Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätitkö aku ankasta lukematta jonkun tietyn hahmon seikkailut?

Vierailija
12.10.2021 |

Itse hypin pepi seikkailut yli ja useimmat sepe sudet

Kommentit (493)

Vierailija
361/493 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don Rosat kokonaisuudessa, olivat liian sekavia. 

Vierailija
362/493 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudemmissa taskukirjoissa Mikki ja Hessu, etenkin "historialliset" tarinat. Tarinoissa ei mitään järkeä ja vitsit surkeita. Samoin Indiana Hopo. Lopulta myös Taikaviitta muuttui täysin idiootiksi. Nykyisin Aku Ankka ei iske ollenkaan, vanhoja sarjoja voi lukea joskus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/493 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepi ja Sepe tuli enimmäkseen hypättyä yli kuten kolme pientä porsastakin. Niitä juttija oli paljon vanhemmissa Akkareissa.

Vierailija
364/493 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en Mikistä tykännyt enkä tykkää vieläkään, ne hyppään yli. Lapsena odotin aina että sepe susi saisi edes sen veli pontevan (? ) syötyä, ne kaks muuta oli mukavampia possuja.

Vierailija
365/493 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan ahmin Mikkiä ja Hessua, sitten kyllästyin Mikin narsistiseen olemukseen ja Hessun hoopoiluun. Hessuhan käyttäytyy kuin joku rapajuoppo 😃

En myöskään erityisemmin tykännyt Iineksestä kun se oli kova keimailija ja piti kahta poikaystävää yhtä aikaa. Olen ollut vissiin aika vanhoillinen teininä 😂

Vierailija
366/493 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikki ja Eka Vekara Porissa nakkikiskan jonossa 02:00 aamuyöstä. Haluaisin tämän nähdä livenä.

Vierailija
367/493 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Ja mahdollinen ainoastaan Suomessa. :D 

Itselleni tuli isovanhempien tilaamana Aku Ankka joskus 84-85. Silloin luin kaikki, vaikkakin Mikki Hiiren jatkokertomukset pitkin hampain. Omille lapsille Akkari on tullut n. 02-15 (tilattiin alkamaan samassa kuussa kuin esikoisen laskettu aika). Itse ihastuin silloin Don Rosan yksityiskohtaisiin piirroksiin. Tästä ketjusta olen oppinut, että tyyli ei miellytä kaikkia. 

Olivatko Eka Vekara ja Atomiinus sama tyyppi?

Vierailija
368/493 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni tuli isovanhempien tilaamana Aku Ankka joskus 84-85. Silloin luin kaikki, vaikkakin Mikki Hiiren jatkokertomukset pitkin hampain. Omille lapsille Akkari on tullut n. 02-15 (tilattiin alkamaan samassa kuussa kuin esikoisen laskettu aika). Itse ihastuin silloin Don Rosan yksityiskohtaisiin piirroksiin. Tästä ketjusta olen oppinut, että tyyli ei miellytä kaikkia. 

Atominus oli ekavekaran repsikka👍

Vierailija
369/493 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä oli joku lemmikki jolla oli joku ihme vaisto tms?

Vierailija
370/493 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä oli joku lemmikki jolla oli joku ihme vaisto tms?

Pflip 😀

Vierailija
371/493 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä -70 luvun akkarit oli kulta-aikaa !!

Vierailija
372/493 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista jätinkö lukematta, mutta mua ärsytti ne missä oli ne kolme pientä porsasta, oliko Veli Ponteva niitten sarjisten nimi. Vitutti niin ne porsaat, lowkey halusin välillä että Sepe Susi syö ne. =D

Vierailija
373/493 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Touho on isossa roolissa, ei pysty lukemaan.

Vierailija
374/493 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se polkupyörällä ajava sirkuskarhu.

Ponu.

Vierailija
375/493 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinä poikana luin kyllä kaikki tarinat. Ajanjaksona 80-luku ja vielä ysärin alkua. Jälkikäteen ajatellen laatu oli tutun turvallista silloin. Mikki jatkuvasti salapoliisina jne. Hänellä oli se tietty lippistyylinen puku silloin? Pari vuotta sitten näin jonkun uuden Mikki-animaation jossa hänellä oli se alkuperäisasuste ja meno kuin Ren ja Stimpyssä. 

Taskareissa oli meno kyllä hurjempaa. Roopesetä yltyi psykoottisiin tekoihin, esim. käyttäen Akua kullanilmaisemina tai jotenkin? Säälitti jopa Akun puolesta. Sitten mieleen muistuu se tarina, missä Aku ja Touho(?) menevät etsimään purukumeja kaupungista markkinatutkimusta varten. Selvästihän alkuperäisesti kyseessä oli tupakannatsat, varsinkin kun joku hampuusi nappasi moisen Akun nenän edestä.

Vierailija
376/493 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättänyt, mutta Mikin rikosjutut olivat hieman tylsiä.

Vierailija
377/493 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärhäkän Aku Ankan seikkailut kiinnostivat enemmän kuin Mikki Hiiren, joka oli vähän sellainen kouluvuosinaan Hymypoikapatsaan saaneen oloinen.

378/493 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin diggaa Pikku Hiawathasta.

Vierailija
379/493 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakaapu-jutut, koska ne ovat poliittisesti epäkorrekteja ja loukkaavat Al-holin leiriltä tuotuja naisia ja muita vastaavia tulokkaita.

Vierailija
380/493 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahmosta riippumatta taskarit oli niin huonosti kirjoitettuja ja varsinkin piirrettyjä, että ne jäi automaattisesti lukematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi