut nimeltään Sven Persson tms. ja ulkonökö tietenkin suomenruotsalainen merikarhu jonkun ärsyttävän papukaijan sijaan.

Vierailija
485/493 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse luen kaikki, paitsi Don Rosan tuotannon, en voi sietää sitä kuvitusta 🤮

Ounou. Rosan kuvitus on just paras. Joka ruutu kannattaa katsoa tarkkaan koska niissä hauskoja yksityiskohtia. Myös aloitusruudussa on piilotettu Rosan nimi johonkin. Jotkut tarinat perustuu myös löyhästi tositarinoihin ja olen oppinut historiasta tämän kautta. 😊

Barksin tarinat ovat parhaat. Rosalla on oma tyylinsä mutta minua se ärsyttää. Niistä ei tule sellaista fiilistä kuin Barksin tarinoista joihin oli skidinä helppo eläytyä ja antaa mielikuvituksen lentää. Olen kerännyt Barksin kokoomateoksia ja luen niitä silloin tällöin. Terveisin vaari 62 v.

Vierailija
486/493 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon persreikäidiootteja ja kyrpäläjiä ties kuinka monta tässä ketjussa. Olette superdorkia jos jätätte tarinoita lukematta hahmojen, piirtäjien tai tarinan käsikirjoittajien takia. 

Vierailija
487/493 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikki hiiri. Ihan sama kenen kanssa seikkaili, jos siinä oli mikki, niin samantien käänsin sivua.

Vierailija
488/493 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikki ja Unkka T. Kumiankka.

Vierailija
489/493 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon persreikäidiootteja ja kyrpäläjiä ties kuinka monta tässä ketjussa. Olette superdorkia jos jätätte tarinoita lukematta hahmojen, piirtäjien tai tarinan käsikirjoittajien takia. 

Haluaisin runkata sun kanssa yhdessä. Meiltä voisi tulla paljon spermaa. Lusikalla syöttäisin sinulle vähän proteiinia. Tykkäisit.

Vierailija
490/493 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin runkata sun kanssa yhdessä. Meiltä voisi tulla paljon spermaa. Lusikalla syöttäisin sinulle vähän proteiinia. Tykkäisit.

Todennäköisesti siinä kävisi samoin kuin Lämäri-leffassa aikoinaan: Denny Pratt -tragedia. Asian voi tiivistää leffassa kuullulla Gilmore Tuttlen kommentilla: "Me suoristamme sinut pikkumulkku!".

Vierailija
491/493 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykännyt mikkihiiristä enkä hessusta. Aku ankka ja pojat ja iines ja mummo ankka oli suosikkejani.

Vierailija
492/493 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää Mikkiä, niitä en lue koskaan. Iineskin kuuluu inhokeihin, ihme humppu akka. Hannun ja Akun pitäisi heivaa se kummankin. 

Vierailija
493/493 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki storyt vedetty, monet tosin ei innostavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme